Mooie ogen. Neuqen?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:58 schreef carmiie het volgende:
http://www.sugababes.nl/%5BM%5DirtjUh
ze is online geloof ik
jeps....quote:Op donderdag 13 april 2006 15:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat klopt, dat heb ik ook gehoord van mensen die daar nog opzitten, hoe triest is dat
Neem nu Hadache, die kerel is de coolste frans leraar ever, hij kan dan wel geen nederlands, maar Frans als de beste.
(Check ook een keer z'n aantekeningen op zijn blaadje, 2/5 Frans, 2/5 Marokkaans, 1/5 Nederlands)
Het lijkt in die foto wel alsof hij aan een serenade begint voor zijn moeder ofzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:41 schreef Badabingea het volgende:
Ergenis aan deze gasten
[afbeelding]
Iemand maakte de ondertitel bij de laatste foto die ging zo:
"Heb ik echt zo'n grote vis gevangen, je weet toch"
Die vond ik wel vrij scherp. Dit vind ik persoonlijk echt een homo!![]()
whehehehehehehe....quote:Op donderdag 13 april 2006 15:08 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Ik heb altijd het idee dat die sjaaltjes chemische wapens zijn aan het eind van de dag, sla er iemand mee voor zn hoofd en hij heeft gelijk een complete plamuurlaag zn longen in gelanceerd
die linkse is miriam en de rechste raffaellaquote:Op donderdag 13 april 2006 15:08 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Ik heb altijd het idee dat die sjaaltjes chemische wapens zijn aan het eind van de dag, sla er iemand mee voor zn hoofd en hij heeft gelijk een complete plamuurlaag zn longen in gelanceerd
Het is dat je gewoon weet dat ze onder de 16 zijn...quote:
wat bedoelt u?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:15 schreef Silven het volgende:
Wil die man met de Boter.-avatar zijn breezerBOY foto's in het andere topique laten. Dit is storend tijdens het overkijken van het topique, net als dat mokkel dat ik had gepost maar daarna ookw eer verwijdert.Wel zo sportief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |