Mijn verf heet 'bloesem'quote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef wyccie het volgende:
Welke kleuren verf, en hebben ze ook van die rare namen als Liefde en Helmgras?
Heb ik ook gedaan! Ik heb nog steeds het kleurenkaartje in mijn jaszak zitten. Van al bijna een jaar geleden.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik laat m'n verf altijd gewoon mengen bij de bouwmarkt. Dan heb ik wat meer keus
Verf jij je muren met stof?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook dat materiaal?
Ooh, wat een mooie jurk!!quote:
Ik denk dat het voor haar ook best een verrassing zal zijn!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zou ze het zelf ook al weten?
Hebben is één ding, zelf aantrekken kan nog. Maar of het je goed staat, daar valt over te discussiëren.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan alles hebben, zélfs een witte trouwjurk.
Kijk, door dit soort opmerkingen gaat 'vingeroefeningen' pas raar klinken Erik...quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kijk, door dit soort opmerkingen gaat 'vingeroefeningen' pas raar klinken Erik...
Ik weet zeker dat die jou heel goed zou staan!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan alles hebben, zélfs een witte trouwjurk.
Was er niet een Griekse mythe van een godin die verliefd werd op zichzelf?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Tijdje terug met een vriendin trouwjurken wezen passen. Nou ja, zij de trouwjurken omdat ze gaat trouwen en ik uit pure verveling baljurken. Ik had een zwarte baljurk aangetrokken en werd prompt verliefd op mezelfIk was zo mooi
Je bedoelt Narcissus? Die zijn speigelbeeld aanbad en toen in een narcis werd veranderd?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was er niet een Griekse mythe van een godin die verliefd werd op zichzelf?
Dat zou zomaar kunnen. Ik heb nooit echt les gehad in mythes en legendes. Vaag horde ik het van iemand anders. En aangezien mijn geheugen soms zo lek als een zeef is, blijven alleen de grote stukken hangen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt Narcissus? Die zijn speigelbeeld aanbad en toen in een narcis werd veranderd?
Nah, hoogstens in mijn borstjesquote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Knijp je dan ook even in je billetjes, Isa?
We hebben de maximatulp, dus misschien een Isabeaunarcis?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een Narcis een prachtige bloem, maar Narcissus was een vent. Misschien kunnen ze ook een bloem naar mij vernoemenDe Isabeau.
Weetje, ik dacht altijd dat je in het echt Isabelle zou heten, en dan als nickname Isabeau had gedaan, omdat het ongeveer hetzelfde is (belle <-> beau).quote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een Narcis een prachtige bloem, maar Narcissus was een vent. Misschien kunnen ze ook een bloem naar mij vernoemenDe Isabeau.
De Narcisabeau.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben de maximatulp, dus misschien een Isabeaunarcis?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Weetje, ik dacht altijd dat je in het echt Isabelle zou heten, en dan als nickname Isabeau had gedaan, omdat het ongeveer hetzelfde is (belle <-> beau).
Maar nu staat is je profiel dat je Saskia heet.
Jaquote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je heet 'hetzelfde als een voetballer'...Of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |