Je mag me mijn nuttige posts aanwijzen. Veel succes met zoeken!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Verveel je je ofzo Pheno, wat veel nutteloze posts weer.
Hij verveelt zich niet, hij verveelt ons.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Long time no seequote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Nee, die van jou brengt wereldnieuwsquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat erop duidt dat hij zich nu ook ernstig moet vervelenquote:
Ben je al een keer uitgepijpt?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef WeirdMicky het volgende:
Vraag 't eens aan'emquote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat erop duidt dat hij zich nu ook ernstig moet vervelen
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als WM hier post dan verveelt ie zich best wel, ja.
If you're gonna do itquote:Op donderdag 13 april 2006 14:16 schreef david. het volgende:
I'm your man.
Ik heb zat werk te doen, maar wil me graag vervelen juistquote:Op donderdag 13 april 2006 14:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik verveel me dus niet he, dat lijkt me duidelijk.
Ik heb normaal ook zat te doen, maar ik zit nu een beetje verdwaasd om me heen te kijken dat het nu niet zo is.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik heb zat werk te doen, maar wil me graag vervelen juist
Soms brabbelen mensen zo veel dat ik tussendoor makkelijk kan typenquote:
Je hebt een vrouw aan de telefoon?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Soms brabbelen mensen zo veel dat ik tussendoor makkelijk kan typen
Ga ik ook maar doen denk ik. Misschien sturen ze me dan wel naar huisquote:Op donderdag 13 april 2006 14:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook zat te doen, maar ik zit nu een beetje verdwaasd om me heen te kijken dat het nu niet zo is.
Ik ben benieuwd wat ik vanavond voorgeschoteld krijg.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:31 schreef vibri het volgende:
Vanavond pannekoeken!!!
Dus melismay heeft de (tuin)broek aan in huis?quote:
Ja, maar dat mag toch niemand weten.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik toch ook? he toch? niet dan?![]()
Tuinbroeken zijn niet toegestaan in mijn huis.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus melismay heeft de (tuin)broek aan in huis?
Niet eens zo'n gek idee nog zo'n masker voor je.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef david. het volgende:
And if you want another kind of love I'll wear a mask for you...
Jewel, iedereen weet nu toch wel dat we elkaar regelmatig uitwonen?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag toch niemand weten.![]()
Sterf.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zorgverzekeraars is echt zo'n prima gekozen woord, ze zorgen voor verzekeraars.![]()
Nee dat hebben de zorgverzekeraars dan weer liever niet. Ik moet nog jarenlang premie in het laatje brengen.quote:
Waar ga je eten?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik vanavond voorgeschoteld krijg.![]()
"The garbagecan"quote:
Je moet eens wat minder in de spiegel kijken als je mensen aanspreekt.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee nog zo'n masker voor je.![]()
Daar ga ik ook eten vanaaf...quote:
Ik kijk mensen meestal aan als ik tegen ze praat, daar past verder geen spiegel tussen. Jammer dat jij mensen niet aankijkt als je tegen ze praat, misschien is dat waarom ze irl niet terugpraten.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:50 schreef david. het volgende:
[..]
Je moet eens wat minder in de spiegel kijken als je mensen aanspreekt.
Pauper, verzeker je dan ook fatsoenlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 14:50 schreef Dickies het volgende:
Ik laat me standaard verzekeren. Ga ik 2 weken geleden naar de tandarts, wordt het niet vergoed omdat ik volgens die bosmongolen een basisverzekering zou hebben. Bij de tandarts werden 2 doelloze bagger foto's gemaakt van m'n rotkop die waarschijnlijk door geen hond ooit bekeken zijn. Kan ik mooi 60 euro betalen. Toch geld teveel.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |