In dat geval:quote:
Zal morgen even langskomenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:van mij mag je ook op BB komen spammen met de geile foto's van je
Vooral "Land van herkomst" zette me aan het denken jaquote:Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik gebruikte ze al veel langer, ook al toen ik nog een apart truyckforumpje had (wat is geflopt)Ik was zelf ook verbaasd over die bordjes :'0 Met namen het deel "Land van Herkomst"
Ik interpreteer dat dan ook anders.
slaapzequote:
ik kom net kijkenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef lipje het volgende:
[..]
slaapze
morgen weer karren zeker?
Blijft M5 nog of gaat ie ook ervandoor?
ja, morgen om 10 uur weer rijlesquote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef lipje het volgende:
[..]
slaapze
morgen weer karren zeker?
Blijft M5 nog of gaat ie ook ervandoor?
ga danquote:Op donderdag 13 april 2006 07:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben er al uit. Ik had al in de auto moeten zitten
quote:Op donderdag 13 april 2006 07:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie niks, ik moet mijn lenzen nog indoen
Ik ookquote:Op donderdag 13 april 2006 07:29 schreef ijsmeis het volgende:
En mijn haren nog doen en mijn tanden poetsen en nog wat eten en mijn spullen bij elkaar pakken.
Ik kom denk ik meer dan een half uur te laatGoede indruk zal ik achterlaten bij die nieuwe leraar
quote:Op donderdag 13 april 2006 07:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moest ineens nodig schijten na m'n gaap post
wat ben jij wakker![]()
ik ga maar eens douchen en richting Schipholquote:Op donderdag 13 april 2006 07:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zit er zelf ook van te kijkenSnap niet wat er loos is. Vannacht ruim na 02:00 pas gaan slapen, en werd zelfs eventjjes een 06:45 uit mezelf wakker
![]()
Gelukkig weer in slaap gevallen anders zou ik echt ziek zijn. Maar ik ben nu dus echt helemaal niet moe, don't ask why![]()
Ik ga eens douchen en richting Alme:requote:Op donderdag 13 april 2006 07:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga maar eens douchen en richting Schiphol![]()
Even iets rechtzetten...quote:
Jaquote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu nog even Huug z'n mening over Senseo en het is weer duidelijk
Een beauty met brains?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:17 schreef Hugster het volgende:
les in cryptozinnen nu, helemaal geen zin om al m'n hersens te kraken op dit tijdstip
Negerzoenquote:
quote:
Handjes in de zij eh, durf nog niet te closequote:Op donderdag 13 april 2006 10:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
Volgend FBG-feest gaan we zeker schuifelen
nogal, jaquote:Op donderdag 13 april 2006 10:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
KutzooiKan je ook zo lang zeurderig last van hebben
I'll be gentlequote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Handjes in de zij eh, durf nog niet te close
Ik weet hetquote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nogal, ja
MAAR GOED
we hebben altijd nog goedmakertjes
Verleiden die hap danquote:
Dan zit je gebeiteldquote:
Buiten PTA ben je gelukkig niet bekendquote:Op donderdag 13 april 2006 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij kijkt vast niet in de PTA slowchat, gelukkig.
Ik vind dat altijd wel een fijn gevoelquote:
Och, dat boeit niet. Als ie maar niet ziet dat ik zeg dat ie cute isquote:Op donderdag 13 april 2006 10:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Buiten PTA ben je gelukkig niet bekend [afbeelding]
Hoezo, wil je 'm niet danquote:Op donderdag 13 april 2006 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Och, dat boeit niet. Als ie maar niet ziet dat ik zeg dat ie cute is
Dat had ik de eerste keer met mukiequote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, mensen herkennen mij geeneens vanaf die foto's
Je bent al aan het kwasten geweest?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, mensen herkennen mij geeneens vanaf die foto's
Ik met t0nquote:Op donderdag 13 april 2006 10:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer met mukie![]()
![]()
Nee, maar ik heb sowieso kortere haren, mijn haar is rood en ik ben inmiddels 3 jaar ouderquote:Op donderdag 13 april 2006 10:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bent al aan het kwasten geweest?
Ik ook hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 10:40 schreef Googolplexian het volgende:
ik weet niet waarom maar ik word geil van dat filmpje
Dan heb ik het toch beter getroffenquote:
Hij checkt vast je fb niet ookquote:Op donderdag 13 april 2006 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb sowieso kortere haren, mijn haar is rood en ik ben inmiddels 3 jaar ouder
En dat koppie erbij en het verzet tegen het klaarkomenquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch beter getroffen
Heeft dat mokkel een fotoboek danquote:
hou opquote:Op donderdag 13 april 2006 10:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dat koppie erbij en het verzet tegen het klaarkomenDat is wel ok
"WAAAROM HOU JE NIET VAN MEquote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu krijg ik dadelijk zeker weer een smsje![]()
Wel een geile foto van je poesquote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar staan ook niet echt recente foto's in
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:06 schreef M5 het volgende:
ik was dus niet de enige die het ding lelijk vind
moet je ze maar niet in zwart wit postenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zijn jullie scheel ofzo. Het zijn er meer!
er ist aufs klo der schwule schwanzzzzzquote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef Fugie het volgende:
wo ist der googol denn ?
Schelequote:Op donderdag 13 april 2006 11:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet je ze maar niet in zwart wit posten![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
er ist aufs klo der schwule schwanzzzzz
was ist loßquote:Op donderdag 13 april 2006 11:22 schreef Fugie het volgende:
wo ist der googol denn ?
quote:
quote:Baron fluistert: "Dat was de poort. Die Bassie & Adriaan zijn op de binnenplaats. Stil nu, anders horen ze ons." B2: "Wa zeggie?
quote:
Ik keek vroeger andere dingenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:44 schreef jozef444 het volgende:
[..]
![]()
gebrek in je opvoeding als je dat niet weet
ik keek t ook niet maar ik wist t welquote:
Hmmpfquote:Op donderdag 13 april 2006 11:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik keek t ook niet maar ik wist t wel
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmmpf
Ik heb andere algemene kennis, ofzoJe kunt me alles vragen over barbie
![]()
Nee, daar moetsen ze na WO I mee stoppen, en daarom zijn ze vrachtwagens en tractoren gaan bouwen.quote:
sfeer zit er weer lekker inquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge btwnet lekker gelst, leuke foto's gemaakt en de eerste kroket van vandaag is ook al weer binnen
![]()
En Sandra gaat waarschijnlijk zo een snorfiets kopen![]()
![]()
Houden zoquote:Op donderdag 13 april 2006 12:58 schreef vlad het volgende:
[..]
sfeer zit er weer lekker in![]()
en ik heb nog nooit senseo koffie gedronkenheb er zoiezo al iets op tegen zonder het geproefd te hebben
![]()
Snackmonsterquote:Op donderdag 13 april 2006 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge btwnet lekker gelst, leuke foto's gemaakt en de eerste kroket van vandaag is ook al weer binnen
![]()
En Sandra gaat waarschijnlijk zo een snorfiets kopen![]()
![]()
aaahhhquote:Op donderdag 13 april 2006 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
35 euro. En dan op marktplaats weer evrkopen voor 100 euro
staat 2ehands bij de buren
Idd, als haar toestand echt al zo verslechterd zou ik hem in de schuur zetten en een beetje opknappenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, of ze gaat m zelf gebruiken natuurlijk... Sandra;s conitie gata wat achteruit de laatste tijd.. Stel dat ze straks echt één nodig heeft, dan zul je zien dat de goedkoopste 2ehands een paar honderd euro kost, zoals meestal. dus dan beter nu eentje kopen, want dit is echt geen geld, als ie nog ehelmaal heel is en zo.
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:11 schreef Fugie het volgende:
ga dan hardlopen ofzo, alsof ze wat beters te doen heeft
alsof ze dat kanquote:Op donderdag 13 april 2006 13:11 schreef Fugie het volgende:
ga dan hardlopen ofzo, alsof ze wat beters te doen heeft
laatste verzekeringsplataje uit 1999, maar nog in goede staatquote:Op donderdag 13 april 2006 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, als haar toestand echt al zo verslechterd zou ik hem in de schuur zetten en een beetje opknappen
Mits kenteken
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
laatste verzekeringsplataje uit 1999, maar nog in goede staat
Staat nu dus in de berging
startte ie nog?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
laatste verzekeringsplataje uit 1999, maar nog in goede staat
Staat nu dus in de berging
Ik open er zo wel een topic over, want ik heb er dus 0 verstadn vanquote:Op donderdag 13 april 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar met die nieuwe kentekenregeling wel moeilijker te verpatsen natuurlijk zonder kenteken
Of rijdt de politie daar echt nog op varkens?
kijk es aanquote:Op donderdag 13 april 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra heeft al een stukje gereden zelfs
Is het een Engelse Citta ofzo?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik open er zo wel een topic over, want ik heb er dus 0 verstadn van
Moie is ook dat de gsgeefhendel aan de verkleerde kant zit![]()
Ik vermoed dat ie heel snel op marktplaats staat
dat kan je zelf ook wel tochquote:Op donderdag 13 april 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra kan hem wel bedienen hoor, maar echt practisch is anders. als t niet te duur is, en als het mogelijk is gaat die dus nara de andere kant
Spartaquote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is het een Engelse Citta ofzo?
En het aanduwen lukt haar nog wel dan?
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan hebben we het niet over je negerlul
Hihi lievquote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.alexmiedema.com/images/gastfotos/hermandeperman/ een eigen open dirretje voor herman![]()
Wil je geen satelliet-foto's?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan hebben we het niet over je negerlul
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgende keer geurabsorberend maandverband kopen lieffie
Euhm.. ik snap m niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo te zien inderdaad SPOTgoedkoop ja![]()
Dan meot je evebn aan de schilders doorgeven dat ze geurabsorbberend maandverband moeten kopenquote:
Ik zal zeggen dat jij dat hebt gezegd.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan meot je evebn aan de schilders doorgeven dat ze geurabsorbberend maandverband moeten kopen
Ik ookquote:Op donderdag 13 april 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gast, dat ding had ik ook![]()
![]()
Exact dezelfde
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op donderdag 13 april 2006 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben een keer serieus
Zo te zien aan de foto heeft je vrouwtje een goede koop gedaan
Nostalgiequote:Op donderdag 13 april 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ookchassis staat nog bij mn ouder, voor mn oomzegegrs om mee in de zandbak te spelen.. maar toen ik deze schoonheid voor 50 cent vorig jaar op de koninginnedagvrijmarkt zag staan, MOEST ze mee naar huis
inderdaad jaquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker jaStond nog maar net een uur te koop ook volgens mij, geluk dat ik er net langs fietste
Joh, kankert terug naar pre-senseo-tijd, dan, achterlijke!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
STERVENDE HOEREN KANKERSENSEO![]()
Sandra is verse dellen en kroketjes vor me halen, dus dat komt goedquote:Op donderdag 13 april 2006 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
kommaar op, frikandellen-vretend-langharig-tuig![]()
Inderdaad, toen mensen enkel echte koffie maaktenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Joh, kankert terug naar pre-senseo-tijd, dan, achterlijke!
Volgesn Sandra dan he?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar ook in Frans, Russisch, Italiaans en missionaris.
je zou zeggen dat ze daar in het land juist gezonder etenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra is verse dellen en kroketjes vor me halen, dus dat komt goed
En 't honds?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar ook in Frans, Russisch, Italiaans en missionaris.
Echt wweer zon kutvooroordele van zon kutransdstedeling Nog noit hier geweest, maar wel denken exact te wten hoe het hier gaat. Wanneer word je teuggedreven de Noordzee in?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
je zou zeggen dat ze daar in het land juist gezonder eten
Misleidend spul, dat Fryslân
Nee, je bent anne. En Anne is zowel Sjoem als ijsmeis als de nieuwe kloon die ik niet zal verradenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pfff. Ik ben Sjoemalleen dan met de nick ijsmeis.
Ik heb helemaal geen nieuwe kloonquote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je bent anne. En Anne is zowel Sjoem als ijsmeis als de nieuwe kloon die ik niet zal verraden
TUURLIJKquote:Op donderdag 13 april 2006 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, toen mensen enkel echte koffie maakten
De Jura's en Saeco's bestonden toen ALLAAAANG nl
Jamaar, jamaar, jamaarquote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pfff. Ik ben Sjoemalleen dan met de nick ijsmeis.
Ja, wel erg toevallig als we beide een civic hadden ejquote:Op donderdag 13 april 2006 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar
Waarom had je eigenlijk die 206 enzo gefaked?![]()
Omdat Sjoem zuigt?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZIE JE NU WEL DAT SJOEM LEUKER IS!
Ik heb het over huishoudensquote:Op donderdag 13 april 2006 14:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
TUURLIJK
0,1% van de bedrijven waar je kwam/werkte, ja
De overige 99,9% was Star Trek Koffie ("I can't fix the replicators, cap'n! I deun't have the powerrr!")
Maar dat wist ik alquote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
En ik woon ook niet in Sittard, ik ben geen 1.68m, ik studeer ook geen bedrijfskunde.
Zo, de leugens zijn eruit
Als dat leugens zijn, woon je dus in Sittardm ben je 1,68m en studeer je bedrijfskundequote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
En ik woon ook niet in Sittard, ik ben geen 1.68m, ik studeer ook geen bedrijfskunde.
Zo, de leugens zijn eruit
Dus DE-automaat thuis?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb het over huishoudens
En ik vind de DE-automaten VEEL beter dan dieSenseo
units
Niet zo bijdehand hèquote:Op donderdag 13 april 2006 14:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als dat leugens zijn, woon je dus in Sittardm ben je 1,68m en studeer je bedrijfskunde![]()
Nee, ik suggereerde dat Sjoem zuigt.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, met die post suggereerde je dat jij niet zuigt![]()
Van Huggiequote:Op donderdag 13 april 2006 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat bedrijfskunde enzo weet iedereen
Oke, en jij bent Sjoem toch zei je net?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik suggereerde dat Sjoem zuigt.
* ijsmeis pakt de stofzuiger erbijquote:Op donderdag 13 april 2006 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, en jij bent Sjoem toch zei je net?
Vriendjes worden?
WIE is dood?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, thuis Saeco/Jura, op de zaak DE-automaat
Je houd er niet van in de maling genomen te worden eh?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis pakt de stofzuiger erbij
Nee, maar ik heb zo'n idee dat jullie mij in de maling zitten te nemenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je houd er niet van in de maling genomen te worden eh?
Ik vond je avatar al kansloos genoeg hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef Metalfreak het volgende:
Hoe kansloos is het als je de licentiecode van Office XP uit de kop kent?
* Metalfreak kent 'm...![]()
JA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG HOE KOM JE DAARBIJ???quote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zo'n idee dat jullie mij in de maling zitten te nemen
De hele FBG.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
wie is jullie? En wie maakt 957?
Mail hem ff naar hermandeperman@gmail.com johquote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef Metalfreak het volgende:
Hoe kansloos is het als je de licentiecode van Office XP uit de kop kent?
* Metalfreak kent 'm...![]()
Die auto is overleden...quote:Op donderdag 13 april 2006 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vond je avatar al kansloos genoeg hoor
't schrijfclubje van julliequote:Op donderdag 13 april 2006 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun jij me nu eindelijk eens uitleggen wie die " FBG " zijn?
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Belachelijk, zit je ons nu te beschuldigen van groepsvorming?![]()
De Utrechtse Übermenschenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Belachelijk, zit je ons nu te beschuldigen van groepsvorming?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |