Sorry.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:54 schreef -skippybal- het volgende:
Foutje in de OP:
Veenendaal - Veenendaal is dit jaar op 7 juni![]()
Zijn vrouw is nogal pissed geweest op Davitamon/Lottoquote:Op donderdag 13 april 2006 20:36 schreef maril het volgende:
Van Petegem is volgens mij boos op Davitamon/lotto omdat die zich met hun hebben willen bemoeien hij vind dat ze niet fair zijn behandelt, ik men dit te hebben gelezen ergens.
Peter wordt 37 jaquote:Op donderdag 13 april 2006 22:35 schreef Ericr het volgende:
De Peet is toch ook al halverwege de 30, nou won Duclos Lasalle nog op zijn 39ste in P-R maar dat zijn toch de uitzonderingen. In het huidige wielrennen moet je op die leeftijd blij zijn dat je een goede positie hebt bij een ploeg.
Goede zaakquote:Groot Nederlands blok in Gold Race
anp | Gepubliceerd op 13 april 2006, 18:08
MAASTRICHT - De Amstel Gold Race heeft zondag een flinke Nederlandse afvaardiging. Er doen meer Nederlandse wielrenners mee aan de Limburgse klassieker uit de ProTour dan de afgelopen twee jaar. Vooralsnog staan er 23 op de startlijst, de afgelopen twee edities waren dat er 21.
Rabobank heeft het grootste aandeel Nederlanders: zes. Het zijn Michael Boogerd, Erik en Thomas Dekker, Bram de Groot, Pieter Weening en Joost Posthuma. Van Skil-Shimano doen er vijf mee: Aart Vierhouten, Rik Reinerink, Piet Rooijakkers, Maarten Tjallingii en Sebastiaan Langeveld.
Bloed
Quick-Step vaardigt Bram Tankink en Addy Engels af. Engels stapte onlangs nog af in de Ronde van Baskenland. Zijn vrees dat er iets mis zou zijn met zijn bloed was ongegrond. Inmiddels reed hij alweer de GP Pino Cerami. Bij Cofidis staat Mathieu Heijboer op de voorlopige deelnemerslijst.
De overige Nederlanders die zondag in Maastricht van start gaan: Leon van Bon (Davitamon-Lotto), Maarten den Bakker (Milram), Karsten Kroon (Team CSC), Koen de Kort (Liberty Seguros), Stef Clément (Bouygues Telecom), Bram Schmitz (T-Mobile), Koos Moerenhout (Phonak), Matthé Pronk en Laurens ten Dam (Unibet.com).
Dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Van Petegem te veel eergevoel heeft om in zijn wedstrijden wat de helper te gaan spelen.
Aldus Van Petegemquote:IIk heb geen enkel probleem met andere kopmannen binnen een ploeg, maar als ik een stap achteruit moet zetten, is het meteen gedaan met koersen. Ik bedoel dat ik me niet ga toeleggen op Kuurne-Brussel-Kuurne of zo. Ik wil op het voorplan blijven in de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix. Met de ambitie om te winnen natuurlijk. Niet om me leeg te rijden op de Oude Kwaremont en me dan aan de kant te zetten. Als ik ergens teken, waar dan ook, is het om écht te koersen.
Cancellara.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:38 schreef placebeau het volgende:
9 Parijs-Roubaix Fabian Cancellara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |