abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36916362
Ik zag toevallig dat zijn website geopend is.
Eindelijk!

Ziet er op het eerste gezicht leuk uit, zal nog wel wat uitgebreider worden met de jaren.
Er staat ook dat er ook van alles kan gebeuren via de website.

Wat ik zelf een minpuntje vind zijn die bewegende graansprieten, als je dan aan het lezen bent, gaat alles een beetje draaien op het laatst.....

Website

> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_36917146
wat kan er allemaal gebeuren via de website dan?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36917245
tering, neem jij die gast nog steeds serieus?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_36920733
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:58 schreef Peekaboo het volgende:
Eindelijk!

Ziet er op het eerste gezicht leuk uit, zal nog wel wat uitgebreider worden met de jaren.

Wat ik zelf een minpuntje vind zijn die bewegende graansprieten, als je dan aan het lezen bent, gaat alles een beetje draaien op het laatst.....

Website

[afbeelding]
Mijn oordeel:
Vormgeving: Wel geinig gedaan, jammer dat het zo sloooowmotion is.
Inhoud: Ehh, nou, eh ja, nou ja weet je wat laat maar
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  donderdag 13 april 2006 @ 14:41:07 #5
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_36921703
Dat 'medium' met die verlengde 'M', dat is mooi overgenomen van de tv-serie medium. Goed zo Top Two Boxes Reclamebureau, Kaatsheuvel.

Idd mooi vormgegeven, maar verder vrij kut. En de inhoud laat ik maar.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_36922808
tis een trage kutsite
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36922852
Ik heb geen last van de sprietjes,
vind het juist een rustige overzichtelijke site en de kleine dingen, zoals de beweging, voorkomen dat het saai is.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36922888
Ziet er opzich wel grappig uit, alleen jammer dat het flash is. Websites in flash zijn kut.
  donderdag 13 april 2006 @ 15:26:45 #9
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_36923042
OMFG, hij heeft z'n website ingestraald

zzz
pi_36925936
Go Robbert go, ditch the fucking photographs and go go go!
Gaap Goals rulezzz!
pi_36926428
Je wordt wel gedwongen alles rustig te bekijken want ff snel doorklikken tot de info die je zoekt is er niet echt bij. Gaat een beetje langzaam. Maar ik kan me voorstellen dat dat juist opzet is.
Ik vond dat graan ook niet storend. Ik ging er wel heel even van "zweven". Maar niet meer dan wanneer je versnelde filmopnames ziet van een wolkenlucht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36928793
Leuke website , .....en je denkt onmiddelijk aan al die mooie graancirkels .
pi_36931449
dat stukje bij zijn biografie van

dat hij god dankt dat WIJ bestaan

ik vind het allemaal maar een raadsel en geloof eigenlijk geen woord van wat hij zegt
Erotisch is met een veertje, kinky is met een hele kip ja toch?
  vrijdag 14 april 2006 @ 00:06:26 #14
31101 _Led_
pi_36940567
-- zinniger bijdragen dan gebruikelijk voor jou is mag je best leveren hoor--

[ Bericht 88% gewijzigd door Mirage op 14-04-2006 10:45:45 ]
zzz
pi_36940679
ja leuke site wel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:28:12 #16
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_36950033
omdat hij een faker is.
voor het geval hij wel de 'real deal' is..... maar geloven doe ik dat niet.

Robert: als je de real deal bent zou ik als ik jou was wat meer richten op het VERDUIDELIJKEN van dit real deal gedoe dan het speels op de TV brengen voor geld!

kom eens met feiten in plaats van onduidelijk, vaag 'bewijsmateriaal' dat compleet open staat voor interpretatie.
¡ Experience Everything !
pi_36950050
Wat een slome site.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:29:40 #18
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_36950075
verkapte spam
pi_36950154
Oh damn. Weer zo'n ruk-site waar een reclamebureau helemaal op los is gegaan.

Wanneer leren die kneuzen nou eens dat niet iedereen flash heeft of wil hebben, en dat er niks mis is met een normale html versie van een pagina?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_36950804
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh damn. Weer zo'n ruk-site waar een reclamebureau helemaal op los is gegaan.

Wanneer leren die kneuzen nou eens dat niet iedereen flash heeft of wil hebben, en dat er niks mis is met een normale html versie van een pagina?
En toch is de klant meestal de persoon die zijn eigen site verkracht, "het moet bewegen, zo van woesj en flash enzo, snap je? Da's hip!"

Anyway, deze Robbert is een uitgemolken koe. Of in 't Engels: "stop beating the dead horse". Het is een oplichter pur-sang die grove fouten heeft gemaakt en net zoals alle andere oplichters in dit wereldje misbruik maakt van de goedgelovige wanhopigen die je ook wel in "Truth" tegen komt.

No offense, my point of view.
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:25:21 #21
141002 Soepblik
Nu met balletjes!
pi_36955584
Lelijk, traag en flash is zoooo 2005!
Kansloos!
Robert van den Google
Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:32:01 #22
146676 Lan-masters
ww.lan-masters.net
pi_36955805
Lanzame site
www.lan-masters.net SCHRIJF JE IN !
pi_36956048
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:51 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Het is een oplichter pur-sang die grove fouten heeft gemaakt en net zoals alle andere oplichters in dit wereldje misbruik maakt van de goedgelovige wanhopigen die je ook wel in "Truth" tegen komt.

De autohandelaar is een oplichter pur-sang die roestplekken verdoezeld.. de km-teller terugdraait en net zoals andere oplichters in dit wereldje misbruik maakt van de goedgelovige wanhopige auto liefhebbers die je ook wel in Planes, Trains & Automobiles tegen komt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirage op 14-04-2006 15:44:53 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:44:29 #24
146676 Lan-masters
ww.lan-masters.net
pi_36956173
Ach ik denk dat er zo veel van die jongen gevraagd werd dat ie zichzelf klem heeft gelult maja het is een goede jongen en als hij praat dan geloof ik hem gewoon , hij komt totaal niet over als een oplichter ... dit is trouwens wel ff heerlijk off topic
www.lan-masters.net SCHRIJF JE IN !
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:19:19 #25
41051 Rasing
pi_36959143
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:39 schreef Mirage het volgende:

[..]

De autohandelaar is een oplichter pur-sang die roestplekken verdoezeld.. de km-teller terugdraait en net zoals andere oplichters in dit wereldje misbruik maakt van de goedgelovige wanhopige auto liefhebbers die je ook wel in Planes, Trains & Automobiles tegen komt.

Autohandelaars, zelfs de grootste oplichters, verkopen je in ieder geval iets met 4 wielen en een stuur dat rijdt. Een paranormaal iemand heeft nog nooit iets tastbaars geleverd. Als je blij bent met de diensten van RvdB, prachtig, maar hij doet niet wat hij zegt: foto's maken van aliens, praten met doden, noem maar op. En dat maakt hem een oplichter.

Er zijn twee soorten paranormalen: zij die de boel flessen, en zij die zichzelf in de maling nemen. De tweede soort is uiteraard niet slecht, kunnen ze ook niks aan doen. De eerste soort is moreel zeer fout bezig. En RvdB moet wel bijna bij de eerste soort horen.
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:39:32 #26
31101 _Led_
pi_36959672
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:39 schreef Mirage het volgende:

[..]

Waarom doe je nou zo raar ?
Als je nou een specifieke autohandelaar had genoemd die duidelijk de boel belazerd had,
dan was je vergelijking prima geweest.

Maar er werd toch niet gezegd "alle mediums zijn oplichters" ?

Er werd alleen de mening verkondigd dat RvdB een oplichter zou zijn....
En er zijn nou eenmaal redelijk wat redenen om dat te denken.
zzz
pi_37041110
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:19 schreef Rasing het volgende:

[..]

Autohandelaars, zelfs de grootste oplichters, verkopen je in ieder geval iets met 4 wielen en een stuur dat rijdt. Een paranormaal iemand heeft nog nooit iets tastbaars geleverd. Als je blij bent met de diensten van RvdB, prachtig, maar hij doet niet wat hij zegt: foto's maken van aliens, praten met doden, noem maar op. En dat maakt hem een oplichter.

Er zijn twee soorten paranormalen: zij die de boel flessen, en zij die zichzelf in de maling nemen. De tweede soort is uiteraard niet slecht, kunnen ze ook niks aan doen. De eerste soort is moreel zeer fout bezig. En RvdB moet wel bijna bij de eerste soort horen.
Er is ook nog een derde soort, maar daar zal je nog wel niet aan willen zo te zien...
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_37051567
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:19 schreef Rasing het volgende:

[..]

2 soorten maar en er zijn zoveel mensen........
zoveel soorten en maten, ik zal daar maar niet over beginnen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:32:14 #29
41051 Rasing
pi_37054382
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef Gorian het volgende:
Er is ook nog een derde soort, maar daar zal je nog wel niet aan willen zo te zien...
We hebben het hier over het soort dat écht met doden kan praten, écht dingen kan vinden met wichelroedelopen, écht mensen geneest door handoplegging?

Ik heb ze nog niet gezien. Waar is Natalee Holloway, Osama, waarom zijn er nog ziekenhuizen (mensen pillen geven, je moet er maar opkomen als je ook gewoon wat positieve energie kunt instralen), waarom wordt telekinese niet algemeen gebruikt?

En waar is het miljoen van Randi? Juist, dat zit rente te vergaren in de kluis van een bank.
pi_37059724
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 09:32 schreef Rasing het volgende:
waarom zijn er nog ziekenhuizen (mensen pillen geven, je moet er maar opkomen als je ook gewoon wat positieve energie kunt instralen)
Omdat het alleen werkt als je er in geloo-hooft! Snap dat dan.

Zoals met een auto he... Die start ook alleen maar als je heel hard gelooft dat benzine kan branden. Geloof je dat niet, dan start-ie niet, en dan is het helemaal je eigen schuld .

En omgekeerd werkt dat ook natuurlijk. Als je auto niet start dan komt het omdat je er niet genoeg in gelooft .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_37059962
Wat heeft Robbert nou met auto's te maken.
Die jongen heeft niet eens zijn rijbewijs.
  woensdag 19 april 2006 @ 17:07:02 #32
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_37100304
Ik ga ook foto's van mezelf maken met mijn hand op een PC, waarbij ik dan neerzet dat ik een website aan het instralen ben.

Wat een tweedehands kinderzitje is die robert zeg.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_37104610
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:33 schreef CarDani het volgende:
Wat heeft Robbert nou met auto's te maken.
Die jongen heeft niet eens zijn rijbewijs.
Heel veel paranormale mensen hebben geen rijbewijs hoor?~
We zien snachts toch alleen maar geesten langs de snelweg staan dus en dat is niet zo fijn
  woensdag 19 april 2006 @ 19:43:34 #34
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37105035
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:58 schreef Peekaboo het volgende:
Eindelijk!

Website

[afbeelding]
Ja, had ook wat last van die sprietjes maar ben, net als jij hopelijk, niet van mening dat het kwam door RvdB's ingestraalde web-site!
was het ook vond ik, lang wachten is funest voor mij.
Relax man , me not so bad!
pi_37106616
quote:
We zien snachts toch alleen maar geesten langs de snelweg staan dus en dat is niet zo fijn
En als je gaat wandelen staan ze niet langs de weg? Hoe is het dan met de trein? Staan ze op het perron?

Kun je je überhaupt verplaatsen zonder dat er geesten bij staan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')