abonnement Unibet Coolblue
pi_37012056
Uhm ja oke wat jij wil jongen. Als jij 3kwart van een systeem niet wil gebruiken dan gaat het zo idd wel lukken. Maar dan kan je net zo goed die game op de xbox of ps2 uitbrengen hoef ik ook geen dure console te kopen. En dan alsnog is 1 core van de x360 een stuk sneller dan die eene ppe in de cell, die 7 spe's zitten er niet voor niks in. Die ppe zit er alleen maar om de taken aan de spe's door te geven. En nee 1 spe kan niet het rekenwerk van 1 x360 core doen.

Feit is gewoon dat als je min of meer de hele cpu van de x360 en ps3 wil gebruiken dat niet 1, 2, 3 te porten is en je dus gewoon je hele engine opnieuw moet maken.

En waar scheld ik trouwens? of noem je crap al schelden? in dat geval ben je behoorlijk zielig bezig.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 16 april 2006 @ 18:26:52 #202
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37012188
Gaat dit nog steeds over de revolution?




Houd van een lijntje.
  zondag 16 april 2006 @ 18:35:12 #203
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37012338
Het ziet er nog een beetje hoekig uit allemaal
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 16 april 2006 @ 18:38:18 #204
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37012411
quote:
me: so whats this ibm news?
him: well, i talked to a guy from the Broadway (Rev's CPU) team
him: they're wrapping up their work with it, they'll be done by the end of this month
him: the chip's been finalized for quite some time, and testing is pretty much done, and the work with Nintendo on our site is going to end at the end of April or begining of May, so I asked what he's moving onto after that
him: turns out IBM is going to use the Rev's CPU in one of their printers :-P
him: so after they're done working with Nintendo, they're going to use the same chip but only apply it to a printer they're designing

me: LOL
me: why is it perfect for a printer?
him: no ida
him: *idea
him: cheap probably
him: its a pretty darn efficient 733mhz CPU
hHhahaha
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_37013016
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:35 schreef Cheiron het volgende:
Het ziet er nog een beetje hoekig uit allemaal
Ik hoop dat die pixeligheid komt doordat het scans zijn van een blad, anders vrees ik dat we weer een nieuw textureprobleem hebben a la N64
pi_37013084
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Uhm ja oke wat jij wil jongen. Als jij 3kwart van een systeem niet wil gebruiken dan gaat het zo idd wel lukken. Maar dan kan je net zo goed die game op de xbox of ps2 uitbrengen hoef ik ook geen dure console te kopen. En dan alsnog is 1 core van de x360 een stuk sneller dan die eene ppe in de cell, die 7 spe's zitten er niet voor niks in. Die ppe zit er alleen maar om de taken aan de spe's door te geven. En nee 1 spe kan niet het rekenwerk van 1 x360 core doen.

Feit is gewoon dat als je min of meer de hele cpu van de x360 en ps3 wil gebruiken dat niet 1, 2, 3 te porten is en je dus gewoon je hele engine opnieuw moet maken.

En waar scheld ik trouwens? of noem je crap al schelden? in dat geval ben je behoorlijk zielig bezig.
Samenvatting: ports zijn eenvoudig te doen maar verwacht niet een subliem meesterwerkje als je dr niet veel tijd insteekt
  zondag 16 april 2006 @ 19:06:59 #207
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37013092
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:04 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ik hoop dat die pixeligheid komt doordat het scans zijn van een blad, anders vrees ik dat we weer een nieuw textureprobleem hebben a la N64
Dat lijkt me toch wel duidelijk dat het door het blad komt
Houd van een lijntje.
  zondag 16 april 2006 @ 19:09:11 #208
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37013140
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:06 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Samenvatting: ports zijn eenvoudig te doen maar verwacht niet een subliem meesterwerkje als je dr niet veel tijd insteekt
Wat mijn standpunt vanaf het begin al was

Maar goed, ik vind Red Steel er echt prima uit zien als je die scan-effecten wegdenkt
Genoeg 360 titels die er op een SDTV echt niet veel beter uit zien.
  zondag 16 april 2006 @ 19:09:17 #209
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37013144
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Gaat dit nog steeds over de revolution?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grafisch inderdaad niet echt goed nee. Wel een aparte speel ervaring. Ben benieuwd hoe het uitpakt.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_37013149
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:06 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch wel duidelijk dat het door het blad komt
Totdat ik de eerste hires filmpjes zie kijk ik de kat uit de boom.
pi_37013192
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:09 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Wat mijn standpunt vanaf het begin al was

Maar goed, ik vind Red Steel er echt prima uit zien als je die scan-effecten wegdenkt
Genoeg 360 titels die er op een SDTV echt niet veel beter uit zien.
Ach, zoals ik al eerder met je discussieerde, ze kunnen elke game maken kwa gameplay met duidelijke nette graphics, en dat is genoeg voor mij. Voor graphics moeten we maar 500e neertellen om Crysis te spelen.
  zondag 16 april 2006 @ 19:18:59 #212
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37013367
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:11 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ach, zoals ik al eerder met je discussieerde, ze kunnen elke game maken kwa gameplay met duidelijke nette graphics, en dat is genoeg voor mij. Voor graphics moeten we maar 500e neertellen om Crysis te spelen.
Mwoh, diminishing gains enzo, denk dat 300 genoeg zal zijn voor voldoende hoge settings tenzij je een 2560x1600 monitor oid hebt ..

En de graphics die de Revo zet vind ik voorlopig prima, misschien dat wanneer het verschil met de PC en in mindere mate 360/PS3 groter wordt dat ik me er meer aan 'stoor', maar weerhouden van het spelen zal het me nooit en ik betwijfel zelfs of ik er ooit echt mee bezig zal zijn.
  zondag 16 april 2006 @ 19:29:00 #213
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_37013613
Peristilius en pkwarts(geloof ik): ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie bob ross boxart als basis heb gebruikt om dit te maken:
http://img454.imageshack.us/my.php?image=revosafri3zp.jpg

zo wel, sorry dan, maar ik vind het ook zo mooi gemaakt(slijm slijm).

..ja, ik weet dat het slecht is maar het kostte me maar een half uurtje.
  zondag 16 april 2006 @ 19:30:11 #214
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37013643
Ik vind hem leuk moomoo
pi_37013699
quote:
"This month seven prominent developers have spoked to ONM in confidence about their Revolution projects - 12 games in total.
Unfortunately, we're not allowed to tell you which developers they are or what games they're working on- but believe on us when we say that the next few months will be very exciting."
Geinig Moo
  zondag 16 april 2006 @ 19:33:41 #216
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37013716
Whehe die is tof moomoo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 16 april 2006 @ 19:41:21 #217
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37013923
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:18 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Mwoh, diminishing gains enzo, denk dat 300 genoeg zal zijn voor voldoende hoge settings tenzij je een 2560x1600 monitor oid hebt ..

En de graphics die de Revo zet vind ik voorlopig prima, misschien dat wanneer het verschil met de PC en in mindere mate 360/PS3 groter wordt dat ik me er meer aan 'stoor', maar weerhouden van het spelen zal het me nooit en ik betwijfel zelfs of ik er ooit echt mee bezig zal zijn.
Ik heb liever een game met goede art dan een game met ultra high res ge-normal mapte muur textures.







"Next gen graphics"... voor mij hoeft het nog niet. Ik hoop dat dankzij de hardware beperkingen van de revolution developers nu echt aandacht gaan besteden aan art in plaats van betere High Dynamic Range Lighting modellen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 16 april 2006 @ 19:45:15 #218
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37014035
Stijl is idd ook belangrijk, geef mij maar die koddige settlertjes uit Settlers III ipv die 'realistische' mannetjes uit Settlers V
  zondag 16 april 2006 @ 19:49:23 #219
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37014146
Stelling: Doordat de Revolution's grafische hardware beperkter is dan die van de 360 & PS3 zullen developers sneller alles het laatste beetje kracht uit de console halen. Als developers hierna nog mooiere games willen maken, dan moeten ze zich wel gaan richten op art & niet op grafische effecten alleen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 16 april 2006 @ 20:01:04 #220
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37014478
Ja, wat dat betreft heb ik toch zoiets van eerst zien dan geloven. Tegen het einde van de looptijd van de PS2 en Xbox zie of zag je ook dat grafische vooruitgang marginaal was. En toch hadden de meeste games echt een artstijl van niks of supercleane doodsaaie graphics.
pi_37015592
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:09 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Wat mijn standpunt vanaf het begin al was

Maar goed, ik vind Red Steel er echt prima uit zien als je die scan-effecten wegdenkt
Genoeg 360 titels die er op een SDTV echt niet veel beter uit zien.
Het kan jouw standpunt wel zijn, maar het feit is dat je je x360 code niet even kan recompilen naar ps3 code omdat dat dus gewoon niet, ik herhaal, niet gaat werken. Je moet dus je engine opniew schrijven. Is geen kwestie van een standpunt of een mening, maar een feit.
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:49 schreef BMH het volgende:
Stelling: Doordat de Revolution's grafische hardware beperkter is dan die van de 360 & PS3 zullen developers sneller alles het laatste beetje kracht uit de console halen. Als developers hierna nog mooiere games willen maken, dan moeten ze zich wel gaan richten op art & niet op grafische effecten alleen.
Mwah dat weet ik niet. De ps3 en x360 worden neergezet als machines met uber gfx, gamers zullen daarvan dus eerder het beste van het beste verwachten dan van de revo. Denk dat devvers liever alles uit de ps3 en x360 willen halen, of dat zo makkelijk kan is natuurlijk weer iets anders. Wat dat betreft denk ik dat devs veel eerder alles uit de revo kunnen halen dan uit de ps3 of x360.

Wat betreft art, ik denk dat de meeste devs sowieso proberen om zoveel mogelijk stijl in hun games te stoppen, meer effecten kunnen daar aan bijdragen. Misschien dat ze met minder kracht veel meer proberen om alles mooi en stijlvol te maken, maar lijkt mij dat je dat ook doet als je veek kracht hebt omdat je daar dan juist meer mogelijkheden voor hebt.

Het gebrek aan kracht mag niet betekenen dat je dan pas gaat nadenken over hoe je alles zo goed mogelijk kan vormgeven. Lijkt mij dat je ongeacht hoeveel kracht je hebt het altijd zo goed mogelijk probeert te doen met wat je tot je beschikking hebt.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 16 april 2006 @ 21:10:37 #222
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37016334
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:04 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ik hoop dat die pixeligheid komt doordat het scans zijn van een blad, anders vrees ik dat we weer een nieuw textureprobleem hebben a la N64
Ik doelde niet op de pixelachtigheid, maar op de hoekerigheid van de artwork. Allemaal rechte lijnen. Over de stelling; ik weet het niet. Het kan ook goed betekenen dat je na een eerste golf games niks meer krijgt omdat de publlisher het toch niet onteressant vindt zonder top-graphics.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 16 april 2006 @ 21:34:54 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37016993
Kill_em_all ga eens weg met die kutdiscussie
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37017327
Luke Smith van 1UP:
quote:
Hij schrijft zoal dat hij zin heeft in de E3 en dat hij baalt dat hij vanwege die verdraaide NDA's (Non Disclosure Agreements) nog niet alles aan ons mag vertellen wat hij al in de wandelgangen heeft opgevangen. Uit baldadigheid geeft hij vandaag dus toch alvast een interessante hint van een grote E3 aankondiging:

"However, one thing I can say is this:
A game you never expected to see as an MMO is about to become one - and it's not coming to the Revolution."
  zondag 16 april 2006 @ 21:48:30 #225
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37017366


Maarja, het is vast GTA
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37017490
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:48 schreef MMaRsu het volgende:


Maarja, het is vast GTA
Maar waarom zegt hij dat het niet op de Revolution komt terwijl het over de Revolution gaat ?
  zondag 16 april 2006 @ 21:57:18 #227
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37017613
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Maar waarom zegt hij dat het niet op de Revolution komt terwijl het over de Revolution gaat ?
Weenie
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 16 april 2006 @ 22:17:22 #228
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37018103
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:01 schreef Retuobak het volgende:
Ja, wat dat betreft heb ik toch zoiets van eerst zien dan geloven. Tegen het einde van de looptijd van de PS2 en Xbox zie of zag je ook dat grafische vooruitgang marginaal was. En toch hadden de meeste games echt een artstijl van niks of supercleane doodsaaie graphics.
Marginaal? bedoel je het laatste jaar of over de hele levensduur? Want het verschil tussen de eerste genaratie games en de laatste is aanzienlijk. Vergelijk gewoon maar tekken tag tournement met Tekken 5, Silent hill 2 met Silent Hill 4, jak&daxter en Jak3, Resident evil code veronica met Resident Evil 4.. Dat is echt wel een wereld van verschil. En ik weet zeker dat wat je over 5 jaar op de ps3/xbox360 ziet echt stukken beter is dan wat je er nu op ziet.

Of dat bij de REV het geval zal zijn betwijfel ik wel. Nintendo heeft gewoon hun Gamecube gepimpt en dat is dan de hardware van de REV. Grafisch zal de REV denk ik wel wat achter blijven op de ps3/xbox360. Maar zover ik nintendo heb begrepen richting zich helemaal op gameplay en niet op graphics. Dus wanneer ze dat lukt(het goed uitwerken van de gameplay) dan zie ik die REV nog wel wat worden
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zondag 16 april 2006 @ 22:18:52 #229
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37018147
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:48 schreef MMaRsu het volgende:


Maarja, het is vast GTA
GTA komt zowiezo niet naar Revolution. Maar een GTA MMO is niet vergezocht. Dus hij heeft het zeker over een andere titel. Halo MMO ofzow.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 16 april 2006 @ 22:21:32 #230
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_37018227
quote:
Op zondag 16 april 2006 19:41 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb liever een game met goede art dan een game met ultra high res ge-normal mapte muur textures.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

"Next gen graphics"... voor mij hoeft het nog niet. Ik hoop dat dankzij de hardware beperkingen van de revolution developers nu echt aandacht gaan besteden aan art in plaats van betere High Dynamic Range Lighting modellen.
Je vergeet XIII, prachtige game.

The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_37018536
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:18 schreef BMH het volgende:

[..]

GTA komt zowiezo niet naar Revolution. Maar een GTA MMO is niet vergezocht. Dus hij heeft het zeker over een andere titel. Halo MMO ofzow.
Halo MMO ?

1. Dat is pure uitmelkerij

2. Waarom dat uitmelkerij is ? Hoe de fuck wil je een Halo MMO maken ? Halo is een shooter.
  zondag 16 april 2006 @ 22:38:39 #232
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37018787
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Halo MMO ?

1. Dat is pure uitmelkerij

2. Waarom dat uitmelkerij is ? Hoe de fuck wil je een Halo MMO maken ? Halo is een shooter.
Planetside, huxley...
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 16 april 2006 @ 22:40:33 #233
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_37018837
@ aantal views.
push it to the limit
pi_37018840
Ik zit niet op Halo in MMO vorm te wachten, maar er zijn al MMOFPS in de maak, Project Offset bijvoorbeeld, en dat wordt echt gaaf

Kill em all, over dit stuk:
quote:
Het gebrek aan kracht mag niet betekenen dat je dan pas gaat nadenken over hoe je alles zo goed mogelijk kan vormgeven. Lijkt mij dat je ongeacht hoeveel kracht je hebt het altijd zo goed mogelijk probeert te doen met wat je tot je beschikking hebt.
Dat mag het weliswaar niet betekenen, maar vaak wordt dit gewoonweg niet gedaan. Het is echt zo dat je vaak de easy way out neemt, en als je met weinig moet werken, je gedwongener bent om veel creatiever te werk te gaan
pi_37019052
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
Kill_em_all ga eens weg met die kutdiscussie
Je moeder
quote:
Dat mag het weliswaar niet betekenen, maar vaak wordt dit gewoonweg niet gedaan. Het is echt zo dat je vaak de easy way out neemt, en als je met weinig moet werken, je gedwongener bent om veel creatiever te werk te gaan
Ja dat is wel waar. Wist ook niet helemaal hoe ik kon typen wat ik precies in mijn hoofd dacht Als ik de keuze had zou ik iig niet met iets half assed komen, met meer dan genoeg kracht zou ik juist iets mooi willen vormgeven omdat je niet gelimiteerd word (met minder kracht zou ik dat ook willen om juist met iets beperkts alsnog iets goeds neer te zetten). Maargoed geld en tijd spelen natuurlijk ook een rol.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 16 april 2006 @ 22:49:02 #236
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37019087
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:17 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Marginaal? bedoel je het laatste jaar of over de hele levensduur?
Het laatste jaar
pi_37019089
verkeerde knop
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 16 april 2006 @ 22:51:13 #238
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37019171
Kill_em_all, die discussie van je was gewoon totaal offtopic..

jouw moeder dus
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 16 april 2006 @ 23:04:10 #239
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37019568
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Luke Smith van 1UP:
[..]

Mischien Pokemon DS
Houd van een lijntje.
  zondag 16 april 2006 @ 23:05:44 #240
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37019613
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Mischien Pokemon DS
Halo MMO
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 16 april 2006 @ 23:08:54 #241
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37019702
Halo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 16 april 2006 @ 23:11:36 #242
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_37019772
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Mischien Pokemon DS
alleen heeft iedereen die pkmn gespeeld heeft wel eens aan een pkmn mmo gedacht.
  zondag 16 april 2006 @ 23:52:16 #243
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37020842
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:49 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Het laatste jaar
Dan is het goed
En dan klopt het ook, ze hebben nu wel zo'n beetje alles uit de ps2 en xbox geperst. Daarom ook nieuwe consoles
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37021576
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:51 schreef MMaRsu het volgende:
Kill_em_all, die discussie van je was gewoon totaal offtopic..

jouw moeder dus
1. Ik was anders niet degeene die daarover begon, ik zij alleen dat het niet klopte wat er gezegd werd.
2. Gelukkig hebben we al 66 topics die geheel ontopic zijn
3. Idd mijn moeder want die maakt altijd eten voor me
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 17 april 2006 @ 00:33:05 #245
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37021985
Whatever dan niet...

Er is hier al zovaak gezegd dat we hier geen bullshit discussies willen over wat allemaal wel niet kan met/tussen 360/ps3.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37023372
Ergens is het wel een voordeel dat de REV wat mindere hardware heeft, zo zul je je niet al te erg storen als de PC m voorbijstreeft kwa graphics, terwijl het wel stoort als je een powerconsole koopt en je na een tijdje tot de conlussie komt dat je 'power' kan weglaten.

Komt nog eens bij dat de lat van graphics lager ligt waardoor de developers minder last hebben van de concurrentie wat betreft ' we moeten die benchmarks halen anders verkoopt t minder', zoals het het geval zal zijn op de 360/ps3 waar je je toch moet houden aan de constante stroom van verbeterde graphics binnen de levenscyclus.
  maandag 17 april 2006 @ 09:48:22 #247
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37025326
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Luke Smith van 1UP:
[..]

Het zou ook voor de DS kunnen zijn.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_37025518
quote:
Op maandag 17 april 2006 09:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het zou ook voor de DS kunnen zijn.


Het is de Halo MMO denk ik.
  maandag 17 april 2006 @ 10:34:45 #249
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_37026043
quote:
Op zondag 16 april 2006 18:38 schreef BMH het volgende:

[..]

hHhahaha
"OMG, it prints money!!"

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 17 april 2006 @ 10:40:47 #250
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_37026135
quote:
Op maandag 17 april 2006 10:34 schreef Tomasso het volgende:

[..]

"OMG, it prints money!!"

[afbeelding]
bomzaldroppen was leuker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')