E36 2,5 L 6 cyl.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:55 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
m50b25
wat voorn motor is dat in normaal nederlands? uit een 525i ofzo?
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef Tommeh het volgende:
Vandaag hebben we de donor e30 helemaal leeg gemaakt en opgeladen zodat deze weg kan. Een echt afscheid nadat hij 2 jaar een hele fijne en betrouwbare auto is geweest
Nou het nadeel is dat we niet altijd kunnen bouwen. Danwel door tijd, danwel door een andere reden. We zitten nu al een maand te wachten op het achterste subframe wat gericht moet worden. Als het goed is, is het komende week terug en kan het hele achter terein eronder.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:35 schreef metallicattim het volgende:
Hoe langen schat je nog bezig te zijn?
Hehe, ja dat wordt nog lastig aan het beginquote:Op maandag 8 mei 2006 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
echt super, super-mooi. bijna te mooi om mee te gaan rijden. congrats
In principe helemaal standaard afgezien van het binnendoor leggen en een wilwood ertussen. Ja stalen remleidingen maar dat stelt niet heel veel voor.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:40 schreef Kolkie het volgende:
Ziet er bijzonder fraai uit! Wat voor een remsysteem komt er achterop?
Huh waarom zou dat zo zijn, dacht dat die 24 kleps dingen ook toerenbeukers warenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:03 schreef Roadster het volgende:
Klinkt goed, Ga je het blok nog aanpassen? De 12 kleps blokken kunnen beter tegen hoge toeren in vergelijk met de 24 kleps blokken.
In principe iets minder sterk kwa toeren vanwege de hydraulische klepstoters die wat minder toeren aan kunnen dan mechanische. Maar opzich kunnen bmw blokken al redelijk wat aan, mede dankzij het 6-in-lijn principe.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:52 schreef yup het volgende:
[..]
Huh waarom zou dat zo zijn, dacht dat die 24 kleps dingen ook toerenbeukers waren
Het eerste idee was nog geen zomer avond comp maar mochten we dat willen kunnen we altijd mee rijden in de tour/sport/supersport klasse waar je met elke auto mee kan rijden. Alleen in de e30 klasse heb je een bepaald reglement waar je je aan moet houden maar dat doen we toch nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:07 schreef Inorbit het volgende:
Ziet er netjes uit Tom:
maar wilde je hem nou voor de zomeravondraces gebruiken? daarvoor moetie toch nagenoeg origineel blijven, motorisch gezien?
Vriend van me reed destijds een tweetal tuimelaars kapot door een te hoog toerental. Navraag leerde dat er een titanium versie moet bestaan, die dit soort gein beter aankan.quote:In principe iets minder sterk kwa toeren vanwege de hydraulische klepstoters die wat minder toeren aan kunnen dan mechanische. Maar opzich kunnen bmw blokken al redelijk wat aan, mede dankzij het 6-in-lijn principe.
Ik heb je weblog er bij ons ook bijgezetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef Taxi het volgende:
[..]
Vriend van me reed destijds een tweetal tuimelaars kapot door een te hoog toerental. Navraag leerde dat er een titanium versie moet bestaan, die dit soort gein beter aankan.
Het wordt echt een hele puike auto, Tom. Prachtig!Bijna zonde om mee te gaan racen...
RoToBa overigens op m'n weblog gezet, als je het niet erg vindt...![]()
100% sper kan je krijgen door je sper te lassen hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef metallicattim het volgende:
Waarom 45%? Gewoon nieuwsgierig waarom je die keuze maakt.
Waarom geen 100%? Want je wil toch geen power verliezen als 1 wiel minder grip heeft. Of spin je dan te snel?
Ik heb in het vorige topic de werking proberen uit te leggen, vanaf deze post zou je het even moeten lezenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef metallicattim het volgende:
Waarom 45%? Gewoon nieuwsgierig waarom je die keuze maakt.
Waarom geen 100%? Want je wil toch geen power verliezen als 1 wiel minder grip heeft. Of spin je dan te snel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |