En dan is het straks ook nogquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:57 schreef Geqxon het volgende:
Kom ik dus vandaag op school, ben ik helemaal in mijn nopjes omdat ik in VB.NET dan lekker usercontrolls aan kan maken, is het hek dichtDus ik fiets een rondje, alles leeg. Ik snapte er geen fuck van
Ga ik weer ff naar huis, zegt mijn moeder dat het goede vrijdag is. Waar slaat dit opIk wil potverdrie gewoon aan mijn project werken, en dat kan niet doordat een paar katholieke dwazen het leuk vonden om een vrije dag in te plannen
als er nou genoeg feestdagen in de verscchillende religies zijn, misschien kunnen wel dan wel het hele jaar vrij krijgen voor de verschillende feestdagenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:02 schreef Nosh het volgende:
Ik vind het juist debiel dat alleen die christenen hun feestdagen hebben.
Ik wil ook vrij met het Suikerfeest, chanoeka en Ron L. Hubbard's verjaardag!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:03 schreef Geqxon het volgende:
Aangezien een klasgenoot de SQL Server draait, en ik te lui ben een VPN verbinding op te zetten, kan ik er niet echt thuis aan gaan zitten werken
Weekend is wel oké, aangezien er op deze aardkloot helaas nog een hoop zwakke mensen lopen die anders dood zouden gaan van de stress.
Gelukkig heb ik mijn bijbaantjes nog, kan ik tenminste mijn weekend een beetje opvullen
sukkelquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef Aramacil het volgende:
Hoeren!![]()
Zit ik vanochten lekker in de trein om naar mijn stage te gaan, blijkt mijn OV-kaart niet geldig te zijn!!!
Nu loop ik rond met ¤40 boete!![]()
klote feestdagen dus.
ey!, als ik geen vrije dag heb ga ik er toch niet vanuit dat het een feestdag is.quote:
Ooit de achterkant van je OV bekeken... dan had je het gewetenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef Aramacil het volgende:
Hoeren!![]()
Zit ik vanochten lekker in de trein om naar mijn stage te gaan, blijkt mijn OV-kaart niet geldig te zijn!!!
klote feestdagen dus.
Dus als jij met nieuwjaar moet werken dan doe je net alsof er niks aan de hand is ofzoquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:27 schreef Aramacil het volgende:
[..]
ey!, als ik geen vrije dag heb ga ik er toch niet vanuit dat het een feestdag is.
lol leer eerst eens hoe je 't spelt voordat je ze gaat maken, trouwensquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:57 schreef Geqxon het volgende:
helemaal in mijn nopjes omdat ik in VB.NET dan lekker usercontrolls aan kan maken
en ineens zijn er 25 foutmeldingen opgelostquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:31 schreef Flurry het volgende:
[..]
lol leer eerst eens hoe je 't spelt voordat je ze gaat maken, trouwens![]()
zal dat niet gewoon in de voorwaarden staan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:32 schreef Aramacil het volgende:
tuurlijk weet ik wel dat het goede vrijdag is, maar waar ligt de grens om aan te geven waneer je OV niet werkt?
Gisteren was het bijvoorbeeld witte donderdag (gister mocht ik gewoon met de trein reizen van de conducteur).
Goede vrijdag is geen officiele feestdag dus die boete slaat nergens op.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:21 schreef Aramacil het volgende:
Hoeren!![]()
klote feestdagen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |