quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 14:42 schreef Mikkie het volgende:[..]
Zozo...fanatiek!
Heb nog geen specificatie gekregen. Maar kijk je rekening overzicht eens na, het zou kunnen kloppen. Bij mij is van de week m'n premie van jan - apr teruggestort (dus ben ineens heel rijk
![]()
), maar dan zal ik binnenkort inderdaad wel met terugwerkende kracht die van jan - apr moeten dokken. Het is dus kennelijk zo dat ze eerst alle betaalde premie terugstorten, en dat je vervolgens de nieuwe premie weer moet betalen. Toch vreemd dat ze dat niet gewoon verrekenen met de volgende maandpremie. Dan is het éénmalig een transactie aanpassen, en dan is 't klaar.
Ik moet alleen nog ff kijken wat er dan gisteren precies afgeschreven is, ik ga lachen als ze weer mn oude maandbedrag hebben afgeschreven
![]()
Niet zozeer fanatiek, maar ik ben het thuiszitten nu meer dan beu en blijkbaar kom je hier niet zomaar aan werk, dus dan maar proberen op deze manier meteen een voorsprong te krijgen op studiegenoten
En rekening checken doe ik niet aan. Er is door het VGZ al zoveel gekloot met geld terugstorten om het vervolgens weer ergens bij op te tellen dat ik nu mooi helemaal over de zeik naar zo'n kantoor van VGZ ga. Met mn pa, die kan goed herrie trappen. Ik kreeg vorige week 200 euro terug en moet nu 365 betalen. Dan zou de maand mei me 165 euro kosten. Nu is mijn verzekering behoorlijk duurder geworden dan vorig jaar, maar nog nét niet zo duur