Bron: Zijonlinequote:EXCLUSIEF! MAXIMA IS ZWANGER! Derde kind komt in december
MAXIMA IS ZWANGER! Bronnen in Argentinie rond de familie Zorreguita en hofbronnen in Nederland hebben dat vanmiddag tegenover ZIJonline bevestigd. De prinses en haar man, kroonprins Willem Alexander hebben koningin Beatrix en de ouders van Maxima vorige week gelijktijdig, tijdens een intiem diner, op de hoogte gebracht van het heuglijke nieuws.
Het derde kind van Maxima en Alexander zou in de eerste helft van december geboren worden. Een officiele bevestiging van het nieuws is (nog) niet te krijgen. De RijksVoorlichtingsDienst hult zich normalitair in stilzwijgen tot de prinses minimaal drie maanden zwanger is.
In de Argentijnse pers circuleerden vorige week al geruchten dat Maxima zwanger zou zijn. Het viel Argentijnse royaltywatchers op dat de prinses gestopt was met roken en ook dat zij haar champagne niet opdronk, maar slechts aan haar glas nipte.
Op 7 december 2003 wordt in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag hun eerste kind geboren, prinses Catharina-Amalia. Zij is - na de Prins van Oranje - tweede in de lijn van troonopvolging. Op 26 juni 2005 kreeg Amalia een zusje toen, ook in Bronovo Zieknhuis, prinses Alexia werd geboren.
Ook het derde kind van Maxima en Alexander zal daar het levenslicht zien. Het Bronovo is namelijk vlak bij Wassenaar, de woonplaats van Alexander en Máxima, en ook niet ver van Paleis Huis ten Bosch, waar koningin Beatrix woont. Op de vijfde etage is de kraam- en gynaecologieafdeling.
Het Bronovo beschikt over zes verloskamers. De kraamafdeling ligt direct naast de verloskamers. De afdeling heeft een vierpersoonskamer, bedoeld voor kraamvrouwen met een poliklinisch verblijf. Verder heeft de afdeling verscheidene een- en tweepersoonskamers voor vrouwen die langer moeten blijven of die misschien extra privacy nodig hebben.
Het Bronovo hanteert het rooming-in systeem waarbij de moeder, als het medisch verantwoord is, de baby dag en nacht op haar eigen kamer houdt. Op de gynaecologie-afdeling worden patiënten meestal opgenomen wegens een gecompliceerde zwangerschap of omdat ze een gynaecologische ingreep moeten ondergaan. De afdeling telt 23 bedden.
De vader is toch echt Alexander...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:45 schreef martinlutherking het volgende:
Jezus, klere, nóg zo'n mormel!![]()
De lijn veilig stellen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:54 schreef MissX het volgende:
Als het waar is, doen ze dat wel netjes er precies 18 maanden tussen laten zitten. Had ook wel verwacht dat ze er niet zolang over zouden doen voor een 3e. Maxima is ook al redelijk op leeftijd wat betreft kinderen krijgen. En volgens mij willen ze er toch altijd minstens 3 om de lijn veilig te stellen.
Ik vond haar er laatst ook alweer zwanger uitzien. Maar ja dat kon ook komen door 2 zwangerschappen kort op elkaar.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:20 schreef Evilia het volgende:
Prinses Maxima weer zwanger ? volgens Zijonline ?.
Ik zocht ook al een andere bronquote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het eerste wat door mijn hoofd schoot.
Tot de RVD het bevestigt, neem ik het maar met een korreltje zout.
same herequote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het eerste wat door mijn hoofd schoot.
Tot de RVD het bevestigt, neem ik het maar met een korreltje zout.
Amenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:45 schreef martinlutherking het volgende:
Jezus, klere, nóg zo'n mormel!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |