Hehe ja maar die klassieker hoef ik niet. Ik geef hier een voorkeur aanquote:Op zondag 28 mei 2006 01:39 schreef yup het volgende:
Zonde om er een racer van te maken
Zou een nette E30 zoeken met nette interieur, alles overbouwen en daarna een 325i motorblok erin pleuren, liefst een gereviseerde. Heb je gewoon een klassieker die net uit de showroom is gerolt...
In principe wel alleen wilde we die voor de huidige configuratie niet kopen. Ergens in de verre toekomst hebben we dat wel in een vage planning staan, al komt dat samen met een compleet anders voor en achter terrein.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:20 schreef Repeat het volgende:
Waarom geen coil-overs? Ik dacht altijd dat dat veel beter was?
Toch maar wat meer gedaan..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:52 schreef Kogando het volgende:
Ziet er erg goed uit, maar het eindresultaat zal dus weinig lijken op een originele E30.Is 192PK wel voldoende als je echt wil gaan racen? Of is dat ivm toelatingseisen?
Mwa zijn genoeg gekke E30jes gebouwd hoor, zelfs met 3.8 liter M5 blokjesquote:Op maandag 5 juni 2006 15:07 schreef Kogando het volgende:
Blijft wel jammer dat je er straks niet mee de weg op kan.. zou je veel eigenaren van snelle auto's mee op hun neus kunnen laten kijken.
is deze auto zoals ie gebouwd wordt niet toegestaan op de straat danquote:Op maandag 5 juni 2006 15:07 schreef Kogando het volgende:
Blijft wel jammer dat je er straks niet mee de weg op kan.. zou je veel eigenaren van snelle auto's mee op hun neus kunnen laten kijken.
1000 euro voor een setje pakkingenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:21 schreef Don_Tom het volgende:
Zieke shit dat m3 blok!! Wil ik eigenlijk ook nog een keer in m'n bimmertje leggen.
![]()
Gaat het blok nog gereviseerd of anderszins opgefrist worden? Schijnt duur geintje te zijn bij die M-Blokken, alleen een setje pakkingen zit al op ca. 1000 euri.
Check e30.de maar eens, staan nog bijzondere e30's op hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:26 schreef yup het volgende:
[..]
Mwa zijn genoeg gekke E30jes gebouwd hoor, zelfs met 3.8 liter M5 blokjes![]()
Eejoh! Fordje! Maar we bouwen de auto niet voor de weg inderdaad. Zou wel kunnen alleen de behoefte niet aan.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:29 schreef Repeat het volgende:
[..]
is deze auto zoals ie gebouwd wordt niet toegestaan op de straat dan
En diie Bangbus dan![]()
Klopt, in engeland is ook iemand een v12 in een touring en een m5 e39 v8 in een 2/4 deurs aan het bouwen. Erg knap en creatief hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Check e30.de maar eens, staan nog bijzondere e30's op hoor.
5 liter uit de 7 serie bv in een E30.
Of een E30 met 600PK![]()
Ja en het vervelende is, is dat het nooit genoeg is allemaalquote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:39 schreef StefanP het volgende:
Now we're talkingZei ik toch, een M3 motor d'r in! Ghahaha. Ik kan niet wachten tot het af is!
Hoe ga je dat doen op de Ring dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:24 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Eejoh! Fordje! Maar we bouwen de auto niet voor de weg inderdaad. Zou wel kunnen alleen de behoefte niet aan.
Dankquote:Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef metallicattim het volgende:
Eindelijk weer een update! Goed bezig hoor!!
Maar als je deze M50 nu inbouwt met kabelboom en al, moet je dalijk weer een nieuwe kabelboom voor de M3 erin leggen?
Ja ondertussen is er wel iets gebeurd aan het bmwtje ( remleidingen gelegd enzo ) maar verder nog een hoop andere dingen gedaan. Niet altijd tijd ervoor helaas.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
ziet er echt heel goed uit.
"binnenkort" is bij jou dus 6 weken
was 't vandaag niet veel te warm, hoe houd je het uit daar ...
denk dat de warmte ook de reden was voor die 6 wekenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
ziet er echt heel goed uit.
"binnenkort" is bij jou dus 6 weken
was 't vandaag niet veel te warm, hoe houd je het uit daar ...
[persoonlijke boodschap aan kiwi]quote:Op maandag 24 juli 2006 21:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
denk dat de warmte ook de reden was voor die 6 weken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |