weekveel. koffie is koffie. volgens mij hebben we hier op stage iets van capachino of zo iets, tsmaakt iig wel lekkerquote:

Nja, het gaat nu beter met hem. Hij zit bij de fysio en dergelijke. Het probleem was meer dat onze ouders gescheden waren, en hij hier toen heel erg down van was. Daardoor zat ie veel stil, en hierdoor kwam ie aan. Na een tijdje was hij gewoon echt zwaar en schaamde zich ervoor, en toen bleef ie daarvoor thuis. Speelt veel World of Warcraft.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehehe
maar je bent dus het de broer van thomas...
hoeist daarmee eik? dies tog halverwege van school gegaan?

Ik ga er speciaal voor jou eentje maken met een lekker wijf erin, goed?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom hebben we weer slechte OP

Hij is inderdaad wel tof.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef B_BOY het volgende:
wajow het nieuwe eindshirt van ajax is echt mooi
wat vinden jullie?
[afbeelding]

quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ga er speciaal voor jou eentje maken met een lekker wijf erin, goed?

Wat een troepquote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef B_BOY het volgende:
wajow het nieuwe eindshirt van ajax is echt mooi
wat vinden jullie?
[afbeelding]

Die van de juiste OP is goedquote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ga er speciaal voor jou eentje maken met een lekker wijf erin, goed?

hier schijnt de zonquote:Op donderdag 13 april 2006 16:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Waarom is het nou zo'n kutweer![]()
Ik wil op een terras kunnen zitten en bier drinken![]()

Ik bedoelde eigenlijk Michael. Michael Nicht.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:27 schreef 14.gif het volgende:
wie is maikel?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |