Als je het niet verwácht, komt het natuurlijk wel als een enorme verrassing.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:29 schreef Natalie het volgende:
Ik ben niet zo van de terugvindposts. Als ex-FA kan ik het eigenlijk ook niet maken om ze te gebruiken.Dus ga ik hier maar even een tekstje neerpleuren om te zeggen dat ik géén kleine verwacht
Ik zal flink veel bonen etenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hoe we op het één of andere station komen moeten we dan even zien (even proppen waarschijnlijk), maar wij zijn met 4 of 5 personen (afhankelijk of EW nog ziek is).
Wij brengen nokwanda naar een station, wachten daar bij haar op de eerst trein (lekker warm in de auto desnoods) en daarna gaan wij terug naar Rotterdam/Den Haag.
Alicey zou dus mee kunnen rijden dan.
quote:
Dan kun je beter in een auto met allemaal mannen gaan zitten want het eten van veel eieren schijnt ook nog een ander effect te hebben. Wellicht reden voor EW om, ziek of niet ziek, toch wel heel erg graag mee te willenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik kan het beter met mijn dieet.. veel eieren
![]()
![]()
Kut. En de kofferbak?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:11 schreef Duvel het volgende:
Mijn auto is reeds vol, sorry!
Nee, ze heeft hem gewoon veel eieren gegevenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:20 schreef nokwanda het volgende:
Nou Mirage.... we weten nu iig hoe je dat met Oversight geregeld hebt.... one way or the other.
Volgens mij had dat niks met chagerijnen te maken
Alleen als Lynx meegaat, en anders moeten er 3 op de achterbank... Beetje proppenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:11 schreef Duvel het volgende:
Mijn auto is reeds vol, sorry!
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, ze heeft hem gewoon veel eieren gegeven![]()
A) mijn kontvlees groeit gestaagquote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef Mirage het volgende:
heenreis: Mirage, Oversight,zus... we pikken nokwanda en EW op bij een station.... dan naar het gat.
terugreis: Mirage, Oversight,zus... we zetten nokwanda en EW op een station af, blijven bij ze tot hun trein vertrekt... en Alicey kan dan meerijden naar Rotterdam. Alleen hoe we Alicey in de auto gaat proppen tot het station... we zien welMisschien dat nog iemand langs het station komt rijden ? (en trouwens..Zowel Oversight als nokwanda hebben geen vlees op hun billen... Alicey ook niet.. EX ook niet.. dus dat zou eigenlijk best een kort ritje moeten passen op de achterbank)
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:40 schreef Mirage het volgende:
ow.. ik praat wel telkens over mijn zus (behalve in de mail meen ik), maar ze heet gewoon Ingrid.
en dan zonder de "gewoon"
quote:
een schattige variant ervanquote:B) EW heeft een Bushmans ass![]()
quote:C) wij zijn gewend aan Afrikaanse toestanden dus het past altijd.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het weer líjkt mee te gaan vallen *klik*.
Gezellig!quote:Op donderdag 13 april 2006 17:24 schreef Jerruh het volgende:
hmzz..
tijd geleden las ik es een stukje van yvonne over dit solse gat... een vrij interessant, mooi stukje
ben er nog steeds nieuwsgierig naar. misschien als ik tijd heb, join ik wel...
Maar 20% regenkans! De buien lijken een dagje op te schuiven naar zondagquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |