zo wordt ik ook wel eens genoemdquote:Op donderdag 13 april 2006 15:35 schreef bier_hier het volgende:
@sloffie:
voor mij geen verschil tussen buitenlanders en limburgers
reserve-duitsers dat het zijn
Ja heur. Met u?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:36 schreef Sloffie het volgende:
trouwens: Messengaook alles goed met jou
Wheheheheequote:Op donderdag 13 april 2006 15:36 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ja, maar ik nog geen weekend hé, morgenmiddag om 5 uur pas
ben ik ook nietquote:Op donderdag 13 april 2006 15:36 schreef bier_hier het volgende:
[..]
hoef je niet trots op te zijn hoor![]()
praten met de zachte g en pijpen met de harde Lquote:Op donderdag 13 april 2006 15:38 schreef VASND het volgende:
De zachte g van limburg is gaaf
kan ie daar niet blijvenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:38 schreef B_BOY het volgende:
eys jongens wisten jullie het al maikuuuul is hendig sjiek naar disnelyand geweest gister.
Tof.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:38 schreef B_BOY het volgende:
eys jongens wisten jullie het al maikuuuul is hendig sjiek naar disnelyand geweest gister.
Alweer over G'squote:Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan de harde g van groningen moeilijk incasseren, ze komen altijd zo boos over
*Vereerd*quote:Op donderdag 13 april 2006 15:44 schreef VASND het volgende:
zacht is idd gewoon kei cheil.
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:43 schreef Boeman het volgende:
[..]
Alweer over G's
Zacht is cheyl, maar dom
Hard is nuchter
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:49 schreef B_BOY het volgende:
plat doe ik ok maart wel met een zachte g:P
lotgenootquote:
Liebregts, en zie, je mysterie lost zich steeds verder opquote:Op donderdag 13 april 2006 15:42 schreef B_BOY het volgende:
@ maisnon was je achternaa,m?
whehehequote:Op donderdag 13 april 2006 15:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Liebregts, en zie, je mysterie lost zich steeds verder op![]()
Nu heb ik mijn naam op internet staan gerelateerd aan verscheidene spelprodcuten, B.I.G, ze pakken me in mijn endeldarm
Het is nog geen avond hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 15:54 schreef carmiie het volgende:
bon soir mensen ik ben er weer
weekveel. koffie is koffie. volgens mij hebben we hier op stage iets van capachino of zo iets, tsmaakt iig wel lekkerquote:
Nja, het gaat nu beter met hem. Hij zit bij de fysio en dergelijke. Het probleem was meer dat onze ouders gescheden waren, en hij hier toen heel erg down van was. Daardoor zat ie veel stil, en hierdoor kwam ie aan. Na een tijdje was hij gewoon echt zwaar en schaamde zich ervoor, en toen bleef ie daarvoor thuis. Speelt veel World of Warcraft.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehehe
maar je bent dus het de broer van thomas...
hoeist daarmee eik? dies tog halverwege van school gegaan?
Ik ga er speciaal voor jou eentje maken met een lekker wijf erin, goed?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom hebben we weer slechte OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |