quote:Op maandag 17 april 2006 02:26 schreef svann het volgende:
[..]
Het is vaag...
Je neemt er twee en je vindt de papiertjes van een stuk of tien.![]()
Ik begin het gevoel te krijgen dat hij zich hier niet voor gaat verontschuldigen.quote:Op maandag 17 april 2006 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
Hij was er ook debet aan dat ik iets begon te zien in Nathalie van BB5![]()
![]()
Ik ben druk op zoek naar een mp3-tje van Gethsemane.quote:Op maandag 17 april 2006 02:27 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begin het gevoel te krijgen dat hij zich hier niet voor gaat verontschuldigen.
Of hij is heel lang aan het denken hoe hij die verontschuldigingen precies gaat verpakken.
Ik wil hem wel even rippen van de cd.quote:Op maandag 17 april 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
Ik ben druk op zoek naar een mp3-tje van Gethsemane.
En dat is goed zoeken blijkt..
Oh, sorry dat we je storenquote:Op maandag 17 april 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben druk op zoek naar een mp3-tje van Gethsemane.
En dat is goed zoeken blijkt..
Zeg dat! ONZ in je AT!quote:Op maandag 17 april 2006 02:23 schreef Yildiz het volgende:
Zo, hey, shit.
Dat is wel weer waar.quote:Op maandag 17 april 2006 02:35 schreef svann het volgende:
[..]
Zeg dat! ONZ in je AT!
Maar gelukkig wel het enige topic waar je je niet voor hoeft te schamen.
![]()
Ik word juist als een magneet aangetrokken door al die baggertopics in ONZ... Maar gelukkig ben ik de schaamte al voorbijquote:Op maandag 17 april 2006 02:35 schreef svann het volgende:
[..]
Zeg dat! ONZ in je AT!
Maar gelukkig wel het enige topic waar je je niet voor hoeft te schamen.
![]()
Kijkt even met je mee...quote:Op maandag 17 april 2006 02:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar.
Ik kan me heugen, dat ik een hele tijd terug, tijdens het overwerken, om zo een verslag te maken, wat ik natuurlijk verkeerd gepland had, dat ik hier ook even aan het posten was geslagen.
Dus ik kan zeggen, ik ben terug.
Ik zit nu even mijn AT te kijken, en hésus, bijna alleen maar POL en NWS. Damn.
http://download.yousendit.com/68088C6819BF85EDquote:Op maandag 17 april 2006 02:30 schreef broer het volgende:
Ik wil hem wel even rippen van de cd.
Het kan zijn dat ik aan het lezen ben geslagen, en daar m'n lol uit haal.quote:Op maandag 17 april 2006 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijkt even met je mee...
![]()
Je moet ook wel een beetje lol hebben hierzo hoor.
quote:Op maandag 17 april 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
http://download.yousendit.com/68088C6819BF85ED
Het eigen vergeefse zoeken, ja.quote:
WB dan!quote:Op maandag 17 april 2006 02:37 schreef Yildiz het volgende:
Dus ik kan zeggen, ik ben terug.
Ik zit nu even mijn AT te kijken, en hésus, bijna alleen maar POL en NWS. Damn.
Ik heb op mijn flikker gekregen van I.R. over mijn praktijken in semi-bikkeltijd. Dit is mijn manier om weer in een iets beter blaadje te komen bij de vaste posters.quote:Op maandag 17 april 2006 02:49 schreef Lamon het volgende:
De kant en klare upload is onverwachte luxe, daar heb ik uiteraard geen enkele klacht over.
Welke duistere praktijken zijn dat dan welquote:Op maandag 17 april 2006 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb op mijn flikker gekregen van I.R. over mijn praktijken in semi-bikkeltijd...
Dankje!quote:Op maandag 17 april 2006 02:50 schreef svann het volgende:
[..]
WB dan!
Daar heb je het blijkbaar naar je zin, mag toch?
Jaquote:Op maandag 17 april 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
.....what you started... I didn't start it...!
God, thy will is hard!
But you hold every card!
I will drink your cup of poison.
Nail me to your cross and break me,
Bleed me, beat me,
Kill me.
Take me, now!
Before I change my mind....
Geweldig.![]()
Helemaal niet verkeerdquote:Op maandag 17 april 2006 02:55 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn dochter heeft een 5 jarig management contract aangeboden gekregen van Solomon Burke, en ze mag mee op zijn zomertournee, leuk toch?
Godver, mijn lievelingsnummerquote:Op maandag 17 april 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
.....what you started... I didn't start it...!
God, thy will is hard!
But you hold every card!
I will drink your cup of poison.
Nail me to your cross and break me,
Bleed me, beat me,
Kill me.
Take me, now!
Before I change my mind....
Geweldig.![]()
Ik had te lang geslowchat. En dat spijt me heel erg.quote:Op maandag 17 april 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Welke duistere praktijken zijn dat dan wel![]()
Slowchatterig semi-flirten in dit topic is dan ook not done, hoe sarcastisch de intentie ook moge zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 02:53 schreef broer het volgende:
Ik heb op mijn flikker gekregen van I.R. over mijn praktijken in semi-bikkeltijd.
Hier -------------------------------------------------------------------------------->quote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had te lang geslowchat. En dat spijt me heel erg.
Ik koppel dit op de 1 of andere manier aan het artikel wat ik net gelezen heb.quote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Slowchatterig semi-flirten in dit topic is dan ook not done, hoe sarcastisch de intentie ook moge zijn.
Dat vertaalt zich gewoon slecht op het scherm.
Dat is gewoon... onvergeeflijkquote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Slowchatterig semi-flirten in dit topic is dan ook not done, hoe sarcastisch de intentie ook moge zijn.
Welnee, da's lachenquote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
sarcastisch
Inderdaad, 't is niet de eerste de beste in ieder geval.quote:
sarcasmequote:
Zeg dat wel, hartstikke leuk voor je dochter, tochquote:Op maandag 17 april 2006 03:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad, 't is niet de eerste de beste in ieder geval.
Godver, zeg. Krijg ik ook nog eens van jou op mijn flikker. Het is geen goede nacht, geloof ik.quote:Op maandag 17 april 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
VERbannen..quote:Op maandag 17 april 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Maar wat is het ergste dat I.R. kan doen, broer? Je bannen?!![]()
Inderdaad. Heb gisteren met hem gebeld, hij heeft veel in petto voor haar, zegt ie. Maar we proberen nuchter te blijven hoor, eerst nog maar zien.quote:Op maandag 17 april 2006 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, hartstikke leuk voor je dochter, toch![]()
Hij kan me persona non grata maken in semi-bikkeltijd.quote:Op maandag 17 april 2006 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Maar wat is het ergste dat I.R. kan doen, broer? Je bannen?!![]()
Het doet me denken aan TM (trancedente meditatie). Elke concentratietraining kan helpen.quote:Op maandag 17 april 2006 02:46 schreef Yildiz het volgende:
Even zomaar, dit zag ik op mijn blackboard staan...
http://www.studietips.leidenuniv.nl/ >
http://www.leidenuniv.nl/ics/sz/so/mind/aandacht-oef.htm
kent iemand het? werkt het?
Nee. Eerst een waarschuwingquote:Op maandag 17 april 2006 03:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
VERbannen..
Da's veel erger.
Maar zover is het vast nog lang niet.
quote:Op maandag 17 april 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Hij kan me persona non grata maken in semi-bikkeltijd.
Slapen? Tis maar een suggestiequote:En wat moet ik dan in de nachtelijke uren?
Nee en ja.quote:Op maandag 17 april 2006 03:03 schreef k_i_m het volgende:
Ligt het aan mij of is 's nachts de enige periode waarin MTV nog daadwerkelijk muziekvideo's vertoont?
quote:
Daarom vroeg ik het ook.quote:
Ik heb Getsemane ook opgezetquote:Op maandag 17 april 2006 03:06 schreef Lamon het volgende:
Vrolijk Pasen, buren.
Broer, je hebt me aangestoken met je Jesus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |