abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 april 2006 @ 18:55:56 #51
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36961725
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:54 schreef TC03 het volgende:
Dat ze (= René Froger + zij) het niet wisten dat hij een crmineel was. Yeah right.
Geloof je dat
pi_36962001
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:45 schreef MrBean het volgende:
Ik kan uren luisteren naar die voice-over van Peter R. de Vries.
Inderdaad de meest briljante stem die er is
٩๏̯͡๏)۶
pi_36962078
Dus binnenkort nieuwe sex-tape op internet ?
pi_36962225
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:54 schreef TC03 het volgende:
Dat ze (= René Froger + zij) het niet wisten dat hij een crmineel was. Yeah right.
Dan geeft ze dus nog toe een gangstersletje te zijn ook
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:40:48 #55
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36962898
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dan geeft ze dus nog toe een gangstersletje te zijn ook
Dan zei ze niet letterlijk bij RTL Boulevard Ze zei dat René en zij er niks van afwisten dat er criminelen waren. Ook René zei dat zo !
En het is al 16 jaar geleden zei René Ze lieten dat filmpje zien, Die wij hier op Fok ook kunnen kijken !
pi_36963446
Wat is hier bijzonder aan? Waarom bemoeit De Vries zich met het privéleven van Tensen?? Is hij soms van de roddelpers geworden? Het is een vrijwillige legale keus om een gangstersletje te worden, als ze dat al was.
pi_36965692
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
Wat is hier bijzonder aan? Waarom bemoeit De Vries zich met het privéleven van Tensen?? Is hij soms van de roddelpers geworden? Het is een vrijwillige legale keus om een gangstersletje te worden, als ze dat al was.
Dat begrijp ik dus ook eigenlijk niet. Als iemand wel zou moeten begrijpen dat je privé best om kan gaan met mensen wiens zaken niet deugen, dan is het De Vries zelf wel, met al z'n criminele vrienden.

Maar laten we wel wezen pberends, het onderwerp van die aflevering was niet Caroline Tensen. Ze was gewoon een voetnoot in een item over de Zwarte Cobra. Dat krantenbericht uit de OP is gewoon naar aanleiding van Tensens gestampvoet dat ze de waarheid niet onder ogen wil zien.

HIj zegt ook:
Toen wij onlangs een nieuwe reportage over Rommy maakten, omdat hij aan Amerika is uitgeleverd (en daar veroordeeld is tot 20 jaar cel wegens de voorbereiding van xtc-smokkel) dook het Tensen-fragmentje weer even op. Dat is nou eenmaal de tol van de roem, zoals mijn vriendschap met Cor van Hout ook altijd opgerakeld zal blijven. Maar kennelijk veroorzaakte dat stukje weer een trauma bij de presentatrice.
pi_36974910
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 21:12 schreef MrBean het volgende:

Maar laten we wel wezen pberends, het onderwerp van die aflevering was niet Caroline Tensen. Ze was gewoon een voetnoot in een item over de Zwarte Cobra. Dat krantenbericht uit de OP is gewoon naar aanleiding van Tensens gestampvoet dat ze de waarheid niet onder ogen wil zien.
Eensch.
  zaterdag 15 april 2006 @ 09:51:53 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36974992
De laatste ontwikkelingen in deze poldersoap:
quote:
De ruzie tussen Caroline Tensen en Peter R. de Vries blijft doordenderen. Tensen is woedend op Peter R. de Vries omdat hij voor de zoveelste keer een videofragment heeft laten zien van een trouwerij van drugsdealer Henk Rommy, beter bekend als de Zwarte Cobra. Hierop is Caroline te zien als spreekstalmeester en Rene Froger als zanger op het criminele feestje.

Toen Peter R. de Vries in zijn misdaadprogramma het filmpje weer liet zien, noemde Caroline de misdaadverslaggever in een interview een "matennaaier".

Peter noemt haar op zijn website nu een "gangstersletje".

Caroline blijft echter bij haar standpunt."Die band duurt in totaal drie uur. Ik begrijp niet dat hij precies de dertig seconden die ik op de tape sta steeds in beeld moet brengen."

Dat de De Vries haar nu uitmaakt voor "gangstersletje" deert haar niet. "Het enige waar ik me druk om maak is dat fragment. Dat hij mij nu slet noemt, nou prima."

Nu Caroline Tensen en Peter R. de Vries in de media met modder naar elkaar gooien, neemt één bekende Nederlander, die begin jaren negentig ook schnabbelde op het feestje van Henk Rommy, ofwel de Zwarte Cobra, het voor Caroline op: René Froger.

De zanger heeft verklaard dat Caroline en hij er niets aan kunnen doen dat ze bij de trouwerij van de beruchte drugscrimineel aan het werk waren. "Als artiest kun je toch moeilijk een antecedenten onderzoek laten uitvoeren op iedereen die je boekt. Het slaat nergens op dat je daarop wordt afgerekend."

Froger ziet liever dat Peter R. de Vries de zaak had laten rusten: "Het is zestien, zeventien jaar geleden. Het is niet nodig om dit allemaal op te rakelen."
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 april 2006 @ 10:00:09 #60
862 Arcee
Look closer
pi_36975090

Vreselijk mens, die Tensen.

Peter R. de Vries.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 april 2006 @ 10:02:43 #61
862 Arcee
Look closer
pi_36975120
quote:
De zanger heeft verklaard dat Caroline en hij er niets aan kunnen doen dat ze bij de trouwerij van de beruchte drugscrimineel aan het werk waren. "Als artiest kun je toch moeilijk een antecedenten onderzoek laten uitvoeren op iedereen die je boekt. Het slaat nergens op dat je daarop wordt afgerekend."
quote:
"Is het niet waar dat je op die party voor grof geld de boel aan elkaar gepraat hebt, terwijl de misdaadgeur en drugsassociatie er voor een ieder vanaf walmde?"
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_36975258
quote:
Caroline blijft echter bij haar standpunt."Die band duurt in totaal drie uur. Ik begrijp niet dat hij precies de dertig seconden die ik op de tape sta steeds in beeld moet brengen."
Omdat het tekenend is hoeveel invloed en geld die Henk Rommy heeft, als hij zelfs BN'ers voor z'n karretje weet te spannen.

[ Bericht 1% gewijzigd door MrBean op 15-04-2006 12:12:25 ]
pi_36975454
Wat een klets kraamt die Rene Froger uit. Iedereen wist ook toen al wie Henk R was, daar hoef je geen onderzoek voor uit te voeren.

Prima dat je je laat inpalmen door dit soort mensen, maar ga dan achteraf niet zo janken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36984346
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
Het gaat toch over misdaad? Tensen schijnt een soort Mabel te zijn, zo lijkt het. En over Mabel heeft Peter R. De Vries ook een grote uitzending gemaakt.
pi_36984438
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Het gaat toch over misdaad? Tensen schijnt een soort Mabel te zijn, zo lijkt het. En over Mabel heeft Peter R. De Vries ook een grote uitzending gemaakt.
Dat ging er meer over dat Mabel gelogen had tegen de AIVD/RVD he ..
pi_36984836
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Bij Mabel is het begrijpelijk, om te kijken wat voor golddigger onze toekomstige princes geweest is. Maar bij Tensen is het totaal niet relevant. Wil ie soms bewijzen aan John de Mol dat ze alleen voor het geld bij Talpa zit??
pi_36984868
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Bij Mabel is het begrijpelijk, om te kijken wat voor golddigger onze toekomstige princes geweest is. Maar bij Tensen is het totaal niet relevant. Wil ie soms bewijzen aan John de Mol dat ze alleen voor het geld bij Talpa zit??
Zoals ik al zei: het was gewoon een voetnoot in het verhaal over de Zwarte Cobra. Dan moet Caroline niet net gaan doen alsof die voetnoot er niet is.
pi_36984885
Het gaat helemaal nergens over, en hij wil in die uitzending helemaal geen waardeoordeel over Tensen geven. Het is gewoon puur en alleen vanwege het feit om aan te tonen hoeveel geld en invloed die Zwarte Cobra had door zo'n groot feest te geven, waar beroemdheden optraden. Niks ten nadele van die beroemdheden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')