Ja! Scheppen én beheren! Mooi is dat, man.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef LXIV het volgende:
Het gaat om het scheppen, niet om het beheren.
Maar dat laatste zal dan wel weer typisch vrouwelijk zijn.
Ja, dat deed ik ook wel, hoor.quote:
Ik was zelf ookal op zoek!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
Ik weet een leuk spelletje! We zoeken naar de mooiste bruidsjurk voor Claudia (op het internet)!
Nee. Scheppen en vernietigen horen bij elkaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Scheppen én beheren! Mooi is dat, man.
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef Bosbeetle het volgende:
gaat het nogsteeds over bruidsjurken
Het zijn ook altijd zulke gedrochten die jurken
Nou precies het zijn van die onpraktische dingen waar je alleen maar in kunt trouwen. Ik zie je nog niet zo snel een eitje bakken in zo'n gedrocht. Laat staan een plafond witten.quote:
Hoge hakken trek ik ook niet aan omdat ze nou zo praktisch zijn. 'Praktisch' is nooit een belangrijk argument geweest voor me.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou precies het zijn van die onpraktische dingen waar je alleen maar in kunt trouwen. Ik zie je nog niet zo snel een eitje bakken in zo'n gedrocht. Laat staan een plafond witten.
Het model is mooi. Ik begrijp niet zo goed waarom die dingetjes er altijd op moeten, roosjes, strikjes, etc. Geef mij maar een simpele, witte jurk.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een leuk model, dat lijfje.
edit: Oh, hij is wel erg groot. Nu zie ik ook de details.
Ik bedoel dus alleen het model.
Jazeker, Claudia! Maar we zijn nog niet reeds in de jurken-uitzoek-fase. Ik wil echter best even een duit in het zakje doen: ik hou wel van de klassieke bruidsjurk mèt metaforen. Maar niet met pofmouwtjes. Bij het zien van pofmouwtjes ga ik onbedaarlijk lachen, en krijg ik jeuk - waar ik stemmig "ja" moet zeggen, vrees ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ga jij nog trouwen, Gellius?
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Apart, maar lelijk.
Stopera, Wim T. Schipperszaal. Zomer. Foto's op de brug.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef Gellius het volgende:
Jazeker, Claudia! Maar we zijn nog niet reeds in de jurken-uitzoek-fase. Ik wil echter best even een duit in het zakje doen: ik hou wel van de klassieke bruidsjurk mèt metaforen. Maar niet met pofmouwtjes. Bij het zien van pofmouwtjes ga ik onbedaarlijk lachen, en krijg ik jeuk - waar ik stemmig "ja" moet zeggen, vrees ik.
Verrek. Heb ik het toch weer gemist. Was 't wat?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Stopera, Wim T. Schipperszaal. Zomer. Foto's op de brug.
Je hebt toch wel netjes terug gelezen, hè? Zoals dat hoort in een fatsoenlijke SC.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck, dit gaat extreem hard ja.
Nee. Ik heb een terugleesgrens, en die ligt ongeveer bij 50-60 posts. En dit waren er ongeveer 200.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel netjes terug gelezen, hè? Zoals dat hoort in een fatsoenlijke SC.
Gelukkig kan jij direct een link geven.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Dan heb je wyccie in trouwjurk gemist.
Is dit model ook zonder jurk te krijgen??quote:Op donderdag 13 april 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een leuk model, dat lijfje.
edit: Oh, hij is wel erg groot. Nu zie ik ook de details.
Ik bedoel dus alleen het model.
Ben je nu al bijgelezen? We houden ons allemaal namelijk in met posten, speciaal voor jou!quote:Op donderdag 13 april 2006 01:19 schreef broer het volgende:
Jemig. Dacht ik eindelijk een langzaam SC-topic te hebben gevonden, beginnen de heren en dames opeens als idioten te posten.
Weten jullie wel hoeveel tijd dat kost, dat bijlezen? En dan nog over trouwjurken ook nog.
Toch ergens goed voor geweestquote:Op donderdag 13 april 2006 14:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, bedankt.
Nee, mijn moeder vroeg of ik mee ging om boodschappen te doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ga jij het ontbijt verzorgen dan??
Ja, is dat vreemd?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
Het paasontbijt?
Fietsen nog goed voor je conditie ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:21 schreef DaMart het volgende:
Ik heb zondag een paasbrunch, en ik hoef er niet veel meer voor te doen dan naar mijn ouders te fietsen
Ja, 4 hele minutenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Fietsen nog goed voor je conditie ook.
Drs. LP is redelijk zeldzaam. Hoe veel kostte ie?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb me wel ingehouden en de Drs. LP niet gekocht
16 euro geloof ik maar, hij is nu al weg was op ebay.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Drs. LP is redelijk zeldzaam. Hoe veel kostte ie?
Tja dat soort dingen zijn duur, net als sebbo's quest voor 'Hark'.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgensmij was het de laatste LP die ik had, 15 euro is redelijk.
Wel moet ik nog steeds een aantal EPtjes, maar die zijn erg lastig te vinden en duur.
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Misschien moet iemand aan Erik even uitleggen wat een LP is...
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Smiecht.
Met een tante als (ex)DJ weet je wel íets, hoor.
Ach, van Harp had ie iig een mooie CD-versie.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja dat soort dingen zijn duur, net als sebbo's quest voor 'Hark'.
Is het huis misschien een rommeltje? Daar word ik altijd chagrijnig van. Moet je je moedertje even aan het werk zetten.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet. Maar op één of andere manier kan ik niet veel positiefs zien vandaag..
Ik hou juist van rommel en wordt uiterst onrustig als mijn moeder op de schoonmaaktour is.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het huis misschien een rommeltje? Daar word ik altijd chagrijnig van. Moet je je moedertje even aan het werk zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |