Dat zijn toch geen touwenquote:
rood of oranje touw? en is het plastic achtig?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
zorg ervoor dat het touw niet scherp ism en geen scherpe randjes of dingetjes heeft.
bij de bouwmarkt heb je wel zulk sort touw.
niet te dun, en eht moet zacht aanvoelen. kan je niet vertelle welk materiaal je moet hebben, heb ik geen verstand van
maar ik heb bijv. een stuk rood touw, welke zacht aanvoelt, stevig is, en niet te dun, anders gaat het snjden.
rood.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:12 schreef stiff_meister het volgende:
roo
[..]
rood of oranje touw? en is het plastic achtig?
btw ik zoek wel iets wat ik in een bouwmarkt oid kan halen.. heb hier ook geen naaimachine staan.. en om je ma dat te laten maken...![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
rood.
en je hoeft toch niks te naaien verder?
gewoon een stuk geschikt touw uitzoeken?
wat voor sjaals dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:17 schreef zatoichi het volgende:
Hebben ze bij de bouwmarkt goed touw? Volgens mij is wol zelfs al onprettig hoor, dan kun je beter naar de sexwinkel voor japans bondagetouw. Ik zou het gewoon houden bij sjaals e.d.
fleece natuurlijk, erg kinky en lekker warmquote:Op donderdag 13 april 2006 17:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor sjaals dan?
zijde, katoen, wol, fleece..
een degelijke ontharingsbehandeling op de koop toequote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef Ashram het volgende:
Nou wat is er toch mis met duct tape?
Tape, en vooral duct tape is baggerspul om dat het veel te erg plakt en imo niet echt geschikt om mensen mee vast te binden. Je kan het wel gebruiken, maar dan moet je eerst een laag plastic folie aanbrengen, en daarover de tape.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:08 schreef Ashram het volgende:
Nou wat is er toch mis met duct tape?
Natuurlijk heb je gelijk, ik ben dan ook geen expert in dergelijke dingen. Stom van me.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tape, en vooral duct tape is baggerspul om dat het veel te erg plakt en imo niet echt geschikt om mensen mee vast te binden. Je kan het wel gebruiken, maar dan moet je eerst een laag plastic folie aanbrengen, en daarover de tape.
Ik heb hier nog wel een rol industriele folie liggen. Spul wat je normaal gebruikt om dozen mee op pallets vast te zetten. Als je daar iemand inwikkeld dan komt die er gegarandeerd niet meer zelfstandig uitquote:Op donderdag 13 april 2006 22:17 schreef erodome het volgende:
Ik gebruik het liefste gewoon bondagetouw, te koop bij de seksshop...
Maar we willen ook nog weleens keukenfolie gebruiken, daarmee kan je iemand heel makkelijk heel erg vast zetten, zo vast als je zelf maar wil, je kan iemand van top tot teen erin zetten, wat gaatjes maken hier en daar op strategische punten, of je zet alleen bepaalde lichaamsdelen vast, alleen minder geschikt voor het uit elkaar willen plaatsen van ledematen.
Wat we ook weleens hebben gebruikt is klitteband, dan met aan de ene kant het zachte en de andere kant de haakjes, zet je iemand ook heel makkelijk mee vast en gaat ook weer makkelijk los mocht het nodig zijn.
Sjaaltjes enzo zijn ook geschikt trouwens....
Ducktape is niet geschikt, in ieder geval niet als je geen gillende partner wil als je het eraf trekt
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:18 schreef SHE het volgende:
Je hebt er gewoon speciaal touw voor...echter, als je dan toch met elkaar gaat spelen, vind ik het leuker zacht materiaal te gebruiken.
Wat ik persoonlijk wel kan waarderen is het afsluiten van zintuigen. Hiermee verhoog je de gevoeligheid van de huid.
Men neme een matras, matje..whatever.
Zorg dat je teerbeminde zich comfortabel op het matje bevind. Het zicht wordt ontnomen door een blinddoek ( simpele zwarte stof ), op het hoofd plaats je een koptelefoon met de meest intense IDM of electronica. Je partner mag uiteraard zijn handen niet gebruiken ( kan je afbinden, maar vind ik zelf een beetje afdoen aan het concept )
Ter ondersteuning kun je een goede wierook of olie aansteken...
Dan is het de bedoeling dat je de tijd neemt het lichaam te verkennen,..en probeer het vooral geen sexuele lading te geven..dat komt vanzelf wel. Gebruik je handen; een lichte massage. Gebruik je lippen, een veertje, olie, you name it.
Het kan zijn dat de partner in slaapt valt..maar dat is ok.
Als je het goed doet en echt de moeite neemt elke centimeter van zijn of haar lijf te verkennen, zul je merken hoe vreselijk erotiserend het is..zonder dat het er zo dik bovenop ligt.
De partner zal mede door de afsluiting van enkele zintuigen de aanrakingen op zijn huid veel beter voelen. Kan echt waanzinnig zijn
Het doel is niet sex, dus het is niet de bedoeling dat je na een paar keer wrijven meteen naar zijn of haar juwelen grijpt. Beheersing is het sleutelwoord.
Komt er wel sex van; dan is mijn ervaring dat deze heeeel intens is![]()
Vastbinden met zwachtels uit de EHBO-doos vind ik wel een goed idee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:22 schreef SHE het volgende:
Oh ja en probeer vooral de plekken waar de huid heel dun is, of zenuwpunten liggen extra aandacht te geven ( de nek, de polsen, de dijen, voeten!!, stuitje, zij, etc
Als je flink heftige en bloedende striemen wilt + een stevig gevaar voor afknelling en problemen met afdoen dan moet je die dingen gebruiken.quote:Op maandag 17 april 2006 00:41 schreef fokkieslim het volgende:
t-raps dit gebruikt de politie ook
quote:Op maandag 17 april 2006 00:52 schreef zesje het volgende:
Oh, en koop niet dat bondagetouw dat je bij alle sexwinkels kunt krijgen, het is echt heerlijk zacht maar glijdt als de pest en blijft absoluut niet zitten!
Voor inspiratie: Tightrope
Have fun
quote:Op maandag 17 april 2006 01:45 schreef donnahvh het volgende:
zo ik zag vanavond een programma over wurgsex![]()
die gebruikten alles wat maar bruikbaar en voor handen was
telefoonsnoer bijvoorbeeld
die vent was wel necrofiel geworden zonder dat ie er erg in had maar voor bondage is t ook goed te doen![]()
ja vaag he, schijnt lekker te zijnquote:
Heb het ook gezien. Wat me opviel was, op die barbecue van liefhebbers, waren alleen maar spuuglelijke mensen aanwezigquote:Op maandag 17 april 2006 01:45 schreef donnahvh het volgende:
die vent was wel necrofiel geworden zonder dat ie er erg in had maar voor bondage is t ook goed te doen![]()
Nou als je het alleen een keer wil gebruiken om voor de gein iemands polsen aan de bedspijlen vast te maken is het wel ok. Maar als je echt sierbondages wil gaan maken zoals op die foto dat blijft niet zo zitten met sexshoptouw. Op die foto is denk ik nylon.quote:Op maandag 17 april 2006 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Blijft niet zitten...
Wat voor touw gebruiken zie hier eigenlijk, weet jij dat zo?:
[[url=http://fok.phserver.net/fok1/tm01-93_th.jpg]afbeelding][/url]
Ah, op die manier. Ik dacht namelijk dat ze voor de bondages zoals je op die foto ziet ook van dat sexshop touw gebruiktenquote:Op maandag 17 april 2006 11:20 schreef zesje het volgende:
[..]
Nou als je het alleen een keer wil gebruiken om voor de gein iemands polsen aan de bedspijlen vast te maken is het wel ok. Maar als je echt sierbondages wil gaan maken zoals op die foto dat blijft niet zo zitten met sexshoptouw. Op die foto is denk ik nylon.
Strakker vastbinden, dan blijft het echt wel zitten hoorquote:Op maandag 17 april 2006 11:20 schreef zesje het volgende:
Nou als je het alleen een keer wil gebruiken om voor de gein iemands polsen aan de bedspijlen vast te maken is het wel ok. Maar als je echt sierbondages wil gaan maken zoals op die foto dat blijft niet zo zitten met sexshoptouw. Op die foto is denk ik nylon.
ik heb zulk soort touw, gewoon van de praxis.quote:Op maandag 17 april 2006 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Blijft niet zitten...
Wat voor touw gebruiken zie hier eigenlijk, weet jij dat zo?:
[[url=http://fok.phserver.net/fok1/tm01-93_th.jpg]afbeelding][/url]
edit: ik zeg weer hetzelfde.quote:Op maandag 17 april 2006 11:28 schreef Faat het volgende:
[..]
Strakker vastbinden, dan blijft het echt wel zitten hoor![]()
Zou natuurlijk van de gekke zijn als touw dat je koopt in de sexshop niet geschikt zou zijn
Dat touw is inderdaad erg duur, dat viel mij ook al op. Maar ik dacht dat dat touw juist voor professionals was, en dat het daarom erg duur kost. Maargoed, niet echt geschikt dus, dan weet ik dat alvastquote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef zesje het volgende:
[..]
edit: ik zeg weer hetzelfde.
Het beste kun je dus een stukje (katoenen) touw kopen bij de Praxis zoals anderen ook al zeggen.
Maar het ziet er absoluut niet 'geil' uit vind ik.quote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef donnahvh het volgende:
neem gewoon een binnenband van een fiets, rekbaar ,zacht en sterk![]()
zou er wel ff parfummetje opgooien want t ruikt niet echt geil![]()
doe je t licht uitquote:Op maandag 17 april 2006 22:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar het ziet er absoluut niet 'geil' uit vind ik.
Dat is dan gewoon onveilig bezig zijn, het is de bedoeling bij al dat soort spelletjes dat je ook een klein beetje na blijft denken.quote:Op maandag 17 april 2006 01:45 schreef donnahvh het volgende:
Ik heb speciaal bondagetouw van Scala, wordt dus ook in de sekshops verkocht en dat blijft toch echt goed zitten hoor, is heerlijk touw om te gebruiken, knoopt makkelijk, laat ook makkelijk weer los en ik heb daar toch wel hele lange tijden in vast gezeten, ben ermee rondgerolt, probeer ook mezelf er weleens uit te wriemelen, gaat toch allemaal goed met dat touw.quote:Op maandag 17 april 2006 11:20 schreef zesje het volgende:
[..]
simsalabim.. *poef* en weg!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Of je neemt dat mooie spierwitte zachte soepele goocheltouw.
Euh tja, we kunnen wel onszelf gaan herhalen, maar blijkbaar verschillen we gewoon van mening.quote:Op maandag 17 april 2006 22:33 schreef zesje het volgende:
edit: ik zeg weer hetzelfde.
Het beste kun je dus een stukje (katoenen) touw kopen bij de Praxis zoals anderen ook al zeggen.
Persoonlijk vind ik kleurtjes toch wat mooierquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
*kick*quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |