haha jaa ging wel :pquote:Op donderdag 13 april 2006 17:32 schreef 14.gif het volgende:
whehe, netjes, hoe ging het?
ik had vanochtend ook les..![]()

haha oke danquote:Op donderdag 13 april 2006 17:34 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa ging wel :p
ik moest meer kijken bij kruisingen en invoegen nzow

Jaa, ik moest vandaag ook beginnen met goed kijken enzo... maar had toch niet alles goed gezienquote:Op donderdag 13 april 2006 17:34 schreef spenky het volgende:
[..]
haha jaa ging wel :p
ik moest meer kijken bij kruisingen en invoegen nzow

hallo salut.. tjikero und haiducquote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef carmiie het volgende:
salut B_BOY

quote:

quote:Op donderdag 13 april 2006 17:36 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jaa, ik moest vandaag ook beginnen met goed kijken enzo... maar had toch niet alles goed gezien![]()

Ik niet, die instructeur moest me toch hard remmen, joh...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:38 schreef spenky het volgende:
[..]
ik ook niet..
ik moet gewoon meer lef krijgen met door rijdenik stop voor alles

dus als ik jou ooit tegen kom stop je voor me? Zelfs op een voorrangsweg waar je op rijdt?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:38 schreef spenky het volgende:
[..]ik ook niet..
ik moet gewoon meer lef krijgen met door rijdenik stop voor alles

Jij bent Fok member, daarvoor hoort iedereen te stoppen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dus als ik jou ooit tegen kom stop je voor me? Zelfs op een voorrangsweg waar je op rijdt?![]()

quote:Op donderdag 13 april 2006 17:38 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik niet, die instructeur moest me toch hard remmen, joh...
ik schrok dr zo van trouwens dat ik bij t wegrijden em gelijk liet afslaan...![]()

ja jij jaquote:

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 13 april 2006 17:43 schreef spenky het volgende:
[..]
![]() Jij.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Jij.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.

quote:Op donderdag 13 april 2006 17:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op donderdag 13 april 2006 17:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij bent Fok member, daarvoor hoort iedereen te stoppen.![]()

quote:

quote:Op donderdag 13 april 2006 17:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Heb ik het recht om te zeurenquote:

quote:

heb geloof ik een beetje polio.. heb hem 6x aangepastquote:Op donderdag 13 april 2006 17:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb ik het recht om te zeuren.
en je tags doen het niet.

Dat is gewoon 2x scheepsrechtquote:Op donderdag 13 april 2006 17:48 schreef spenky het volgende:
[..]
heb geloof ik een beetje polio.. heb hem 6x aangepast

Alleen omdat je lang op t forum zit betekent dat nog niet dat je al newbie-af bent, hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 17:49 schreef spenky het volgende:
[..]
![]()
ik denk stiekem dat jij dan nog iets newbier ben dan ik..

alles goed in je hondenleven?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |