abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:03:33 #276
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38832040
Relluh Relluh!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:16:27 #277
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_38832552
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:03 schreef thaduck het volgende:
Relluh Relluh!
ze beginnen nu al
pi_38838853
Vitesse-FC Utrecht in Galgenwaard

Dat zou pas mooi zijn

Toevoeging: Overigens is dat toch kut? Als voetbalclub kun je je eigen stadion niet in omdat er concerten worden gegeven. Lekker lomp, het is toch een voetbalstadion?
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:17:29 #279
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38839588
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:32 schreef zatoichi het volgende:
Vitesse-FC Utrecht in Galgenwaard

Dat zou pas mooi zijn

Toevoeging: Overigens is dat toch kut? Als voetbalclub kun je je eigen stadion niet in omdat er concerten worden gegeven. Lekker lomp, het is toch een voetbalstadion?
Hoe gaan we 15.000 man in het uitvak proppen dan??
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 14 juni 2006 @ 19:31:18 #280
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_38858445
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:17 schreef thaduck het volgende:

[..]

Hoe gaan we 15.000 man in het uitvak proppen dan??
Je mag wel bij mij op schoot
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:35:17 #281
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38858582
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:31 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Je mag wel bij mij op schoot
Dat is bij deze afgesproken!

Ik gok erop dat Wapenaar er een handje in heeft gehad om ons stadion uit te kiezen, onze kleedkamers zijn de bom!
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:54:55 #282
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_38869737
Stanley Aborah (jeugdspeler Ajax) is nu het nieuwste gerucht
pi_38889626
Voor Jong Utrecht dan? Die zijn al een paar man kwijt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:28:39 #284
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_38918374
quote:
FC Utrecht meldt zich ook bij Anouar Diba

16/6/2006 11:41

Het vertrek van Anouar Diba bij NAC Breda lijkt aanstaande. De vraag is waar hij zijn carrière vervolgt nu FC Utrecht zich ook heeft gemeld.
Na het mislopen van Stein Huysegems en Julian Jenner verlegde FC Utrecht z'n zoektocht naar een rechtsbuiten naar het buitenland. Maar toch heeft de Eredivisie mogelijk alsnog een oplossing: NAC'er Diba.

Ondanks een tot 2008 doorlopend contract heeft Diba er geen geheim van gemaakt dat hij openstaat voor een vertrek bij NAC Breda. FC Twente heeft zich al sterk gemaakt voor het aantrekken van de aanvallende middenvelder, die nu door de interesse van FC Utrecht meer keuze heeft gekregen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:40:25 #285
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38918829
Diba komt echt niet naar Utreg naar wat er gebeurd is hoor. Zowel, dan zou ik dat vinden getuigen van geen ballen en alleen maar voor het geld.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:12:21 #286
26251 Eilanden
pi_38920021
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef thaduck het volgende:
Diba komt echt niet naar Utreg naar wat er gebeurd is hoor. Zowel, dan zou ik dat vinden getuigen van geen ballen en alleen maar voor het geld.
Utreg is echt wel een stap omhoog in vergelijking met NAC
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:14:32 #287
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_38920099
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef thaduck het volgende:
Ik denk juist dat ie wel komt, hij is en blijft FC supporter.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:25:00 #288
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38922877
Als er 1 oud speler van de FC is die ongelooflijk de grond in is geramd dan is het Diba wel (overigens vind ik het absoluut een goede voetballer!). Na eerst de affaire rond een vermeende diefstal van een tasje en de daaropvolgende spreekkoren kan ik me echt niet voorstellen dat ie komt.

Maar als ie komt, dan issie wat mij betreft welkom overigens!
pi_38943268
Tuurlijk, "Diba tasjesdief, Diba tasjesdief" en dan zijn gebaar toen ie scoorde

Die komt echt wel
pi_38943731
Toch leuk; als ie dan voor Utreg komt spelen is ie gewoon een goaltjesdief.

Symphatiek hoor, dat de laatse keer dat die spreekkoren er waren hij het publiek alleen maar aanmoedigde om harder te zingen!
pi_38966529
Nieuweling Gijs van Manen is gisteren landskampioen geworden met IJsselmeervogels. Jullie krijgen er dus een kampioen bij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38968734
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:00 schreef Poepoog het volgende:
Tuurlijk, "Diba tasjesdief, Diba tasjesdief" en dan zijn gebaar toen ie scoorde

Die komt echt wel
Eigen spelers krijgen op een enkeling altijd steun, dus zal geen probleem zijn. Voor jou wel?
That's all folks!
pi_38970212
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Eigen spelers krijgen op een enkeling altijd steun, dus zal geen probleem zijn. Voor jou wel?
Ik doelde meer dat hij het eventueel niet zal willen...
quote:
'Tasjesdief' Diba houdt zich groot
UTRECHT - De eerste overwinning van FC Utrecht na de winterstop op NAC (2-0) werd zondagmiddag overschaduwd door het schandalige gedrag van een groot deel van de supporters van de winnende ploeg. Fans maakten de Marokkaanse NAC-speler Anouar Diba voortdurend uit voor tasjesdief. Arbiter Blom liet het toe en de stadionspeaker kwam niet verder dan een korte en weinig indrukwekkende oproep: "Jongens, jongens, nu weten we het wel."

Het was de tweede keer binnen twee weken dat Diba het bij de aanhang van FC Utrecht moest ontgelden. Tijdens de bekerzege van NAC op FC Utrecht werd de middenvelder ook al voor tasjesdief versleten. Bij het verlaten van het veld stak de Marokkaan zijn vinger op naar de bewuste supporters.

Voorzitter Sturkenboom van FC Utrecht meldde afgelopen week op de website van de club dat de spreekkoren van de supporters van zijn vereniging niets te maken hebben met de gebeurtenissen eind vorig jaar in Amsterdam. Een vrouw werd in de hoofdstad van haar tasje beroofd en reed de Marokkaanse verdachte dood bij een poging hem klem te rijden.

Sturkenboom stelde dat de spreekkoren alles te maken hadden met gebeurtenissen van Diba tijdens zijn actieve periode bij FC Utrecht. De preses suggereerde daarmee dat de middenvelder zich destijds schuldig aan diefstal had gemaakt. Hij is daar echter nooit voor veroordeeld.

Opvallend was dat scheidsrechter Blom de voortdurende spreekkoren aan het adres van Diba onbestraft liet. Het woord tasjesdief staat weliswaar niet op de onlangs door de KNVB gepubliceerde lijst van ontoelaatbare spreekkoren. De kwalificatie kan zeker voor Marokkanen echter wel als kwetsbaar worden ervaren. Volgens de bewuste lijst van de nationale voetbalbond moet een arbiter een duel bij kwetsende spreekkoren altijd onderbreken.

"Ik heb dat niet gedaan", aldus arbiter Blom na afloop. "Ik heb vantevoren met de KNVB en Diba afgesproken dat ik bij kwetsende spreekkoren naar hem toe zou gaan. Dat heb ik gedaan. En hij wilde verder spelen. Dus hebben we dat gedaan. Of er sprake is van willekeur? Daar doe ik geen uitspraken over."

Trainer Lokhoff van NAC wilde daar nog wel even op ingaan. "Volgens mij is het alleen nog maar erg wanneer scheidsrechters worden uitgescholden. En dan die korte oproep van de stadionspeaker. Ik had zin om hem zijn hokje door te slaan."

En hoe reageerde Diba? De Marokkaanse middenvelder hield zich groot. " Die reactie van Sturkenboom op de website van FC Utrecht was natuurlijk niet verstandig. Maar ik laat het maar zo. Ik wilde inderdaad dat er werd doorgevoetbald. Ik sta hier boven. Echt. Daarom stond ik vlak voor het einde ook als een dirigent voor het vak met de meest fanatieke Utrecht-supporters. Laat ze maar zingen. Het is erger dat we hebben verloren", aldus de middenvelder die bij het verlaten van het veld van Michael Mols zijn wedstrijdshirt kreeg.

"Mooi he, Michael vond het net als heel veel andere spelers van Utrecht heel erg voor me. Daarom gaf hij aan mij zijn shirt. Vroeger zat ik voor Mols altijd op de tribune van de Galgenwaard. Ik ben namelijk ook Utrechter. Dat maakt het allemaal nog stommer."
pi_39078592
quote:
Buter over tussenstand transferbeleid

"Dat de supporters zich zorgen beginnen te maken, snap ik wel", zegt Piet Buter, de technisch manager van FC Utrecht. Er worden allerlei namen van mogelijke aankopen genoemd en dan gaat het steeds weer niet door. Toch maak ik me absoluut niet zenuwachtig."

Volgens Buter heeft Utrecht te veel goede kandidaten op het oog voor de links- en rechtsbuitenpositie om nu al in paniek te raken. "In het verleden heeft de club bewezen inventief te zijn. Je moet ook niet vergeten dat Nol de Ruiter en zijn vier scouts al het hele jaar op zoek zijn naar nieuwe spelers. We hebben ons huiswerk goed gedaan. Ik heb er daarom niet negenennegentig, maar honderd procent vertrouwen in dat we de juiste voetballers zullen aantrekken." FC Utrecht beperkt zich niet alleen tot de Nederlandse markt. Ook over de grens speurt de club naar de opvolgers van Dave van den bergh en Adil Ramzi. Buter: "Laatst waren we bijvoorbeeld geïnteresseerd in een speler uit Uruguay. Een jonge international. Maar uiteindelijk bleek deze voetballer toch niet te voldoen. Bij een transfer spelen gewoon heel veel factoren een rol. Leeftijd, type speler, zijn karakter, noem maar op. En uiteraard het financiële gedeelte."

Zo viste Utrecht achter het net bij Stein Huysegems en Julian Jenner. Beide aanvallers kozen voor een topclub. "Dat is inherent aan de voetbalwereld", aldus Buter. "Geen reden, nogmaals, om nerveus van te worden. Ik durf zelfs te stellen dat we nog betere spelers kunnen kopen. Dat is ook wat we willen, want we hebben al Maachi en Douglas op de linker- en rechterflank. Een aankoop moet echt een verbetering zijn, anders beginnen we er niet aan."

Bron: Stadsblad
Die Buter mag ik wel.
quote:
FC Utrecht trekt Gouwenaar Mohammed Faouzi aan
Door WIM DE LANGE

GOUDA - Mohammed Faouzi heeft nét de medische keuring ondergaan. Die levert geen problemen op. Daardoor staat niets meer de overgang van Gouwenaar Mohammed Faouzi van de A-jeugd van het Rotterdamse Excelsior naar FC Utrecht in de weg.

,,Deze kans móet ik grijpen,’’ zegt Faouzi, die aan het begin van het afgelopen seizoen de overstap maakte van het net naar de tweede klasse gepromoveerde ONA naar Excelsior. Toeval of niet, na het vertrek van Mohammed Faouzi duikelde ONA meteen weer naar de derde klasse.

Erg veel last van plankenkoorts had de aanvaller op Woudestein kennelijk niet. In vrij korte tijd ontwikkelde Mohammed Faouzi zich tot een meer dan volwaardige kracht. Wat heet. Aan het eind van het seizoen werd hij gekozen tot de beste voetballer in de landelijke Nike A-junioren-competitie.

En dat ontgaat de topclubs natuurlijk niet. Faouzi: ,,Je denkt dan dat Excelsior zich ook wel zal laten horen. Niet dus. Toch een tikje vreemd. Via mijn zaakwaarnemer kreeg ik te horen dat FC Utrecht belangstelling toonde. Na enkele gesprekken waren we er uit. Ik hoefde geen stage te lopen. FC Utrecht wist al voldoende. Het bleek dat de club me al een langere tijd had gevolgd. Ik heb een tweejarig contract en ben daarmee meer dan tevreden. Ik begin in het beloftenteam. Daarin zal ik me moeten bewijzen. Het ligt grotendeels aan mezelf of ik op den duur kan doorstromen.’’

Mohammed Faouzi zegt in één seizoen veel te hebben geleerd bij Excelsior. ,,In het begin was het overigens best behoorlijk wennen. Bij ONA was ik in de regel rechterspits, maar bij Excelsior werd ik al snel in het centrum van de aanval opgesteld. Dat beviel me overigens wel. Het verschil met de amateurs en een bvo is groot. Bij Excelsior móet je presteren, tijdens de wedstrijden en bij de trainingen. Aanvankelijk was ik ook onder de indruk. Je speelt opeens tegen clubs uit de eredivisie. Tegen Sparta bijvoorbeeld, de derby. Dan staat er tóch een hoop publiek langs de kant.’’

De Gouwenaar vond echter al snel zijn draai. ,,Ik was, zei trainer Marco van Lochem tegen me, een snelle leerling. En het ging inderdaad naar behoren. Ik had alleen veel meer moeten scoren. Daartoe waren er kansen voldoende. Elf doelpunten is gewoon te weinig. Dat is duidelijk een smetje op het seizoen. Overigens kwam die uitverkiezing voor mij wél als een grote verrassing. Echt nóóit verwacht,’’ zegt Mohammed Faouzi.

Hij zal zich dus intensief gaan inzetten voor FC Utrecht, dat staat vast. Mohammed Faouzi wil slagen als profvoetballer. ,,Ik blijf in Gouda wonen. Zover is Utrecht natuurlijk niet. Met mijn rechtenstudie ga ik door, maar misschien zal ik die wél op een lager pitje moeten zetten. Er is mij echt alles aan gelegen om me bij FC Utrecht waar te maken.’’
En weer een talentje erbij.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:48:32 #295
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_39166493
quote:
De kogel is door de kerk: Anouar Diba heeft zijn contract bij NAC Breda verlengd tot 2010.

FC Twente en FC Utrecht toonden interesse in de linkspoot, maar tot een overgang kwam het niet. Diba besloot daarom aan alle onduidelijkheid een einde te maken en bij te tekenen bij de club uit Breda.
Zoals ik al zei

Houden zij Diba, houden wij onze tassen!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 24 juni 2006 @ 10:46:50 #296
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_39172225
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef thaduck het volgende:

[..]

Zoals ik al zei

Houden zij Diba, houden wij onze tassen!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_39175631
Leuk, maar mij staat die goal van afgelopen seizoen als een van de weinigen op mijn netvliezen, gecombineert met het feit dat wij nog steeds nauwelijks nieuwe spelers hebben en de rest van de clubs behoorlijk ver zijn....
  zaterdag 24 juni 2006 @ 16:12:52 #298
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_39179548
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:31 schreef zatoichi het volgende:
Leuk, maar mij staat die goal van afgelopen seizoen als een van de weinigen op mijn netvliezen, gecombineert met het feit dat wij nog steeds nauwelijks nieuwe spelers hebben en de rest van de clubs behoorlijk ver zijn....
Ach, er is nog tijd en er is geld. Dus ik zie nog geen problemen. Gregor van Dijk is er iig. Hopen dat de blessures van Shewie, Cornelisse en Schut over zijn. Maachi fit en Douglas op wondersloffen en tada, weinig probleem meer
  zaterdag 24 juni 2006 @ 16:23:57 #299
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39179806
loopt storm dit topic
  zaterdag 24 juni 2006 @ 19:08:31 #300
26251 Eilanden
pi_39184855
Ik vraag me toch echt serieus af wanneer er nu nieuwe spelers komen, want de een na de ander komt niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')