abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:55:03 #154
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_38403968
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef Koenholio het volgende:
Ik heb ook wat uit de vijver bij ons gehaald. Foto's volgen met een paar minuutjes.
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:04:29 #155
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_38404382
Hier de ontwikkeling (ze zaten al een paar dagen in de vijver, dus de telling is vanaf dat ze in de pot zitten):

De 'pot' (niet bijzonder groot, nee ):

Dag 2

Dag 4

Dag 6

Vandaag (Dag 10)

Ik heb ook nog een filmpje, maar Putfile en Tinypic willen niet echt meewerken.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_38404877
Yeah Koen, dat zijn groene kikkertjes! (Denk ik..) En wat zijn ze nog lief klein! Mooie foto's, jij komt net als Hooglander heel erg dichtbij zonder dat de foto heel erg vaag wordt..
Ik zou dan met schijnwerpers moeten werken?!

Mijn beestjes, hebben net als eerst, nog stééds geen pootjes..
En het verschonen van het water werkt zo krom want dan moet ik om de watervlooitjes heen scheppen. En die vlooien horen toch ook het water schoon te houden? Heb ik er gewoon te weinig?
I will take the sun in my mouth
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:20:26 #157
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_38405012
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:16 schreef warrel het volgende:
Yeah Koen, dat zijn groene kikkertjes! (Denk ik..) En wat zijn ze nog lief klein! Mooie foto's, jij komt net als Hooglander heel erg dichtbij zonder dat de foto heel erg vaag wordt..
Ik zou dan met schijnwerpers moeten werken?!
Klopt, onze vijver zit al vol met groene kikkers.
Over de foto's...geen idee of je schijnwerpers moet gebruiken. Ikzelf heb een SuperMacro-functie op mijn camera zitten waarmee je dus heel dichtbij kunt fotograferen.
quote:
En het verschonen van het water werkt zo krom want dan moet ik om de watervlooitjes heen scheppen. En die vlooien horen toch ook het water schoon te houden? Heb ik er gewoon te weinig?
Vraagje, hoe verschoon jij het water? Want bij mij zijn tijdens de vorige keer nogal wat zijn doodgegaan.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_38408570
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Klopt, onze vijver zit al vol met groene kikkers.
Over de foto's...geen idee of je schijnwerpers moet gebruiken. Ikzelf heb een SuperMacro-functie op mijn camera zitten waarmee je dus heel dichtbij kunt fotograferen.
[..]

Vraagje, hoe verschoon jij het water? Want bij mij zijn tijdens de vorige keer nogal wat zijn doodgegaan.
Hmm, ik wil een mooie grote dure camera..
En ik verschoon meestal het water door er 2/3 uit te scheppen met een grote maatbeker uit de keuken van m'n moeder ..
En dan gooi ik een paar maatbekers uit de vijver terug, en wat schoon kraanwater.
En als ik het écht heel goed wil doen, vis ik alle liefjes er uit met een drinkbekertje en keer ik de hele bak om in de vijver. Leg ik de steentjes weer mooi, spoel ik de poep weg, doe de plantjes weer mooi..
Maar dat laatste kost wel echt veel meer tijd..
Ik heb nu ook een klein visnetje gekocht. Daar probeer ik dan tussendoor ook wat poep mee weg te vissen. Maar als ik er nu dan tubifex in heb, vind ik het zo zonde als dat ook weg wordt geschept.. Daar was het dan wel weer iets te duur voor..
Misschien dat ik dat op een klein schoteltje leg de volgende keer?
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:06:33 #159
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_38410903
Bedankt voor de tips!
Waren de kleintjes bij jou ook zo passief in het begin? Bij mij hangen ze alleen een beetje rond bij het wateroppervlak (en nee ze zijn niet dood ).
Guanine en Cytosine! *O*
pi_38417683
Dat passief hangen is ok, dat hoort gewoon. Af en toe zie je ze heel hard wapperen met hun staartjes (of dat komt (over)morgen) en dat is dan gewoon oefenen. Of kippenvel.
Dat hangen hoort, ze moeten algen eten (die het meest vlakbij het oppervlak tegen het glas aan groeien) en engergie krijgen en vooral groeien.
En mensenkotertje doet er ook minstens 9 maanden over tot het kan lopen!
En mijn kikkervisjes willen ook nog wel eens passief doen, als het heel koud is.
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:14:26 #161
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_38417798
Ah oke, dan is het goed. Ik heb de Pot buiten staan, dus erg warm wordt hij met dit weer niet. Dus misschien dat het daaraan ligt.
Maar bedankt !
Guanine en Cytosine! *O*
pi_38421111
Jah.. Pff, mijn bak staat ook buiten..
De vorige lading was dood gegaan nadat ze een ochtend in de brandende zon in mijn warme zolderkamertje stonden .. Voel me nog steeds schuldig..
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:41:28 #163
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38434820
Hebben de schattekes al pootjes ?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_38438089
Nog stééds niet. Volgens mij houden ze me voor de gek en zijn het buitenaardse wezentjes in kikkervisjesvermoming. Alleen hadden we de aarde nog niet lang genoeg bestudeerd om te weten dat kikkervisjes ook écht tot kikkers uitgroeien. Ze verraden zichzelf...
  donderdag 1 juni 2006 @ 15:16:49 #165
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38438329
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:11 schreef warrel het volgende:
Nog stééds niet. Volgens mij houden ze me voor de gek en zijn het buitenaardse wezentjes in kikkervisjesvermoming. Alleen hadden we de aarde nog niet lang genoeg bestudeerd om te weten dat kikkervisjes ook écht tot kikkers uitgroeien. Ze verraden zichzelf...
alien kikkervisjes!!
  † In Memoriam † donderdag 1 juni 2006 @ 15:26:57 #166
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_38438734
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:16 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

alien kikkervisjes!!
Nee hoor, alien kikkers hebben ook gewoon pootjes, kijk maar:

edit: was opeens mijn mooie kikker veranderd in een rood kruisje . Maar even zelf gehost

[ Bericht 19% gewijzigd door Barbaaf op 01-06-2006 16:06:27 ]
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_38439172
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:26 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

afbeelding
Hehehe, komt het misschien toch nog goed.
pi_38504722

POOTJES!! *grijpt naar camera
pi_38505764
Allereerst; filmpjes! Je kan hier niet de pootjes op zien, maar wel de hyperactiviteit nadat ze zo blij waren dat het water was ververst.
Met heuse vloedgolven. Daar worden ze sterk van.
Vechten om het hoekje.
Hier zie je ook het drijvende plankje.
En de foto's die ik niet verklein omdat je anders de kleine beginnende pootjes onmogelijk kan zien.

Hier zie je ook het bakje met tubifex staan . Ik hoop dat ze het dit keer wel aanraken. Het portie van de vorige keer zat er nog helemaal in.. Heb ik maar in de vijver gegooid..

Na, en ze hebben een plankje gekregen.
Ja! Dat was schrikken vanmorgen! Ik had er gisteren drie plakjes komkommer in gegooid. De plakjes waren als een kommetje gaan vormen door de nattigheid, en er zaten drie kikkervisjes gevangen in 2 'kom-kommertjes'. Arme dingetjes..
Oh, en zal ik er dit keer alsnog een plakje tomaat in gooien?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:38:20 #170
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_38510596
Mooie foto's, nieuwe camera?
Leuk aquariumpje ook, jammer dat ik er geen meer heb staan.

Sommige van mij hebben ook pootjes gekregen, kzal eens kijken of ik er foto's van kan maken.
Patat Friet
pi_38510665
Haha. Helaas geen nieuwe camera. Het licht buiten was gewoon super. Lekker veel zon, dan wordt alles ook een stuk scherper. En het aquariumpje komt bij de kringloop vandaan. M'n moeder riep vandaag dat ik ze in een emmer moest doen, maar ik riep van niet. Heb niet voor niks 15 kilometer gefietst met een glazen bak op m'n bagagedrager..
En YEAH! Foto's! Foto's!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:53:43 #172
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_38511036

Ik heb ze effetjes in een bakje gestopt want mijn diertjes zitten in een granieten bak en daar zie je niet veel in.

Die van mij hebben dus al pootjes en zijn nog steeds pikzwart, het moét toch eigenlijk wel een ander soort zijn?
Patat Friet
pi_38511852
Jep, ik heb in mijn bak ook een 'allochtoontje' zitten. Die is ook zo pikzwart maar krijgt ook al pootjes. Ik denk dat die bij mij dus een padje is..
Was jouw dril als een kralenketting of gewoon een grote klomp?
En anders is het de groene kikker? Ik weet het niet zo goed..
Maar ze hebben lieve pootjes.
Wat geef jij ze nu te eten?
  maandag 5 juni 2006 @ 13:12:15 #174
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38556459
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:26 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

[afbeelding]

edit: was opeens mijn mooie kikker veranderd in een rood kruisje . Maar even zelf gehost
  maandag 5 juni 2006 @ 13:14:55 #175
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38556513
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef warrel het volgende:
Jep, ik heb in mijn bak ook een 'allochtoontje' zitten. Die is ook zo pikzwart maar krijgt ook al pootjes. Ik denk dat die bij mij dus een padje is..
geweldig, ze krijgen dus toch nog pootjes
ik zie ze alleen niet, maar dat kan ook aan mij liggen
pi_38556690
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:14 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

geweldig, ze krijgen dus toch nog pootjes
ik zie ze alleen niet, maar dat kan ook aan mij liggen
Kijk eens goed op de foto hieronder. Daar zie 2 kikkervisjes paralel zwemmen met het groene takje (rechts van het hoekje van het aquarium) Bij het 1e visje (de donkerste) zie je naast zijn staartje iets hangen. Dit keer is het geen groen sliertje poep, maar een heel klein achterpootje.

Volgende week zie je het vast stukken beter!
pi_38556730
Oh, en open anders de plaatjes (met rechtermuisknop) in een aparte pagina. Dan is alles wat groter
  † In Memoriam † maandag 5 juni 2006 @ 13:30:37 #178
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_38556885
Pootjes, eindelijk

Marietje_34: op de vierde foto is er eentje goed te zien (al lijkt het op een drolletje)

Edit: Warrel was iets sneller
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:36:26 #179
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38557032
Ik zie ze dat zijn onmiskenbare beginnende pootjes idd

thanks allebei
pi_38557456
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:30 schreef Barbaaf het volgende:
Pootjes, eindelijk

Marietje_34: op de vierde foto is er eentje goed te zien (al lijkt het op een drolletje)

[afbeelding]

Edit: Warrel was iets sneller
Maar die van jou is mooi duidelijk! 14.gif!
Oh, ik vind het zo leuk! Af en toe sneak ik tussen het leren door naar beneden voor drinken en om even bij de liefjes te kijken.
Oh, en waarom willen ze allemaal zo graag in dat hoekje zitten?
Het is vrijwel altijd het hoekje dat naar het noord-oosten wijst.. Kikkermekka?
  maandag 5 juni 2006 @ 16:33:32 #181
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_38561985
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef warrel het volgende:
Om eerlijk te zijn was ik te laat dit jaar met het kikkerdrill en heb ik gewoon wat kleine kikkervisjes gevangen. Dus ik zou het niet weten...

Ik geef ze eigenlijk vanalles te eten, brood, macaroni/spagetti, perzikpitten. Maar ze eten toch vooral algen volgens mij.
Patat Friet
pi_38563349
YEAH! Ik gaf m'n kikkervisjes ook macaroni en spagetti, en iedereen vond dat maar raar. Maar dat is het dus écht niet!
Brood raakten ze niet aan. Perzikpitten heb ik nu ook liggen, maar maakt dat het water niet te zuur?
Maar inderdaad, nu eten m'n visjes ook nog steeds alleen maar algen.. Zelfs de tubifex die zo mooi in het potje ligt raken ze niet aan.. Oh, en op spagetti groeien algen heel goed. Dus al eten ze de spageti niet, dan wel de algen die er aan komen te zitten..
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:02:50 #183
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38583634
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:19 schreef warrel het volgende:
YEAH! Ik gaf m'n kikkervisjes ook macaroni en spagetti, en iedereen vond dat maar raar. Maar dat is het dus écht niet!

ik vond dat anders helemaaal niet raar. hoor!
quote:
Brood raakten ze niet aan. Perzikpitten heb ik nu ook liggen, maar maakt dat het water niet te zuur?
geen idee..misschien maar eruit halen anders
quote:
Maar inderdaad, nu eten m'n visjes ook nog steeds alleen maar algen.. Zelfs de tubifex die zo mooi in het potje ligt raken ze niet aan..
wat is tubifex? Het klinkt smerig
quote:
Oh, en op spagetti groeien algen heel goed. Dus al eten ze de spageti niet, dan wel de algen die er aan komen te zitten..
handig!
pi_38584460
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik vond dat anders helemaaal niet raar. hoor!
Prowl (hoe dan ook) wel. Maar hij was ook een beetje naar tegen mij
quote:
[..]

geen idee..misschien maar eruit halen anders
Ze zitten er niet in, maar ik dacht dat ik perziken had. Maar het zijn nectarine's.. Perziken hebben haren, nectarine's zijn glad en pruimen zijn paars of groen. Ik raak altijd zo door ze in de war..
[
quote:
..]

wat is tubifex? Het klinkt smerig
Is het ook. Een ingevroren ijsblokje met er in een supstantie van bruine wurpjes. Van die hele kleintjes. Van die kleintjes waarvan je denkt dat ze hele stiekeme gemene dingetjes kunnen doen . Gelukkig zijn ze DOOD!
quote:
[..]

handig!
Maar nu heb ik zelf nog een bakje met alg in de zon staan. Dat groeit ook mooi. En dat kan ik er dan ook bijgooien.

Update van de dag. Dezelfde pootjes, alleen dan weer ietsiepietsjes groter. Oh, en het plankje was gezonken. Er zit een nieuw plankje in, maar die is heel dik en steekt dus eigenlijk iets te veel omhoog. M'n moeder zei: 'Dan gaan ze er toch aan hangen?'
Vooruit, vandaag hangen ze. Vanmiddag is het eerste plankje gedroogd en gaat die er lekker weer in.
pi_38630604
Hoera! M'n liefjes eten tubifex, en ze groeien als een malle!
De pootjes zijn alweer wat sterker, deze week komen er foto's.
pi_38653668
Ai, we krijgen erg warm weer dit weekend, een beetje té warm als t mij vraagt.

Aangezien ik maar een vrij kleine bak heb moet ik t ding toch niet te erg laten opwarmen. Hij staat sowieso al bijna altijd in de schaduw maar ik vrees toch dat ik er ijsblokjes in moet gaan stoppen
Patat Friet
pi_38656910
Als de zon op mijn aquarium staat zet ik er een krant omheen. Tsjah, je kan niet echt heel erg veel doen aan de temperatuurschommelingen. Als ze in 'het wild' op zouden moeten groeien hadden ze dat ook gehad. En ik ben trouwens wel blij met het warme weer. Gaat het groeien wat sneller
En ik gooide vandaag nog een plukje alg in het water, en één van m'n liefjes begon er dankbaar aan te knabbelen.
En oh! Ik knuffelde vandaag met pleegpapa! Thihihi
pi_38657601
Ok, heel stiekem toch foto's van pleegpaps

Knuffelen!

Die kleine is denk ik pleegmama, en ik denk dat ze verliefd zijn.

Nu, leren! Snel!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:37:00 #189
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_38702049
Soooow dat gaat snel!

Ik heb net nog een keertje mn kroost geobserveerd en ze hebben zich in een paar dagen tijd echt flink ontwikkeld Het duurt niet lang meer voordat ze longen krijgen, eens kijken hoe ik dat dan ga oplossen.

Er zwemmen gelukkig wel een paar onderwaterbeestjes rond maar of dat genoeg is voor hun vleesbehoefte weet ik niet. En hoe goed kunnen de beestjes zich ergens aan vastklampen als ze eenmaal longen hebben?
Patat Friet
pi_38704465
Hm, op deze site staat dat ze pas echt een plankje nodig hebben als ze 4 pootjes hebben. Dat het ademhalen, zolang ze een staartje hebben, gaat volgens hen ook nog prima via het luchthappen aan het oppervlak. Maar nee, het lijkt me wat sadistisch.. En houd de kikkertjes, als het dan minikikkertjes zijn, nog gewoon even in de bak. Grotere kikkers willen er nog wel eens niet lief voor zijn..
Ik heb pleegpapa (haha, want zo snel is het niet gegaan nee. Die kikker woont al in m'n vijver) wel streng toegesproken. Hij kwaakte terug, maar wat? Het was vast lief.
  † In Memoriam † vrijdag 9 juni 2006 @ 20:11:54 #191
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_38705069
Grote kikkers zijn dol op kleintjes, ze kunnen ze wel opvreten

Die plankjes zijn inderdaad pas op z'n vroegst nodig als ze ontwikkelde voorpootjes hebben anders komen ze er toch niet op (ik zie in gedachten die kleintjes al buikschuivend proberen omhoog te komen )
Mooie grote kikkers ook
pi_38711125
Jah he! Ik vond het zo tof om die foto's te maken! Ik kruipend (en buikschuivend ) over de brug en door het gras. Ik mocht zo dichtbij komen. En hij heeft ook best een tijdje op m'n hand gezeten, helemaal rustig. Jammer alleen van het grassprietje op z'n rug.
En de kleintjes houd ik zo lang mogelijk in m'n aquarium. Misschien kan ik ze ook nog conditioneren oid!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:22:03 #193
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_38723574
Ik heb een close-up filmpje gemaakt van een kikkervisje (die overigens erg gegroeid zijn en opeens heel actief zijn! ). Als je goed kijkt kun je zelfs het hartje zien kloppen (dat rode dingetje):

Klik!

Edit:
Nog een filmpje

[ Bericht 11% gewijzigd door Koenholio op 10-06-2006 15:35:38 ]
Guanine en Cytosine! *O*
pi_38750201
Aww! Wat een lieverds! En nog zo klein. De pootjes van de mijn liefjes zie je bijna groeien.
Dinsdag heb ik het hertentamen van het tentamen waardoor m'n vorige liefjes doodgingen, dat gaat nu niet meer gebeuren, maar met foto's maken wacht ik dus even wat daagjes. Anders hang ik weer 2 uur boven die bak, hihi
  zondag 11 juni 2006 @ 19:33:34 #195
pi_38757343
Oow, ik ben weer terug in Nederland, gister nog opzoek geweest naar Frans kikkerdril, maar niet kunnen vinden.
Mijn zusje/ouders hebben trouwens goed voor m'n beestjes gezorgd, elke dag vlooien gevangen, rode mugeenlarven en tomaat erbij gedaan
Ga eerst bbq-en en dan zal ik foto's maken. Denk dat ik morgen een groot deel ga uitzetten, het bakje is toch te klein aan het worden
pi_38760227
Hey Hooglandertje! Dat is van het uitzetten is echt jammer, maar hell! Die bak ik toch supergroot? Had je er dan zo veel?
Ik heb er nu 18, ik spotte een klein kikkervisje in de vijver. Die liep nog best achter met groeien. Dus die kan nu mooi bijeten en aansterken in mijn aquariumpje. En ik wil ze écht zo lang mogelijk houden.. Niet weer net als een paar jaar geleden weten dat je 100 gezonde kikkervisjes in de vijver hebt gegooid en er geen één meer van terugzien als kikkertje..

Foto's!
  zondag 11 juni 2006 @ 22:15:23 #197
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_38762785
Volgens mij is de kikker populatie volgend jaar vele male groter als dit jaar.
1 ding weet ik zeker, volgend jaar neem ik ook weer een beetje dril in huis

ps: of me vriendin er zo blij mee is
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
  zondag 11 juni 2006 @ 22:29:35 #198
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38763334
Voor de kikkervissen experts; ik ving ooit eens uit een slootje een übergrote kikkervis. Ik denk dat het kopje iets kleiner was dan een 10 centmuntje, maar dat is al aardig uit de kluiten gewassen voor zo'n beestje. Heeft iemand hier een verklaring voor? Het was overigens zeker geen axolotl. Het was een zwart dikkopje, maar groot.

[ Bericht 0% gewijzigd door MadGuy op 11-06-2006 22:48:05 ]
pi_38764038
Tof!

Ik had vroeger ook vaak kikkervisjes.. ik gaf ze eerst altijd tomaat en sla en later schildpaddenvoer, werkte erg goed!
www.myspace.com/olk2006
pi_38764097
Ik heb even gewiki'd. Maar die axolotls komen toch zeker helemaal niet in Nederland voor? Ik zal eens een muntje in m'n aquarim gooien, want volgens mij zijn mijn kikkervisjes ook bijna zo groot..
  zondag 11 juni 2006 @ 22:51:14 #201
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38764212
Ik heb ook rondgekeken inderdaad, maar niets. Axolotls komen dan weliswaar niet voor in Nederland, maar ze kunnen altijd in de sloot gemikt worden door mensen.

Ik heb het overigens over slechts het kopje wat bijna zo groot was als het muntje. De staart moet daar nog bijgerekend worden.
  zondag 11 juni 2006 @ 22:55:01 #202
pi_38764395
Ik heb geen idee waardoor dat kwam.

Zoals beloofd heb ik iig zo mooi mogelijke foto's geprobeerd te maken, ze zijn naar mijn idee behoorlijk gelukt, morgen ga ik er weer verder mee, de batterijen waren alleen leeg jammer genoeg

Hier is ook duidelijk te zien waarom ik ze morgen weer uit ga zetten, ze kunnen veel te goed springen, ik vind het zielig ze dan op zo een 'klein' stukje te houden

pi_38764513
Misschien was het een kikkervisje van een brulkikker? Als het een salamanderlarve was had je het meteen gezien.. Die hebben al meteen pootjes geloof ik..
www.myspace.com/olk2006
  zondag 11 juni 2006 @ 23:00:25 #204
pi_38764635
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef mberg86 het volgende:
Misschien was het een kikkervisje van een brulkikker? Als het een salamanderlarve was had je het meteen gezien.. Die hebben al meteen pootjes geloof ik..
Salamanders herken je inderdaad meteen.
Brulkikkers kunnen wel, maar lijkt me wel erg extreem, aangezien die dacht ik? zo goed als niet voor komen in Nederland.
Owjah, ik had trouwens het gras 'gemaaid' net voor de foto's vandaar dat het zo een troep is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')