vind ik ook apart..quote:Op donderdag 13 april 2006 14:16 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het altijd wel een spannend gezicht, hoe huizen zo vanaf de grond worden opgebouwd. Ben erg benieuwd naar nog meer foto's!
Huh? Waarom dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:33 schreef _Arual_ het volgende:
Oh, jij mocht wel kijken hoe je huis gebouwd werd.
Als je bij ons je neus vertoonde op de bouw, stond je een boete van bijna 100 euro te wachten. Ik heb dus ook helemaal geen foto's van het bouwproces.
ik weet niet of het vaker voorkomt. We hebben één kijkdag gehad, maar dat bleek een misverstand. De uitnodiging was naar ons verstuurd, maar was in feite bedoeld voor een wijk verderop. Die werd door een andere aannemer gebouwd.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Waarom dan?
Ik zou denken dat je toch mag zien hoe je eigen huis nota bene wordt opgebrouwd?
Komt dit vaker voor?![]()
voor hetzelfde geld liggen er 3 vermoordde bouwvakkers in het beton en is de spouwmuur vol met cement gestort.. weird..quote:Op donderdag 13 april 2006 15:56 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik weet niet of het vaker voorkomt. We hebben één kijkdag gehad, maar dat bleek een misverstand. De uitnodiging was naar ons verstuurd, maar was in feite bedoeld voor een wijk verderop. Die werd door een andere aannemer gebouwd.
Ik vind het wel jammer![]()
We hebben gezien hoe het er nog polderachtig bij lag. Eén jaar later kom je terug, en dan plop, dan staat je huis er.
We kregen nog een soort van onbeschofte "dreigbrief" dat het echt niet mocht. Want stel dat er beschadigingen aan de huizen zouden komen, en ze konden niet achterhalen wie het was, dan zou de oplevering op zich kunnen laten wachten. Of de garantie zou vervallen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld liggen er 3 vermoordde bouwvakkers in het beton en is de spouwmuur vol met cement gestort.. weird..
gaven ze ook nog een reden op?
( of liepen er illegale medewerkers rond oid? )
Komt wel vaker voor bij bedrijven die erg streng iso en vca gecertificeerde normen opvolgen.quote:Op donderdag 13 april 2006 17:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
We kregen nog een soort van onbeschofte "dreigbrief" dat het echt niet mocht. Want stel dat er beschadigingen aan de huizen zouden komen, en ze konden niet achterhalen wie het was, dan zou de oplevering op zich kunnen laten wachten. Of de garantie zou vervallen.
We zeiden ook al, houden ze daar mensen gevangen of zo.
irritant is het wel. Bij de oplevering zat er een foutje in het huis dat niet meer hersteld kon worden. Waren we eerder wezen kijken, dan hadden we het wel bijtijds gezien.
Lijkt me niets mis met de trap hoor!quote:
Anne-Marie !!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:11 schreef anne1982 het volgende:
Leuk stekkie wordt het hoor... daar kom ik straks een paar keer logeren...
Liefs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |