Nee je ging de frituur voor me aanzettenquote:Op donderdag 13 april 2006 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
GVD we gingen wandelen !

Is goedquote:Op donderdag 13 april 2006 17:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee je ging de frituur voor me aanzetten![]()

jupquote:Op donderdag 13 april 2006 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij hebben vast 50 berichten per pagina en jij meer.

Je speelt ook nog eens gitaarquote:Op donderdag 13 april 2006 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mag m'n gitaar en versterker meeheb ik geen zeikende buren

Ja duhquote:Op donderdag 13 april 2006 18:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Je speelt ook nog eens gitaar.
Ik ben ff eten.

wanneer ben ik dan ont newbiet ?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:50 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Alleen omdat je lang op t forum zit betekent dat nog niet dat je al newbie-af bent, hoor![]()

quote:Op donderdag 13 april 2006 18:03 schreef 14.gif het volgende:
als je een postgemiddelde hebt van meer dan 40

Dat kunnen ook 40 bagger posts zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 18:03 schreef 14.gif het volgende:
als je een postgemiddelde hebt van meer dan 40

quote:
des te beterquote:Op donderdag 13 april 2006 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat kunnen ook 40 bagger posts zijn

Pretty fly for a white guy?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:18 schreef Maisnon het volgende:
Whehe, ik ben The Offspring aan het luisterenen ik moet zeggen dat het toch cool blijft, Original Prankster!

Welke host heb je dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:22 schreef spenky het volgende:
[..]
ik moet weg.. maar weet niet waar ik me ww kan veranderen

Breezertopic.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:29 schreef B_BOY het volgende:
ut gaat hier ook niet egt snel ist wel?

niks bijzonders, lekker thuis zitten met een biertje erbijquote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef B_BOY het volgende:
gaat er vanaaf nog iemand iets doen?

GEEF!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef HuHu het volgende:
Tieten.

heb je die zelf niet?quote:

niet genoeg!quote:

klinkt goed.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
niks bijzonders, lekker thuis zitten met een biertje erbij

Ook erg leukquote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef B_BOY het volgende:
ik ga denk vanaaf met vrienden filmpiej kijke en bier drinke:![]()

jah ik heb zin om ff te ontspannen met vrienden ammel geleerd voor herkansingen ensowquote:Op donderdag 13 april 2006 19:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ook erg leuk
Ik heb geen zin om vanavond iets te doen. Al 4 dagen van 9 tot 5 op school gezeten en nu wil ik lekker uitrusten

quote:

morgen, zaterdag en zondag ga ik bij vrienden zittenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jah ik heb zin om ff te ontspannen met vrienden ammel geleerd voor herkansingen ensow

Gezelligquote:Op donderdag 13 april 2006 19:20 schreef Ayaxola het volgende:
Tering, ik heb zo'n zin in Koninginnendag
Ik ga naar het Rembrandtplein naar Slam Fm. Wordt echt perfect![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |