abonnement Unibet Coolblue
pi_37012056
Uhm ja oke wat jij wil jongen. Als jij 3kwart van een systeem niet wil gebruiken dan gaat het zo idd wel lukken. Maar dan kan je net zo goed die game op de xbox of ps2 uitbrengen hoef ik ook geen dure console te kopen. En dan alsnog is 1 core van de x360 een stuk sneller dan die eene ppe in de cell, die 7 spe's zitten er niet voor niks in. Die ppe zit er alleen maar om de taken aan de spe's door te geven. En nee 1 spe kan niet het rekenwerk van 1 x360 core doen.

Feit is gewoon dat als je min of meer de hele cpu van de x360 en ps3 wil gebruiken dat niet 1, 2, 3 te porten is en je dus gewoon je hele engine opnieuw moet maken.

En waar scheld ik trouwens? of noem je crap al schelden? in dat geval ben je behoorlijk zielig bezig.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 16 april 2006 @ 18:26:52 #202
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37012188
Gaat dit nog steeds over de revolution?




Houd van een lijntje.
  zondag 16 april 2006 @ 18:35:12 #203
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37012338
Het ziet er nog een beetje hoekig uit allemaal
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 16 april 2006 @ 18:38:18 #204
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37012411
quote:
me: so whats this ibm news?
him: well, i talked to a guy from the Broadway (Rev's CPU) team
him: they're wrapping up their work with it, they'll be done by the end of this month
him: the chip's been finalized for quite some time, and testing is pretty much done, and the work with Nintendo on our site is going to end at the end of April or begining of May, so I asked what he's moving onto after that
him: turns out IBM is going to use the Rev's CPU in one of their printers :-P
him: so after they're done working with Nintendo, they're going to use the same chip but only apply it to a printer they're designing

me: LOL
me: why is it perfect for a printer?
him: no ida
him: *idea
him: cheap probably
him: its a pretty darn efficient 733mhz CPU
hHhahaha
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_37013016
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:35 schreef Cheiron het volgende:
Het ziet er nog een beetje hoekig uit allemaal
Ik hoop dat die pixeligheid komt doordat het scans zijn van een blad, anders vrees ik dat we weer een nieuw textureprobleem hebben a la N64
pi_37013084
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Uhm ja oke wat jij wil jongen. Als jij 3kwart van een systeem niet wil gebruiken dan gaat het zo idd wel lukken. Maar dan kan je net zo goed die game op de xbox of ps2 uitbrengen hoef ik ook geen dure console te kopen. En dan alsnog is 1 core van de x360 een stuk sneller dan die eene ppe in de cell, die 7 spe's zitten er niet voor niks in. Die ppe zit er alleen maar om de taken aan de spe's door te geven. En nee 1 spe kan niet het rekenwerk van 1 x360 core doen.

Feit is gewoon dat als je min of meer de hele cpu van de x360 en ps3 wil gebruiken dat niet 1, 2, 3 te porten is en je dus gewoon je hele engine opnieuw moet maken.

En waar scheld ik trouwens? of noem je crap al schelden? in dat geval ben je behoorlijk zielig bezig.
Samenvatting: ports zijn eenvoudig te doen maar verwacht niet een subliem meesterwerkje als je dr niet veel tijd insteekt
  zondag 16 april 2006 @ 19:06:59 #207
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37013092
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:04 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ik hoop dat die pixeligheid komt doordat het scans zijn van een blad, anders vrees ik dat we weer een nieuw textureprobleem hebben a la N64
Dat lijkt me toch wel duidelijk dat het door het blad komt
Houd van een lijntje.
  zondag 16 april 2006 @ 19:09:11 #208
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37013140
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:06 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Samenvatting: ports zijn eenvoudig te doen maar verwacht niet een subliem meesterwerkje als je dr niet veel tijd insteekt
Wat mijn standpunt vanaf het begin al was

Maar goed, ik vind Red Steel er echt prima uit zien als je die scan-effecten wegdenkt
Genoeg 360 titels die er op een SDTV echt niet veel beter uit zien.
  zondag 16 april 2006 @ 19:09:17 #209
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37013144
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaat dit nog steeds over de revolution?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grafisch inderdaad niet echt goed nee. Wel een aparte speel ervaring. Ben benieuwd hoe het uitpakt.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_37013149
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:06 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch wel duidelijk dat het door het blad komt
Totdat ik de eerste hires filmpjes zie kijk ik de kat uit de boom.
pi_37013192
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:09 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Wat mijn standpunt vanaf het begin al was

Maar goed, ik vind Red Steel er echt prima uit zien als je die scan-effecten wegdenkt
Genoeg 360 titels die er op een SDTV echt niet veel beter uit zien.
Ach, zoals ik al eerder met je discussieerde, ze kunnen elke game maken kwa gameplay met duidelijke nette graphics, en dat is genoeg voor mij. Voor graphics moeten we maar 500e neertellen om Crysis te spelen.
  zondag 16 april 2006 @ 19:18:59 #212
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37013367
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:11 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ach, zoals ik al eerder met je discussieerde, ze kunnen elke game maken kwa gameplay met duidelijke nette graphics, en dat is genoeg voor mij. Voor graphics moeten we maar 500e neertellen om Crysis te spelen.
Mwoh, diminishing gains enzo, denk dat 300 genoeg zal zijn voor voldoende hoge settings tenzij je een 2560x1600 monitor oid hebt ..

En de graphics die de Revo zet vind ik voorlopig prima, misschien dat wanneer het verschil met de PC en in mindere mate 360/PS3 groter wordt dat ik me er meer aan 'stoor', maar weerhouden van het spelen zal het me nooit en ik betwijfel zelfs of ik er ooit echt mee bezig zal zijn.
  zondag 16 april 2006 @ 19:29:00 #213
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_37013613
Peristilius en pkwarts(geloof ik): ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie bob ross boxart als basis heb gebruikt om dit te maken:
http://img454.imageshack.us/my.php?image=revosafri3zp.jpg

zo wel, sorry dan, maar ik vind het ook zo mooi gemaakt(slijm slijm).

..ja, ik weet dat het slecht is maar het kostte me maar een half uurtje.
  zondag 16 april 2006 @ 19:30:11 #214
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37013643
Ik vind hem leuk moomoo
pi_37013699
quote:
"This month seven prominent developers have spoked to ONM in confidence about their Revolution projects - 12 games in total.
Unfortunately, we're not allowed to tell you which developers they are or what games they're working on- but believe on us when we say that the next few months will be very exciting."
Geinig Moo
  zondag 16 april 2006 @ 19:33:41 #216
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37013716
Whehe die is tof moomoo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 16 april 2006 @ 19:41:21 #217
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37013923
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:18 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Mwoh, diminishing gains enzo, denk dat 300 genoeg zal zijn voor voldoende hoge settings tenzij je een 2560x1600 monitor oid hebt ..

En de graphics die de Revo zet vind ik voorlopig prima, misschien dat wanneer het verschil met de PC en in mindere mate 360/PS3 groter wordt dat ik me er meer aan 'stoor', maar weerhouden van het spelen zal het me nooit en ik betwijfel zelfs of ik er ooit echt mee bezig zal zijn.
Ik heb liever een game met goede art dan een game met ultra high res ge-normal mapte muur textures.







"Next gen graphics"... voor mij hoeft het nog niet. Ik hoop dat dankzij de hardware beperkingen van de revolution developers nu echt aandacht gaan besteden aan art in plaats van betere High Dynamic Range Lighting modellen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 16 april 2006 @ 19:45:15 #218
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37014035
Stijl is idd ook belangrijk, geef mij maar die koddige settlertjes uit Settlers III ipv die 'realistische' mannetjes uit Settlers V
  zondag 16 april 2006 @ 19:49:23 #219
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37014146
Stelling: Doordat de Revolution's grafische hardware beperkter is dan die van de 360 & PS3 zullen developers sneller alles het laatste beetje kracht uit de console halen. Als developers hierna nog mooiere games willen maken, dan moeten ze zich wel gaan richten op art & niet op grafische effecten alleen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 16 april 2006 @ 20:01:04 #220
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37014478
Ja, wat dat betreft heb ik toch zoiets van eerst zien dan geloven. Tegen het einde van de looptijd van de PS2 en Xbox zie of zag je ook dat grafische vooruitgang marginaal was. En toch hadden de meeste games echt een artstijl van niks of supercleane doodsaaie graphics.
pi_37015592
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:09 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Wat mijn standpunt vanaf het begin al was

Maar goed, ik vind Red Steel er echt prima uit zien als je die scan-effecten wegdenkt
Genoeg 360 titels die er op een SDTV echt niet veel beter uit zien.
Het kan jouw standpunt wel zijn, maar het feit is dat je je x360 code niet even kan recompilen naar ps3 code omdat dat dus gewoon niet, ik herhaal, niet gaat werken. Je moet dus je engine opniew schrijven. Is geen kwestie van een standpunt of een mening, maar een feit.
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:49 schreef BMH het volgende:
Stelling: Doordat de Revolution's grafische hardware beperkter is dan die van de 360 & PS3 zullen developers sneller alles het laatste beetje kracht uit de console halen. Als developers hierna nog mooiere games willen maken, dan moeten ze zich wel gaan richten op art & niet op grafische effecten alleen.
Mwah dat weet ik niet. De ps3 en x360 worden neergezet als machines met uber gfx, gamers zullen daarvan dus eerder het beste van het beste verwachten dan van de revo. Denk dat devvers liever alles uit de ps3 en x360 willen halen, of dat zo makkelijk kan is natuurlijk weer iets anders. Wat dat betreft denk ik dat devs veel eerder alles uit de revo kunnen halen dan uit de ps3 of x360.

Wat betreft art, ik denk dat de meeste devs sowieso proberen om zoveel mogelijk stijl in hun games te stoppen, meer effecten kunnen daar aan bijdragen. Misschien dat ze met minder kracht veel meer proberen om alles mooi en stijlvol te maken, maar lijkt mij dat je dat ook doet als je veek kracht hebt omdat je daar dan juist meer mogelijkheden voor hebt.

Het gebrek aan kracht mag niet betekenen dat je dan pas gaat nadenken over hoe je alles zo goed mogelijk kan vormgeven. Lijkt mij dat je ongeacht hoeveel kracht je hebt het altijd zo goed mogelijk probeert te doen met wat je tot je beschikking hebt.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 16 april 2006 @ 21:10:37 #222
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37016334
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:04 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ik hoop dat die pixeligheid komt doordat het scans zijn van een blad, anders vrees ik dat we weer een nieuw textureprobleem hebben a la N64
Ik doelde niet op de pixelachtigheid, maar op de hoekerigheid van de artwork. Allemaal rechte lijnen. Over de stelling; ik weet het niet. Het kan ook goed betekenen dat je na een eerste golf games niks meer krijgt omdat de publlisher het toch niet onteressant vindt zonder top-graphics.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 16 april 2006 @ 21:34:54 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37016993
Kill_em_all ga eens weg met die kutdiscussie
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37017327
Luke Smith van 1UP:
quote:
Hij schrijft zoal dat hij zin heeft in de E3 en dat hij baalt dat hij vanwege die verdraaide NDA's (Non Disclosure Agreements) nog niet alles aan ons mag vertellen wat hij al in de wandelgangen heeft opgevangen. Uit baldadigheid geeft hij vandaag dus toch alvast een interessante hint van een grote E3 aankondiging:

"However, one thing I can say is this:
A game you never expected to see as an MMO is about to become one - and it's not coming to the Revolution."
  zondag 16 april 2006 @ 21:48:30 #225
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37017366


Maarja, het is vast GTA
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')