Niet zo boos kijkenquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef Koenholio het volgende:
Ik heb ook wat uit de vijver bij ons gehaald. Foto's volgen met een paar minuutjes.![]()
Klopt, onze vijver zit al vol met groene kikkers.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:16 schreef warrel het volgende:
Yeah Koen, dat zijn groene kikkertjes! (Denk ik..) En wat zijn ze nog lief klein! Mooie foto's, jij komt net als Hooglander heel erg dichtbij zonder dat de foto heel erg vaag wordt..
Ik zou dan met schijnwerpers moeten werken?!
Vraagje, hoe verschoon jij het water? Want bij mij zijn tijdens de vorige keer nogal wat zijn doodgegaan.quote:En het verschonen van het water werkt zo krom want dan moet ik om de watervlooitjes heen scheppen. En die vlooien horen toch ook het water schoon te houden? Heb ik er gewoon te weinig?
Hmm, ik wil een mooie grote dure camera..quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Klopt, onze vijver zit al vol met groene kikkers.![]()
Over de foto's...geen idee of je schijnwerpers moet gebruiken. Ikzelf heb een SuperMacro-functie op mijn camera zitten waarmee je dus heel dichtbij kunt fotograferen.
[..]
Vraagje, hoe verschoon jij het water? Want bij mij zijn tijdens de vorige keer nogal wat zijn doodgegaan.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:11 schreef warrel het volgende:
Nog stééds niet. Volgens mij houden ze me voor de gek en zijn het buitenaardse wezentjes in kikkervisjesvermoming. Alleen hadden we de aarde nog niet lang genoeg bestudeerd om te weten dat kikkervisjes ook écht tot kikkers uitgroeien. Ze verraden zichzelf...
Nee hoor, alien kikkers hebben ook gewoon pootjes, kijk maar:quote:
Hehehe, komt het misschien toch nog goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, alien kikkers hebben ook gewoon pootjes, kijk maar:
afbeelding
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, alien kikkers hebben ook gewoon pootjes, kijk maar:
[afbeelding]
![]()
edit: was opeens mijn mooie kikker veranderd in een rood kruisje. Maar even zelf gehost
geweldig, ze krijgen dus toch nog pootjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef warrel het volgende:
Jep, ik heb in mijn bak ook een 'allochtoontje' zitten. Die is ook zo pikzwart maar krijgt ook al pootjes. Ik denk dat die bij mij dus een padje is..
Was jouw dril als een kralenketting of gewoon een grote klomp?
En anders is het de groene kikker? Ik weet het niet zo goed..
Maar ze hebben lieve pootjes.
Wat geef jij ze nu te eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |