Mooie tenue's idd! maar ik ben ook bang dat als ze tegen twente spelen bijvoorbeeld, dat je beide elftallen moeilijk kan onderscheiden. Je hebt hiervoor toch ook altijd een 3e tenue ?? ( of is dat alleen in bepaalde europese landen/topclubs )quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:54 schreef zatoichi het volgende:
Ik hoop dat het een beetje zichtbaar blijft bij wedstrijden tegen andere clubs met wit en rood...
Dat zal mooi zijn. Nu nog een vervanger op de andere kant en dan kunnen we zowaar het nieuwe seizoen in.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Jenner komt jullie kant op.Goede club voor Julian om zich verder te ontwikkelen!
Een goede aanvaller zou ansich ook niet zo'n grote ramp zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef Druppel het volgende:
[..]
Dat zal mooi zijn. Nu nog een vervanger op de andere kant en dan kunnen we zowaar het nieuwe seizoen in.![]()
Ik denk dat we met een Nelisse/Fortuné en Rossini aanvallers genoeg hebben. Rossini zal dan beetje bij beetje steets meer moeten gaan spelen lijkt mij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:36 schreef thaduck het volgende:
[..]
Een goede aanvaller zou ansich ook niet zo'n grote ramp zijn
Op deze manier hoeft Douglas niet te spelen, wat een absolute verademing is natuurlijk als die man op de bank zit. Op links hebben we dan Maachi en Nelissen of Fortune in de spits.
Toch zijn we niet klaar met 1 aankoop hoorVolgens mij zijn er nog wel meer fronten die wat versterking kunnen gebruiken. Een centrale verdediger bijvoorbeeld
Ik maak me met name zorgen over de centrale verdedigers. Schut is en blijft een vraagteken, en zelfs ALS ie enigzins op niveau komt kan ie zomaar weer wegvallen (blessuregevoelig). Broerse is een beetje lomp. Met af en toe een schorsing van Broerse en/of Keller heb je eigenlijk al een probleem zo is gebleken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:57 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ik denk dat we met een Nelisse/Fortuné en Rossini aanvallers genoeg hebben. Rossini zal dan beetje bij beetje steets meer moeten gaan spelen lijkt mij.
En idd mag je op meerde fronten versterkingen halen. Maar gebeurd dat niet dat lijkt mij dat niet de grootse ramp. Mits iedereen blijft kwa verdediging dan.
Ome Nol zat toch lekker in de portugeese zon te "genieten". Misschien heeft ie nog wat leuke spellertjes gezien. Zulke zouden toch haalbaar moeten zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo jongens, geen Jenner, geen Huysegems, ben benieuwd waarmee Ome Nol nu aan komt zetten.
Eerlijk gezegd ben ik bang dat EK onder-21 spelers al te duur zijn voor ons.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ome Nol zat toch lekker in de portugeese zon te "genieten". Misschien heeft ie nog wat leuke spellertjes gezien. Zulke zouden toch haalbaar moeten zijn.
Mja, nooit echt fan van geweest moet ik zeggen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Misschien kunnen ze Pius Ikedia van AZ krijgen?
1 miljoen is een lachertje inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Betis zou een bod van 1 miljoen hebben uitgebracht op Tiendalli aldus de Spaanse sportkrant AS. Veel te weinig lijkt me.
quote:Position: Midfielder
Born: 08.09.81
Club: Vitoria Guimaraes
'Slim' Ben Achour was labelled the 'new Zidane' by many when he broke through at Paris Saint Germain though he is, in truth, just one of many young playmakers who have been unfairly compared to the great man.
Having said that, the comparison is not totally without foundation as Ben Achour has good vision, technique and a dangerous range of passing that can open up defences. He just lacks the physique needed to dominate games in the way Zidane does.
'Slim' made his debut in a Champions League match for PSG, but he was loaned out twice to gain more first-team experience and never managed to consistently produce the goods in Ligue 1.
He now plays in Portugal with Vitoria Guimaraes and is often used as a substitute for Tunisia to liven up the attack against tiring defences.
Contract tot 2008 en dus iets meer mag best. Vooral na het ek-21.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Betis zou een bod van 1 miljoen hebben uitgebracht op Tiendalli aldus de Spaanse sportkrant AS. Veel te weinig lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |