Al het goede komt uit zwedenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Moet jij toch leuk vinden............ komt uit datzelfde apen-land als jouw vervoermiddel
Enige goede uit italie is ferrari en maseratiquote:Op donderdag 13 april 2006 18:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het vliegtuig naar Italie bijvoorbeeld
VRIEND!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef BoJo het volgende:
hier komt ook veel van ikea en ons appartement in Servie & Montenegro zit ook vol ikea meuk![]()
alles wat je op pakt of de kast uit haalt staat een ikea logo/labeltje op![]()
paar plankies in elkaar schroevenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zelf ook een zeer erkend meubelmaker![]()
Nu nog een likje verf en een keer schoon maken voor de gein
ik moest ook daaraan denkenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef Alfisti het volgende:
KV-28FX66 tv?
Die sub er naast is ook home madequote:
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die sub er naast is ook home made![]()
En zo recht als die kast en sub is kunnen meubelmakers nog niet
lijkt kleiner op de foto... ik dacht ook 28"quote:Op donderdag 13 april 2006 19:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Toch een 32" ............ twijfelde nog
Ja zo stond ik ook in de winkelquote:Op donderdag 13 april 2006 19:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Toch een 32" ............ twijfelde nog
Neequote:Op donderdag 13 april 2006 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is dus schots ende scheef?
En een echte meubelmaker kan dat niet denk je?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
NeeHardstikke recht
![]()
Hout bewerken en dan vooral MDF doe ik echt heel graag![]()
Lamborghini vergeet je gewoonquote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Enige goede uit italie is ferrari en maserati
Nouja goedAls je tenminste geld zat hebt voor onderhoud
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja op de foto lijkt het erger dan dat het is
Ja da's altijd zo hequote:Op donderdag 13 april 2006 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja op de foto lijkt het erger dan dat het is
ik heb geen idee, ben nog niet geweestquote:Op donderdag 13 april 2006 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen daar....
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ben nog niet geweest![]()
te verquote:Op donderdag 13 april 2006 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alexandrium vind ik dan veel beter
Media markt vind ik maar een kutwinkel eigenlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
te ver![]()
Villa Arena zit straks op 5 minuten loop afstand, de media markt ook... das misschien niet zo heel relaxt![]()
![]()
stukken beter/mooier/sneller/gaver/interessanter/geiler/duurder/straker dan zo'n Maseratiquote:Op donderdag 13 april 2006 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lambo's boeien me niet zo eigenlijk![]()
top winkel, lekker veel uitzoek. beter dan al die kleine kut electronica zaakjes met hun mini assortement.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Media markt vind ik maar een kutwinkel eigenlijk![]()
Dus dan neem je straks maark dingen die niet helemaal naar je zin zijn maar wel lekker dichtbij te verkrijgen waren?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
te ver![]()
Villa Arena zit straks op 5 minuten loop afstand, de media markt ook... das misschien niet zo heel relaxt![]()
![]()
Mja ik heb ook liever een ferrari hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
stukken beter/mooier/sneller/gaver/interessanter/geiler/duurder/straker dan zo'n Maserati
amenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef M5 het volgende:
[..]
top winkel, lekker veel uitzoek. beter dan al die kleine kut electronica zaakjes met hun mini assortement.
"lekker veel uitzoek" ?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef M5 het volgende:
[..]
top winkel, lekker veel uitzoek. beter dan al die kleine kut electronica zaakjes met hun mini assortement.
het boeit me toch weinig en ik koop toch alleen wat ik mooi vind. Als dat niet bij Villa Arena is dan hebben ze pechquote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus dan neem je straks maark dingen die niet helemaal naar je zin zijn maar wel lekker dichtbij te verkrijgen waren?
En das idd niet heel relaxed nee
En de IKEA 5 minunten met autoquote:Op donderdag 13 april 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
te ver![]()
![]()
True.............in 9 van de 10 gevallen ook veels te duurquote:Op donderdag 13 april 2006 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Media markt vind ik maar een kutwinkel eigenlijk![]()
Ferrari heeft bij mij een beetje afgedaan. leuke auto's maar 't bedrijf is kut.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja ik heb ook liever een ferrari hoor
Maar ferrari staat bovenaan mijn lijst qua auto's
ja altijd gezelligquote:Op donderdag 13 april 2006 19:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En de IKEA 5 minunten met auto
Gaan we samen shoppen bij de IKEA Bo?![]()
Ja idd, qua elektronica koop ik eigenlijk alles op internetquote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
True.............in 9 van de 10 gevallen ook veels te duur
Ik vond het een uiterst opmerkelijke woordkeuzequote:Op donderdag 13 april 2006 19:23 schreef M5 het volgende:
[..]
weet jij een zaak die nog meer heeft staan in z'n winkel?
Dan maar geen bankquote:Op donderdag 13 april 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
het boeit me toch weinig en ik koop toch alleen wat ik mooi vind. Als dat niet bij Villa Arena is dan hebben ze pech![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond het een uiterst opmerkelijke woordkeuze
kut correct taal gebruikquote:Op donderdag 13 april 2006 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nooit van gehoord iig
Groot assortiment lijkt me toepasselijker
Boersquote:Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Correct hoeft ook weer niet, maar dit was wel heel erg boers
* Alfisti nietquote:Op donderdag 13 april 2006 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja idd, qua elektronica koop ik eigenlijk alles op internet
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Boeren uit het zuiden
Die mogen blij zijn met randstedelingen, zijn ze ten minste niet het uitschot van Nederland
dat deed ik ook toen ik nog bij BCC werktequote:Op donderdag 13 april 2006 19:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti] niet[/me]
[me=Alfisti koopt het gewoon op zijn eigen werk
Ga buiten spelen manquote:Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Correct hoeft ook weer niet, maar dit was wel heel erg boers
Ik wil er dictator van wordenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met dat bevroren land?
Friezenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Boeren uit het zuiden
Die mogen blij zijn met randstedelingen, zijn ze ten minste niet het uitschot van Nederland
Jaquote:Op donderdag 13 april 2006 19:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij vindt het dus volkomen normaal?
Dan is paspoort ook vals zekerquote:Op donderdag 13 april 2006 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook die van mij, maar als jij zulks praat, hebben je ouders vast gelogen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze zijn allang blij dat iemand het wil doen
Zeeland is anders ook geen haar beterquote:Op donderdag 13 april 2006 19:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vriesland is gewoon één grote "ons-kent-ons" provincie. Elk land heeft er wel één.
Ik verwacht dan ook snel bomaanslagen in Den Haag uit naam van de FOB (Friesche Onafhankelijkheids Beweging). Dus zie je een Fries met een 20 liter Buta-gas-tank op z'n rug: neusknijpers op!
't gewoon een vebastering van een werkwoordquote:Op donderdag 13 april 2006 19:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn joh
Dat ik dat uit de mond van een Zeeuw mag horen![]()
![]()
Ooit wel eens iets van ook_gek gehoordquote:Op donderdag 13 april 2006 19:41 schreef M5 het volgende:
[..]
't gewoon een vebastering van een werkwoordmaar dat hebben in de randstad niet. daar praten ze allemaal ABN
![]()
burgers flippenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben even boodschappen doen en dan wat burgers flippen ofzo![]()
met mij nietquote:
Ik mocht geen aanslagen plegen op Den Haag van Sandra omdat er teveel familie van hara woontquote:Op donderdag 13 april 2006 19:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vriesland is gewoon één grote "ons-kent-ons" provincie. Elk land heeft er wel één.
Ik verwacht dan ook snel bomaanslagen in Den Haag uit naam van de FOB (Friesche Onafhankelijkheids Beweging). Dus zie je een Fries met een 20 liter Buta-gas-tank op z'n rug: neusknijpers op!
Omdat je een alfa hebt jaquote:Op donderdag 13 april 2006 19:57 schreef BoJo het volgende:
jullie doen het expres om mij te pesten he met tinypic![]()
Alfa haterquote:
BOH GEK WAT TOF VAN JEquote:Op donderdag 13 april 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
burgers flippen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zal ik ook eens op elke slak zout legen en van elke mug een olifant maken
nog nageaapt ookquote:Op donderdag 13 april 2006 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BOH GEK WAT TOF VAN JE![]()
![]()
Maar het is een uitspraak van Sjoewe die ik regelrecht gekopieerd heb
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee de V6 en de Q4 kan ik wel waarderen![]()
[..]
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:06 schreef Hugster het volgende:
Uitspraken wat opleuken is iets anders dan structureel zinnen en woorden boers neer te plempen
slijmbalquote:Op donderdag 13 april 2006 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
Ja topmodellen van de 155 is niks mis mee
ja, zo'n tinteling die een erectie aankondigd?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
aahh laat hem toch het begon net te kietelen![]()
quote:
die halverwege je endeldarm weet je wel?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, zo'n tinteling die een erectie aankondigd?
Omdat er een Volvo 5-cilinder turbo in ligt zekerquote:Op donderdag 13 april 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelfs de Ford Focus ST kan ik waarderen ondanks dat het een ford is
Sssstquote:Op donderdag 13 april 2006 20:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat er een Volvo 5-cilinder turbo in ligt zeker
een ford waarderen?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks slijmbal, S60 2.4 kan ik niet warm van lopen...
S60 R het topmodel wel![]()
Dat is met heel veel merken zo toch
Zelfs de Ford Focus ST kan ik waarderen ondanks dat het een ford is
WHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 13 april 2006 20:28 schreef vlad het volgende:
m'n vriendin is boos![]()
had haar aan de telefoon en kwam met een heel langdradig verhaal. dus heb de foon naast me neer gelegd en ben even wat te eten gaan halen. toen miste ze me ineens en werd boos![]()
![]()
lekkere actiequote:Op donderdag 13 april 2006 20:28 schreef vlad het volgende:
had haar aan de telefoon en kwam met een heel langdradig verhaal. dus heb de foon naast me neer gelegd en ben even wat te eten gaan halen. toen miste ze me ineens en werd boos![]()
![]()
daar denkt zei nu net iets anders over kreeg ik de indrukquote:Op donderdag 13 april 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Je bent echt een heerlijke rat
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:28 schreef vlad het volgende:
![]()
maken of raden.. ik doe liever het laatstequote:Op donderdag 13 april 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, je kunt weer een raadsel doen.
ik doe ook liever het laatste, maar speedy heeft ook geen zin zo te merkenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef M5 het volgende:
[..]
maken of raden.. ik doe liever het laatste
ik ga een half jaar naar finland, bijna een jaar naar canada en ik flik zulke strekenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]wat ben je toch een aardige kerel
vreemdquote:Op donderdag 13 april 2006 20:34 schreef vlad het volgende:
[..]
daar denkt zei nu net iets anders over kreeg ik de indruk![]()
Je zal wel een grote piemel hebbenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:48 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ga een half jaar naar finland, bijna een jaar naar canada en ik flik zulke strekenmaar na 4.5 jaar is ze nog steeds bij me
dus ik zal vast wel wat goed doen
![]()
m'n meissie is gewoon top![]()
om met googol z'n woorden te spreken: wou je de sattelietfoto's zien?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zal wel een grote piemel hebben
ik heb er net weer eentje geraden in het fok topic, dus ik zal eens wat op BB neer zettenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik doe ook liever het laatste, maar speedy heeft ook geen zin zo te merken
hoe krijg je dat?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:57 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat naar sensation black als VIP
daarmee kunnen ze ver genoeg inzoomen bedoel jequote:Op donderdag 13 april 2006 20:59 schreef vlad het volgende:
[..]
om met googol z'n woorden te spreken: wou je de sattelietfoto's zien?![]()
Hij wel weer hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 20:57 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat naar sensation black als VIP
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
daarmee kunnen ze ver genoeg inzoomen bedoel je![]()
dat zeggen wel meer blanken mannenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:08 schreef vlad het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar![]()
het gaat niet om de lengte, maar om de creativiteit![]()
we moeten toch iets om ons op het niveau van de negers te tillenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dat zeggen wel meer blanken mannen
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:59 schreef vlad het volgende:
[..]
om met googol z'n woorden te spreken: wou je de sattelietfoto's zien?![]()
Nee niet eens. Mijn vaste stap maat zegt van. Hey ik heb al 2 van de drie VIP kaartejs voor sensation black. Word geweldig let maar op.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij wel weer hoor![]()
Kaartjes gekregen via werk?
Soms hoef je dat ook helemaal niet te wetenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet eens. Mijn vaste stap maat zegt van. Hey ik heb al 2 van de drie VIP kaartejs voor sensation black. Word geweldig let maar op.
Dus ik ben heel benieuwd![]()
Geen idee ook hoe hij er aan komt.
lekker belangrijk allemaal zo lang ik er maar bij ben als VIP hahaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Soms hoef je dat ook helemaal niet te weten
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 13 april 2006 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lekker belangrijk allemaal zo lang ik er maar bij ben als VIP haha
Oh het is al verteld dusquote:Op donderdag 13 april 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij leest nooit terug.... Mooi is dat he?
Was het toch ijsmeisquote:Op donderdag 13 april 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ijsmeis heeft Sjoem vermoord, en Hugster heeft haar daar bij geholpen. Zo!
als of dat niet duidelijk wasquote:
Kutlimburgersquote:Op donderdag 13 april 2006 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat je die droom zult moeten laten varen
Sandra haar nieuwe fiets die ze vandaag heeft gekocht is puikerquote:Op donderdag 13 april 2006 21:48 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
Vers aangeschaft, Kom maaaaarrrrrrrrrr met dat commentaar
Heeft dat gekost?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra haar nieuwe fiets die ze vandaag heeft gekocht is puiker
Wa mot jij nou met een fiets man idiootquote:Op donderdag 13 april 2006 21:48 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
Zo een ja ( en nee, ik heb geen schadequote:Op donderdag 13 april 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Wacht eens even dat is zo'n fiets die je gratis krijgt als je je auto in de prak hebt gereden![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 13 april 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wa mot jij nou met een fiets man idioot![]()
Dat ding pleur je na 2 weken in de schuur en je gaat weer met de auto
Jij maakt ook echt overal foto's van hequote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij maakt ook echt overal foto's van he
Je weet dat een sluiter maar een beperkte levensduur heeft he
in een Alfa ook niet normaal gesproken danquote:Op donderdag 13 april 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op Sandra's fiets hoef je ten minste niet te trappen
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:48 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
ik ga dan ook naar een werkplek waar je fulltime auto uitlaat gassen kunt snuivenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
fietsen is toch helemaal niet gezond joh
Morgen weer fijn 2 takt uitlaatgassen snuivenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:05 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ga dan ook naar een werkplek waar je fulltime auto uitlaat gassen kunt snuiven
Was je weer eens flieft?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mwa viel toch wel mee![]()
Komt echt hard aan dit![]()
I had my reasonsquote:Op donderdag 13 april 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee maar toch, zoiets moet je niet doen
![]()
Hij gaat de rest van z'n leven vergooien?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:52 schreef lipje het volgende:
goeiesmorgens
Morgen vrijgezellenfeest van een van mijn beste vrienden
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Door hem dood te maken zodat hij nergens last meer van heeft?
puik planquote:Op donderdag 13 april 2006 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Door hem dood te maken zodat hij nergens last meer van heeft?
hangt er van af tegen wie je het hebtquote:Op donderdag 13 april 2006 23:34 schreef ook_gek het volgende:
ben ik te laat als ik zeg van. Gaat heen jij vlegel
ja weet ik eigelijk ook nietquote:Op donderdag 13 april 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt er van af tegen wie je het hebt
MEESTERLIJKquote:Op donderdag 13 april 2006 23:57 schreef BazzoS het volgende:
http://www.fiori.demon.nl/Erik/autobrand.wmv dat muziekje er ook bij
Maare, hoe is het met je?
Heb je het droge commentaar van de originele filmpjes ook gehoord?quote:
omstander, terwijl de auto in lichterlaaie staat, komt in paniek aangerend en vraagt: "zit er nog iemand in?"quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Heb je het droge commentaar van de originele filmpjes ook gehoord?
Hoe was het stappen gisteren?
Meesterlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omstander, terwijl de auto in lichterlaaie staat, komt in paniek aangerend en vraagt: "zit er nog iemand in?"
chauffeur, na even nadenken..... "neuh, ik geloof het niet"![]()
GMTAquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik he geen zin om naar bed te gaann
Kruisdoosquote:
wheehe pc zekerrquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat kuttige spel loopt keihard vast bij mij, als ik 't wil saven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |