Lief is relatief.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat duurde lang.
kwamen jullie nu wel of niet op de meet de 21e?quote:
De vrede is al terug lieverdquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef rompompom het volgende:
Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef Litso het volgende:
Goeie post rpp.
"Na deze lijn komt de laatte post van het topic"
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef rompompom het volgende:
Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep! Streep!
Psst, geintje enzoquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie niet in wat dat te maken heeft met iemands gedrag.
bovendien kan ik positief bevestigen dat ze géén grafkop heeft.
en misschien heeft ze zo haar redenen geen foto's te (laten) posten.
21 april?, hmmz dan is er ook een minimeet van onz baggerquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
kwamen jullie nu wel of niet op de meet de 21e?
Ja, doei.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, geintje enzo
Al die reacties waren niet serieus bedoeld hoor![]()
Mn grootmoeder op een houtvlot in de stille oceaan....quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, geintje enzo
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wát een laatste post. Ik vergeet heel dat grafjong van een Termie gewoon
.
overigens mist er een hoofdletter en een z in de TT
Die van mij wel. Dat dat even duidelijk is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Psst, geintje enzo
Ok. Ik ga trouwens slapen, morgen weer naar stage waar ik totaal geen zin in heb. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:15 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Mn grootmoeder op een houtvlot in de stille oceaan....
Ja, lekker.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die van mij wel. Dat dat even duidelijk is.
En nu hou ik erover op. Taksi, anyone?
Yes please.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die van mij wel. Dat dat even duidelijk is.
En nu hou ik erover op. Taksi, anyone?
nee. Ik krijg trouwens nog een sublime album van je!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:17 schreef Litso het volgende:
Hee, hebben jullie de nieuwe Southpark al gezien?
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
*deelt glazen Taksi met hippe rietjes uit
Owja jij was dat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee. Ik krijg trouwens nog een sublime album van je!
Ja maar jij komt uit meppel..quote:
Joy!quote:
Ik heb geen geld.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
kwamen jullie nu wel of niet op de meet de 21e?
die moet ik ook!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Litso het volgende:
Die perfecte krul shampoo schijnt trouwens te werken. Ik werd vandaag gecomplimenteerd dat mijn krullen nóg krommer waren.
Echt, ik heb het de héle shift lopen neuriënquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oeh, in dat geval wil ik ook!
of heb je ze ook met ovide erop? []
Dan is het gewoon karma..quote:
Ik wil nog steeds degene die bedacht heeft om naar schoolkamp in zeeland te fietsen vermoorden.quote:
Altijd welkom hoorquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt, ik heb het de héle shift lopen neuriën.
Op een gegeven moment verveelde ik me zo erg dat ik maar rare smsjes ben gaan sturen. Wou eigenlijk de beffers ook wat sturen maar durfde niet
.
ik wou al zeggen.. ik heb nix gehad!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt, ik heb het de héle shift lopen neuriën.
Op een gegeven moment verveelde ik me zo erg dat ik maar rare smsjes ben gaan sturen. Wou eigenlijk de beffers ook wat sturen maar durfde niet
.
Kut, nu zit dat in m'n kop.quote:
*blij is dat slechts paar mensen haar nummer hebben..quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet niet wat je ontketend hier.
Ik krijg mijn bundel anders ook niet opquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je weet niet wat je ontketend hier.
Litso... het modje met de kromme harenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:22 schreef Litso het volgende:
Die perfecte krul shampoo schijnt trouwens te werken. Ik werd vandaag gecomplimenteerd dat mijn krullen nóg krommer waren.
ik kom bundel tekort (150)quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik krijg mijn bundel anders ook niet op
Mmja, ik had eigenlijk al nachtelijke pesterijen verwacht maar dat viel me mee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
*blij is dat slechts paar mensen haar nummer hebben..
Ik ben nu al beroemd op fok om mijn krullenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Litso... het modje met de kromme haren
weekje texel met school danquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds degene die bedacht heeft om naar schoolkamp in zeeland te fietsen vermoorden.
Ik zit altijd over m'n bundel heenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik krijg mijn bundel anders ook niet op
En dat allemaal zonder een permanentje?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben nu al beroemd op fok om mijn krullen
Yvonne begon, trouwens. En BrightEyes.
wie weet ooit zelfs nog een eigen icoontjequote:Op vrijdag 14 april 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben nu al beroemd op fok om mijn krullen
Yvonne begon, trouwens. En BrightEyes.
Ik begin daar niet aan, want het komt altijd terug op het moment dat je het níet kan gebruiken. Hoewel ik voor sommigen een uitzondering maak natuurlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja, ik had eigenlijk al nachtelijke pesterijen verwacht maar dat viel me mee.
Then again, ik doe daar eigenlijk nooit moeilijk over, slaap toch zelden vroeg.
wat geen uitnodiging is
Helemaal zelfquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dat allemaal zonder een permanentje?![]()
Bundels zijn voor het plebs. Gewoon een normaal abonnement.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit altijd over m'n bundel heen.
Hoewel ik deze maans smsjes opgespaard heb, op een of andere manier.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik begin daar niet aan, want het komt altijd terug op het moment dat je het níet kan gebruiken. Hoewel ik voor sommigen een uitzondering maak natuurlijk
O dáár komt die kutsmiley vandaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wie weet ooit zelfs nog een eigen icoontje
net als nietzman met z'n dreads
[afbeelding]
Ja, ik heb gewoon een fout gemaakt bij het kiezen van een abo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bundels zijn voor het plebs. Gewoon een normaal abonnement.
Als ik dat indenk op het ritme van je avatar word ik toch best vrolijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
happy happy joy joy happy happy joy joy
wrrpz.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je ze zonder die postkriktekst er in?
had ik ook, ik heb nu 1 smsbundel hogerquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon een fout gemaakt bij het kiezen van een abo.
Ik heb helemaal zelf rechte harenquote:
Rode?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal zelf rechte haren
Heb ik 2 maanden terug al gedaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
had ik ook, ik heb nu 1 smsbundel hoger
Bij mij zelfs dan nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:36 schreef Janetje het volgende:
Als het hard waait en ik sta op een berg naast een groot kruis.. dan staat mijn haar wel eens recht overeind..
ik zit nu op 150 smsjes + 300 minuten ..quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb ik 2 maanden terug al gedaan.
als ik een dagje in de wind sta krijg ik pijpekrullen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:36 schreef Janetje het volgende:
Als het hard waait en ik sta op een berg naast een groot kruis.. dan staat mijn haar wel eens recht overeind..
Sorry van die post in je fotoboek vanmiddag. Kutcookies enzo.quote:
Tof hmquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik dat indenk op het ritme van je avatar word ik toch best vrolijk
je moet er ook geen doekjes om winden!quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij mij zelfs dan niet [afbeelding].
Ghehehequote:Op vrijdag 14 april 2006 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij mij zelfs dan niet [afbeelding].
sjezus... hebben jullie allemaal een leven ofzo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zit nu op 150 smsjes + 300 minuten ..
ik zit alweer over mijn sms'jes heen, nog 70 minuten over tot de 17e
Oh die, wat is daar mis mee dan ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Sorry van die post in je fotoboek vanmiddag. Kutcookies enzo.
juhquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sjezus... hebben jullie allemaal een leven ofzo?
Was zo tof daar boven op die heuvel.. k ga even foto's spammen...quote:
quote:
Ja, ok, dan noemen ze het punten. Ik heb gewoon een bedrag (¤32,50) en wat ik niet verbruik gaat onbeperkt mede.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:35 schreef Litso het volgende:
Hmm ja wat is het verschil? Ik heb 100 'belpunten' per maand, waarvan ik of een minuut kan bellen, of een smsje kan sturen. Variabel dus.
Nee dat dan weer net nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sjezus... hebben jullie allemaal een leven ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |