Mag niet hoor, je moet wel een reden hebben en die hebben ze nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik mag jou toch ook verbieden om in mijn huis te komen.
Ze tellen wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
Schorsingen uit de 34 eredivisiewedstrijden tellen niet mee voor de play-offs, dus áls de elleboogstoot van KJH überhaupt bestraft wordt, dan pas aan het begin van komend seizoen.
Overigens logisch dat Bayern München interesse toont in KJH, want tegen Roda JC en Vitesse liet hij zien heel doeltreffend te zijn in de slotfase van een wedstrijd, typisch Duits.
Misschien kan Martin van Geel, net als die Roda JC'ers, wel beroep aantekenen bij KNVB?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mag niet hoor, je moet wel een reden hebben en die hebben ze niet![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien kan Martin van Geel, net als die Roda JC'ers, wel beroep aantekenen bij KNVB?
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef the_hunter het volgende:
Telt een eventuele schorsing van Huntelaar nu wel of niet voor de plee offs?
Tuurlijk mag het wel, het is alleen lachwekkend kinderachtig en gigantisch hypociet calimerogedrag van iemand die niet tegen z'n verlies kan en zo ook bar weinig respect toont voor de huidige technisch directeur Marcel Brandts.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mag niet hoor, je moet wel een reden hebben en die hebben ze niet![]()
Schorsingen uit de 34 eredivisiewedstrijden tellen niet mee voor de play-offs, dus áls de elleboogstoot van KJH überhaupt bestraft wordt, dan pas aan het begin van komend seizoen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef the_hunter het volgende:
Haha, trieste mensen man! Ze schijten gewoon voor Huntelaar, opzich wel grappig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:19 schreef the_hunter het volgende:
Opzich wel grappig dat jullie team afhankelijk is van 1 spelerquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:20 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Haha, trieste mensen man! Ze schijten gewoon voor Huntelaar, opzich wel grappig.
Uhm, Huntelaar doet het niet alleen, Huntelaar maakt de actie's van de andere spelers af, en hoequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Opzich wel grappig dat jullie team afhankelijk is van 1 speler
Dat weet je tegenwoordig maar nooitquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef Jasza het volgende:
Huntelaar word toch niet geschorst joh, dus waar gaat dit over.
Ik kan je hierin niet eens ongelijk gevenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik mis dequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zonder Pierre hadden jullie die UEFA-cup ook niet gewonnen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het klopt. Maar jij denkt wel van de verkeerde momenteel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben bang dat twee keer "nee" het antwoord is op je vragen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:48 schreef Eb het volgende:
Sneijder te vroeg gebracht
Is de medische staf van Ajax wel capabel?
Is het toeval dat de ziekenboeg zo vol zit en dat het herstel van spelers zo lang duurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |