ik moet je iegen grapje uitleggen /quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef BazzoS het volgende:
Fipo inclusief repost:
[..]
Leg eens uit dan?![]()
wás een porsche jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ook dit was een POrsche
[afbeelding]
Een andere Dakar Porasche
ik heb trouwens heleaal geen kruisquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik wil gewoon horen hoe dat uit een beschonken iemand komt![]()
ik was dinsdag op stap. En ja het was goddelijk. Billy the klit was ontiegelijk goed.quote:
Dinsdag bedoel ik iddquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik was dinsdag op stap. En ja het was goddelijk. Billy the klit was ontiegelijk goed.
Kan je het niet in woorden vertellen!
lijkt wel een 9a11quote:Een andere Dakar Porasche
Tis peu nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zegt ze uit zelfbescherming, omdat ze bang is dat je haar anders in het kruis grijpt
wie ik?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:27 schreef Sjoewe het volgende:
Zo wat en in welke hoeveelheid heb je geconsumeerd
www.billytheklit.com luister even rechts boven naar de nummersquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dinsdag bedoel ik iddWat een naam voor een DJ btw
ahja. Nou, dat zal ik nooit doen hoor Nean!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zegt ze uit zelfbescherming, omdat ze bang is dat je haar anders in het kruis grijpt
nee dit zjn mijn vaders autos'squote:Op vrijdag 14 april 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je de copyrights van die ouwe foto's Anne?want dan mag je er ook wel een paar op BB posten als je weer nuchter bent
Rode wodka met een of andere energy drank, hoeveelheid onbekendquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:27 schreef Sjoewe het volgende:
Zo wat en in welke hoeveelheid heb je geconsumeerd
en dan zegt 'he??"quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vraag dan aan hem of je ze op BB mag zetten
wat ze zeiquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ohh, roie vodka met denergy drnak, heoveeel weet ik niet.
en dan ga jij hem BB laten zien, en dan zegt ie"oh, ik ga meteen mn hele archief uitdiepen voor die gewledige site"quote:
noiuuu, ze staan ale ergens online!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan ga jij hem BB laten zien, en dan zegt ie"oh, ik ga meteen mn hele archief uitdiepen voor die gewledige site"
ikben niet dornkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
leuke he mensen die in een paar uur dronken zijn
nee je bent rarquote:
ik herinner je er nmrgen oid wel aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
oke alex, ik bvraag t wel
je denkt dat ze dit beter kan lezen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik herinner je er nmrgen oid wel aan
deze snap ik even nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben een aanloop aan het nemen naar stoned
Oh?quote:
ik zeg niksquote:
Alexxxxx heeft weer een van z'n natural highsquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben een aanloop aan het nemen naar stoned
kijken of je gelijk hebtquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alexxxxx heeft weer een van z'n natural highs![]()
Over een paar minuten is 'ie niet te harden irritant
Kloptquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alexxxxx heeft weer een van z'n natural highs![]()
Over een paar minuten is 'ie niet te harden irritant
schijnt de pijn van weg te gaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra wil altijd neuken als ze hoofdpijn heeft
ik niet ;{wquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra wil altijd neuken als ze hoofdpijn heeft
waarover wil je het hebben?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:45 schreef ijsmeis het volgende:
nou, g es over iets leuks hebben
't is tenslotte bijna pasenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:56 schreef ijsmeis het volgende:
mark-ei :'9
LOLquote:Anne / neitDruk bezig! zegt:
tsuten!
Anne / neitDruk bezig! zegt:
trsuten!
ja
slaap lekker
quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:32 schreef Fugie het volgende:
verkeerde kant opsturen als je achteruit rijdt is niet raadzaam
quote:Op vrijdag 14 april 2006 07:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je dacht dat den opel gaar was, het kon nog erger
die mensen hebben allemaal een goede vrijdagquote:
kreeg alweer een call... stomme polenquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:54 schreef vlad het volgende:
[..]
die mensen hebben allemaal een goede vrijdag![]()
wij niet![]()
quote:
volgens mij ben jij heel blij met die nieuwe APK regelquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:30 schreef Fugie het volgende:
ik ga aan me derde achterbalk beginnen met deze auto
Als je niet kan rijden doe het dat gewoon nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:30 schreef Fugie het volgende:
ik ga aan me derde achterbalk beginnen met deze auto
je bent wel een man van uiterstenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:33 schreef BaraCuda het volgende:
Zo nog een half uurtje en dan richting eindhoven![]()
Eindhoven is klein stukjequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:35 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent wel een man van uitersten![]()
ene dag de wereldstad Groningen en nu het dorp eindhovengenoeg kilometers weer
![]()
och ja, tis vrijdagquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eindhoven is klein stukjealleen met aanhanger + kart = 80km/h
![]()
Niet dat ik me daar echt aan houd maar toch![]()
Dan moet ik naar die lange verhalen van je vriendin luisteren?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:38 schreef vlad het volgende:
[..]
och ja, tis vrijdag![]()
wil best met je ruilen nu hoor![]()
![]()
Je hebt wel wat om op af te karrenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan moet ik naar die lange verhalen van je vriendin luisteren?![]()
Weet niet wat slaapverwekkender is, 80km/h op snelweg of dat
Nee zo ben ik niet!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:15 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik zeg: laat de vodka, whisky, bier aanrukkenbel de vrouwen en zorg voor muziek, MEETING!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan moet ik naar die lange verhalen van je vriendin luisteren?![]()
Weet niet wat slaapverwekkender is, 80km/h op snelweg of dat
Mja lastige keusquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hebt wel wat om op af te karren [afbeelding]
Gister zat je nog te vertellen dat je iets te eten was gaan halen tijdens dat verhaalquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:44 schreef vlad het volgende:
[..]
m'n meissie is lief hoor
ze heeft alleen af en toe van die momenten dat ze d'r hart moet luchten. en dan ben ik er voor haar
![]()
![]()
maar goed, dan rij jij je kart naar eindhoven en neem ik het daar van je over![]()
ik had ook gewoon kunnen ophangen, maar dat heb ik niet gedaan. Heb haar gewoon haar hart laten luchtenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gister zat je nog te vertellen dat je iets te eten was gaan halen tijdens dat verhaal![]()
Maar ik denk niet dat je in m'n kartstoeltje past johhelaas
Mja weet natuurlijk jou formaat reet nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef vlad het volgende:
[..]
ik had ook gewoon kunnen ophangen, maar dat heb ik niet gedaan. Heb haar gewoon haar hart laten luchten![]()
zo'n situatie was er al eens eerder en toen zei ik iets anders wat ook niet in goede aarde viel. Heb het toen ook gelijk afgeleerd om er iets van te zeggen
![]()
ik wurm me er wel in hoorno problemo. ik heb tot dinsdag om bij te komen
![]()
Stoeltje monteren is ook <10 minuten werkquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gister zat je nog te vertellen dat je iets te eten was gaan halen tijdens dat verhaal![]()
Maar ik denk niet dat je in m'n kartstoeltje past johhelaas
Als je gaten al gemaakt zijn wel jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Stoeltje monteren is ook <10 minuten werk
ik heb een mooi handzaam smal kontjequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja weet natuurlijk jou formaat reet niet
Ik ben qua reet vrij smal en pas er maar net inzit echt muurvast
![]()
zo, jij weet hetquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En een pik die je vanaf de maan kan zien![]()
Nee dan is het 2 minuten werkquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je gaten al gemaakt zijn wel ja
En SSST
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben altijd al een probleemloos kind geweest voor m'n ouders
Op je frame?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dan is het 2 minuten werk
Latje op je frame leggen, stoel erop zetten, bovenkant stoel op 28cm van je achteras zetten.
Gaatjes boren, boutjes erdoor, en vlad kan knallen
Jajaquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben altijd al een probleemloos kind geweest voor m'n ouders
whehehehequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef hermandeperman het volgende:
Op goede vrijdag naar school gaan en er dan achter komen dat de school gesloten is is nooit grappig![]()
Meesterlijk is dat ehquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:53 schreef Sjoewe het volgende:
Bijna twee seizoenen Dave Chappelle binnen![]()
Onder frame bedoel ik, op je bokquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op je frame?Dan zit je veel te hoog man,
zo hoor ik het heel graagquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dan is het 2 minuten werk
Latje op je frame leggen, stoel erop zetten, bovenkant stoel op 28cm van je achteras zetten.
Gaatjes boren, boutjes erdoor, en vlad kan knallen
Ik dacht al, of ik zit veel te laagquote:
Waarom maken zoveel mensen die domme foutquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef hermandeperman het volgende:
Op goede vrijdag naar school gaan en er dan achter komen dat de school gesloten is is nooit grappig![]()
Als ik m'n kart "maat" uitgekocht hebquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:58 schreef vlad het volgende:
[..]
zo hoor ik het heel graag![]()
zo best wel eens heel graag op zo'n ding willen rijdenis iets anders dan indoor zooi
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef hermandeperman het volgende:
Omdat alle bedrijven open zijn dacht ik gewoon dat de school ook wel open zou zijn...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waarom maken zoveel mensen die domme fout
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik m'n kart "maat" uitgekocht hebdan nodig ik je wel een keer uit
Nu is die homo weer te laat![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Help me nou m'n image even verbeteren man![]()
.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:01 schreef BaraCuda het volgende:
Oh daar is hij almaar 1 minuut te laat
![]()
* vlad geeft herman een lekker bakje senseo koffiequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Valt mee, had er al wel enigsinds rekening mee gehouden
Ben nu iig vroeg op op m'n vrije dag
WIL JE ME GODDOMME DOOD HEBBEN IDIOOT????quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:02 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad geeft herman een lekker bakje senseo koffie
Er is inderdaad 1 ding erger dan Senseo, en dat is zelfgemaakte koffie krijgen van mensen die zelf geen koffie drinkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:06 schreef jozef444 het volgende:
Herm der is niks mis met senseo, das beter te zuipen dan 9 v.d. 10 zelfgemaakte shit wat ik voorgezet krijg
Is zoquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt m'n post natuurlijk op meerdere manieren intepreteren
niet dat het in mij opkwam om een uurtje eerder naar huis te mogen, maar een beetje aan je medewerkers denken mag wel toch?quote:Beste mensen,
De vraag werd gesteld of we op goede vrijdag een uur eerder vrij konden krijgen. Jammer maar helaas: Goede vrijdag is een gewone werkdag.
Met vriendelijke groeten,
Kind regards,
Je zit toch al bijna op kamers manquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is zo
Komt er iig op neer dat ze geen kind aan me hebben
Jij bent fan eh?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:20 schreef Sjoewe het volgende:
En kap nou eens met zeggen dat Senseo goeie koffie is
Eh je hebt nu zo'n thee ding eh. Ik weet wel wie die gemaakt heeftquote:
Ik nu waarschijnlijk ook, en m'n baas heeft dat geprobeerd, uitgespuugd en de rest van de verpakking incl speciale houder weggetyftquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eh je hebt nu zo'n thee ding eh. Ik weet wel wie die gemaakt heeft
Het was destijds ook al smerigquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik nu waarschijnlijk ook, en m'n baas heeft dat geprobeerd, uitgespuugd en de rest van de verpakking incl speciale houder weggetyft![]()
![]()
Maar je hebt je bed wel gehaald gister?quote:
true truequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zit toch al bijna op kamers man
Alleen met de voordelen dat je zelf niet hoeft te wassen en te koken
Die was bezetquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar je hebt je bed wel gehaald gister?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die was bezet
Ik heb op mijn zitzak geslapen
Serieus?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die was bezet
Ik heb op mijn zitzak geslapen
Ik zie m'n schoonpa nog los gaan met theezakjes en koffiefiltersquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze verkopen nu dus oude thee
Ik heb ook wel een paar keer op een fatboy geslapenquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zie m'n schoonpa nog los gaan met theezakjes en koffiefilters
Daar had ik geen zin inquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
**VEEG**
Dat kwam niet in je op?
Ik kan geen 5 mins op zo'n ding zitten, tyf ik er altijd vanafquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een paar keer op een fatboy geslapen![]()
Dat ligt niet lekker voor lang eh?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een paar keer op een fatboy geslapen![]()
Dat klinkt bijna als het mokkel van mn oud-huisgenootquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:36 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, ik kreeg deze link net van Hugo, als je denkt van "ik zou wel weer eens een vriendinnetje willen" moet je deze even goed doorlezen![]()
Vrouwen. :{w
Wel als je er twee op elkaar legtquote:
Jij bent veelste traditioneel en conservatief voor dat soort ongeinquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan geen 5 mins op zo'n ding zitten, tyf ik er altijd vanaf
herkenbaarquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:36 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, ik kreeg deze link net van Hugo, als je denkt van "ik zou wel weer eens een vriendinnetje willen" moet je deze even goed doorlezen![]()
Vrouwen. :{w
So truequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij bent veelste traditioneel en conservatief voor dat soort ongein
Neehee, het is nu ditquote:
of ditquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:39 schreef Sjoewe het volgende:
Dat klinkt bijna als het mokkel van mn oud-huisgenoot
quote:
Neequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Sjoewe hoeft zich niet druk te maken over het fruit-gedeelte
Het ging om mijn geval, conjoquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Neehee, het is nu dit
[..]
of dit
[..]
ja, dan kan ik de hele dag op de bank rotten zonder dat ik mezelf onderschijt iedere keerquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vandaar dat het er daar zo leuk uitziet
ik wist hetquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ja, dan kan ik de hele dag op de bank rotten zonder dat ik mezelf onderschijt iedere keer
Zie, weer een vrouwelijk iemandquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga vanavond naar m'n zusje. Als je vind dat ik fraai woon moet je haar huis eens zien![]()
Char! Ben jij het?!quote:
Heb ik nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zie, weer een vrouwelijk iemand
Feauteaux!
Alexxxxx?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben een heleboel mensen, Anne, Katie, vul maar aan.
Ieeeuwwwwquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb ik niet
Maar stel je een prachtige zolderkamer van 60m2 aan de Amstel voor, met uitzicht op het Amstel-hotel
Ik ben jaloersquote:
Was daar ingetrokken danquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
In 5 minuten in hartje Amsterdam
Je loopt in 10 minuutjes naar Paradiso etc.
Geen idee, staat de verwarming daar aan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:58 schreef Hugster het volgende:
ik voel heel duidelijk iets met een C, D, E, F, G en een S, zit ik warm?
Ik kan dat niet betalenquote:
Jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:58 schreef Hugster het volgende:
ik voel heel duidelijk iets met een C, D, E, F, G en een S, zit ik warm?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja
Ik had een opa Corneel die deed boodschappen bij de Dirkson, Echtwaar!. Hij ging altijd op de Fiets, maar Gleed uit en Stierf!![]()
![]()
![]()
Ohja dat kan het ook zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee, staat de verwarming daar aan?
Ik heb een 10e.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja dat kan het ook zijn
Ik dacht dat ik ff lekker contact zat te maken met zijn 6e, 7e en 8e zintuig
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja
Ik had een opa Corneel die deed boodschappen bij de Dirkson, Echtwaar!. Hij ging altijd op de Fiets, maar Gleed uit en Stierf!![]()
![]()
![]()
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je staat gewoon niet open voor spiritualiteit
Bekrompen ziel
Hij is dus in de hemel? Zelfs na wat 'ie met Oma Bep gedaan heeft?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:04 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
ja zie je wel
![]()
Hij wil iets tegen je zeggen, vooral hij het nu beter heeft dan ooit tevoren, en dat het allemaal goed komt met je
Fucking leipquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja
![]()
![]()
Sjoewe ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb mijn ziel al aan den duivel verkocht.
Ja het is hem god zij dank vergeten. Hij heeft aan de poort wel moeten lullen als brugman, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij is dus in de hemel? Zelfs na wat 'ie met Oma Bep gedaan heeft?
Er is hoop voor me![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb mijn ziel al aan den duivel verkocht.
Mooi was die tijd, iedere dag bashen en grollenquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:21 schreef Ballebek het volgende:
Bla bla bla...even een triotje...mekker mekker... de knieschijf van een jehova bijna gebroken
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mooi was die tijd, iedere dag bashen en grollen
Daar gaat je toffe verhaalquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:25 schreef Ballebek het volgende:
Was overigens een lelijke aktetas niet zijn voet, ze hebben al een beetje geleerd die lui dat ze niet hun voet tussen de deur moeten doen...
Dat gifje stelde ws geen ruk voor want ik weet niet eens waar je het over hebtquote:
Hmm. Peu is er te weinig, Fwnk is wel een afgrond project, Jaap heeft al maanden geen ongelukken gemaakt, M5 valt onder monumentenzorg en jij bent tof gewordenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
En hebben jullie al een ander slachtoffer op 't oog?
Mja M5 zet zich vaak zat zelf te kakkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hmm. Peu is er te weinig, Fwnk is wel een afgrond project, Jaap heeft al maanden geen ongelukken gemaakt, M5 valt onder monumentenzorg en jij bent tof geworden
Maagd5quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja M5 zet zich vaak zat zelf te kakken
En we hebben Bara ook nog
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:28 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben ff cruisen in de kaddettillac![]()
Of als hij een serie/film heeft gezien over het lekkere wijf wat erin speeldequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maagd5Mja en Bara, maar die heeft het alleen over z'n T5 of 18763 labradors, daar zit toch geen materiaal in
![]()
Wat een puikende conclusie trekt gij daar Kooistraquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hmm. Peu is er te weinig, Fwnk is wel een afgrond project, Jaap heeft al maanden geen ongelukken gemaakt, M5 valt onder monumentenzorg en jij bent tof geworden
en dat terwijl ik er zoveel moeite voor heb gedaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat gifje stelde ws geen ruk voor want ik weet niet eens waar je het over hebt
Alles goed hier?
quote:
Verrassendquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb gisteren in de kadett van mijn vader gereden. Het eerste wat ik te horen kreeg was "rij nergens tegenaan hè!!!"
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:30 schreef vlad het volgende:
[..]
en dat terwijl ik er zoveel moeite voor heb gedaan![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
Oh die.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:30 schreef vlad het volgende:
[..]
en dat terwijl ik er zoveel moeite voor heb gedaan![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb gisteren in de kadett van mijn vader gereden. Het eerste wat ik te horen kreeg was "rij nergens tegenaan hè!!!"
![]()
het begint weerquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:30 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk is playing: Spin Doctors - Two Princes @ 256kbps - 6s of 4m17s (3389/3954)
Ik ben me aankleden enzo
jah, niemand kan tippen aan sjoewequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Oh die.
Ik kon er niet eens om glimlachen terwijl die van sjoewe echt gaaf waren
Hugster, ik druk weer op het knopje "Logout" ok? Ik heb wel betere dingen te doen dan met mensen op een forum te zitten met een IQ van 90-.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hugster, ik druk weer op het knopje "Logout" ok? Ik heb wel betere dingen te doen dan met mensen op een forum te zitten met een IQ van 90-.
Doei :w
Dag Knulquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hugster, ik druk weer op het knopje "Logout" ok? Ik heb wel betere dingen te doen dan met mensen op een forum te zitten met een IQ van 90-.
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/IQ.jpgquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Slechte staat?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ging goed
Alleen, wat ouderwetsIk kon amper remmen
![]()
Mja bij die test had ik een IQ van 151quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/forum/IQ.jpg
LULquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja bij die test had ik een IQ van 151![]()
Normale vraag.quote:
En trust me dat heb ik echt nietquote:
Ik heb gewoon een dwangneurosequote:Op vrijdag 14 april 2006 11:40 schreef M5 het volgende:
oh jah, je typt standaard overal een-smiley achter.
Itempje loopt nog hoormaak je maar niet ongerust
Als ik geen lul heb wat is die sliert in m'n onderbroek danquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk ook mijn eerste gedachte
Ja middelbareschoolquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stuudje
* ijsmeis steekt tong uit enzo.
Middelbare school![]()
![]()
voorbinddildo omdat je met echte mannen wilt meepratenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik geen lul heb wat is die sliert in m'n onderbroek dan
Ik ben niet te beroerd om af en toe een beetje zelfkritisch te zijn.quote:
Dat is een verdomd goeie replica die er hangt danquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:43 schreef vlad het volgende:
[..]
voorbinddildo omdat je met echte mannen wilt meepraten![]()
Een sliert klinkt wel erg klein. Een veter?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik geen lul heb wat is die sliert in m'n onderbroek dan
ze kunnen wat tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goeie replica die er hangt dan
Het lijkt meer op de arm van een baby die een appel vasthoudtquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een sliert klinkt wel erg klein. Een veter?
Nou, misschien is het dat dan wel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het lijkt meer op de arm van een baby die een appel vasthoudt
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
Wat praten we gezellig over m'n piemel zo zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |