quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:38 schreef pmb_rug het volgende:
ik denk dat niemand deze partij kan redden omdat het gewoon geen ruggengraat heeft, geen raison d'etre haast.
daarnaast, als Christen, vind ik hun begrip van het fenomeen 'religie' en het fenomeen 'geloof' (en link naar de politiek) werkelijk schrijnend. als politicus vind ik dat een must.
>> Wat is er zo slecht aan D66?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:41 schreef dVTB het volgende:
Loohcs, is het ooit in je opgekomen dat de Nederlandse kiezer inmiddels wel KLAAR is met D66?
Cool.quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een weinig inhoudelijke reactie: ik had gehoord van een collega, actief D66-lid, dat Sophie in 't Veld een behoorlijke bitch is.
Minder cool.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:02 schreef Floripas het volgende:
Sophie in 't Veld is werkelijk waar een eersteklas trut.
Ik vind haar denk ik nog naarder dan Lousewies van der Laan, Maxime Verhagen en Sharon Dijksma.
Ik was eens bij een debat tussen haar en een bedaarde, oudere SP'er (ja, die bestaan). Die legde uit dat hij vond dat Europa veel te ondemocratisch was, dat de afdracht te hoog was, dat er te veel fraude werd gepleegd, dat er te veel bureaucratische wetten werden opgesteld.
Sophie in 't Veld: "Hoe durf je dit te zeggen op de dag dat de tien nieuwe lidstaten toetreden!!!!!
Eindelijk is Europa bevrijd van de communisten, komt er zo'n SP'er even het communisme herinvoeren!!!!!
Kritiek op Europa is kritiek op de val van de muur!!!!"
En meer van dat blindeolifanten-dogmatische gelul.
Ik krijg nog rillingen over mijn rug als ik aan haar denk.
Oftewel, we zijn de enige linkse hervormingspartij als je die andere linkse hervormingspartij niet meerekend.quote:Fractieleider Van der Laan noemde D66 de enige linkse partij die durft te hervormen. Door te erkennen dat de sociale hervormingen van het kabinet nodig zijn, schuift PvdA-leider Bos flink op in de richting van D66,zei Van der Laan in haar slottoespraak.
je bedoelt de antipartij SP?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oftewel, we zijn de enige linkse hervormingspartij als je die andere linkse hervormingspartij niet meerekend.
Oppervlakkige politieke marketing/rethoriek?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oftewel, we zijn de enige linkse hervormingspartij als je die andere linkse hervormingspartij niet meerekend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |