Bron: Zijonlinequote:EXCLUSIEF! MAXIMA IS ZWANGER! Derde kind komt in december
MAXIMA IS ZWANGER! Bronnen in Argentinie rond de familie Zorreguita en hofbronnen in Nederland hebben dat vanmiddag tegenover ZIJonline bevestigd. De prinses en haar man, kroonprins Willem Alexander hebben koningin Beatrix en de ouders van Maxima vorige week gelijktijdig, tijdens een intiem diner, op de hoogte gebracht van het heuglijke nieuws.
Het derde kind van Maxima en Alexander zou in de eerste helft van december geboren worden. Een officiele bevestiging van het nieuws is (nog) niet te krijgen. De RijksVoorlichtingsDienst hult zich normalitair in stilzwijgen tot de prinses minimaal drie maanden zwanger is.
In de Argentijnse pers circuleerden vorige week al geruchten dat Maxima zwanger zou zijn. Het viel Argentijnse royaltywatchers op dat de prinses gestopt was met roken en ook dat zij haar champagne niet opdronk, maar slechts aan haar glas nipte.
Op 7 december 2003 wordt in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag hun eerste kind geboren, prinses Catharina-Amalia. Zij is - na de Prins van Oranje - tweede in de lijn van troonopvolging. Op 26 juni 2005 kreeg Amalia een zusje toen, ook in Bronovo Zieknhuis, prinses Alexia werd geboren.
Ook het derde kind van Maxima en Alexander zal daar het levenslicht zien. Het Bronovo is namelijk vlak bij Wassenaar, de woonplaats van Alexander en Máxima, en ook niet ver van Paleis Huis ten Bosch, waar koningin Beatrix woont. Op de vijfde etage is de kraam- en gynaecologieafdeling.
Het Bronovo beschikt over zes verloskamers. De kraamafdeling ligt direct naast de verloskamers. De afdeling heeft een vierpersoonskamer, bedoeld voor kraamvrouwen met een poliklinisch verblijf. Verder heeft de afdeling verscheidene een- en tweepersoonskamers voor vrouwen die langer moeten blijven of die misschien extra privacy nodig hebben.
Het Bronovo hanteert het rooming-in systeem waarbij de moeder, als het medisch verantwoord is, de baby dag en nacht op haar eigen kamer houdt. Op de gynaecologie-afdeling worden patiënten meestal opgenomen wegens een gecompliceerde zwangerschap of omdat ze een gynaecologische ingreep moeten ondergaan. De afdeling telt 23 bedden.
De vader is toch echt Alexander...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:45 schreef martinlutherking het volgende:
Jezus, klere, nóg zo'n mormel!![]()
De lijn veilig stellen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:54 schreef MissX het volgende:
Als het waar is, doen ze dat wel netjes er precies 18 maanden tussen laten zitten. Had ook wel verwacht dat ze er niet zolang over zouden doen voor een 3e. Maxima is ook al redelijk op leeftijd wat betreft kinderen krijgen. En volgens mij willen ze er toch altijd minstens 3 om de lijn veilig te stellen.
Ik vond haar er laatst ook alweer zwanger uitzien. Maar ja dat kon ook komen door 2 zwangerschappen kort op elkaar.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:20 schreef Evilia het volgende:
Prinses Maxima weer zwanger ? volgens Zijonline ?.
Ik zocht ook al een andere bronquote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het eerste wat door mijn hoofd schoot.
Tot de RVD het bevestigt, neem ik het maar met een korreltje zout.
same herequote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het eerste wat door mijn hoofd schoot.
Tot de RVD het bevestigt, neem ik het maar met een korreltje zout.
Amenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:45 schreef martinlutherking het volgende:
Jezus, klere, nóg zo'n mormel!![]()
Alexander is geboren 27 april 1967quote:
''Onze'' prinsen spreken het gewoon af.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef J-net het volgende:
Ik had al het vermoeden. Ze heeft een hele mooie gloed over zich heen en ze heeft een bepaalde blik van ik weet iets en jullie niet.
Ik vind het leuk als er een derde komt en dat zal idd wel de laatste zijn. Drie om de troon veilig te stellen. Stel je voor dat Alexia net als Friso niet op de troon wilt, je moet er altijd 2 hebben..... minstens. Bovendien komen ze allebei uit grote gezinnen.
Wel stoer, dat zou betekenen dat zowel Maxima, Mabel als Laurentien zwanger is..... unicum!!!
Dat zou heel mooi zijn, Drie schoondochters van Koningin Beatrix in verwachtingquote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef J-net het volgende:
Wel stoer, dat zou betekenen dat zowel Maxima, Mabel als Laurentien zwanger is..... unicum!!!
Hoeft ook niet. Alles snappen is ook vermoeiend.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:34 schreef Logitik het volgende:
Lekker boeient, ik snap werkelijk waar waarom andere mensen zich daar geinterreseerd in kunnen voelen
Werkelijk? Ik ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:34 schreef Logitik het volgende:
Lekker boeient, ik snap werkelijk waar waarom andere mensen zich daar geinterreseerd in kunnen voelen
als je het dan helemaal het tegenovergestelde wil noem het kind dan minipaquote:Op donderdag 13 april 2006 20:06 schreef Escape2Dawn het volgende:
Is de naam al bekend?
Ik denk dat het ' Minima' gaat heten....
Gut, ik zou zo in de hal van Jomanda kunnenquote:Op [b]zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Leah het volgende:[/b]
Ik mag barsten als ze niet alweer zwanger is.
Ik zei het laatst ook al op mijn werk. Vooral toen ze dat roze ding aanhad!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef Leah het volgende:
[..]
Gut, ik zou zo in de hal van Jomanda kunnen.
En na de geboorte 3 dagen wachten hóe het kind gaat heten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:49 schreef PLAE@ het volgende:
Vreselijk krijgen we dat gemekker dat er nu maar eens een jongen moet komen enzo![]()
Inderdaad, aan het kruis ermee.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:49 schreef thefunny het volgende:
Het is bij de konijnen af. Over 50 jaar loopt heel nederland vol met die koninklijke kutblagen. En ze verdienen straks allemaal 1,5 miljoen per jaar, net als pappa.
Als je er verstand van had gehad, dan had je geweten dat van de kinderen van Willem-Alexander en Máxima, alléén Amalia (de oudste) later een toelage zal krijgen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:49 schreef thefunny het volgende:
Het is bij de konijnen af. Over 50 jaar loopt heel nederland vol met die koninklijke kutblagen. En ze verdienen straks allemaal 1,5 miljoen per jaar, net als pappa.
Maar echt onbemiddeld zullen Alexia, Eloise,Claus-Casimir, Luana enz.. ook niet zijn straks!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je er verstand van had gehad, dan had je geweten dat van de kinderen van Willem-Alexander en Máxima, alléén Amalia (de oudste) later een toelage zal krijgen.
Derde kind komt in december?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef Ole het volgende:
Ze verdient haar eigen topic vind ik wel. Zou het nu een jongetje worden?
[..]
Bron: Zijonline
Alexia, Eloise, Claus-Casimir en Luana zullen zeker een flinke toelage krijgen; allemaal geld dat al eeuwen in de familie zit en waar zij dus ook van mee zullen profiteren. Daarnaast kunnen ze ook hun voordeel doen met hun titel(s). Ze zijn Prinses of Graaf of Gravin van Oranje-Nassau dus dat betekent simpelweg dat deuren makkelijker voor je opengaan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:35 schreef Evilia het volgende:
[..]
Maar echt onbemiddeld zullen Alexia, Eloise,Claus-Casimir, Luana enz.. ook niet zijn straks!
![]()
Ze hebben allemaal een trustfund , en krijgen royaal zakgeld en alles word voor ze geregeld straks...waar komt dat geld dan vandaan ?![]()
Maar on-topic, heeft de RVD of het prinselijk paar al iets naar buiten gebracht over een eventuele zwangerschap ? iets in de trant van "we zijn niet zwanger![]()
Ze krijgen geen toelage van het rijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:05 schreef Cheesecake het volgende:
Alexia, Eloise, Claus-Casimir en Luana zullen zeker een flinke toelage krijgen; allemaal geld dat al eeuwen in de familie zit en waar zij dus ook van mee zullen profiteren. Daarnaast kunnen ze ook hun voordeel doen met hun titel(s). Ze zijn Prinses of Graaf of Gravin van Oranje-Nassau dus dat betekent simpelweg dat deuren makkelijker voor je opengaan.
In ruil daarvoor zullen ze een hoop privacy moeten inleveren en wordt er meer van ze verwacht dan van Jan met de Pet. Het zijn tenslotte Oranjes (Van Amsbergen)...
Dat zei ik dus ook. Ze zullen wel een toelage krijgen via hun ouders/de Koningin, in de vorm van geld wat al eeuwen in de familie zit. Alexia 'gebruikt' nu het geld wat haar ouders van het Rijk krijgen, maar Eloise, C-C en Luana zeker niet, want hun ouders krijgen geen toelage van het Rijk. Ze hebben alle vier betaalde banen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:37 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ze krijgen geen toelage van het rijk.
Qua erfenis dingen ze echter wél mee. Da's normaal. Ze zijn net zo hard kleinkinderen van de koningin als Amalia is. En ze zullen ook echt wel lekker meeprofiteren van het geld van pappie en mammie.
't Verschil wat ik wil benadrukken is dat ze geen toelage krijgen, zoals Willem-Alexander, Máxima en de Koningin nu ontvangen.
Zekersquote:Op zondag 16 april 2006 16:12 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook. Ze zullen wel een toelage krijgen via hun ouders/de Koningin, in de vorm van geld wat al eeuwen in de familie zit. Alexia 'gebruikt' nu het geld wat haar ouders van het Rijk krijgen, maar Eloise, C-C en Luana zeker niet, want hun ouders krijgen geen toelage van het Rijk. Ze hebben alle vier betaalde banen.
Wat is daar wanhopig aan?quote:Op zondag 16 april 2006 19:41 schreef Steve-O het volgende:
Fokboerderij ..Zijn echt wanhopig 3 kinderen in 3 jaar tijd
Dat ze een jongen willenquote:
Dat maakt voor de koningslijn niks uit hoor...quote:
hmm ok Dat gevoel heb ik er gewoon bijquote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat maakt voor de koningslijn niks uit hoor...![]()
Maxima is niet meer de jongste.quote:Op zondag 16 april 2006 21:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
hmm ok Dat gevoel heb ik er gewoon bij.
Hoe oud is dat argentijnse rund danquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 21:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoe oud is dat argentijnse rund dan?
quote:Maxima Zorreguieta werd geboren in een privé-kliniek in Buenos Aires, op 17 mei 1971.
Mijn excuses. Mooie latinaquote:Op zondag 16 april 2006 21:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[..]
En ze is geen rund...![]()
Ze is een leuke vrouw, damn, die willem mag in zijn handjes knijpen, en hopelijk doet hij dat ook.![]()
Toch?quote:
Je kan je slechter wensen ja alleen vind ik der nogal klunzig van met der kinderen om gaanquote:Op zondag 16 april 2006 21:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Toch?
Willem heeft een hele leuke vrouw voor zijn kids gevonden?
quote:Op zondag 16 april 2006 21:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je kan je slechter wensen ja alleen vind ik der nogal klunzig van met der kinderen om gaan.
Nee dat zie ik gewoon op tv , Volgens mij doen die kindermeisjes veel meer dan jij denktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |