Eerst haar kopen, en er dan keihard op gaan stampenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Als ik haar koop, krijg ik de sweater erbij dan?
Oh ja. Matigquote:Op donderdag 13 april 2006 21:00 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Eerst haar kopen, en er dan keihard op gaan stampen
je hebt haar toch gekocht?
Zit Emmy nog op Fok ?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:01 schreef Tiemie het volgende:
Achja, 9,95 is wel een mooi prijsje voor haar..
incl. bezorgkosten
Slechte editquote:Op donderdag 13 april 2006 21:01 schreef Tiemie het volgende:
Achja, 9,95 is wel een mooi prijsje voor haar..
incl. bezorgkosten
haha idd, ziet eruit als een dooie pruikquote:Op donderdag 13 april 2006 21:00 schreef Dagonet het volgende:
Toch staat dat zwart haar niet.
Is toch snel verdiend denk ik.quote:
Ze wordt wel steeds duurderquote:Op donderdag 13 april 2006 21:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, wel een kek jackje,
http://www.vancranenbroek(...)_08/55_damesjack.jpg
Vind ik ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:00 schreef Dagonet het volgende:
Toch staat dat zwart haar niet.
Dat is een Worker broek.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zouden dit haar benen zijn?
http://www.vancranenbroek(...)jkerbroek_worker.jpg
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
Blazer? Ik heb liever een zuiger!
IRL is het best een lekker wijf.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:34 schreef Dagonet het volgende:
Maarrehhh, General, is het nou ooit nog wat geworden tussen jou en Emmy? Je zat toch redelijk achter haar aan op een gegeven moment?
Als ze het zwarte haar niet zou hebben dan. En een wijf met ballen, ik heb nog ergens de mp3's van de liedjes die ze gezongen had.quote:
fotoboek vooral en het is een lushslut geworden.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Komt ze nog wel op Fok dan?
Ze zat nog in 6Pack een tijdje geleden, toen ging Valerio met haar uit of zoiets...quote:Op donderdag 13 april 2006 21:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
fotoboek vooral en het is een lushslut geworden.
Niet echt, ik heb geloof ik een paar keer per ongeluk bij haar in de trein gezetenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:34 schreef Dagonet het volgende:
Maarrehhh, General, is het nou ooit nog wat geworden tussen jou en Emmy? Je zat toch redelijk achter haar aan op een gegeven moment?
Toen ik haar zag had ze verleidelijk donkerrood haar.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ze het zwarte haar niet zou hebben dan. En een wijf met ballen, ik heb nog ergens de mp3's van de liedjes die ze gezongen had.
Und jetzt? Volgens FoBo is ze vrij tenslotte.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb geloof ik een paar keer per ongeluk bij haar in de trein gezeten![]()
Die foto's ken ik nog, dat was beter ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Toen ik haar zag had ze verleidelijk donkerrood haar.
Als ik de benodigde 9,95 had zou ik haar bellenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Und jetzt? Volgens FoBo is ze vrij tenslotte.
Tis dat je achteruit gaat lopen van dat accent als ze d'r mond opentrekt.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die foto's ken ik nog, dat was beter ja..
Moeten jullie niet nog een reclamefolder laten maken van het museum? Emmy in uniform enzo?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:43 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Als ik de benodigde 9,95 had zou ik haar bellen![]()
Als holbewoonster bij de afdeling archeologie misschienquote:Op donderdag 13 april 2006 21:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moeten jullie niet nog een reclamefolder laten maken van het museum? Emmy in uniform enzo?
Doe jij de fotoshoot?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Als holbewoonster bij de afdeling archeologie misschien?
Ik denk niet dat dat zo'n strak idee is. Ik voel wel een photoshop wedstrijd aankomen met Emmyquote:
Al meer dan een jaar bezet.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Und jetzt? Volgens FoBo is ze vrij tenslotte.
Door jou?quote:
Als ik polygaam zou mogen zijn van mijn vriendin, ja. Maar nee, iemand anders. Volgens mij is 't ook heul geen Fok!ker.quote:
Oh ja, zat jij er ook niet achter aan voor MTM?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als ik polygaam zou mogen zijn van mijn vriendin, ja. Maar nee, iemand anders. Volgens mij is 't ook heul geen Fok!ker.
Voor MTM had ze een relatie met Salvad0rquote:Op donderdag 13 april 2006 21:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh ja, zat jij er ook niet achter aan voor MTM?
Ja dat weet ik nog wel, hmz, zou ik even in m'n oude #onz logs moeten duiken.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Voor MTM had ze een relatie met Salvad0r. Volgens mij had ik eerder een relatie met MTM dan dat Emmy vrijgezel was.
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zouden dit haar benen zijn?
http://www.vancranenbroek(...)jkerbroek_worker.jpg
LOLLERSKATES!!!!!!!!!!!111111111111!!111één!!!!!!!!1!1111!11!!!1!quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:00 schreef amaranta het volgende:
Jezus wat een gedrocht!
Ik zeg ook nergens dat ik er beter uit zie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]nee jij bent moeders mooiste!
heb ff gekeken, en das dan weer wel waar....quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:07 schreef Jett het volgende:
Op die foto's staat ze er een beetje raar op, maar in der fobo ziet ze er mooi uit
Ja, maar om nou meteen zo'n opmerking te maken... En niets mis met Emmykuh, ook niet met jou trouwens, heb al jullie fotoboeken bekekenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik er beter uit zie.
Wel typerend dat mensen gelijk je fotoboek induiken en je gaan aanvallen.
Ze ziet er echt niet uit op die foto.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja, geen emmy's bashen
Emmy's zijn lief!![]()
haha melanie ook!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja, geen emmy's bashen
Emmy's zijn lief!![]()
mwa als je je schouders niet had opgertokken was het nog een leuke foto geweesd ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:21 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
haha melanie ook!
Maare..het is idd een beetje een rare foto.. ik had al de hele dag gewerkt...ik had de hele dag een staart gehad... en toen vroeg mn baas of ik die fotoshoot wilde doen.. dusss ik dacht dat is wel leuk!haha...maar mijn haar wilde niet meer zitten
... iedereen vraagt of ik een muts op heb op die foto ...
Of stelenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat zou wel wat zijn, Emmy met een stoere bouwvakkersmuts. Net alsof je uit stelen gaat, of gaat vissen.
Oh ja.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Emmykuh bashen was door Yvonne trouwens heel erg verboden, FOEI!
Mooi was dat ja, EMMY BASHEN IS VANAF NU VERBODEN! BOEHOE HET IS HEEL ZIELIG!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:25 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oh ja..
Wat zijn er toen veel bans gevallen door dat gedrocht. En geile Knut het ook altijd maar voor haar opnemen..
door geile knut heb ik anderhalf jaar een ban gehad in mijn fotoboek..quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:25 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oh ja..
Wat zijn er toen veel bans gevallen door dat gedrocht. En geile Knut het ook altijd maar voor haar opnemen..
Dat medje? en toen nog op fokradioquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mooi was dat ja, EMMY BASHEN IS VANAF NU VERBODEN! BOEHOE HET IS HEEL ZIELIG!![]()
!
.. whea
Komt omdat je je tieten niet aan hem liet zien op de webcam. Feel his devine wrath!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:26 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
door geile knut heb ik anderhalf jaar een ban gehad in mijn fotoboek..
"Ik heb een IQ van 90"quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mooi was dat ja, EMMY BASHEN IS VANAF NU VERBODEN! BOEHOE HET IS HEEL ZIELIG!![]()
!
.. whea
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
ik vind haar wel lief
quote:
nee, zij is die onder dat haarquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:08 schreef Devlinsect het volgende:
Wat heeft ze op haar hoofd? Is dat haar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |