GMTAquote:Op donderdag 13 april 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden we allemaal eenGF
icoon hebben...
You really, really love me.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden we allemaal eenGF
icoon hebben...
In die Heimat hebben ze nog Lebensraum genoeg hoor!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan was de wereld een stuk rustiger. De sletten zouden elkaar via SOA's uitmoorden en ik had net dat kleine stukje extra Lebensraum.![]()
Duitsland is so passé...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In die Heimat hebben ze nog Lebensraum genoeg hoor!
Ik ben gewoon jaloers...quote:
Je zou er zelf ook iets aan kunnen doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan was de wereld een stuk rustiger. De sletten zouden elkaar via SOA's uitmoorden en ik had net dat kleine stukje extra Lebensraum.![]()
Ik heb net mn linkerhand opgetild voor een slok koffie, dat was wel weer genoeg moeite voor vandaag.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je zou er zelf ook iets aan kunnen doen.
Zolang ik geen ava tegenkom die IK leuker vind dan deze, kan ik je daar helaas niet mee helpen.quote:
neen. Tip: verleden tijdquote:
Aan je ava te beoordelen liggen je kwaliteitseisen nou niet echt hoog, dus dat zou toch niet zoveel moeite moeten kosten...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zolang ik geen ava tegenkom die IK leuker vind dan deze, kan ik je daar helaas niet mee helpen.![]()
Het leven is zwaar.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb net mn linkerhand opgetild voor een slok koffie, dat was wel weer genoeg moeite voor vandaag.![]()
Een kop koffie blijkbaar ookquote:
Ik ga zelf niet zoeken naar een andere.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan je ava te beoordelen liggen je kwaliteitseisen nou niet echt hoog, dus dat zou toch niet zoveel moeite moeten kosten...
Ondanks mijn adoratie voor jou, ga ik me niet voor dat karretje laten spannen...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga zelf niet zoeken naar een andere.
Jij hebt een adoratie voor iedere pratende kut hier in de zaal.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ondanks mijn adoratie voor jou, ga ik me niet voor dat karretje laten spannen...![]()
Oerdriften he... De kans op voortplanting zo groot mogelijk maken door bij zoveel mogelijk verschillende vrouwtjes voor nageslacht te zorgen...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt een adoratie voor iedere pratende kut hier in de zaal.![]()
Dat mag dan wel waar wezen, ik heb toch het idee die afbeelding ergens eerder gezien te hebben...quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oerdriften he... De kans op voortplanting zo groot mogelijk maken door bij zoveel mogelijk verschillende vrouwtjes voor nageslacht te zorgen... wanhopige mislukkende pogingen te wagen
Dat zou prima kunnen, ik heb deze ava al eens eerder gebruikt een tijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:41 schreef david. het volgende:
[..]
Dat mag dan wel waar wezen, ik heb toch het idee die afbeelding ergens eerder gezien te hebben...
Het zoveelste voorbeeld van een goed gefundeerde Tranceptor post...quote:
Ik vermaak me zo ook prima.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Wanneer ga je nou es waarmaken dat je zo'n goed discussieerder bent in plaats van iedere keer met van die stompzinnige, zielige reacties te komen?
Dat is je van harte gegund, maar pretendeer dan ook niet zo'n 'Übermensch' te zijn...quote:
Ik geloof dat je Polen's posts nog eens moet lezen en dan nog eens moet kijken wie wat pretendeert. Ik pretendeer helemaal geen 'übermensch' te zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is je van harte gegund, maar pretendeer dan ook niet zo'n 'Übermensch' te zijn...
Je 'discussie'niveau is echter meestal een enorme aanfluiting, tegen het zuigende aan. Dat stoort soms wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik geloof dat je Polen's posts nog eens moet lezen en dan nog eens moet kijken wie wat pretendeert. Ik pretendeer helemaal geen 'übermensch' te zijn.![]()
Zie de aanhalingstekens... Ik hou geen bookmarks bij, maar ik heb je toch meer dan eens zien beweren dat jij je uitspraken en meningen zo goed fundeert... En ik mis de praktische invulling van die uitspraken...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik geloof dat je Polen's posts nog eens moet lezen en dan nog eens moet kijken wie wat pretendeert. Ik pretendeer helemaal geen 'übermensch' te zijn.![]()
Dat zegt weinig over mijn 'discussieniveau', ook omdat ik dan aan het 'zuigen' ben zoals je het wenst te noemen en niet aan het discusseren. En nee, ik ga het verschil tussen beiden niet uitleggen, ik ben geen pedagogisch begeleider.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:51 schreef david. het volgende:
[..]
Je 'discussie'niveau is echter meestal een enorme aanfluiting, tegen het zuigende aan. Dat stoort soms wel.
Zo kun je het ook formuleren natuurlijk...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:51 schreef david. het volgende:
[..]
Je 'discussie'niveau is echter meestal een enorme aanfluiting, tegen het zuigende aan. Dat stoort soms wel.
Ik fundeer mijn meningen over serieuze onderwerpen ook zeker goed. Daar is gewoon geen sprake van, dit is gewoon een beetje playful voor me, borrelpraat.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie de aanhalingstekens... Ik hou geen bookmarks bij, maar ik heb je toch meer dan eens zien beweren dat jij je uitspraken en meningen zo goed fundeert... En ik mis de praktsiche invulling van die uitspraken...
Dat blijkt maar weer eens. Vent, probeer niet zo hard. Je bent leuker als je het niet doet.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:53 schreef david. het volgende:
Want jij weet ook heel goed dat ik jou niet als concurrentie zie, of zal zien. En dat dat dus totaal geen onderwerp is. En dat je me er niet mee zal raken. Enz.
Recent voorbeeld, ik maak een opmerking dat ik het geluid van de SH101 en de TB303 wel van elkaar kan onderscheiden en vervolgens lul ik volgens jou meteen uit m'n nek...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik fundeer mijn meningen over serieuze onderwerpen ook zeker goed. Daar is gewoon geen sprake van, dit is gewoon een beetje playful voor me.
Dat punt over de sh101 onderbouwde ik ook, dus wat is precies je probleem ermee? Ik geloof er gewoon geen drol van, dan zeg ik dat. Ik wil best de discussie verder voeren, maar dan krijg je geemmer van modjes hier die ons naar MUZ verwijzen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Recent voorbeeld, ik maak een opmerking dat ik het geluid van de SH101 en de TB303 wel van elkaar kan onderscheiden en vervolgens lul ik volgens jou meteen uit m'n nek...
Playful ok, maar op zo'n moment is er m.i. echt geen reden om over te gaan tot zuigen, wat ik me dan bij de gemiddelde tieten discussie dan wel kan voorstellen...
Beeld je maar niet in dat jij mijn humeur negatief beïnvloedt.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer eens. Vent, probeer niet zo hard. Je bent leuker als je het niet doet.![]()
Doe niet zo licht aangebrand en neem het met een bak zout, neem een voorbeeld aan Pheno bijvoorbeeld. Geniet van het weer en zet een vrolijk gezicht op.![]()

Hoi, hier ben ik weer. Flame mequote:Op donderdag 13 april 2006 15:55 schreef Tranceptor het volgende:
Doe niet zo licht aangebrand en neem het met een bak zout, neem een voorbeeld aan Pheno bijvoorbeeld. Geniet van het weer en zet een vrolijk gezicht op.![]()
Ik beeld me niets in, ik lees alleen een hoop frustratie in je posts. Jezus man, miep niet zo! Ik ben blij voor jou en Mokski.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:00 schreef david. het volgende:
[..]
Beeld je maar niet in dat jij mijn humeur negatief beïnvloedt.
En dat je geen concurrentie bent weet je en dat je me niet raakt ook. En als jij het niet weet, weet ik het wel..
Een normale onderbouwing begint m.i. niet met 'je lult uit je nek'. En dat doorverwijzen naar MUZ zal ook zo'n vaart niet lopen. Dat gebeurde de afgelopen week in ieder geval niet toen hier een heel gesprek gaande was over digitale fotografie.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat punt over de sh101 onderbouwde ik ook, dus wat is precies je probleem ermee? Ik geloof er gewoon geen drol van, dan zeg ik dat. Ik wil best de discussie verder voeren, maar dan krijg je geemmer van modjes hier die ons naar MUZ verwijzen.
Playful, vrijwel altijd. Maak je niet druk man! Het is een forum.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
gezellig is t hier
Het is beter dan de regen. Een hete zomer is goed!quote:
Je inschattingsvermogen laat duidelijk ook te wensen overquote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik beeld me niets in, ik lees alleen een hoop frustratie in je posts.
Mijn manier van uiten had wellicht wat genuanceerder gekund, ik zal het meenemen in de maandevaluatie. Zodra ik begin te posten moeten we opeens naar MUZ dan, geloof me nou maar.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een normale onderbouwing begint m.i. niet met 'je lult uit je nek'. En dat doorverwijzen naar MUZ zal ook zo'n vaart niet lopen. Dat gebeurde de afgelopen week in ieder geval niet toen hier een heel gesprek gaande was over digitale fotografie.
Goed zo!quote:Overigens slaap ik er geen nacht minder om hoor... Ik blijf groot fan van de "Discussing on the internet is like competing in the paralympics. Even if you win, you're still retarded." opmerking!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |