abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 april 2006 @ 15:40:43 #1
22592 crew  Ole
pi_36923559
Ze verdient haar eigen topic vind ik wel. Zou het nu een jongetje worden?
quote:
EXCLUSIEF! MAXIMA IS ZWANGER! Derde kind komt in december
MAXIMA IS ZWANGER! Bronnen in Argentinie rond de familie Zorreguita en hofbronnen in Nederland hebben dat vanmiddag tegenover ZIJonline bevestigd. De prinses en haar man, kroonprins Willem Alexander hebben koningin Beatrix en de ouders van Maxima vorige week gelijktijdig, tijdens een intiem diner, op de hoogte gebracht van het heuglijke nieuws.

Het derde kind van Maxima en Alexander zou in de eerste helft van december geboren worden. Een officiele bevestiging van het nieuws is (nog) niet te krijgen. De RijksVoorlichtingsDienst hult zich normalitair in stilzwijgen tot de prinses minimaal drie maanden zwanger is.

In de Argentijnse pers circuleerden vorige week al geruchten dat Maxima zwanger zou zijn. Het viel Argentijnse royaltywatchers op dat de prinses gestopt was met roken en ook dat zij haar champagne niet opdronk, maar slechts aan haar glas nipte.

Op 7 december 2003 wordt in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag hun eerste kind geboren, prinses Catharina-Amalia. Zij is - na de Prins van Oranje - tweede in de lijn van troonopvolging. Op 26 juni 2005 kreeg Amalia een zusje toen, ook in Bronovo Zieknhuis, prinses Alexia werd geboren.
Ook het derde kind van Maxima en Alexander zal daar het levenslicht zien. Het Bronovo is namelijk vlak bij Wassenaar, de woonplaats van Alexander en Máxima, en ook niet ver van Paleis Huis ten Bosch, waar koningin Beatrix woont. Op de vijfde etage is de kraam- en gynaecologieafdeling.

Het Bronovo beschikt over zes verloskamers. De kraamafdeling ligt direct naast de verloskamers. De afdeling heeft een vierpersoonskamer, bedoeld voor kraamvrouwen met een poliklinisch verblijf. Verder heeft de afdeling verscheidene een- en tweepersoonskamers voor vrouwen die langer moeten blijven of die misschien extra privacy nodig hebben.

Het Bronovo hanteert het rooming-in systeem waarbij de moeder, als het medisch verantwoord is, de baby dag en nacht op haar eigen kamer houdt. Op de gynaecologie-afdeling worden patiënten meestal opgenomen wegens een gecompliceerde zwangerschap of omdat ze een gynaecologische ingreep moeten ondergaan. De afdeling telt 23 bedden.
Bron: Zijonline
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_36923685
Leuk!
Ben benieuwd wat het word deze keer.
Als het een jongen wordt...Arme vent...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_36923724
Jezus, klere, nóg zo'n mormel!
pi_36923860
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:45 schreef martinlutherking het volgende:
De vader is toch echt Alexander...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_36923889
Het is bij de konijnen af. Over 50 jaar loopt heel nederland vol met die koninklijke kutblagen. En ze verdienen straks allemaal 1,5 miljoen per jaar, net als pappa.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_36924084
Als het waar is, doen ze dat wel netjes er precies 18 maanden tussen laten zitten. Had ook wel verwacht dat ze er niet zolang over zouden doen voor een 3e. Maxima is ook al redelijk op leeftijd wat betreft kinderen krijgen. En volgens mij willen ze er toch altijd minstens 3 om de lijn veilig te stellen.

Ik vond haar er laatst ook alweer zwanger uitzien. Maar ja dat kon ook komen door 2 zwangerschappen kort op elkaar.
pi_36924110
koningshuis maagband aanbrengen en de eierstokken invriezen
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_36924120
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:54 schreef MissX het volgende:
Als het waar is, doen ze dat wel netjes er precies 18 maanden tussen laten zitten. Had ook wel verwacht dat ze er niet zolang over zouden doen voor een 3e. Maxima is ook al redelijk op leeftijd wat betreft kinderen krijgen. En volgens mij willen ze er toch altijd minstens 3 om de lijn veilig te stellen.

Ik vond haar er laatst ook alweer zwanger uitzien. Maar ja dat kon ook komen door 2 zwangerschappen kort op elkaar.
De lijn veilig stellen.
  donderdag 13 april 2006 @ 15:56:25 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36924147
Wat vreemd Dat het nieuws van de komst van de baby niet op de radio / tv is geweest.
Met name door de RVD ?!
pi_36925010
Prinses Maxima weer zwanger ? volgens Zijonline ? .Ik betwijfel dat een beetje, maar Maxima zag er wel weer heel stralend en slank uit tijdens het staatsbezoek naar Argentinië, net als haar vorige zwangerschappen ziet ze er in de eerste twee maanden van de zwangerschap er stralend , en slank uit, na de 3e maand komt ze al in gewicht aan, dus goed op haar buik en gezicht letten dan de komende weken.Als ze zwanger is hoop ik dat ze een jongetje verwacht

Maar ja Zijonline....
  donderdag 13 april 2006 @ 16:22:38 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36925093
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:20 schreef Evilia het volgende:
Prinses Maxima weer zwanger ? volgens Zijonline ? .

Het eerste wat door mijn hoofd schoot .

Tot de RVD het bevestigt, neem ik het maar met een korreltje zout .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_36925162
Blijf maar baren...
pi_36925498
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Blijf maar baren...
na de derde kapt ze er denk ik ook wel mee hoor.
pi_36926471
Zullen ze weer een 'wolk van een dochter krijgen' ? Zoals WA dat steeds zei Vond het allemaal nog lelijke mormels, maar Amalia is ondertussen wel een schatje geworden
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 april 2006 @ 17:48:19 #15
22592 crew  Ole
pi_36928049
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zocht ook al een andere bron
Maar ach, ook zijonline heeft het wel eens goed
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 13 april 2006 @ 17:58:18 #16
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_36928327
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

same here
don't give me that fucking bullshit
pi_36929003
Ik heb goed op dr gelet toen ze op staatsbezoek waren in Argentinie...Ze was wel wat 'molliger''.... ( dan bedoel ik: een bollend buikje)
Ik dacht nog van...mocht over wat weekjes de zwangerschap bekend worden gemaakt, dan was ze dus toch zwanger.....Whahahahahahahaha
Maar goed...het zou leuk zijn!!
pi_36929019
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:45 schreef martinlutherking het volgende:
Amen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_36929081
Hiep hiep hoezeeee!
  donderdag 13 april 2006 @ 18:48:12 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_36929674
Toen ik 'r pas op de buis zag, dacht ik even in een flits dat ze weer zwanger was. Nou, blijbkaar toch goed gezien.

En.....waar rook is, is vuur.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_36930128
Ze gaan door voor een prinsje.

Leve de republiek
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_36931063

Lijkt ze hier zwanger?

donderdag 13 april 2006 @ 19:34:04 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36931185
Volgens dat ik net hoorde op tv is het een gerucht.
De ''RVD'' erkent niet dat ze zwanger is maar ontkent het ook niet
pi_36931522
Nou ja we moeten de aankondiging van de RVD maar afwachten, het zou leuk zijn als ze inderdaad een derde kind verwachten binnenkort maar Maxima heeft al 2 kinderen vlak achter elkaar gekregen dus even een 'rustpauze''qua zwangerschappen gun ik haar ook wel haha
  donderdag 13 april 2006 @ 19:44:57 #25
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')