quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef Koenholio het volgende:
Ik heb ook wat uit de vijver bij ons gehaald. Foto's volgen met een paar minuutjes.![]()
Klopt, onze vijver zit al vol met groene kikkers.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:16 schreef warrel het volgende:
Yeah Koen, dat zijn groene kikkertjes! (Denk ik..) En wat zijn ze nog lief klein! Mooie foto's, jij komt net als Hooglander heel erg dichtbij zonder dat de foto heel erg vaag wordt..
Ik zou dan met schijnwerpers moeten werken?!
Vraagje, hoe verschoon jij het water? Want bij mij zijn tijdens de vorige keer nogal wat zijn doodgegaan.quote:En het verschonen van het water werkt zo krom want dan moet ik om de watervlooitjes heen scheppen. En die vlooien horen toch ook het water schoon te houden? Heb ik er gewoon te weinig?
Hmm, ik wil een mooie grote dure camera..quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Klopt, onze vijver zit al vol met groene kikkers.![]()
Over de foto's...geen idee of je schijnwerpers moet gebruiken. Ikzelf heb een SuperMacro-functie op mijn camera zitten waarmee je dus heel dichtbij kunt fotograferen.
[..]
Vraagje, hoe verschoon jij het water? Want bij mij zijn tijdens de vorige keer nogal wat zijn doodgegaan.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:11 schreef warrel het volgende:
Nog stééds niet. Volgens mij houden ze me voor de gek en zijn het buitenaardse wezentjes in kikkervisjesvermoming. Alleen hadden we de aarde nog niet lang genoeg bestudeerd om te weten dat kikkervisjes ook écht tot kikkers uitgroeien. Ze verraden zichzelf...
Nee hoor, alien kikkers hebben ook gewoon pootjes, kijk maar:quote:
Hehehe, komt het misschien toch nog goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, alien kikkers hebben ook gewoon pootjes, kijk maar:
afbeelding
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, alien kikkers hebben ook gewoon pootjes, kijk maar:
[afbeelding]
![]()
edit: was opeens mijn mooie kikker veranderd in een rood kruisje. Maar even zelf gehost
geweldig, ze krijgen dus toch nog pootjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef warrel het volgende:
Jep, ik heb in mijn bak ook een 'allochtoontje' zitten. Die is ook zo pikzwart maar krijgt ook al pootjes. Ik denk dat die bij mij dus een padje is..
Was jouw dril als een kralenketting of gewoon een grote klomp?
En anders is het de groene kikker? Ik weet het niet zo goed..
Maar ze hebben lieve pootjes.
Wat geef jij ze nu te eten?
Kijk eens goed op de foto hieronder. Daar zie 2 kikkervisjes paralel zwemmen met het groene takje (rechts van het hoekje van het aquarium) Bij het 1e visje (de donkerste) zie je naast zijn staartje iets hangen. Dit keer is het geen groen sliertje poep, maar een heel klein achterpootje.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
geweldig, ze krijgen dus toch nog pootjes![]()
![]()
ik zie ze alleen niet, maar dat kan ook aan mij liggen![]()
Maar die van jou is mooi duidelijk! 14.gif!quote:Op maandag 5 juni 2006 13:30 schreef Barbaaf het volgende:Pootjes, eindelijk
Marietje_34: op de vierde foto is er eentje goed te zien (al lijkt het op een drolletje)
[afbeelding]
Edit: Warrel was iets sneller
Om eerlijk te zijn was ik te laat dit jaar met het kikkerdrill en heb ik gewoon wat kleine kikkervisjes gevangen. Dus ik zou het niet weten...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef warrel het volgende:
Jep, ik heb in mijn bak ook een 'allochtoontje' zitten. Die is ook zo pikzwart maar krijgt ook al pootjes. Ik denk dat die bij mij dus een padje is..
Was jouw dril als een kralenketting of gewoon een grote klomp?
En anders is het de groene kikker? Ik weet het niet zo goed..
Maar ze hebben lieve pootjes.
Wat geef jij ze nu te eten?
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:19 schreef warrel het volgende:
YEAH!Ik gaf m'n kikkervisjes ook macaroni en spagetti, en iedereen vond dat maar raar. Maar dat is het dus écht niet!
geen idee..misschien maar eruit halen andersquote:Brood raakten ze niet aan. Perzikpitten heb ik nu ook liggen, maar maakt dat het water niet te zuur?
wat is tubifex? Het klinkt smerigquote:Maar inderdaad, nu eten m'n visjes ook nog steeds alleen maar algen.. Zelfs de tubifex die zo mooi in het potje ligt raken ze niet aan..
handig!quote:Oh, en op spagetti groeien algen heel goed. Dus al eten ze de spageti niet, dan wel de algen die er aan komen te zitten..
Prowl (hoe dan ook) wel. Maar hij was ook een beetje naar tegen mijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
ik vond dat anders helemaaal niet raar.hoor!
Ze zitten er niet in, maar ik dacht dat ik perziken had. Maar het zijn nectarine's.. Perziken hebben haren, nectarine's zijn glad en pruimen zijn paars of groen. Ik raak altijd zo door ze in de war..quote:[..]
geen idee..misschien maar eruit halen anders![]()
Is het ook. Een ingevroren ijsblokje met er in een supstantie van bruine wurpjes. Van die hele kleintjes. Van die kleintjes waarvan je denkt dat ze hele stiekeme gemene dingetjes kunnen doenquote:..]
wat is tubifex? Het klinkt smerig![]()
quote:[..]
handig!![]()
Salamanders herken je inderdaad meteen.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef mberg86 het volgende:
Misschien was het een kikkervisje van een brulkikker? Als het een salamanderlarve was had je het meteen gezien.. Die hebben al meteen pootjes geloof ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |