quote:Op donderdag 13 april 2006 17:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op donderdag 13 april 2006 17:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij bent Fok member, daarvoor hoort iedereen te stoppen.![]()
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik het recht om te zeurenquote:
quote:
heb geloof ik een beetje polio.. heb hem 6x aangepastquote:Op donderdag 13 april 2006 17:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb ik het recht om te zeuren.
en je tags doen het niet.
Dat is gewoon 2x scheepsrechtquote:Op donderdag 13 april 2006 17:48 schreef spenky het volgende:
[..]
heb geloof ik een beetje polio.. heb hem 6x aangepast
Alleen omdat je lang op t forum zit betekent dat nog niet dat je al newbie-af bent, hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 17:49 schreef spenky het volgende:
[..]
![]()
ik denk stiekem dat jij dan nog iets newbier ben dan ik..
alles goed in je hondenleven?quote:
Ik weerquote:
dus je gaat weer weg?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:53 schreef B_BOY het volgende:
ikg a denk ff trackmania spelen op de fok server![]()
Dribbel kom !quote:Op donderdag 13 april 2006 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet zo effe met hond wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |