Lief is relatief.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat duurde lang.
kwamen jullie nu wel of niet op de meet de 21e?quote:
De vrede is al terug lieverdquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef rompompom het volgende:
Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef Litso het volgende:
Goeie post rpp.
"Na deze lijn komt de laatte post van het topic"
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef rompompom het volgende:
Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep!
Psst, geintje enzoquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie niet in wat dat te maken heeft met iemands gedrag.
bovendien kan ik positief bevestigen dat ze géén grafkop heeft.
en misschien heeft ze zo haar redenen geen foto's te (laten) posten.
21 april?, hmmz dan is er ook een minimeet van onz baggerquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
kwamen jullie nu wel of niet op de meet de 21e?
Ja, doei.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, geintje enzo
Al die reacties waren niet serieus bedoeld hoor![]()
Mn grootmoeder op een houtvlot in de stille oceaan....quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, geintje enzo
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wát een laatste post. Ik vergeet heel dat grafjong van een Termie gewoon
.
overigens mist er een hoofdletter en een z in de TT
Die van mij wel. Dat dat even duidelijk is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, geintje enzo
Ok. Ik ga trouwens slapen, morgen weer naar stage waar ik totaal geen zin in heb. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Mn grootmoeder op een houtvlot in de stille oceaan....
Ja, lekker.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die van mij wel. Dat dat even duidelijk is.
En nu hou ik erover op. Taksi, anyone?
Yes please.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die van mij wel. Dat dat even duidelijk is.
En nu hou ik erover op. Taksi, anyone?
nee. Ik krijg trouwens nog een sublime album van je!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:17 schreef Litso het volgende:
Hee, hebben jullie de nieuwe Southpark al gezien?
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
*deelt glazen Taksi met hippe rietjes uit
Owja jij was dat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee. Ik krijg trouwens nog een sublime album van je!
Ja maar jij komt uit meppel..quote:
Joy!quote:
Ik heb geen geld.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
kwamen jullie nu wel of niet op de meet de 21e?
die moet ik ook!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Litso het volgende:
Die perfecte krul shampoo schijnt trouwens te werken. Ik werd vandaag gecomplimenteerd dat mijn krullen nóg krommer waren.
Echt, ik heb het de héle shift lopen neuriënquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oeh, in dat geval wil ik ook!
of heb je ze ook met ovide erop? []
Dan is het gewoon karma..quote:
Ik wil nog steeds degene die bedacht heeft om naar schoolkamp in zeeland te fietsen vermoorden.quote:
Altijd welkom hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt, ik heb het de héle shift lopen neuriën.
Op een gegeven moment verveelde ik me zo erg dat ik maar rare smsjes ben gaan sturen. Wou eigenlijk de beffers ook wat sturen maar durfde niet
.
ik wou al zeggen.. ik heb nix gehad!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt, ik heb het de héle shift lopen neuriën.
Op een gegeven moment verveelde ik me zo erg dat ik maar rare smsjes ben gaan sturen. Wou eigenlijk de beffers ook wat sturen maar durfde niet
.
Kut, nu zit dat in m'n kop.quote:
*blij is dat slechts paar mensen haar nummer hebben..quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet niet wat je ontketend hier.
Ik krijg mijn bundel anders ook niet opquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet niet wat je ontketend hier.
Litso... het modje met de kromme harenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Litso het volgende:
Die perfecte krul shampoo schijnt trouwens te werken. Ik werd vandaag gecomplimenteerd dat mijn krullen nóg krommer waren.
ik kom bundel tekort (150)quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik krijg mijn bundel anders ook niet op
Mmja, ik had eigenlijk al nachtelijke pesterijen verwacht maar dat viel me mee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
*blij is dat slechts paar mensen haar nummer hebben..
Ik ben nu al beroemd op fok om mijn krullenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Litso... het modje met de kromme haren
weekje texel met school danquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds degene die bedacht heeft om naar schoolkamp in zeeland te fietsen vermoorden.
Ik zit altijd over m'n bundel heenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik krijg mijn bundel anders ook niet op
En dat allemaal zonder een permanentje?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben nu al beroemd op fok om mijn krullen
Yvonne begon, trouwens. En BrightEyes.
wie weet ooit zelfs nog een eigen icoontjequote:Op vrijdag 14 april 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben nu al beroemd op fok om mijn krullen
Yvonne begon, trouwens. En BrightEyes.
Ik begin daar niet aan, want het komt altijd terug op het moment dat je het níet kan gebruiken. Hoewel ik voor sommigen een uitzondering maak natuurlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, ik had eigenlijk al nachtelijke pesterijen verwacht maar dat viel me mee.
Then again, ik doe daar eigenlijk nooit moeilijk over, slaap toch zelden vroeg.
wat geen uitnodiging is
Helemaal zelfquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dat allemaal zonder een permanentje?![]()
Bundels zijn voor het plebs. Gewoon een normaal abonnement.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit altijd over m'n bundel heen.
Hoewel ik deze maans smsjes opgespaard heb, op een of andere manier.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik begin daar niet aan, want het komt altijd terug op het moment dat je het níet kan gebruiken. Hoewel ik voor sommigen een uitzondering maak natuurlijk
O dáár komt die kutsmiley vandaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wie weet ooit zelfs nog een eigen icoontje
net als nietzman met z'n dreads
[afbeelding]
Ja, ik heb gewoon een fout gemaakt bij het kiezen van een abo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bundels zijn voor het plebs. Gewoon een normaal abonnement.
Als ik dat indenk op het ritme van je avatar word ik toch best vrolijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
happy happy joy joy happy happy joy joy
wrrpz.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je ze zonder die postkriktekst er in?
had ik ook, ik heb nu 1 smsbundel hogerquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon een fout gemaakt bij het kiezen van een abo.
Ik heb helemaal zelf rechte harenquote:
Rode?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal zelf rechte haren
Heb ik 2 maanden terug al gedaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
had ik ook, ik heb nu 1 smsbundel hoger
Bij mij zelfs dan nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:36 schreef Janetje het volgende:
Als het hard waait en ik sta op een berg naast een groot kruis.. dan staat mijn haar wel eens recht overeind..
ik zit nu op 150 smsjes + 300 minuten ..quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik 2 maanden terug al gedaan.
als ik een dagje in de wind sta krijg ik pijpekrullen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:36 schreef Janetje het volgende:
Als het hard waait en ik sta op een berg naast een groot kruis.. dan staat mijn haar wel eens recht overeind..
Sorry van die post in je fotoboek vanmiddag. Kutcookies enzo.quote:
Tof hmquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik dat indenk op het ritme van je avatar word ik toch best vrolijk
je moet er ook geen doekjes om winden!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij mij zelfs dan niet [afbeelding].
Ghehehequote:Op vrijdag 14 april 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij mij zelfs dan niet [afbeelding].
sjezus... hebben jullie allemaal een leven ofzo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zit nu op 150 smsjes + 300 minuten ..
ik zit alweer over mijn sms'jes heen, nog 70 minuten over tot de 17e
Oh die, wat is daar mis mee dan ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Sorry van die post in je fotoboek vanmiddag. Kutcookies enzo.
juhquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sjezus... hebben jullie allemaal een leven ofzo?
Was zo tof daar boven op die heuvel.. k ga even foto's spammen...quote:
quote:
Ja, ok, dan noemen ze het punten. Ik heb gewoon een bedrag (¤32,50) en wat ik niet verbruik gaat onbeperkt mede.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:35 schreef Litso het volgende:
Hmm ja wat is het verschil? Ik heb 100 'belpunten' per maand, waarvan ik of een minuut kan bellen, of een smsje kan sturen. Variabel dus.
Nee dat dan weer net nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sjezus... hebben jullie allemaal een leven ofzo?
Die van mij gaan ook meequote:Op vrijdag 14 april 2006 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ok, dan noemen ze het punten. Ik heb gewoon een bedrag (¤32,50) en wat ik niet verbruik gaat onbeperkt mede.
Ik ben slaperig.quote:
Als ik nog eens in Nieuw Zeeland ben zal ik dat zeker doen..quote:
prepaid is for teh noobs.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:44 schreef mcDavid het volgende:
ik bel en sms gewoon tot het op is, dan bel ik zo'n nummer en hoog ik het met 10 euro op!
Ik heb trouwens een foto waar je haar best wel in de lucht steekt hoorquote:
Dat wist ie vast al.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:45 schreef Litso het volgende:
Tof, J
Jammer dat foto's de sfeer niet meenemen zegmaar, maar ik kan me voorstellen dat het daar echt tof is. Mooie omgeving in elk geval
Omdat er een W800i bij zatquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom een abonnement nemen als je amper 5 euro in de week verstookt?
Daar boven op de berrug!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was zo tof daar boven op die heuvel.. k ga even foto's spammen...![]()
Watkrullenknulzegt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:45 schreef Litso het volgende:
Tof, J
Jammer dat foto's de sfeer niet meenemen zegmaar, maar ik kan me voorstellen dat het daar echt tof is. Mooie omgeving in elk geval
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een foto waar je haar best wel in de lucht steekt hoor
Geen krullen helaas.
Ow...quote:
Geen idee eigenlijk hoe ik eraan komquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
Heb je die opgeslagen?
Nope geen krullen, zal ook wel nooit meer komen.
Dat grietje met die iets te toepasselijke achternaam?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar boven op de berrug!
Daar boven op de berrug!
Daar staat een leuk grietje!
Daar staat een leuk grietje!
Ze glijdt er door stekels vanahaf!
Ze glijdt er door stekels vanahaf
Nee, het is echt geen mietje!
Nee, het is echt geen mietje!
En van je heeeeeeela hela hoooooooolala! HEE!
... wist ie al..quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ow...
En k dacht ik deel het ff mee.
Moet van een eenmalig optreden zijn geweest of je hebt het van bijvoorbeeld een cerrorquote:
Het enige verschil is dat ík meer geheugen hebquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn D750i is veul hipper.
Ik heb meer bronnen dan dat, maar ik denk dat ik het inderdaad oot eens in mijn inbox heb gevonden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet van een eenmalig optreden zijn geweest of je hebt het van bijvoorbeeld een cerror
Zolang ik slimmer ben is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat ík meer geheugen heb
enigste waar ik jaloers op ben is dat die van hem een betere camera heeftquote:
Totally pwned like a noobquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang ik slimmer ben is er niets aan de hand.
Wij moeten maar vriendjes blijven heh?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb meer bronnen dan dat, maar ik denk dat ik het inderdaad oot eens in mijn inbox heb gevonden.
Maar je als je wist wat ik nog meer allemaal aan Fok! chantagemateriaal bezit wist je dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wij moeten maar vriendjes blijven heh?
ik dacht dat datsoort foto's allemaal gewoon in het crewforum gepost werden?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb meer bronnen dan dat, maar ik denk dat ik het inderdaad oot eens in mijn inbox heb gevonden.
Maar je als je wist wat ik nog meer allemaal aan Fok! chantagemateriaal bezit wist je dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Isn't that cute... but it's wrongquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik dacht dat datsoort foto's allemaal gewoon in het crewforum gepost werden?
Ik maak me geen zorgen... weet alleen met zekerheid dat cerror er was toen ik die foto heb gepost...quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Damn.. en ik had nog wel wat chantagefoto's in mn mapje...quote:
Zal wel. Ik weet het iig niet meerquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen... weet alleen met zekerheid dat cerror er was toen ik die foto heb gepost...
KS kent me irl en heeft ook foto's waar ik opsta
Ik heb ze ook gezien van je vakantie van afgelopen zomerquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen... weet alleen met zekerheid dat cerror er was toen ik die foto heb gepost...
KS kent me irl en heeft ook foto's waar ik opsta
Ik kwam er vandaag achter dat ik misschien helemaal nergens heen gaquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga jij volgende week nou naar die baggermeet of de mcdavidmeet?.
Ik neem het bier mee, betaal jij het ticket?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:58 schreef Janetje het volgende:
Komt er zondag nog iemand naar mijn Dublin meet?
aghja het maakt foto'squote:Op vrijdag 14 april 2006 01:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]![]()
dat ze dat "camera" durven noemen...
hoe laat?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:58 schreef Janetje het volgende:
Komt er zondag nog iemand naar mijn Dublin meet?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien van je vakantie van afgelopen zomer
Oh, in dit geval is hij dus inderdaad geheim en heb ik niets gezegd over een soort after-meet van de vorige meetquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat ik misschien helemaal nergens heen ga
Maar wat is die baggermeet waar je het over hebt?
Dat zei ik laatst ook al. Maar dat heeft 'ze' er dan weer niet voor overquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik neem het bier mee, betaal jij het ticket?
m.a.w. Gezellig naar delft iedereen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, in dit geval is hij dus inderdaad geheim en heb ik niets gezegd over een soort after-meet van de vorige meet.
En ik ben niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, in dit geval is hij dus inderdaad geheim en heb ik niets gezegd over een soort after-meet van de vorige meet.
misschien had je niet over die pindakaas moeten beginnenquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo blijft er wel weinig van die meet over David.
Lits niet, rens niet, drib niet, rpp niet.
Ik weet het niet, ik hoor niet in dat groepjequote:
WRppZ..quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik neem het bier mee, betaal jij het ticket?
Uurtje of 17.00?quote:
Ik hoop dat ik de 21e alsnog gewoon kan komen, maar dat moet ik morgen dus even uit gaan zoeken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo blijft er wel weinig van die meet over David.
Lits niet, rens niet, drib niet, rpp niet.
Laat maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik hoor niet in dat groepje.
Je hebt echt niets van mij. Zal ik de posts maar editten?
Ja nee jij had gewoon moeten zeggen dat het mocht!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien had je niet over die pindakaas moeten beginnen
het mag ook nog steeds!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee jij had gewoon moeten zeggen dat het mocht!
Ach, volgende stage beter...quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heh, jammer, ik heb nét afgesproken dat ik rond die tijd met mijn ouders ga eten! [afbeelding]
Volgende stage hopelijk in Maastricht..quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgende keer wél ff goed opletten of het niet te ver uit de buurt is
quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het mag ook nog steeds!!
onder eerder vermeldde voorwaarden.
Wat nou 'weer'!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgende stage hopelijk in Maastricht..
Alleen een nieuwe maastrichtmeet kan ik niet meer zo aan denk ik.. dan ga ik weer maanden eng dromen..
Ja.. ben net weer een beetje hersteld men...quote:
maastricht... ook al zo'n uithoek!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgende stage hopelijk in Maastricht..
Alleen een nieuwe maastrichtmeet kan ik niet meer zo aan denk ik.. dan ga ik weer maanden eng dromen..
Ik nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. ben net weer een beetje hersteld men...
Utrecht viel best mee, toch?quote:
We kunnen ook voor smeerkaas gaan!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ben je al bijna in een pindakaas-bui?
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We kunnen ook voor smeerkaas gaan!![]()
![]()
dát mag je dr best aflikkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Man, wees blij dat ik 'kopkaas' ge-edit heb.
Ik mag jouw humor welquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Man, wees blij dat ik 'kopkaas' ge-edit heb.
Smeerpoets!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We kunnen ook voor smeerkaas gaan!![]()
![]()
Weet je dat dat *serieus* 1 van de héle weinige tekenfilms was van vroeger die ik daadwerkelijk keek?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:21 schreef mcDavid het volgende:
http://images.ftd.nu/storage/79693.jpg
Op usenet!
Ik keek dat ook inderdaad. Erg leukquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet je dat dat *serieus* 1 van de héle weinige tekenfilms was van vroeger die ik daadwerkelijk keek?
Het antwoord is nee.
Ja dát lik ik er niet af heur.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mag jouw humor wel
Anders smeren we McD in met brie. Gesmolten, oude, stinkende brie.
Laat je hem zo vastgebonden liggen tot zijn ouders thuiskomen.quote:
"dát niet"... dus dat andere wel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dát lik ik er niet af heur.
En dan een peterselie-blaadje on top enzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Laat je hem zo vastgebonden liggen tot zijn ouders thuiskomen.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Laat je hem zo vastgebonden liggen tot zijn ouders thuis op visite komen.
Iek Toerk!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's toestemmen, hier in Nederland!
Toeval bestaat niet!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Toevalligerwijs kijk ik net de clip van Sex Is Not The Enemy.
Flink ja?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mooi moment om es flink te integreren!
oh zo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat was een verkapte vraag naar specificaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh zo.
daar kom je dán wel achter!Ja pff, je moet me wel érgens mee overtuigen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet je eerst effe swaffelen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja pff, je moet me wel érgens mee overtuigen natuurlijk.
denk je nou echt dat ik dat ding nu op ga meten?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja pff, je moet me wel érgens mee overtuigen natuurlijk.
Wim Kan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bent u op de hoogte van mijn levensmotto "het moet, omdat het kan!" ?
Ik dacht dat alle jongens dat al 's gedaan hadden?quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik dat ding nu op ga meten?
toen ik dat voor het laatst deed was'ie nog in de groeiquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle jongens dat al 's gedaan hadden?
Ok. Ik krijg té snel mental images. Misschien had ik dat eerder moeten melden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
toen ik dat voor het laatst deed was'ie nog in de groei
ik kan wel verklappen dat mijn geo-driehoek destijds al niet toereikend was.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok. Ik krijg té snel mental images. Misschien had ik dat eerder moeten melden.
Ik zweer op het hoofd van m'n nichtje dat ik dat nog nooit heb gedaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle jongens dat al 's gedaan hadden?
verkapte doodverwensing!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zweer op het hoofd van m'n nichtje dat ik dat nog nooit heb gedaan.
Je nichtjequote:Op vrijdag 14 april 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zweer op het hoofd van m'n nichtje dat ik dat nog nooit heb gedaan.
In dat geval eis ik een nieuwe meting.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik kan wel verklappen dat mijn geo-driehoek destijds al niet toereikend was.
Je moet niet vanaf je stuitje rekenen hè, ondanks dat daar je zenuwen wel lopen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik kan wel verklappen dat mijn geo-driehoek destijds al niet toereikend was.
oh, je hebt er wel verstand van zo te zien!quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet niet vanaf je stuitje rekenen hè, ondanks dat daar je zenuwen wel lopen.
Tegenwoordig vind ik het helemaal niet meer interessant dat te weten. Als jij het wilt weten, mag je best ff komen meten!quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In dat geval eis ik een nieuwe meting.
Dan doe jij hem eruit hangen in de KB, ga ik meten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik het helemaal niet meer interessant dat te weten. Als jij het wilt weten, mag je best ff komen meten!
op het toilet!quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan doe jij hem eruit hangen in de KB, ga ik meten.
Ja! Dat lijkt me best tof!quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je nichtje.
We moeten een keer een nichtjesmeet houden.
Als de jouwes kan lopen en minder hard kwijlt enzo.
en stiekem wist ik dat niet alle jongens dat doen.
Oh god, toen ik daar 's was kregen we visite, met een klein meisje, een jaar jonger dan m'n nichtje denk ik. Het kind dat normaal ál haar speelgoed door de woonkamer verspreidt ging ineens alles opruimen en in haar la stoppenquote:Op vrijdag 14 april 2006 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja! Dat lijkt me best tof!Zul je zien dat ze elkaar de ogen uitsteken
Over het geslacht bestaat geen twijfel dus.quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh god, toen ik daar 's was kregen we visite, met een klein meisje, een jaar jonger dan m'n nichtje denk ik. Het kind dat normaal ál haar speelgoed door de woonkamer verspreidt ging ineens alles opruimen en in haar la stoppen. Jaloers kreng
.
En ze wou treintje spelen (achter elkaar aan lopen) en duwde dat kind half omver, vond dat kindje niet leuk dus nichtje boos.
Én dat visitekindje dreigde met bestek te gaan spelen ofzo, toen begon m'n nichtje heftig nee te schudden en 'neeeee' te roepen. Wat zij normaal te horen krijgt dus
.
Je kan nog maar nét meervoud gebruiken! Slaap goed en rust uit!quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:15 schreef mcDavid het volgende:
Ik vind dit een tof moment om naar bed te gaan.
Weltrusten, overgebleven BeFers!
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:15 schreef mcDavid het volgende:
Ze is te schattig om een jongetje te zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Over het geslacht bestaat geen twijfel dus.
Ik ga me er bij aansluiten trouwens. Goede nacht!quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:15 schreef mcDavid het volgende:
Watjes!quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga me er bij aansluiten trouwens. Goede nacht!
Nu wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:41 schreef JDude het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat dit #515 is?
Thonderdtwintig.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:43 schreef Chowi het volgende:
Thee maal zestig.
quote:[10:37:49] Chowi: Check hoe ik mijn levensstijl gepimped heb.
[10:37:58] Chowi: Ik zuip de hele dag thee en rook niet meer..
[10:38:06] Chowi: En ik eet spaghetti..
[10:38:13] JDude:.
[10:38:38] JDude: That's what happens when you date a hippie..
Tiekepiek!!1quote:
Ja, ik ga zo toch weer weg.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:59 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig, er is weer wat volk hier. Was bang dat ik de laatste werkdag dat ik uberhaupt kán BeFfen heulemaal alleen zou zijn
Je hippie komt op bezoek?quote:
Mijn hippie is al geweest, knul.quote:
quote:
Tssk. Ga paaseieren jatten van kinderen, hm, hm?!quote:
Dat is niet lief!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:11 schreef Chowi het volgende:
Tssk. Ga paaseieren jatten van kinderen, hm, hm?!
Oh, die heb jij ook nog steeds hè.quote:
Aloha, Stuffje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:30 schreef Stofje het volgende:
Hoi.
Tut tut, wat een humeur.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Goede vrijdag heet dat dan. Ik snap niet wat er zo goed aan is, bah.
'goeie'morgen.
Bredaquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:40 schreef Stofje het volgende:
Godverdomme. Moet vandaag gewoon werken en vanavond terug naar Breda. Een enkeltje Utrecht - Breda via Amsterdam Sloterdijk kost me 13,70. Valt mee, maar gratuit reizen is tof.
Ochtendhumeur is voor mietjes.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ochtendhumeur.
Oh en hoi. Stofje
.
Stage. Onbetaald. Op zo'n mooie dag. Het is een schande!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:41 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Breda
Wat moet je in godsnaam op Sloterdijk?
Dat vraag je 10 posts voor het einde?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:46 schreef Misstique het volgende:
Stofje, wil je hier #515 van maken ipv 514?
Chowi?quote:
Dank je. En ja, ik ben een freak met dat soort dingenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat vraag je 10 posts voor het einde?. Maar ok, ik heb werkelijk geen idee, maar het zal wel goed zijn.
![]()
Ja. Dinges.quote:
Waarom nou weer?quote:
Je noemt me dinges en je kijktquote:
Good point.quote:
Wat zit de mens toch raar in elkaar, hè.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je noemt me dinges en je kijkt [afbeelding]. Ik voelde me aangetast in mijn trots en dan ga ik stomme dingen zeggen. Mijn excuses.![]()
Wat erg nou voor je.quote:
*Tissues aangeeft.quote:
Waarmee?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit er vol mee.
Whehehe. Je hebt je punt niet gesubt. Dat staat té suf.quote:
Opgelost.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:58 schreef Chowi het volgende:
Whehehe. Je hebt je punt niet gesubt. Dat staat té suf.
Dankje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
*Tissues aangeeft.
Je bent in ieder geval moedig.
quote:
Waar is je argumentatie, dude?quote:
Dus:quote:
Het principe van beargumentatie is mij bekend, meid.quote:
Och, ik dacht, ik maak het even duidelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:09 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het principe van beargumentatie is mij bekend, meid.
Jaja en voor ik het weet strik je m'n veters en veeg je m'n kont af.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, ik dacht, ik maak het even duidelijk.
Traumatische ervaringen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:10 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Jaja en voor ik het weet strik je m'n veters en veeg je m'n kont af.
Ik zal het kort houden: ik heb tegenwoordig klitteband.quote:
Misschien dat ik die koffie-date met c_c toch maar even afzegquote:
En niet alleen bij je schoenen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zal het kort houden: ik heb tegenwoordig klitteband.
Playa.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat ik die koffie-date met c_c toch maar even afzeg.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat ik die koffie-date met c_c toch maar even afzeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |