hHhahahaquote:me: so whats this ibm news?
him: well, i talked to a guy from the Broadway (Rev's CPU) team
him: they're wrapping up their work with it, they'll be done by the end of this month
him: the chip's been finalized for quite some time, and testing is pretty much done, and the work with Nintendo on our site is going to end at the end of April or begining of May, so I asked what he's moving onto after that
him: turns out IBM is going to use the Rev's CPU in one of their printers :-P
him: so after they're done working with Nintendo, they're going to use the same chip but only apply it to a printer they're designing
me: LOL
me: why is it perfect for a printer?
him: no ida
him: *idea
him: cheap probably
him: its a pretty darn efficient 733mhz CPU
Ik hoop dat die pixeligheid komt doordat het scans zijn van een blad, anders vrees ik dat we weer een nieuw textureprobleem hebben a la N64quote:Op zondag 16 april 2006 18:35 schreef Cheiron het volgende:
Het ziet er nog een beetje hoekig uit allemaal
Samenvatting: ports zijn eenvoudig te doen maar verwacht niet een subliem meesterwerkje als je dr niet veel tijd insteektquote:Op zondag 16 april 2006 18:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Uhm ja oke wat jij wil jongen. Als jij 3kwart van een systeem niet wil gebruiken dan gaat het zo idd wel lukken. Maar dan kan je net zo goed die game op de xbox of ps2 uitbrengen hoef ik ook geen dure console te kopen. En dan alsnog is 1 core van de x360 een stuk sneller dan die eene ppe in de cell, die 7 spe's zitten er niet voor niks in. Die ppe zit er alleen maar om de taken aan de spe's door te geven. En nee 1 spe kan niet het rekenwerk van 1 x360 core doen.
Feit is gewoon dat als je min of meer de hele cpu van de x360 en ps3 wil gebruiken dat niet 1, 2, 3 te porten is en je dus gewoon je hele engine opnieuw moet maken.
En waar scheld ik trouwens? of noem je crap al schelden? in dat geval ben je behoorlijk zielig bezig.
Dat lijkt me toch wel duidelijk dat het door het blad komtquote:Op zondag 16 april 2006 19:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik hoop dat die pixeligheid komt doordat het scans zijn van een blad, anders vrees ik dat we weer een nieuw textureprobleem hebben a la N64
Wat mijn standpunt vanaf het begin al wasquote:Op zondag 16 april 2006 19:06 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Samenvatting: ports zijn eenvoudig te doen maar verwacht niet een subliem meesterwerkje als je dr niet veel tijd insteekt
Grafisch inderdaad niet echt goed nee. Wel een aparte speel ervaring. Ben benieuwd hoe het uitpakt.quote:Op zondag 16 april 2006 18:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaat dit nog steeds over de revolution?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Totdat ik de eerste hires filmpjes zie kijk ik de kat uit de boom.quote:Op zondag 16 april 2006 19:06 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel duidelijk dat het door het blad komt
Ach, zoals ik al eerder met je discussieerde, ze kunnen elke game maken kwa gameplay met duidelijke nette graphics, en dat is genoeg voor mij. Voor graphics moeten we maar 500e neertellen om Crysis te spelen.quote:Op zondag 16 april 2006 19:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat mijn standpunt vanaf het begin al was
Maar goed, ik vind Red Steel er echt prima uit zien als je die scan-effecten wegdenkt
Genoeg 360 titels die er op een SDTV echt niet veel beter uit zien.
Mwoh, diminishing gains enzo, denk dat 300 genoeg zal zijn voor voldoende hoge settings tenzij je een 2560x1600 monitor oid hebt ..quote:Op zondag 16 april 2006 19:11 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ach, zoals ik al eerder met je discussieerde, ze kunnen elke game maken kwa gameplay met duidelijke nette graphics, en dat is genoeg voor mij. Voor graphics moeten we maar 500e neertellen om Crysis te spelen.
Geinig Mooquote:"This month seven prominent developers have spoked to ONM in confidence about their Revolution projects - 12 games in total.
Unfortunately, we're not allowed to tell you which developers they are or what games they're working on- but believe on us when we say that the next few months will be very exciting."
Ik heb liever een game met goede art dan een game met ultra high res ge-normal mapte muur textures.quote:Op zondag 16 april 2006 19:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh, diminishing gains enzo, denk dat 300 genoeg zal zijn voor voldoende hoge settings tenzij je een 2560x1600 monitor oid hebt ..
En de graphics die de Revo zet vind ik voorlopig prima, misschien dat wanneer het verschil met de PC en in mindere mate 360/PS3 groter wordt dat ik me er meer aan 'stoor', maar weerhouden van het spelen zal het me nooit en ik betwijfel zelfs of ik er ooit echt mee bezig zal zijn.
Het kan jouw standpunt wel zijn, maar het feit is dat je je x360 code niet even kan recompilen naar ps3 code omdat dat dus gewoon niet, ik herhaal, niet gaat werken. Je moet dus je engine opniew schrijven. Is geen kwestie van een standpunt of een mening, maar een feit.quote:Op zondag 16 april 2006 19:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat mijn standpunt vanaf het begin al was
Maar goed, ik vind Red Steel er echt prima uit zien als je die scan-effecten wegdenkt
Genoeg 360 titels die er op een SDTV echt niet veel beter uit zien.
Mwah dat weet ik niet. De ps3 en x360 worden neergezet als machines met uber gfx, gamers zullen daarvan dus eerder het beste van het beste verwachten dan van de revo. Denk dat devvers liever alles uit de ps3 en x360 willen halen, of dat zo makkelijk kan is natuurlijk weer iets anders. Wat dat betreft denk ik dat devs veel eerder alles uit de revo kunnen halen dan uit de ps3 of x360.quote:Op zondag 16 april 2006 19:49 schreef BMH het volgende:
Stelling: Doordat de Revolution's grafische hardware beperkter is dan die van de 360 & PS3 zullen developers sneller alles het laatste beetje kracht uit de console halen. Als developers hierna nog mooiere games willen maken, dan moeten ze zich wel gaan richten op art & niet op grafische effecten alleen.
Ik doelde niet op de pixelachtigheid, maar op de hoekerigheid van de artwork. Allemaal rechte lijnen. Over de stelling; ik weet het niet. Het kan ook goed betekenen dat je na een eerste golf games niks meer krijgt omdat de publlisher het toch niet onteressant vindt zonder top-graphics.quote:Op zondag 16 april 2006 19:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik hoop dat die pixeligheid komt doordat het scans zijn van een blad, anders vrees ik dat we weer een nieuw textureprobleem hebben a la N64
quote:Hij schrijft zoal dat hij zin heeft in de E3 en dat hij baalt dat hij vanwege die verdraaide NDA's (Non Disclosure Agreements) nog niet alles aan ons mag vertellen wat hij al in de wandelgangen heeft opgevangen. Uit baldadigheid geeft hij vandaag dus toch alvast een interessante hint van een grote E3 aankondiging:
"However, one thing I can say is this:
A game you never expected to see as an MMO is about to become one - and it's not coming to the Revolution."
Maar waarom zegt hij dat het niet op de Revolution komt terwijl het over de Revolution gaat ?quote:
Weeniequote:Op zondag 16 april 2006 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar waarom zegt hij dat het niet op de Revolution komt terwijl het over de Revolution gaat ?
Marginaal? bedoel je het laatste jaar of over de hele levensduur? Want het verschil tussen de eerste genaratie games en de laatste is aanzienlijk. Vergelijk gewoon maar tekken tag tournement met Tekken 5, Silent hill 2 met Silent Hill 4, jak&daxter en Jak3, Resident evil code veronica met Resident Evil 4.. Dat is echt wel een wereld van verschil. En ik weet zeker dat wat je over 5 jaar op de ps3/xbox360 ziet echt stukken beter is dan wat je er nu op ziet.quote:Op zondag 16 april 2006 20:01 schreef Retuobak het volgende:
Ja, wat dat betreft heb ik toch zoiets van eerst zien dan geloven. Tegen het einde van de looptijd van de PS2 en Xbox zie of zag je ook dat grafische vooruitgang marginaal was. En toch hadden de meeste games echt een artstijl van niks of supercleane doodsaaie graphics.
GTA komt zowiezo niet naar Revolution. Maar een GTA MMO is niet vergezocht. Dus hij heeft het zeker over een andere titel. Halo MMO ofzow.quote:
Je vergeet XIII, prachtige game.quote:Op zondag 16 april 2006 19:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb liever een game met goede art dan een game met ultra high res ge-normal mapte muur textures.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"Next gen graphics"... voor mij hoeft het nog niet. Ik hoop dat dankzij de hardware beperkingen van de revolution developers nu echt aandacht gaan besteden aan art in plaats van betere High Dynamic Range Lighting modellen.
Halo MMO ?quote:Op zondag 16 april 2006 22:18 schreef BMH het volgende:
[..]
GTA komt zowiezo niet naar Revolution. Maar een GTA MMO is niet vergezocht. Dus hij heeft het zeker over een andere titel. Halo MMO ofzow.
Planetside, huxley...quote:Op zondag 16 april 2006 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Halo MMO ?
1. Dat is pure uitmelkerij
2. Waarom dat uitmelkerij is ? Hoe de fuck wil je een Halo MMO maken ? Halo is een shooter.
Dat mag het weliswaar niet betekenen, maar vaak wordt dit gewoonweg niet gedaan. Het is echt zo dat je vaak de easy way out neemt, en als je met weinig moet werken, je gedwongener bent om veel creatiever te werk te gaanquote:Het gebrek aan kracht mag niet betekenen dat je dan pas gaat nadenken over hoe je alles zo goed mogelijk kan vormgeven. Lijkt mij dat je ongeacht hoeveel kracht je hebt het altijd zo goed mogelijk probeert te doen met wat je tot je beschikking hebt.
Je moederquote:Op zondag 16 april 2006 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
Kill_em_all ga eens weg met die kutdiscussie
Ja dat is wel waar. Wist ook niet helemaal hoe ik kon typen wat ik precies in mijn hoofd dacht Als ik de keuze had zou ik iig niet met iets half assed komen, met meer dan genoeg kracht zou ik juist iets mooi willen vormgeven omdat je niet gelimiteerd word (met minder kracht zou ik dat ook willen om juist met iets beperkts alsnog iets goeds neer te zetten). Maargoed geld en tijd spelen natuurlijk ook een rol.quote:Dat mag het weliswaar niet betekenen, maar vaak wordt dit gewoonweg niet gedaan. Het is echt zo dat je vaak de easy way out neemt, en als je met weinig moet werken, je gedwongener bent om veel creatiever te werk te gaan
Het laatste jaarquote:Op zondag 16 april 2006 22:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Marginaal? bedoel je het laatste jaar of over de hele levensduur?
Mischien Pokemon DSquote:
Halo MMOquote:
alleen heeft iedereen die pkmn gespeeld heeft wel eens aan een pkmn mmo gedacht.quote:
Dan is het goedquote:
1. Ik was anders niet degeene die daarover begon, ik zij alleen dat het niet klopte wat er gezegd werd.quote:Op zondag 16 april 2006 22:51 schreef MMaRsu het volgende:
Kill_em_all, die discussie van je was gewoon totaal offtopic..
jouw moeder dus
Het zou ook voor de DS kunnen zijn.quote:
bomzaldroppen was leuker.quote:Op maandag 17 april 2006 10:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"OMG, it prints money!!"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |