quote:Op donderdag 13 april 2006 22:47 schreef Lucille het volgende:
Waarom zouden de treinen niet rijden? Die rijden elke dag.
Ga ergens anders de harlekijn uithangen.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:48 schreef snellejelle het volgende:
neen. natuurlijk rijden er geen treinen op goede vrijdag. iedereen moet morgen immers binnenblijven
En als er voor de eerste keer in het jaar wat blaadjes dwarrelen of zomaar ineens een beetje wit poeder uit de lucht komt vallen. Schijnt men ook helemaal niets aan te kunnen doen, vaste prik.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef Q. het volgende:
Het enige moment in het jaar dat de treinen niet rijden is op oudjaarsavond na 20:00.
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:50 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ga ergens anders de harlekijn uithangen.
ze zouden jou moeten sluitenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:59 schreef Skazminko het volgende:
Hoor ik net dat mijn moeder me kan brengen, sjeeez.
Sluit dit maar.![]()
Of kijk verder dan je neus lang isquote:Op donderdag 13 april 2006 22:50 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ga ergens anders de harlekijn uithangen.
Ik keek daar en zag het, maar raakte in verwarring nadat een maat van me zei dat ze niet reden.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:01 schreef eBay het volgende:
Dat je niet even op het idee komt om op de ns site te kijken![]()
Zelfs op oudjaarsdag rijden er treinen.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:09 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik keek daar en zag het, maar raakte in verwarring nadat een maat van me zei dat ze niet reden.
Zodat ik dit topic opende.![]()
oudjaarsdag is dan ook gewoon een ordinaire werkdag, de dag vóór een feestdag.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:13 schreef eBay het volgende:
[..]
Zelfs op oudjaarsdag rijden er treinen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:18 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Slechts 15 jarige ventjes zien oudjaarsdag als feestdag. Vuurwerk afsteken vanaf sochtends tien tot snachts twee uur!
De NS zegt dat ze 95 % op tijd zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 23:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wie denk je dat er betere informatie verschaft in dit geval? de NS of je maat?
Om eerlijk te zijn, mijn maat.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wie denk je dat er betere informatie verschaft in dit geval? de NS of je maat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |