abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 19 mei 2006 @ 11:41:51 #251
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37983459
Erg lelijke sokken alleen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:56:58 #252
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37986080
FC Utrecht onderneemt juridische stappen tegen websites

FC Utrecht neemt juridische stappen tegen enkele websites die een bericht hebben gepubliceerd hebben over de Utrecht-keepers Terol en Grandel. In dat bericht werd gemeld dat beide spelers en keeperstrainer Arts betrokken zouden zijn bij omkoping.

De schrijver van het artikel verwijst naar een bericht dat afgelopen maandag in het UN/AD zou hebben moeten staan. Dat artikel is echter nooit verschenen.

FC Utrecht-voorzitter heeft al laten weten deze zaak hoog op te nemen.

http://www.eredivisievoetbal.com/
pi_38003816
Overigens niet tegen utregforum.nl

apart nieuwe outfit, wit rood ook bij uitwedstrijden. Vond het blauw altijd wel mooi, maar zo blijft het wel Utregs. Ik hoop dat het een beetje zichtbaar blijft bij wedstrijden tegen andere clubs met wit en rood...
  zondag 21 mei 2006 @ 19:29:22 #254
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_38055091
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:54 schreef zatoichi het volgende:
Ik hoop dat het een beetje zichtbaar blijft bij wedstrijden tegen andere clubs met wit en rood...
Mooie tenue's idd! maar ik ben ook bang dat als ze tegen twente spelen bijvoorbeeld, dat je beide elftallen moeilijk kan onderscheiden. Je hebt hiervoor toch ook altijd een 3e tenue ?? ( of is dat alleen in bepaalde europese landen/topclubs )
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_38055161
Zo vond ik het witte uitshirt van Feyenoord ook onduidelijk. Veel teams hebben wit in de shirts en dan was het lastig om te zien.
pi_38417376
Jenner komt jullie kant op. Goede club voor Julian om zich verder te ontwikkelen!
That's all folks!
pi_38421431
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Jenner komt jullie kant op. Goede club voor Julian om zich verder te ontwikkelen!
Dat zal mooi zijn. Nu nog een vervanger op de andere kant en dan kunnen we zowaar het nieuwe seizoen in.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:36:41 #258
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38425702
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef Druppel het volgende:

[..]

Dat zal mooi zijn. Nu nog een vervanger op de andere kant en dan kunnen we zowaar het nieuwe seizoen in.
Een goede aanvaller zou ansich ook niet zo'n grote ramp zijn

Op deze manier hoeft Douglas niet te spelen, wat een absolute verademing is natuurlijk als die man op de bank zit. Op links hebben we dan Maachi en Nelissen of Fortune in de spits.

Toch zijn we niet klaar met 1 aankoop hoor Volgens mij zijn er nog wel meer fronten die wat versterking kunnen gebruiken. Een centrale verdediger bijvoorbeeld
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_38429476
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:36 schreef thaduck het volgende:

[..]

Een goede aanvaller zou ansich ook niet zo'n grote ramp zijn

Op deze manier hoeft Douglas niet te spelen, wat een absolute verademing is natuurlijk als die man op de bank zit. Op links hebben we dan Maachi en Nelissen of Fortune in de spits.

Toch zijn we niet klaar met 1 aankoop hoor Volgens mij zijn er nog wel meer fronten die wat versterking kunnen gebruiken. Een centrale verdediger bijvoorbeeld
Ik denk dat we met een Nelisse/Fortuné en Rossini aanvallers genoeg hebben. Rossini zal dan beetje bij beetje steets meer moeten gaan spelen lijkt mij.

En idd mag je op meerde fronten versterkingen halen. Maar gebeurd dat niet dat lijkt mij dat niet de grootse ramp. Mits iedereen blijft kwa verdediging dan.
pi_38435682
Grax schijnt ook nog steeds in de belangstelling te staan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_38446930
Zou best een spectaculaire aanwinst zijn, als die komt. Grax dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:40:23 #262
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_38448135
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:57 schreef Druppel het volgende:

[..]

Ik denk dat we met een Nelisse/Fortuné en Rossini aanvallers genoeg hebben. Rossini zal dan beetje bij beetje steets meer moeten gaan spelen lijkt mij.

En idd mag je op meerde fronten versterkingen halen. Maar gebeurd dat niet dat lijkt mij dat niet de grootse ramp. Mits iedereen blijft kwa verdediging dan.
Ik maak me met name zorgen over de centrale verdedigers. Schut is en blijft een vraagteken, en zelfs ALS ie enigzins op niveau komt kan ie zomaar weer wegvallen (blessuregevoelig). Broerse is een beetje lomp. Met af en toe een schorsing van Broerse en/of Keller heb je eigenlijk al een probleem zo is gebleken.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:54:38 #263
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_38620725
Zo jongens, geen Jenner, geen Huysegems, ben benieuwd waarmee Ome Nol nu aan komt zetten.
pi_38628148
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo jongens, geen Jenner, geen Huysegems, ben benieuwd waarmee Ome Nol nu aan komt zetten.
Ome Nol zat toch lekker in de portugeese zon te "genieten". Misschien heeft ie nog wat leuke spellertjes gezien. Zulke zouden toch haalbaar moeten zijn.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:37:42 #265
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_38628787
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:20 schreef Druppel het volgende:

[..]

Ome Nol zat toch lekker in de portugeese zon te "genieten". Misschien heeft ie nog wat leuke spellertjes gezien. Zulke zouden toch haalbaar moeten zijn.
Eerlijk gezegd ben ik bang dat EK onder-21 spelers al te duur zijn voor ons.

Alhoewel, die rechtsback van Oranje onder-21
pi_38629731
Misschien kunnen ze Pius Ikedia van AZ krijgen?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:12:55 #267
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_38630015
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Misschien kunnen ze Pius Ikedia van AZ krijgen?
Mja, nooit echt fan van geweest moet ik zeggen.
pi_38630343
Ik vrees toch dat ze het in die categorie moeten zoeken.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:06:57 #269
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38631709
Utrecht wil nog steeds dicht stadion
07 juni 2006, 16:47
Door: Oskar van de Vijver
Als het aan voorzitter Jan Willem van Dop ligt, speelt FC Utrecht volgend seizoen in een stadion met dichte hoeken. De Supportersvereniging van de club dringt daar al lange tijd op aan, omdat via de open hoeken het meeste geluid uit het stadion verdwijnt.
Sinds de opening van het nieuwe stadion wordt er in de achterban geklaagd over de minder geworden sfeer. De Supportersvereniging denkt dat dat met name komt omdat het door de supporters geproduceerde geluid via de grote open hoeken het stadion verlaat.

"Het heeft te maken met koude wind die via de hoeken het stadion in komt en met het verlies van geluid en dus sfeer", zei de voorzitter in de Voetbal International: "We gaan binnenkort met de verantwoordelijken om de tafel zitten om te kijken hoe we dit probleem kunnen oplossen. Dat kan op een aantal manieren en die hebben verschillende kostenplaatjes."

De voorzitter benadrukte dat het niet gaat om uitbreiding van de capaciteit.
pi_38636410
Vet! Dat wil ik zeker wel; bovendien kun je dan nu wel niet bezig zijn met de uitbreiding van de capaciteit (is ook niet nodig denk ik) maar in de toekomst kan dat dan altijd nog.
pi_38659794
Betis zou een bod van 1 miljoen hebben uitgebracht op Tiendalli aldus de Spaanse sportkrant AS. Veel te weinig lijkt me.
That's all folks!
pi_38660986
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Betis zou een bod van 1 miljoen hebben uitgebracht op Tiendalli aldus de Spaanse sportkrant AS. Veel te weinig lijkt me.
1 miljoen is een lachertje inderdaad.

Verder meldt voetbalzone.nl dat morgen Slim Ben Achour gepresenteerd wordt als nieuwe rechtsbuiten.

quote:
Position: Midfielder
Born: 08.09.81
Club: Vitoria Guimaraes

'Slim' Ben Achour was labelled the 'new Zidane' by many when he broke through at Paris Saint Germain though he is, in truth, just one of many young playmakers who have been unfairly compared to the great man.

Having said that, the comparison is not totally without foundation as Ben Achour has good vision, technique and a dangerous range of passing that can open up defences. He just lacks the physique needed to dominate games in the way Zidane does.

'Slim' made his debut in a Champions League match for PSG, but he was loaned out twice to gain more first-team experience and never managed to consistently produce the goods in Ligue 1.

He now plays in Portugal with Vitoria Guimaraes and is often used as a substitute for Tunisia to liven up the attack against tiring defences.
pi_38661117
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Contract tot 2008 en dus iets meer mag best. Vooral na het ek-21.
pi_38667325
Slim Benachour? Da's serieus een leuke aanwinst!

Hele mooie speler om te zien. Helaas nu geen WK-ganger, wat me wel verbaast.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:21:50 #275
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_38829913
Vitesse speelt thuiswedstrijd in oktober in Galgenwaard

Vitesse speelt in oktober één thuiswedstrijd in de eredivisie in de Galgenwaard, het stadion van FC Utrecht. Aanleiding voor deze tijdelijke verhuizing zijn de concerten van Marco Borsato, die die maand in het Gelredome worden gehouden. Vitesse kan hierdoor ruim drie weken niet in het eigen stadion terecht. De KNVB eist echter dat de Arnhemmers gedurende deze periode gewoon een thuisduel organiseren, desnoods in een andere stad. Dat is dus Utrecht geworden.
Het duel wordt gespeeld op woensdag 25 oktober. Wie dan de tegenstander van Vitesse is, is nog onbekend. ,,Maar het zal gaan om een wedstrijd zonder risico,’’ zegt Vitesse-directeur Paul van der Kraan. ,,Je moet dan denken aan een club als RKC of Sparta.’’

Van der Kraan benadrukt nog steeds boos te zijn over de verplichte verbanning. ,,Vitesse is het volstrekt oneens met het besluit van de KNVB dat we ergens anders moeten spelen. Een hoop mensen kan hierdoor niet onze wedstrijd bezoeken. We hebben overigens voor Utrecht gekozen, omdat die stad in de buurt ligt en het stadion over voldoende capaciteit beschikt.’’

Bron: AD 13-06-2006

komen jullie ook kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')