pi!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:04 schreef Pheno het volgende:
Ovide, leuk! Die slang vond ik altijd grappig
Sterf gruwelijk. Ophoeren met die kansloze kuttyfus posts.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef Birri het volgende:
Fipo
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sterf gruwelijk. Ophoeren met die kansloze kuttyfus posts.
je vergeet "langzaam, en op de tune van ovide"quote:Op donderdag 13 april 2006 16:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en dat.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:05 schreef mcDavid het volgende:
*hier volgt een extra nieuwsbericht*
en dan zo'n tv-tje uit de boom
nu nog PI's gebruiken en bier aanbidden!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:06 schreef Birri het volgende:
Op de tune van Ovide wil ik wel doodgaan.
Of sinaasappelsap.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nu nog PI's gebruiken en bier aanbidden!
Ik heet Birri, malloot!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nu nog PI's gebruiken en bier aanbidden!
Verder weet ik niet meer.quote:
Dat voorrecht is uitsluitend voor jou weggelegd!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Of sinaasappelsap.
Oh, dat dacht ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
omdat die hier nooit bij heeft gezeten?
Je bent in de war met: BS,FF,P_P, Bier!quote:
Oh ja! Dankje!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent in de war met: BS,FF,P_P, Bier!
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat voorrecht is uitsluitend voor jou weggelegd!
ieder zijn/haar gebruiken!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sinaasappelsap gebruiken en bier aanbidden. Apart.
door er nóg een nutteloze post achteraan te gooien wordt het niet beter hoor!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:29 schreef Misstique het volgende:
Matige tvp
Ik wilde jullie voor zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
door er nóg een nutteloze post achteraan te gooien wordt het niet beter hoor!
Hebben jullie daar geen kroegen?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:30 schreef cerror het volgende:
Vanavond weer in het bushokje in Meppel centrum bier drinken met 6 vrinden.
Heersch.
Dat is iets Turks, dat kan jij niet begrijpenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sinaasappelsap gebruiken en bier aanbidden. Apart.
Wel, maar dat is duur en er is altijd teveel lawaai.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen kroegen?
Maar bushokjes zijn zo koud!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel, maar dat is duur en er is altijd teveel lawaai.
Valt zwaar mee, en anders gaan we in het trappenhuis van het gemeentehuis.quote:
En dat zegt wat hoor, dat je daar mee wegkomt!quote:
Ik ga vanavond met een stel vrinden ouderwetsch bier drinken ende bordspeelen doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
Valt zwaar mee, en anders gaan we in het trappenhuis van het gemeentehuis.
nooit over gedacht bij iemand thuis te gaan zitten?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Valt zwaar mee, en anders gaan we in het trappenhuis van het gemeentehuis.
Bij mij thuis, that is.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:39 schreef JDude het volgende:
Ik ga vanavond met een stel vrinden ouderwetsch bier drinken ende bordspeelen doen.
Het mist de sfeer en ambiance van den schtraat. Vind ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nooit over gedacht bij iemand thuis te gaan zitten?
Is dat een uitnodiging?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij mij thuis, that is.
Plek zat met drie banken, een relaxte stoel, een bed waar drie personen op kunnen zitten (en als het nodig is nog een uitvouwbare Amstel Reservebank.)
Iek niet begraip!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is iets Turks, dat kan jij niet begrijpen.
veel belplezierquote:Op donderdag 13 april 2006 16:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, ik ben werken. Dag.
doe mij maar een warme kamer, met muziek, en relaxte zitplaatsen.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Het mist de sfeer en ambiance van den schtraat. Vind ik.
Ieder heeft zo z'n charmes en vanavond kiesch ik voor den straatdt.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe mij maar een warme kamer, met muziek, en relaxte zitplaatsen.
sjah, ik ben een verwend nest, daar was men al over eensch.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ieder heeft zo z'n charmes en vanavond kiesch ik voor den straatdt.
Spuug ze in het gelaat.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:58 schreef Misstique het volgende:
Blegh! Dat verplichte afscheid nemen van collega's waar je gewoonweg niks mee hebt.!
Goed idee. En schijten op het bureau van de baasquote:
En smeer uitwerpselen in hun gezicht!quote:
Dat zou ik bij een enkeling best willen doenquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:01 schreef Pheno het volgende:
Goed idee. En schijten op het bureau van de baas
Whehehe, jullie zitten op één lijn qua gedachtenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:01 schreef cerror het volgende:
En smeer uitwerpselen in hun gezicht!
Of is dat té?
Poep doet het altijd goed.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Whehehe, jullie zitten op één lijn qua gedachten
Tuurlijk, elk weldenkend mens zou dat doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Whehehe, jullie zitten op één lijn qua gedachten
ben je wel op de meet volgende week?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, elk weldenkend mens zou dat doen.
5 uur, ik ga naar huis
En dan 10 dagen lang zonder werk/fok
Om daarna een nieuw huis af te hebben![]()
Succesquote:Op donderdag 13 april 2006 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, elk weldenkend mens zou dat doen.
5 uur, ik ga naar huis
En dan 10 dagen lang zonder werk/fok
Om daarna een nieuw huis af te hebben![]()
Kutklonen meeten nietquote:Op donderdag 13 april 2006 17:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ben je wel op de meet volgende week?
Oh, ik ben geen kloon. Maar nee, ik meet niet.quote:
Flauw hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik ben geen kloon. Maar nee, ik meet niet.
dan ga je gewóón koffie drinken in de koornbeurs!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik ben geen kloon. Maar nee, ik meet niet.
ziet er goed uit!quote:Vrijdag 21 april
soep: groentensoep
vlees: gehaktschnitzel
vego: groentenomelette
basis:aardappelkroketjes, bulgur, worteltjes en doperwtjes, ijsbergsalade met yoghurt dressing
Fijn weekendquote:Op donderdag 13 april 2006 17:18 schreef Misstique het volgende:
Ik ga dr ook vandoor.
Jah.... doe maar ofzo...quote:
Fijn weekend!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:18 schreef Misstique het volgende:
Ik ga dr ook vandoor.
Cheersquote:Op donderdag 13 april 2006 17:21 schreef mcDavid het volgende:
tof, kan ik mooi ff naar de C1000iedereen
neem de paashaas mee!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:38 schreef rompompom het volgende:
Jeuj, 17 april (maandag) weer naar warmere oorden.
Foto!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:03 schreef Litso het volgende:
Er zit een slang in mijn laars!
Buitenlander.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:21 schreef Janetje het volgende:
Slettekes.
Allochtoon!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:21 schreef Janetje het volgende:
Slettekes.
quote:
Whehehe!quote:
Dat is geen nieuws.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:23 schreef Janetje het volgende:
Jullie zijn stom.
We bedoelden het lief hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:23 schreef Janetje het volgende:
Jullie zijn stom.
Weet ik.quote:
Etenstijdquote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Janetje het volgende:
Ja ren allemaal maar weer weg hoor..
Altijd, liefquote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Janetje het volgende:
Zal je wel moe zijn schatjequote:
Dat blijf ik ook zeggen.. maar meestal zijn ze al weggerend voor dat ik het woord it's afgemaakt heb..quote:Op donderdag 13 april 2006 18:47 schreef Litso het volgende:
It's just the way the operation made me.
ik ben er nog!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:37 schreef Janetje het volgende:
Koop een taart en ga het vieren.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:26 schreef Misstique het volgende:
Thuis.
nofiquote:Op donderdag 13 april 2006 19:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Koop een taart en ga het vieren.
Offence taken!!quote:
Er is zeker weer een meet ergens.quote:
Dat kan niet, want ik ben niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er is zeker weer een meet ergens.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik ben niet uitgenodigd.
Wie? Wat? Waar?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:20 schreef rompompom het volgende:
Nee, da's morgen pas. O, shit...
Dexterquote:Op donderdag 13 april 2006 21:30 schreef Litso het volgende:
Omelette du fromage.
Ik ook...quote:Op donderdag 13 april 2006 21:41 schreef Litso het volgende:
Ik mis cartoon network.
quote:Misstique zegt:
ik wil je kinderen enzo!
Dat zouden we NIET doen!!!quote:
Ik wíl geen kinderen!! Je trekt mn opmerking totaaaaaaaaal uit zn verband!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:50 schreef Dagonet het volgende:
Maar ik heb geen haast met kids, en niets zo veranderlijk als de whims and wiles of a woman.
Maand?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wíl geen kinderen!! Je trekt mn opmerking totaaaaaaaaal uit zn verband!!!
![]()
Nee, minstens 2 maanden verbannen naar de logeerkamer!quote:
Da's een éénpersoonsbed schat, dat hou je nooit vol.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, minstens 2 maanden verbannen naar de logeerkamer!
Ohja, ik zal vannacht 's het een en ander downloaden.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Southpark was weer leuk.
Ow nee, geef mij dan maar die ene metquote:Op donderdag 13 april 2006 22:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ghostwhisperer ook!
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:20 schreef rompompom het volgende:
Nee, da's morgen pas. O, shit...
Lol daar had ik het gisteren nog overquote:Op donderdag 13 april 2006 21:41 schreef Litso het volgende:
Ik mis cartoon network.
Joechei!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Janetje het volgende:
Ik ben dronken.. en ik eet aardappelkroketjes en pancakes..
Zeg, dat zou je stilhouden!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Héhéhé, ik had vandaag iemand aan de lijn die m'n baas moést spreken.
Hij éiste dat hij kon vertellen hoe geweldig ik het gedaan had.
Ho! Ben jij die vent die getrouwd is en een tienerdochter heeft? Dan verbreek ik bij deze het contact.quote:
Ik neem genoegen met enkel de tienerdochter.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho! Ben jij die vent die getrouwd is en een tienerdochter heeft? Dan verbreek ik bij deze het contact.
En je belde voor UPC? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho! Ben jij die vent die getrouwd is en een tienerdochter heeft? Dan verbreek ik bij deze het contact.
Hij heeft écht m'n baas (die overigens z'n haar heeft afgeknipt en een stuk minderquote:Op donderdag 13 april 2006 23:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
En je belde voor UPC? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Sorry dat ik je aansprak op MSN!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
Moe en aan het vernuchteren..
Same here. Ik nok 'm ook zo maar weer denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:51 schreef Janetje het volgende:
Moe en aan het vernuchteren..
En terecht.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sorry dat ik je aansprak op MSN!
Aww. ja ik ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Same here. Ik nok 'm ook zo maar weer denk ik.
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij heeft écht m'n baas (die overigens z'n haar heeft afgeknipt en een stuk minderis) aan de lijn gehad
. Die was hélemaal verbaasd.
Er zouden er sowieso meer als mwij moeten zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:54 schreef rompompom het volgende:
[..]! Ik had ook wel eens dat ik mensen aan de lijn kreeg die er mee begonnen om mij volledig stijf te schelden en eindigden met: "Ik wou dat er bij UPC meer mensen zoals jij zaten!"
Zoals ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zouden er sowieso meer als mij moeten zijn.
Maar dan die wél pijpen voor een breezer.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zouden er sowieso meer als mwij moeten zijn.
Ik heb in principe nooit gezegd dat ik dat niet doe, jullie durfden het gewoon niet te herhalen.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Maar dan die wél pijpen voor een breezer.
Ik kon het antwoord wel raden.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb in principe nooit gezegd dat ik dat niet doe, jullie durfden het gewoon niet te herhalen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zouden er sowieso meer als mwij moeten zijn.
Oy, misschien doet c_c dat wel! We hebben het nooit gevraagd!quote:Op donderdag 13 april 2006 23:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Maar dan die wél pijpen voor een breezer.
Waarom heb ik dat gemist? Ik had het zo gezegdquote:Op donderdag 13 april 2006 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb in principe nooit gezegd dat ik dat niet doe, jullie durfden het gewoon niet te herhalen.
En ik antwoord altijd zo leuk op dat soort dingenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat gemist? Ik had het zo gezegd.
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon een dag later dat ik het zeg... Spuit elf award punten scoren!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oy, misschien doet c_c dat wel! We hebben het nooit gevraagd!
Trustequote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Komt omdat je niet iedereen fatsoenlijk gedag hebt gezegd...quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik antwoord altijd zo leuk op dat soort dingen.
Nou ja, niet in de trein terug naar huis dan, toen was ik te moe om ad rem te zijn.
*beaamtquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef Misstique het volgende:
Blegh, kutavond!
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef Misstique het volgende:
Blegh, kutavond!
Vaak de beste oplossing. Slaap lekker en droom fijn van een lang weekend!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Vergeet je niet dat het goede vrijdag is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:06 schreef Misstique het volgende:
Ik héb nog helemaal geen weekend, morgen pas.
That's it. Wij gaan echt kéihard knuffelen de volgende keer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Komt omdat je niet iedereen fatsoenlijk gedag hebt gezegd...
Ik zat ook zo lam als een sterfkanarie in die Interliner jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, niet in de trein terug naar huis dan, toen was ik te moe om ad rem te zijn.
Moest ík weer het goede voorbeeld geven?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
That's it. Wij gaan echt kéihard knuffelen de volgende keer.
Internationale handelsondernemingen doen niet aan goede vrijdag.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat het goede vrijdag is?
En goed zal ie zeker worden..quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat het goede vrijdag is?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Zo dwing je nog eens wat af.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet al waar het aan lag! Rpp nam gewoon geen énkel initiatief! Die denkt zeker dat ik op hem af kom rennen en om z'n nek spring!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Moest ík weer het goede voorbeeld geven?
Zoals ik bij jou deed?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet al waar het aan lag! Rpp nam gewoon geen énkel initiatief! Die denkt zeker dat ik op hem af kom rennen en om z'n nek spring!
Ik bied me aan, maar of je daar gebruik van maakt moet je zelf weten.quote:
Als je terug bent houden we een Janetje knuffel/aanrand meet.quote:
Geen enkel initiatief? Ik knipperde twee keer met m'n ogen en toen zag ik alleen nog twee rode lichtjes in de verte!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet al waar het aan lag! Rpp nam gewoon geen énkel initiatief! Die denkt zeker dat ik op hem af kom rennen en om z'n nek spring!
Het was het waard.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En we vervolgens bijna omvielen op de roltrap.
Ah, nadat ik weg was werd het wél leukquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
En we vervolgens bijna omvielen op de roltrap.
Eerst.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
Als je terug bent houden we een Janetje knuffel/aanrand meet.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bied me aan, maar of je daar gebruik van maakt moet je zelf weten.
Knuffelmeet is goed..quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Die is al geweest...quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Datum, aanvang, plaats?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aanrandmeet organiseer ik zelf wel..
Hebben we eigenlijk wel handjes geschud? Of ook dat niet? Bij het afscheid zeg maar, in den beginne iig wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen enkel initiatief? Ik knipperde twee keer met m'n ogen en toen zag ik alleen nog twee rode lichtjes in de verte!
Absoluut.quote:
Met (een) door mij handgeselecteerde genodig(de)(n)...quote:
Zelfs dat kon er niet afquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk wel handjes geschud? Of ook dat niet? Bij het afscheid zeg maar, in den beginne iig wel.
Zeven oktober van het afgelopen jaar.quote:
Ik meld me aan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in z'n werk, die handselectie?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met (een) door mij handgeselecteerde genodig(de)(n)...
Niet te hard hequote:Op vrijdag 14 april 2006 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in z'n werk, die handselectie?
Tis wel waar..quote:
Oeh biz toch...quote:
Speciaal proces.. weinigen zullen erachter komen hoe dat voelt hans..quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in z'n werk, die handselectie?
Jaloers krengquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Niet te hard hehij moet nog langer mee
"De Zevende"quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeven oktober van het afgelopen jaar.
Toen zat ik even niet in BeF geloof ik. Volledig gemist iig.quote:
Genoeg Hans for everyone, me dunkt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Niet te hard hehij moet nog langer mee
Ah, daarvoor moet je zeker zo nu en dan jou helemaal vertrappen en de grond in boren en je dagenlang negeren?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Speciaal proces.. weinigen zullen erachter komen hoe dat voelt hans..
Haal je nu Janetje en Tallie door elkaar?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, daarvoor moet je zeker zo nu en dan jou helemaal vertrappen en de grond in boren en je dagenlang negeren?
Logisch...
quote:
Was ook niet via BeF geregeld...quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Toen zat ik even niet in BeF geloof ik. Volledig gemist iig.
Die was niet zo lief hans.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, daarvoor moet je zeker zo nu en dan jou helemaal vertrappen en de grond in boren en je dagenlang negeren?
Logisch...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Haal je nu Janetje en Tallie door elkaar?
uiteraardquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Genoeg Hans for everyone, me dunkt.
Nietzo tof doen jij hequote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Haal je nu Janetje en Tallie door elkaar?
Ja, waarom die PI.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Die opmerking niet zeau litseau...
Dan is het goed.quote:
Ik bedoelde het niet kwetsend. Het refereerde aan de verscheidene scheldkanonnades die ik van je heb mogen ontvangen.quote:
Ach er zijn er maar 250...quote:
Beste Termie,quote:
oja lol die van maanden geleden... ja sorry kusje op dan hequote:Op vrijdag 14 april 2006 00:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet kwetsend. Het refereerde aan de verscheidene scheldkanonnades die ik van je heb mogen ontvangen.
Ok, snol.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beste Termie,
Niemand, ik herhaal, niémand op Fok wil weten bij welke rommel jij je plassertje door het vuistje laat gieren. Zéker niet gezien je een fotoboek hebt waar helaas ook foto's van je hoofd in staan. Dat beeld van jou, hijgend en zwetend achter je pc met je broek om je enkels is, op zijn zachtst gezegd, niet fijn.
Hierbij een vriendelijk verzoek om niet in elke tweede post die je plaatst iets naar je porno te linken. Dat je een kansloze rukker bent hebben we al een tijdje door, daar hoef je echt je best niet meer voor te doen.
Liefs en kusjes,
c_c
*klik hier niet*quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beste Termie,
Niemand, ik herhaal, niémand op Fok wil weten bij welke rommel jij je plassertje door het vuistje laat gieren. Zéker niet gezien je een fotoboek hebt waar helaas ook foto's van je hoofd in staan. Dat beeld van jou, hijgend en zwetend achter je pc met je broek om je enkels is, op zijn zachtst gezegd, niet fijn.
Hierbij een vriendelijk verzoek om niet in elke tweede post die je plaatst iets naar je porno te linken. Dat je een kansloze rukker bent hebben we al een tijdje door, daar hoef je echt je best niet meer voor te doen.
Liefs en kusjes,
c_c
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oja lol die van maanden geleden... ja sorry kusje op dan he
Ja, nu hij blauw is.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oja lol die van maanden geleden... ja sorry kusje op dan he
Hij en ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je spreekt meteen maar even voor iedereen![]()
Bitchquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beste Termie,
Liefs en kusjes,
c_c
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stift op met je niets toevoegende grafposts, hoerenjong.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beste Termie,
Liefs en kusjes,
c_c
Goh, jij voegt veel toe aan dit forumquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stift op met je niets toevoegende grafposts, hoerenjong.
Abi, wees niet op je voorhuidje getrapt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goh, jij voegt veel toe aan dit forum![]()
Nou Hans.. haal dat plaatje van die meetfoto's eens snel weg...quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Hierbij een vriendelijk verzoek om niet in elke tweede post die je plaatst iets naar je porno te linken.
quote:
Weer zo'n sterke come-back! Ik begrijp nú in ene waarom jij mod bent!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goh, jij voegt veel toe aan dit forum![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou Hans.. haal dat plaatje van die meetfoto's eens snel weg...
Ga maar halen idd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:58 schreef Litso het volgende:
Mensen, kunnen we allemaal even een biertje pakken en ophouden?
Misschien maar verstandiger..quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zal ik ze blurren? Dan valt die enorme orgie in die trein niet meer zo op!
Pak een boek en ga lezenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:58 schreef Litso het volgende:
Pas op of ik bind je vastquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij ook, grafhond. Ik hoop dat je stikt terwijl je je eigen lul slikt![]()
quote:
is er eens een rel, issie afgelopen voordat ik me dr mee kan bemoeien!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:58 schreef Litso het volgende:
quote:
Waarom bok jij niet gewoon op? Voordat jij zo ontzettend sneu kwam doen, was alles hier best prettig. Ga die foto's maar weer een keer bekijken ofzo!quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is er eens een rel, issie afgelopen voordat ik me dr mee kan bemoeien!
in plaats van andere (toffe) users uit te lachen, zou je bijvoorbeeld ook zélf foto's in je fotoboek kunnen zetten. of gewoon gezellig meeposten bijvoorbeeld.quote:
Noem je dat een rel? Maak er wat van zou ik zeggen, kloothommelquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is er eens een rel, issie afgelopen voordat ik me dr mee kan bemoeien!
Krijg kanker... en Cerror erbij.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
Hoog cerror gehalte hier trouwens![]()
Hij is de enige die er normaal over doet en nog gedraag je je alsof je een chromosoom teveel hebt. God, je bent nog dommer dan je hoofd doet denken.quote:
Ik vind het wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:58 schreef Litso het volgende:
als het nog geen rel was, wil ik dat graag zo houdenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Noem je dat een rel? Maak er wat van zou ik zeggen, kloothommel![]()
Jij durft niet eens volledige foto's van je grafkop te postenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is de enige die er normaal over doet en nog gedraag je je alsof je een chromosoom teveel hebt. God, je bent nog dommer dan je hoofd doet denken.
Hou even op.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij durft niet eens volledige foto's van je grafkop te posten![]()
eensquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:04 schreef Litso het volgende:
Genoeg geweest zo.
Hij heeft altijd toffe doodsverwensingenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]irl is cerror best een toffe gozer
Ik heb een fobie voor fietsen.quote:
jij bent vast zo'n lelijke kanker jood dat je geen foto's durft te plaatsen en maar gaat afgeven op ander mans uiterlijk om zo tof te lijken.quote:
===============================================================================?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:04 schreef Litso het volgende:
Genoeg geweest zo.
ik zie niet in wat dat te maken heeft met iemands gedrag.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij durft niet eens volledige foto's van je grafkop te posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |