Dora staat hier ook op. Maar Christan en Paisquote:
Hee wat leuk! Ik heb twee cursussen edelsmeden gevolgd (in Groningen), en als ik in de buurt van Schoonhoven had gewoond, had ik die opleiding zeker gedaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:12 schreef Sugar het volgende:
Mijn zus is edelsmid.
Ik ben er gaan kijken maar ben afgehaald bij het stuk waarin ze vertelden dat je in het eerste jaar ook horlogewerk met de hand moet maken. Dus zelf van die ieniemini radertjes gaan zitten figuurzagen enzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee wat leuk! Ik heb twee cursussen edelsmeden gevolgd (in Groningen), en als ik in de buurt van Schoonhoven had gewoond, had ik die opleiding zeker gedaan.
Sugar, kan ze dan iets maken dat wel heel herkenbaar is als SOS-plaatje? Want daar gaat het om natuurlijk. Je kunt best een gewoon plaatje laten graveren maar dat wordt naar ik vrees niet herkend als BELANGRIJKE MEDEDELING.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:12 schreef Sugar het volgende:
Mijn zus is edelsmid. Zij maakt alles wat jullie maar willen.![]()
Dus een hippere, maar herkenbare uitvoering is zomaar ineens een optie!U roept maar.
Wel als je daar heel groot SOS op zet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Sugar, kan ze dan iets maken dat wel heel herkenbaar is als SOS-plaatje? Want daar gaat het om natuurlijk. Je kunt best een gewoon plaatje laten graveren maar dat wordt naar ik vrees niet herkend als BELANGRIJKE MEDEDELING.
Ik zat bijvoorbeeld te denken aan een plaatje in de vorm van de letters SOS waar je dan achterop de tekst kunt graveren. Het moet heel herkenbaar zijn. En als het echt mooi is vind ik het niet zo erg als het wat duurder isquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:25 schreef Sugar het volgende:
Ik weet echt zeker dat ze daar iets origineels op kan verzinnen dat wél herkenbaar is en niet snel veel duurder dan 50 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |