abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37774427
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:39 schreef Setambre het volgende:
Leuke docu nu @ NL3
Dat is nova...
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:17:14 #102
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37775228
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:38 schreef pmb_rug het volgende:
ik denk dat niemand deze partij kan redden omdat het gewoon geen ruggengraat heeft, geen raison d'etre haast.
daarnaast, als Christen, vind ik hun begrip van het fenomeen 'religie' en het fenomeen 'geloof' (en link naar de politiek) werkelijk schrijnend. als politicus vind ik dat een must.
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:41 schreef dVTB het volgende:
Loohcs, is het ooit in je opgekomen dat de Nederlandse kiezer inmiddels wel KLAAR is met D66?
>> Wat is er zo slecht aan D66?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:18:50 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37775278
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 02:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een weinig inhoudelijke reactie: ik had gehoord van een collega, actief D66-lid, dat Sophie in 't Veld een behoorlijke bitch is.
Cool.
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:02 schreef Floripas het volgende:
Sophie in 't Veld is werkelijk waar een eersteklas trut.

Ik vind haar denk ik nog naarder dan Lousewies van der Laan, Maxime Verhagen en Sharon Dijksma.

Ik was eens bij een debat tussen haar en een bedaarde, oudere SP'er (ja, die bestaan). Die legde uit dat hij vond dat Europa veel te ondemocratisch was, dat de afdracht te hoog was, dat er te veel fraude werd gepleegd, dat er te veel bureaucratische wetten werden opgesteld.

Sophie in 't Veld: "Hoe durf je dit te zeggen op de dag dat de tien nieuwe lidstaten toetreden!!!!!
Eindelijk is Europa bevrijd van de communisten, komt er zo'n SP'er even het communisme herinvoeren!!!!!
Kritiek op Europa is kritiek op de val van de muur!!!!"

En meer van dat blindeolifanten-dogmatische gelul.

Ik krijg nog rillingen over mijn rug als ik aan haar denk.
Minder cool.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_37798320
Congres: D66 blijft in het kabinet

In Zutphen heeft het D66-congres een motie om uit het kabinet te stappen in meerderheid verworpen. Veel leden vinden dit niet het moment om op te stappen. Volgens hen had dat wel gekund toen de gekozen burgemeester niet doorging.

De ministers Brinkhorst en Pechtold hadden het congres eerder al afgeraden om met de motie in te stemmen.

Fractieleider Van der Laan noemde D66 de enige linkse partij die durft te hervormen. Door te erkennen dat de sociale hervormingen van het kabinet nodig zijn, schuift PvdA-leider Bos flink op in de richting van D66,zei Van der Laan in haar slottoespraak.

Aanstaande dinsdag maakt Van der Laan bekend of zij zich beschikbaar stelt voor de kandidatuur van het lijsttrekkerschap.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:55:36 #105
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37799425
quote:
Fractieleider Van der Laan noemde D66 de enige linkse partij die durft te hervormen. Door te erkennen dat de sociale hervormingen van het kabinet nodig zijn, schuift PvdA-leider Bos flink op in de richting van D66,zei Van der Laan in haar slottoespraak.
Oftewel, we zijn de enige linkse hervormingspartij als je die andere linkse hervormingspartij niet meerekend.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37808460
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Oftewel, we zijn de enige linkse hervormingspartij als je die andere linkse hervormingspartij niet meerekend.
je bedoelt de antipartij SP?
  zondag 14 mei 2006 @ 10:39:00 #107
132947 Hoopman
Be your own guest
pi_37808971
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Oppervlakkige politieke marketing/rethoriek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')