quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:02 schreef E.T. het volgende:![]()
en voor de 5e keer binnen een maand staat onze auto bij de garage
Steeds weer hetzelfde probleem
En 't is allemaal wel garantiewerk, dus het kost niks... Maar het gezeik ben ik nu wel zat. En dat ik niet meer op m'n auto durf te vertrouwen. Ik durf amper nog wat af te spreken of anders met het voorbehoud "als de auto normaal doet".
Afgelopen maandag hebben ze nog dat hele gedoe met cylinders en bougies enzo vervangen en vanmiddag ging 't weer mis.
Gelukkig wel een leenauto mee, maar toch
Ik heb er ervaring mee
![]()
Het is echt ontzettend akelig. De mijne startte wel eens niet (kan ik nog overheen komen als ik genoeg mensen heb om te bellen om me te komen halen) maar wat ik echt doodeng vond was dat ie er middenin een ritje ook wel eens de brui aan gaf
Sta je daar voor een stoplicht op een tweebaans 80 km weg (ze konden nog wel langs me dus). Echt, elke keer als ie begon te schudden brak me het zweet uit
![]()
"Blijf rijden! BLIJF RIJDEN!!" ondertussen speurend naar een plekje waar ik 'm nog heen kon laten rollen als de motor helemaal uitviel.
Later bleek het (nadat zowat alles al eens was aangedraaid & vervangen aan kabels en bougies) de MAF airflow meter te zijn
![]()
a 400 euro
![]()
maar dankzij pap's connecties met Korea (!) hebben we zo'n gratis gekregen en ingebouwd. Nooit meer problemen gehad, op een nieuwe accu na dan.