Heb het album vandaag ook even beluisterd ja... lekker album!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:09 schreef Maisnon het volgende:
Het nieuwe album is er nu! Plastic People, heerljik!
Dat is al een tijd zo hoor, je meldt oud nieuwsquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:52 schreef Brizo het volgende:
hier *engeland* zijn ze nu ook uitgevonden.
de naam is echt briljant, want word hier dus uitgesproken als crack and smack.
quote:Op zondag 27 april 2008 00:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is al een tijd zo hoor, je meldt oud nieuws
Super relaxed liedje iddquote:Op donderdag 3 april 2008 00:42 schreef Maisnon het volgende:
Toe di doe doe
Toe di doe doe
Toe di doe doe
Toe di doe doe
I'm mad as hell!
I Aint gonna take it no more!
Moke mag daar af, dat is wel degelijk een aanwinst. De rest: eens.quote:Op maandag 28 april 2008 00:48 schreef Aoristus het volgende:
1000x liever dan crappy bandjes als Moke, Leaf of Krezip in de categorie gratisch Nederlands-we-maken-er-het-beste-maar-van-popbandjes
Dat dacht ik aanvankelijk ook, tot ik Moke een keer live door een anderhalf uur lange set heen zag worstelen. Wat een martelgang voor het publiek was dat, zeg.quote:Op maandag 28 april 2008 07:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moke mag daar af, dat is wel degelijk een aanwinst. De rest: eens.
Intro lijkt wel een beetje op Punjabi MCquote:Op zondag 27 april 2008 00:29 schreef Roi het volgende:
Super album! Bij 'Man of constant sorrow' heb ik echt het gevoel dat ik het ergens van ken, zo relaxt/vertrouwd.. Is het gesampeld of gewoon een geniaal nummer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |