Oooooh wat kunnen vrouwen toch vals zijn!
![]()
Gisteren vond blijkbaar een van mijn collega's (A) het nodig om de ander (B) flink te naaien.
B heeft samen met C aan een project gewerkt. Gisteren komt er per post iets binnen over dat project en dat lig in het postvakje van C. B ziet dat, leest het en gaat daarmee naar onze baas om te zeggen 'Kijk! Het is binnen gekomen en het ziet er goed uit en weet ik veel'. En nu vond A het dus nodig om C op haar vrije dag te gaan bellen dat B in haar postbakje heeft gezeten. Dus vanmorgen ging C verhaal halen bij B die gelijk in tranen is. (A heeft B nooit gemogen. Ze liggen elkaar gewoon niet zeg maar.)
Maar ik vind het zo vals om dan te gaan bellen naar elkaar om dit door te ouwehoeren. Dat had ook best tot vandaag kunnen wachten en dan nog. A heeft er geen fuck mee te maken in dit geval.
Oh bah... en dan mogen we zometeen gezellig met z'n allen kumbaja en vrede op aarde neuriend aan de paasbrunch.
![]()
Ik ben in staat om te zeggen dat zie die brunch in hun reet kunnen stoppen. Dit is zo vals! Echt zo'n gevalletje van 'naar beneden trappen'.
Excuses voor de kotssmileys, maar ik kan zo kwaad worden om dit soort dingen! 16-jarig schoolplein getreiter is het, 'jij hoort er lekker niet bij'.
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 14-04-2006 09:51:02 ]