abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 april 2006 @ 09:38:11 #51
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_36974890
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:47 schreef Natalie het volgende:
Ze zijn iig goede (koninklijke) PR
waar
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:40:43 #52
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_36981888
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:49 schreef thefunny het volgende:
Het is bij de konijnen af. Over 50 jaar loopt heel nederland vol met die koninklijke kutblagen. En ze verdienen straks allemaal 1,5 miljoen per jaar, net als pappa.
Inderdaad, aan het kruis ermee.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:13:18 #53
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36982622
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:49 schreef thefunny het volgende:
Het is bij de konijnen af. Over 50 jaar loopt heel nederland vol met die koninklijke kutblagen. En ze verdienen straks allemaal 1,5 miljoen per jaar, net als pappa.
Als je er verstand van had gehad, dan had je geweten dat van de kinderen van Willem-Alexander en Máxima, alléén Amalia (de oudste) later een toelage zal krijgen.
(Un)masking for the greater good.
pi_36984784
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:13 schreef Natalie het volgende:

[..]

Als je er verstand van had gehad, dan had je geweten dat van de kinderen van Willem-Alexander en Máxima, alléén Amalia (de oudste) later een toelage zal krijgen.
Maar echt onbemiddeld zullen Alexia, Eloise,Claus-Casimir, Luana enz.. ook niet zijn straks!

Ze hebben allemaal een trustfund , en krijgen royaal zakgeld en alles word voor ze geregeld straks...waar komt dat geld dan vandaan ?

Maar on-topic, heeft de RVD of het prinselijk paar al iets naar buiten gebracht over een eventuele zwangerschap ? iets in de trant van "we zijn niet zwanger
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:36:37 #55
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36984806
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef Ole het volgende:
Ze verdient haar eigen topic vind ik wel. Zou het nu een jongetje worden?
[..]

Bron: Zijonline
Derde kind komt in december?
En dat weten ze nu al?
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:05:44 #56
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_36986853
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:35 schreef Evilia het volgende:

[..]

Maar echt onbemiddeld zullen Alexia, Eloise,Claus-Casimir, Luana enz.. ook niet zijn straks!

Ze hebben allemaal een trustfund , en krijgen royaal zakgeld en alles word voor ze geregeld straks...waar komt dat geld dan vandaan ?

Maar on-topic, heeft de RVD of het prinselijk paar al iets naar buiten gebracht over een eventuele zwangerschap ? iets in de trant van "we zijn niet zwanger
Alexia, Eloise, Claus-Casimir en Luana zullen zeker een flinke toelage krijgen; allemaal geld dat al eeuwen in de familie zit en waar zij dus ook van mee zullen profiteren. Daarnaast kunnen ze ook hun voordeel doen met hun titel(s). Ze zijn Prinses of Graaf of Gravin van Oranje-Nassau dus dat betekent simpelweg dat deuren makkelijker voor je opengaan.
In ruil daarvoor zullen ze een hoop privacy moeten inleveren en wordt er meer van ze verwacht dan van Jan met de Pet. Het zijn tenslotte Oranjes (Van Amsbergen)...

Op je vraag: Nee. De RVD wil het bericht niet bevestigen, maar ook niet ontkennen. Als ZijOnline het bij het rechte eind heeft (dat zou bijna een primeur heten) en Prinses Maxima inderdaad zwanger is en het kind verwacht wordt in december, dan zal het nog wel tot juni duren voor deze zwangerschap officieel bekend wordt gemaakt, in verband met de eerste 12 weken waarin de grootste kans op een miskraam bestaat.
Ik ben alleen nog benieuwd waar ZijOnline dit op baseert. Als Maxima in verwachting is en het kind wordt verwacht in december, zou ze dit zelf nog maar amper moeten weten. Laat staan dat ZijOnline er van op de hoogte was, tenzij ze natuurlijk de zwangerschapstest uit de kliko van de Eikenhorst hebben gevist. Dat ze maar kleine slokjes van haar champagne zou hebben gedronken tijdens het Staatsbanket is echt een non-argument. Of denken ze daar bij ZijOnline dat er tijdens een dergelijk diner met grote slokken champagne naar binnen wordt gegooid en iedereen de tent s'avonds ladderzat verlaat? Denk het niet.
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:37:55 #57
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_36987794
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:05 schreef Cheesecake het volgende:

Alexia, Eloise, Claus-Casimir en Luana zullen zeker een flinke toelage krijgen; allemaal geld dat al eeuwen in de familie zit en waar zij dus ook van mee zullen profiteren. Daarnaast kunnen ze ook hun voordeel doen met hun titel(s). Ze zijn Prinses of Graaf of Gravin van Oranje-Nassau dus dat betekent simpelweg dat deuren makkelijker voor je opengaan.
In ruil daarvoor zullen ze een hoop privacy moeten inleveren en wordt er meer van ze verwacht dan van Jan met de Pet. Het zijn tenslotte Oranjes (Van Amsbergen)...
Ze krijgen geen toelage van het rijk.
Qua erfenis dingen ze echter wél mee. Da's normaal. Ze zijn net zo hard kleinkinderen van de koningin als Amalia is. En ze zullen ook echt wel lekker meeprofiteren van het geld van pappie en mammie.

't Verschil wat ik wil benadrukken is dat ze geen toelage krijgen, zoals Willem-Alexander, Máxima en de Koningin nu ontvangen.
pi_36989269
Ik ben benieuwd of 't echt waar is! Als 't zo is, wat een energie heeft dat mens dan om 3 kinderen achter elkaar te baren.
  zondag 16 april 2006 @ 16:12:20 #59
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_37008161
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:37 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ze krijgen geen toelage van het rijk.
Qua erfenis dingen ze echter wél mee. Da's normaal. Ze zijn net zo hard kleinkinderen van de koningin als Amalia is. En ze zullen ook echt wel lekker meeprofiteren van het geld van pappie en mammie.

't Verschil wat ik wil benadrukken is dat ze geen toelage krijgen, zoals Willem-Alexander, Máxima en de Koningin nu ontvangen.
Dat zei ik dus ook. Ze zullen wel een toelage krijgen via hun ouders/de Koningin, in de vorm van geld wat al eeuwen in de familie zit. Alexia 'gebruikt' nu het geld wat haar ouders van het Rijk krijgen, maar Eloise, C-C en Luana zeker niet, want hun ouders krijgen geen toelage van het Rijk. Ze hebben alle vier betaalde banen.
  zondag 16 april 2006 @ 16:20:12 #60
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37008515
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:12 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

Dat zei ik dus ook. Ze zullen wel een toelage krijgen via hun ouders/de Koningin, in de vorm van geld wat al eeuwen in de familie zit. Alexia 'gebruikt' nu het geld wat haar ouders van het Rijk krijgen, maar Eloise, C-C en Luana zeker niet, want hun ouders krijgen geen toelage van het Rijk. Ze hebben alle vier betaalde banen.
Zekers
(Wij zijn ook in alle topics mbt adel te vinden, hè? )
pi_37013803
doen ze snel zeg
pi_37013935
Fokboerderij ..Zijn echt wanhopig 3 kinderen in 3 jaar tijd
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_37016427
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:41 schreef Steve-O het volgende:
Fokboerderij ..Zijn echt wanhopig 3 kinderen in 3 jaar tijd
Wat is daar wanhopig aan?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_37016444
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:13 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wat is daar wanhopig aan?
Dat ze een jongen willen
  zondag 16 april 2006 @ 21:15:12 #65
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_37016451
Sjemig lijkt wel een konijn.

Go Willem!
pi_37016468
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:14 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Dat ze een jongen willen
Dat maakt voor de koningslijn niks uit hoor...
pi_37016494
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat maakt voor de koningslijn niks uit hoor...
hmm ok Dat gevoel heb ik er gewoon bij .
pi_37016529
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:16 schreef Steve-O het volgende:

[..]

hmm ok Dat gevoel heb ik er gewoon bij .
Maxima is niet meer de jongste.
pi_37016548
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:17 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Maxima is niet meer de jongste.
Hoe oud is dat argentijnse rund dan ?
pi_37016640
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:18 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Hoe oud is dat argentijnse rund dan ?
quote:
Maxima Zorreguieta werd geboren in een privé-kliniek in Buenos Aires, op 17 mei 1971.

En ze is geen rund...
Ze is een leuke vrouw, damn, die willem mag in zijn handjes knijpen, en hopelijk doet hij dat ook.
pi_37016676
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:21 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[..]

En ze is geen rund...
Ze is een leuke vrouw, damn, die willem mag in zijn handjes knijpen, en hopelijk doet hij dat ook.
Mijn excuses. Mooie latina .
pi_37016713
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:22 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Mijn excuses. Mooie latina .
Toch?
Willem heeft een hele leuke vrouw voor zijn kids gevonden?
pi_37017182
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:23 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Toch?
Willem heeft een hele leuke vrouw voor zijn kids gevonden?
Je kan je slechter wensen ja alleen vind ik der nogal klunzig van met der kinderen om gaan .
pi_37018188
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:41 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Je kan je slechter wensen ja alleen vind ik der nogal klunzig van met der kinderen om gaan .

Jij bent 24/7 bij haar in de buurt?
pi_37018268
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:20 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Jij bent 24/7 bij haar in de buurt?
Nee dat zie ik gewoon op tv , Volgens mij doen die kindermeisjes veel meer dan jij denkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')