quote:Op donderdag 13 april 2006 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Even toch ondanks het off-topic een poezenupdate:
Even hier, ja het is off-topic maar een eigen topic voor d'r vind ik eng, alsof het echt al helemaal gedaan is met d'r. Maar het gaat dus nog steeds niet goed met mijn poesje.
De DA zei vanmiddag dat ze dus niet heel erg positief meer is. Normaal gesproken had ze toch na 3 dagen wel wat verbetering moeten laten zien ivm haar blaas maar dat is er niet. Ze druppelt wel hier en daar maar dat is hoogstwaarschijnlijk meer per ongeluk, dat ze er bijvoorbeeld op gaat zitten en zo urine naar buiten drukt.
Ik loop dus al de hele middag met de tranen heel hoog en we zijn net nog weer even bij d'r gaan knuffelen.![]()
Dat was ook het eerste dat de assistente, en later ook de DA,zei toen ik vanmiddag belde, dat het zo'n knuffelkont is.
En dat is ook wat me het meest pijn doet. Dat ik straks mss die knuffelkont een spuitje moet laten geven.![]()
En ook dat zei de DA; dat dat zo klote is in dit soort gevallen, dat het verder allemaal redelijk goed gaat met die beestjes behalve dan die kl*teblaas.
Maar goed, vanwege de druppeltjes toch nog hier en daar wilden ze het toch nog wel heel even iets langer aan kijken. Dus wat dat betreft is het nog niet helemaal duidelijk. Maar ikzelf hou er toch wel ernstig rekening mee dat het toch uiteindelijk niet goed gaat aflopen.
En ja, wat Dude vanmiddag ook al in een mailtje zei, je kan op dit moment wrsch maar beter weten of het ja of nee wordt want dit is nog veel moeilijker en dat is het ook wel. Ik ben iig al wel een beetje bezig met afscheidnemen nu...
Ja precies, dat herkennen ze makkelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:33 schreef jessie het volgende:
Ja maar het gaat er denk ik om dat het voor ambulance mensen enzo duidelijk si van he dat is een sos ketting die moeten we open maken.
Leuk!! Als ze hangen wel een foto maken hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 20:36 schreef m@x het volgende:We hebben de schilderijen
![]()
Wat zielig BE. Ik blijf toch nog even duimen voor een goede afloop.
Ik denk dat je medische informatie niet in een gewoon medaillon moet bewaren. Daar kijken ze op zo'n moment toch niet. Ik ga even voor je googelen voor een wat hipper SOS-geval.
Ik zou het er dan net onder doen ofzo. Maar ik geef ook helemaal niets om dat soort ontsierende dingen, ik zou het zeker overwegen.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:39 schreef jessie het volgende:
Geen augmentin op me tieten vind ik ook niks hoor beefcake![]()
Je kunt 'm ook alleen 's nachts omdoen, als je ligt te slapenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef jessie het volgende:
Ja die had ik ook al gezien, vond ik ook iets leuker (je had er dan ook nog gekleurde stootrandjes om enzo) Maar ik vrees dat ik daar niet tegen kan. Maar me broer heeft zo'n ding kan hem wel ff een paar dagen om doen en kijken wat de reaktie word (moet ik geen ongeluk krijgen met dat ding om hahahahaha)
En dan de volgende dag niet meer wakker wordenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook alleen 's nachts omdoen, als je ligt te slapen
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:56 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En dan de volgende dag niet meer wakker worden![]()
Die dingen mag je toch niet omhouden?
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:56 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En dan de volgende dag niet meer wakker worden![]()
Die dingen mag je toch niet omhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |