quote:Op maandag 17 april 2006 01:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nog eventjes geduld hebben.
Je kunt het wel
zeker, ook briljant met diequote:Op donderdag 13 april 2006 17:08 schreef Smart-Einstein het volgende:
Meest briljante serie ooit...
toen ik aflevering 17 keek.. MEN WAT WAS IK NERVEUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
Hij komt vandaag, ergens rond middernacht in Amerika op tv. En vanaf morgen verkrijgbaar in de betere....quote:Op maandag 17 april 2006 14:06 schreef mic_forever het volgende:
Is die niet nu op tv ofzo ;p? het is tog al dinsdag erges in amerika ofniet
Dudequote:Op maandag 17 april 2006 14:17 schreef Smart-Einstein het volgende:
ik denk btw dat beide broers zullen sterven, en dat het tweede seizoen gaat over het kind van Sucre en Maracruz. Het kind wordt btw naar micheal vernoemd...
wat denken jullie?
waaraan sterven ze dan?quote:Op maandag 17 april 2006 14:17 schreef Smart-Einstein het volgende:
ik denk btw dat beide broers zullen sterven, en dat het tweede seizoen gaat over het kind van Sucre en Maracruz. Het kind wordt btw naar micheal vernoemd...
wat denken jullie?
Dat klinkt echt als het slechtste scenario ooit.quote:Op maandag 17 april 2006 14:17 schreef Smart-Einstein het volgende:
wat denken jullie?
wijze postquote:Op maandag 17 april 2006 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als het slechtste scenario ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my law..
het is en blijft een programma van fox hequote:Op maandag 17 april 2006 14:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als het slechtste scenario ooit.
quote:Op maandag 17 april 2006 15:07 schreef Crane. het volgende:
spoiler:Waar basseer je dat opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
het klinkt dom maar dat kan ik je niet vertellen. ik ben er door een beetje te kloten ook achter gekomen maarja, je zult het niet geloven maar je zult het wel zien in de serie..quote:
coolquote:Op maandag 17 april 2006 15:34 schreef Crane. het volgende:
[..]
het klinkt dom maar dat kan ik je niet vertellen. ik ben er door een beetje te kloten ook achter gekomen maarja, je zult het niet geloven maar je zult het wel zien in de serie..
de info is in iedergeval betrouwbaar
ben benieuwdquote:Op maandag 17 april 2006 15:34 schreef Crane. het volgende:
[..]
het klinkt dom maar dat kan ik je niet vertellen. ik ben er door een beetje te kloten ook achter gekomen maarja, je zult het niet geloven maar je zult het wel zien in de serie..
de info is in iedergeval betrouwbaar
quote:Op maandag 17 april 2006 14:06 schreef mic_forever het volgende:
maar dat scheelt niet veelquote:Op maandag 17 april 2006 15:49 schreef Miguel het volgende:
[..]
Überhaupt enig idee van tijdzones? Het is nog niet eens middernacht in Tokyo...
mij is verteld dat de "bluff" in onze nacht in amerika word uitgezonden. aangezien het een tijdje zal duren voordat de aflevering online zal komen heb je de grootste kans om hem morgen ochtend rond 8 uur (nl tijd) te downloaden.quote:Op maandag 17 april 2006 15:49 schreef Miguel het volgende:
[..]
Überhaupt enig idee van tijdzones? Het is nog niet eens middernacht in Tokyo...
Mijn God, hoe dom kan je zijnquote:Op maandag 17 april 2006 14:06 schreef mic_forever het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2006 15:56 schreef Crane. het volgende:
mij is verteld dat de "bluff" in onze nacht in amerika word uitgezonden. aangezien het een tijdje zal duren voordat de aflevering online zal komen heb je de grootste kans om hem morgen ochtend rond 8 uur (nl tijd) te downloaden.
quote:Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef Miguel het volgende:
8/7c is dus 2 tot 3 uur 's nachts in NL (afgezien van mogelijke tijdelijke afwijking door zomer-/wintertijd)
Sterker nog, beide shows zijn van FOX en worden na elkaar uitgezonden op maandagavondquote:Op maandag 17 april 2006 16:06 schreef H.Flick het volgende:
Worden 24 en PB op dezelfde dag uitgezonden? Dan is dat wel de mooiste dag van de week eigenlijk.
lief-visje sluit zich daarbij aan !!quote:Op maandag 17 april 2006 16:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
* Linc_The_Sink kan niet w8en op ep. 18![]()
* Smart-Einstein tooquote:Op maandag 17 april 2006 16:46 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
lief-visje sluit zich daarbij aan !!![]()
Als jij ep 18 kunt vinden, moet je dat hier komen gillenquote:Op maandag 17 april 2006 17:17 schreef Jett het volgende:
Ep. 17 was zo spannendNu ff ep18 downen. Of mag je dat niet zeggen
![]()
![]()
Ja op limewire staat er ep18. Maar zal wel niet kloppen dan.quote:Op maandag 17 april 2006 17:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Als jij ep 18 kunt vinden, moet je dat hier komen gillen![]()
Dat's ep 19quote:Op maandag 17 april 2006 17:22 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja op limewire staat er ep18. Maar zal wel niet kloppen dan.![]()
Die bood ie aan aan die andere gevangenen voor bescherming (dus ook meteen homo-maatjequote:Op maandag 17 april 2006 17:22 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja op limewire staat er ep18. Maar zal wel niet kloppen dan.Trouwens Waarom heet T-bag zo en whats up met die broekzak gedoe?
dat is een fout.. the key (overal genoemt als episode 18) is episode 19. episode 19 is uitgelekt.quote:Op maandag 17 april 2006 17:24 schreef PRMNS het volgende:
[..]
idd, dr staat ep18 maar het is "the key".. kwaliteit is ook beetje matig overigens![]()
edit: uuhh damn dit is ook een foutquote:Op maandag 17 april 2006 17:52 schreef Crane. het volgende:
[..]
ja dat is een fout.. the key (overal genoemt als episode 18) is episode 19. episode 19 is uitgelekt.
goedzoquote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef Mike het volgende:
Is het nou klaar met dat gezeur over uitgelekte afleveringen?
Ik wacht gewoon netjes tot er weer wat te kijken valt.
ja, ik weet bijna wel zeker dat abruzzi weer ergens in de serie zal opduiken. dat wiggertje mag van mij best opgsloten worden in een isoleercel ofzo... hoe kan je nou micheal scofield en zn gang veraden voor een cheeaseburger?!! insane!quote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef NiNi het volgende:
Ook zo knap dat hoewel T-Bag natuurlijk een schoft van de bovenste plak is (en hij notabene de toffe Abruzzi aanviel) vind ik hem gewoon toch tof he!
Hij kan binnenkort de broekzak van T-bag vast gaan houden.quote:Op maandag 17 april 2006 18:07 schreef NiNi het volgende:
Overigens, beter gaat dat pestwiggertje nog wat toevoegen want tot nu toe ergert hij mij ook
maar hij weet helemaal neit wat scofield en z'n gang van plan zijn...quote:Op maandag 17 april 2006 18:17 schreef Crane. het volgende:
[..]
ja, ik weet bijna wel zeker dat abruzzi weer ergens in de serie zal opduiken. dat wiggertje mag van mij best opgsloten worden in een isoleercel ofzo... hoe kan je nou micheal scofield en zn gang veraden voor een cheeaseburger?!! insane!
PS. Docter Tancrediniiiice...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |