quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Geel heeft een stadionverbod gekregen
Oja en dat wil jij als een TIFO actie gebruikenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:15 schreef -Wolf- het volgende:
Tijd voor een originele tifo-actie tegen Scheringa.
Zoiets bv:
[afbeelding]
Posters van maken en buiten de ArenA ophangen.
Jij zoekt echt posts uit om commentaar op te kunnen leveren, of niet?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oja en dat nou jij een TIFO actieAls je met dit soort onzin de sfeer in jullie stadion terug moet komen dan zit het goed mis.
Nou je het zegtquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jij zoekt echt posts uit om commentaar op te kunnen leveren, of niet?
even buiten het punt om of je gelijk hebt of niet.
quote:Huntelaar verdiende flink aan transfer
14 april 2006, 12:34
Door: Jelmer Geerds
Klaas-Jan Huntelaar heeft met zijn overstap niet alleen een flinke salarisverhoging gekregen, maar mocht bovendien eens een kleine twee miljoen euro bijschrijven op zijn bankrekening, onthult de Leeuwarder Courant.
Die conclusie kan worden getrokken uit de presentatie van de jaarcijfers van sc Heerenveen, die donderdag bekend maakte het afgelopen seizoen 13 miljoen te hebben verdiend aan de verkoop van spelers.
Klaas-Jan Huntelaar was overigens niet zo lucratief als aanvankelijk gedacht. Ajax betaalde weliswaar een slordige negen miljoen euro voor de spits, maar daarvan krijgen de Friezen slechts 5,5 miljoen daadwerkelijk op de rekening gestort. "Twintig procent krijgt Huntelaar zelf. Dat is niet gebruikelijk, maar dat had hij zo bedongen toen hij bij ons tekende. Vijftien procent gaat naar PSV, ook zo afgesproken. Vijf procent vloeit naar de solidariteitskas van de clubs", legt voorzitter Riemer van der Velde uit.
quote:
mooi doek kan je er ook van maken hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jij zoekt echt posts uit om commentaar op te kunnen leveren, of niet?
even buiten het punt om of je gelijk hebt of niet.
Denk je ECHT dat dat het definitieve ontwerp is van een project wat officieel nog niet eens bestaat? Waar heb jij leren denken man?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Even voor de meneertje kuit dit wordt jullie nieuwe stadion
[afbeelding]
Met zo'n gedrocht zou kunstgras wel het laatste zijn waar ik me druk over maak.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Nee ze komen er voor de grap mee. Wel mooi stadion voor tijdens pasen trouwens.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk je ECHT dat dat het definitieve ontwerp is van een project wat officieel nog niet eens bestaat? Waar heb jij leren denken man?
Daar heeft Feyenoord niet eens geld voorquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel, volgens mij denk je al dat ze de bekisting al aan het timmeren zijn ofzo. Er komt geen nieuwe Kuip en al helemaal geen dak en kunstgras
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Op Ajaxshowtime zegt Aborah dat hij het gevoel heeft dat hij niet meer gewenst is bij Ajax. Dus misschien verkopen ze hem wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zal Ajax met Aborah doen, opnieuw verhuren?
Dan verbieden we voortaan ook kuijt om in de ArenA te spelen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik mag jou toch ook verbieden om in mijn huis te komen.
offtopic: maar ben jij dit niet toevallig? http://images.sugababes.nl/user_pics/256/256570_3bf2271572.jpgquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan verbieden we voortaan ook kuijt om in de ArenA te spelen.
Verkopen. Of verhuren aan een Eredivisie-ploeg.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zal Ajax met Aborah doen, opnieuw verhuren?
quote:Meepraten over de toekomst van de Eredivisie?
We zijn op zoek naar voetballiefhebbers met een seizoenkaart van Ajax! Eredivisie CV wil graag weten wat het publiek vindt van het nieuwe play-offs systeem. Voor dit onderzoek heeft zij MtoM als onafhankelijk onderzoeksinstituut gevraagd het onderzoek uit te voeren. Dit jaar zullen voor en na de play-offs groepsdiscussies worden georganiseerd. In groepen van maximaal 12 personen zullen seizoenkaarthouders onder leiding van een gespreksleider antwoord geven op een aantal vragen en deze bediscussiëren met seizoenkaarthouders van uw club en andere clubs. Het is belangrijk dat ook Ajax-supporters hierbij vertegenwoordigd zijn.
De uitkomsten van het onderzoek zijn belangrijk in de evaluatie van het play-offs systeem en kunnen daarom leiden tot aanpassingen aan het systeem.
We willen u uitnodigen om deel te nemen aan 2 groepsdiscussies op het KNVB complex in Zeist. Deze zullen plaatsvinden op zaterdag 15 april tussen 10.00 en 14.30 uur en zaterdag 27 mei tussen 10.00 en 14.30 uur. Tussen deze tijden doet u mee aan een discussie van een uur. Vanzelfsprekend worden uw reiskosten vergoed en ontvangt u als blijk van waardering een voetbalcadeaubon t.w.v. ¤30,-.
U kunt zich aanmelden als deelnemer van het onderzoek. Dit kunt u doen via e-mail:
playoffs@managetomanage.nl. Vermeld bij uw aanmelding uw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum. U krijgt uiterlijk vrijdag 14 april telefonisch bericht of mee kunt doen. Dan krijgt u ook meer informatie en de tijden waarop we u verwachten.
We hopen dat we u als betrokken voetballiefhebber mogen begroeten in de bestuurskamer van de KNVB in Zeist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |