abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36938761
nee, ik kreeg de kogel in m'n hoofd (waardoor ik zo goed als zeker wist dat 't wel afgelopen zou zijn met me) maar geen pijn. gek he?

zo nu hou ik op met die nare praat hoor.
  donderdag 13 april 2006 @ 23:26:37 #52
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36939360
Oh zoiets heb ik ook wel eens gedroom bix. Alleen werd ik eerst doodgeschoten en daarna gebeurde alles nog eens in de herhaling waar ik mijn uiterste best deed om het te voorkomen, en net voordat ik weer zou worden doodgeschoten ging de wekker. Dan wordt je pas echt moe wakker
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36939481
Jessie nog even een linkje voor je SOS hanger, ik kan zoiets bedrukken met iedere tekst die je maar wilt: http://www.design92.nl/shop/index.php?cPath=48_135
pi_36944285
Iedereen bedankt voor het meedenken!!!
Ladybos is die site van jullie? (ik moet namelijk al mijn gegevens doorgeven om in te loggen, dat wil ik wel doen, als ik weet dat dit bij jou terecht komt en niet bij totaal vreemden)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36944860
Zoo ik en Thijs zijn er klaar voor, straks worden we opgehaald door de taxicom en dan gaan we lekker een half dagje naar opa en oma (zijn voor het avondeten alweer terug thuis)

Oma wilde graag dat ik mee ging winkelen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:11:46 #56
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36944903
Klinkt leuk, Bar!
Ik heb het zo druk vandaag dat ik helemaal niks doe. Dat heb ik nou altijd. Maak ik allemaal lijstjes in mijn hoofd van hoe ik het moet plannen en uiteindelijk stel ik alles uit. Bah. En ik moet ook nog 's heel vroeg gaan werken, want jeuj, we hebben vanavond een Hardcoreparty voor de jongeren.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:38:03 #57
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_36945340
Wat voor soort werk doe jij Lishe, het klinkt zo leuk!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:43:20 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36945444
Oooooh wat kunnen vrouwen toch vals zijn!
Gisteren vond blijkbaar een van mijn collega's (A) het nodig om de ander (B) flink te naaien.
B heeft samen met C aan een project gewerkt. Gisteren komt er per post iets binnen over dat project en dat lig in het postvakje van C. B ziet dat, leest het en gaat daarmee naar onze baas om te zeggen 'Kijk! Het is binnen gekomen en het ziet er goed uit en weet ik veel'. En nu vond A het dus nodig om C op haar vrije dag te gaan bellen dat B in haar postbakje heeft gezeten. Dus vanmorgen ging C verhaal halen bij B die gelijk in tranen is. (A heeft B nooit gemogen. Ze liggen elkaar gewoon niet zeg maar.)
Maar ik vind het zo vals om dan te gaan bellen naar elkaar om dit door te ouwehoeren. Dat had ook best tot vandaag kunnen wachten en dan nog. A heeft er geen fuck mee te maken in dit geval.

Oh bah... en dan mogen we zometeen gezellig met z'n allen kumbaja en vrede op aarde neuriend aan de paasbrunch.
Ik ben in staat om te zeggen dat zie die brunch in hun reet kunnen stoppen. Dit is zo vals! Echt zo'n gevalletje van 'naar beneden trappen'.

Excuses voor de kotssmileys, maar ik kan zo kwaad worden om dit soort dingen! 16-jarig schoolplein getreiter is het, 'jij hoort er lekker niet bij'.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 14-04-2006 09:51:02 ]
pi_36945550
Is zeker lullig. In elkaar postvak neuzen trouwens ook!
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:50:58 #60
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36945579
Twee vragen:
- waarom ging B niet verhaal halen bij A?
- waarom wil A B naaien als A juist een hekel aan C heeft?
Sterkte trouwens met die paasbrunch!
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:51:59 #61
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36945593
Aha, bericht gewijzigd, ik snap 'm nu
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:53:13 #62
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36945619
BE, idd erg flauw en onnodig lullig.

Joehoe, hoe is het met iedereen hier? Ik heb zin in veel geklets van jullie.
Vanavond gaan mijn man en ik uit eten. En nog wel bij het restaurant waar we ons huwelijk hebben gevierd. Het is ook wel even nodig, zal ik maar zeggen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:53:16 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36945620
Ik heb het al aangepast Spuug. Ik zag net dat er nog iets niet klopte.

C ging verhaal halen bij B en A heeft B nooit gemogen.
Je moet dit soort dingen ook gewoon met namen doen.

En idd Jessie, het was ook neit handig dat ze in het postvakje zat, dat heb ik ook tegen haar gezegd hoewel zij in de veronderstelling was dat dat ok was nav eerdere afspraken en ze had ook beter kunnen wachten tot vandaag ipv gelijk ermee naar de baas gaan, maar dat was puur enthousiasme.
Maar goed, dan nog had dat belletje niet gehoeven zeg maar.
pi_36945624
Jessie die site is alleen voor bedrijven, daarom moet je inloggen om de prijzen te kunnen zien, maar dit zijn de onbedrukte dingen. Die kan ik dus bij dat bedrijf kopen en dan kun jij ze weer bedrukt en al bij mij kopen zeg maar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 09:58:39 #65
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36945725
Ladybos, waarvan zijn die hangers gemaakt (als ik ook even mee mag liften )? Ik ben net als Jessie hartstikke allergisch voor alle metalen behalve goud.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36945750
O gezellig Sugar.

Ja lullig hoor BE. Soms snap je al die afgunst enzo niet he.

Ladyos thx voor de moeite enzo maar t gaat toch zo'n overhip SOS kettingding worden Dit omdat ik dan zeker weet dat ze het zien. (echt t klinkt misschien allemaal overdreven, maar als je me had gezien na die reaktie binnen een paar seconde echt al tijdens het inspuiten, poeh als ik er aan denk vind ik het weer eng)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36945776
titanium moet lukken Rewimo, daar is zo'n sos ding ook van.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:01:02 #68
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36945792
Sugar! Wat romantisch, samen eten in dat speciale restaurant! Alvast heel veel plezier gewenst. Straks gaan we met z'n allen naar Ikea. Kinderen in Smalland of hoe heet dat droppen, en dan een uurtje shoppen. Ik heb een kroonluchter voor op de wc gezien, ik moet nog stof kopen voor gordijntjes aan Sterres en Tristans bed, of kant en klare die ik kan inkorten. Ik ben namelijk dinsdag in mijn eentje naar Ikea geweest, heb daar een nieuw bed voor Tristan gekocht wat hetzelfde is als dat van Sterre en dat bed heb ik gisteren in elkaar gezet. En nu dus gordijntjes om het op te leuken. En misschien zien we nog wat handige leuke frutsels. En na dat uurtje halen we de kinderen weer uit Smalland en gaan met z'n allen eten daar. Lekker burgerlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 10:03:57 #69
13151 crew  Rewimo
pi_36945852
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:00 schreef jessie het volgende:
titanium moet lukken Rewimo, daar is zo'n sos ding ook van.
Heb jij een site waar die dingen te koop zijn?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36945864
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 10:05:00 #71
13151 crew  Rewimo
pi_36945867
Christan wil nooit in Smaland, die wil meegalopperen door de Ikea en overal inkruipen
pi_36945890
O wat gezellig Spuuglokje. En nu maar hopen dat je niet na 5 min hoor Spuuglokje kinderen ophalen, spuuglokje kinderen ophalen
En wat ben jij handig dat je dat zelf doet
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 10:06:43 #73
13151 crew  Rewimo
pi_36945894
quote:
Jippie, maar 50,50 euro en ook nog in zilverkleur Waarom hebben ze die nou weer niet in armbanduitvoering?

Hm...

Maar tnx voor de link
pi_36945933
Ja titanium is een zilverachtige kleur toch?
Ja ik wilde ook liever de armband en dan nog t liefst goudkleur ook omdat ik dus ook alleen maar tegen goud kan en de rest van mijn juwelen (proest neem juwelen maar niet serieus) ook goud is.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36945970
Bo is helemaal blij dat ze nu dora enzo kan zien. Als het droog blijft ga ik zo met de meiden lekker ff wandelen (Geer moet alle "feest"dagen werken)
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')