Lijkt mij wel een goede ruil.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
DaMart krijgt het eendje van LXIV, LXIV krijgt het hondje van DaMart.
Iedereen tevreden? Do2, jij ook?
Inprincipe is het ook 'vastplakken' twee enkelstrengs stukken dna aan alkaar plakken waardoor je een stukje hybride DNA krijgt.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, okee. Maar echt hetzelfde is het niet.
Letterlijk betekent het trouwens helemaal niet eens wat ik dacht dat het was.
Ik dacht dat het iets met vastplakken te maken had.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was weer te laat.
Ja, ik vind het ook een eikel, hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Van Do2 kan ik dat vol overtuiging bevestigen, tjongejonge wat is die érg.![]()
Of was ik te vroeg?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was weer te laat,
Je maakt het me ook niet makkelijk hè?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik van u De Zieke Gnoe én De Dode Duif, svp?
Vastplakken van de primer aan de streng DNA toch? Of heb ik dat ook weer verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inprincipe is het ook 'vastplakken' twee enkelstrengs stukken dna aan alkaar plakken waardoor je een stukje hybride DNA krijgt.
Het is een schat van een lieverd, alleen in die witte trouwjurk ziet ie er niet uit en dat is pas erg.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een eikel, hoor.
Watte?!?!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Allemaal Mendels Dwerg lezen ! Leuk boek. Vol met Snips Rflips en andere genetische leukigheid.
Dit is trouwens mijn eerste ttklpt topicquote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, je was precies op tijd, DaMart.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het is een schat van een lieverd, alleen in die witte trouwjurk ziet ie er niet uit en dat is pas erg.
Gefeliciteerd én Welterusten dan maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is trouwens mijn eerste ttklpt topic
En het is bedtijd... morgen weer vroeg op.
Woef!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
DaMart krijgt het eendje van LXIV, LXIV krijgt het hondje van DaMart.
Iedereen tevreden? Do2, jij ook?
dat vraagt om foto's dan Do2!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie hebben mij nog nooit gezien in een witte trouwjurk!
Ik zie het helemaal levendig voor me Do-tje, dat is al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie hebben mij nog nooit gezien in een witte trouwjurk!
RFLPs restriction fragment length polymorfisms.quote:
Ik, daarentegen, heb De Vrolijke Hond.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar zou ik tevreden mee moeten zijn? Ik heb nog steeds De KutKat!
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar zou ik tevreden mee moeten zijn? Ik heb nog steeds De KutKat!
Die is Fuckin' Cool.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu niet meer zeuren hè!
Oh.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
RFLPs restriction fragment length polymorfisms.
Een pinguin met een hoed!quote:
ik ken alleen snips (SNPs) single nucleotide polymorfismsquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh.
Snrp's worden ook wel snurps genoemd
Maar ik weet al niet eens meer waar snrp voor staat.
Dan koop je hem toch voor je verkleedkist?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zoek nog steeds een excuus om een witte trouwjurk te kopen zonder daar nou voor te hoeven trouwen.
Daar heb je geen excuus voor nodig.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zoek nog steeds een excuus om een witte trouwjurk te kopen zonder daar nou voor te hoeven trouwen.
Iemand is jaloers.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een pinguin met een hoed!![]()
Ben er maar blij mee!![]()
Doe een "november rain" thema feest.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Een verkleedkist, waar zie je me voor aan? Ik weigerde als kleuter al om verkleed te gaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dan koop je hem toch voor je verkleedkist?
Het mag ook op zaterdag, als je dat liever hebt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ja maar wanneer trek je je trouwjurk dan aan! Ik kan me toch moeilijk elke zondag in mijn trouwjurk hijsen en dan alleen Buitenhof kijken!
Het was meer als suggestie bedoeld om een goede reden te hebben die jurk te kopen, zonder ook maar enig idee te hebben van wie jij bent.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een verkleedkist, waar zie je me voor aan? Ik weigerde als kleuter al om verkleed te gaan.
Waarom niet? Als jij dat graag wil, dan kan dat zomaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ja maar wanneer trek je je trouwjurk dan aan! Ik kan me toch moeilijk elke zondag in mijn trouwjurk hijsen en dan alleen Buitenhof kijken!
Achja zo langzamerhand zie je door de afkorting de cellen niet meer. Probeer maar eens uit te zoeken waar eiwit namen als RAS enzo vandaan komen.quote:
De waarom-vraag is moeilijk te beantwoorden. Ik kan mezelf wijsmaken dat het om innerlijke noodzaak gaat, maar ik vrees dat het een kwestie van conditionering is geweest.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom wil je uberhaupt een trouwjurk aan.
Gingen jullie ook altijd de laatste schooldag pannenkoeken eten op het schoolplein, in een heel grote kring?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het was meer als suggestie bedoeld om een goede reden te hebben die jurk te kopen, zonder ook maar enig idee te hebben van wie jij bent.
Onbewust is het toch niet het verlangen naar de jurk, maar het verlangen om bruidje te zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De waarom-vraag is moeilijk te beantwoorden. Ik kan mezelf wijsmaken dat het om innerlijke noodzaak gaat, maar ik vrees dat het een kwestie van conditionering is geweest.
Nee...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gingen jullie ook altijd de laatste schooldag pannenkoeken eten op het schoolplein, in een heel grote kring?
quote:Why do brides wear virgin white?
Most do not deserve that right.
But to choose a color of their delight
Would surely bring on the frowns.
To defy the laws of tradition
Is a crusade only of the brave.
Ik vind zalmkleur niet mooi. Ik zou alleen een witte jurk willen. Het is idioot, ik weet het. Ik kan het ook niet uitleggen. Ik kan het mijn ouders niet kwalijk nemen, want die gaven me voor mijn verjaardag een trein en een tractor en een takelwagen. Maar ook ik wil een prinsesje zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
Claudia, wat vind je dan van die zalmkleurige jurk. Durf je daarin rond te lopen?
De relatie van deze post tot de gespreksonderwerpen ontgaat me even, wyccie...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Potdorie, sinds wanneer is Appeltaart een smaak voor yoghurt? Zot!
Oeh de trauma's van gelijke opvoeding.. stond laatst nog een leuk stuk over in de HP/ de tijdquote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind zalmkleur niet mooi. Ik zou alleen een witte jurk willen. Het is idioot, ik weet het. Ik kan het ook niet uitleggen. Ik kan het mijn ouders niet kwalijk nemen, want die gaven me voor mijn verjaardag een trein en een tractor en een takelwagen. Maar ook ik wil een prinsesje zijn.![]()
Het heeft zelfs helemaal niks met TTK te maken. Word ik nou geband?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
De relatie van deze post tot de gespreksonderwerpen ontgaat me even, wyccie...
Maar eigenlijk kun je deze avond niets meer verkeerd doen!
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het heeft zelfs helemaal niks met TTK te maken. Word ik nou geband?
Maar vind jij dat niet erg: 'Appeltaartsmaak'?
Niet erg. Maar ook niet lekker (denk ik)quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
De volgende stap is dan kauwgom die naar appeltaartyoghurt smaakt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?
Oh, dat zou niet eens bij m'n ouders opgekomen zijn, een 'gelijke opvoeding'. Ik vond die dingen gewoon fantastisch. Ik kreeg ook een schoolbord en een poppenhuis. En tja, ik ben een huismusje en een schooljuf.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh de trauma's van gelijke opvoeding.. stond laatst nog een leuk stuk over in de HP/ de tijd
(in dat artikel werd al gezegd dat de treintjes van de meisje in bedjes met dekentjes over belande, en de barbies van de jongens al snel worden omgetoverd tot 1 oogige voertuigen.)
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:29 schreef Gellius het volgende:
Misschien overvalt je na de aanschaf van zo een jurk ineens een onstuitbare lust tot trouwen, Claudia. Da's ook wel es leuk: het middel het doel laten scheppen.
tja anders moeten ze zeggen nu vla met "deeg, kanneel, slagroom en gekookte appel smaak"quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan is ons geluk, als Westerse consumensen, compleet.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het wachten is op de appeltaart-yoghurt met krenten.
Voor zover ik weet is appeltaart een taart met appel erin.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:31 schreef Gellius het volgende:
Het is een vorm van hyperreality. Appeltaart is een taart die naar appel smaakt, maar om nu iets in het leven te roepen dat naar appeltaart smaakt?
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
De volgende stap is dan kauwgom die naar appeltaartyoghurt smaakt.
Fantastisch!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Vroeger wilde ik dit soort dingen:
[afbeelding]
Ja, lego was ook fantastisch. Ik herinner me twee thema's: paardenboerderij en autopark.quote:En lego vond ik erg leuk.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef Claudia_x het volgende:
Neem nu vinyl met een houtmotief - foeilelijk.
Ik bedoelde dat technische lego-gedoe. Zo'n pakketje waar je een racecar van kon maken, met motortje of iets dergelijks.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Fantastisch!
[..]
Ja, lego was ook fantastisch. Ik herinner me twee thema's: paardenboerderij en autopark.
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoelde dat technische lego-gedoe. Zo'n pakketje waar je een racecar van kon maken, met motortje of iets dergelijks.
En zo'n autopark, garage bedoel je?, stond in de wachtkamer van de huisarts.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:40 schreef LXIV het volgende:
Ik overweeg trouwens om in Nijmegen te komen wonen wyccie.
Een veelbelovende carriere als veelpleger te beginnen.
Paarden doen me denken aan de cowboy-poppetjes en indiaantjes! Aaaah vroeger.....quote:Op woensdag 12 april 2006 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.
Fusion play, inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, wij deden vooral aan fusion-spelen, he? Van lego een gebouw maken waar alle auto's in konden: autopark. Van lego een boederij maken voor mijn paarden: paardenboerderij.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef Bosbeetle het volgende:ik ga naar huis .. geen klap uitgevoerd vandaag.
![]()
On-be-grij-pe-lijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar het plezier dat ik beleefde in die 3 weken haalde het nooit bij het intense genot -
waarmee ik de stad in 5 minuten tot aan de grond toe gelijk maakte
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Weten jullie zeker dat jullie niet liever weer 4 zouden willen zijn?
En jullie, wyccie en Claudia?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Paarden doen me denken aan de cowboy-poppetjes en indiaantjes! Aaaah vroeger.....
Of ik weer 4 zou willen zijn?quote:
Graagquote:Op woensdag 12 april 2006 23:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
En jullie, wyccie en Claudia?
En jullie?
Ik heb een broertje, ik ken het maar al te goed.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
Jongens, hè! Die willen altijd alles kapot maken![]()
Bewonderen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef LXIV het volgende:
Het gaat om het scheppen, niet om het beheren.
Maar dat laatste zal dan wel weer typisch vrouwelijk zijn.
Ja! Scheppen én beheren! Mooi is dat, man.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef LXIV het volgende:
Het gaat om het scheppen, niet om het beheren.
Maar dat laatste zal dan wel weer typisch vrouwelijk zijn.
Ja, dat deed ik ook wel, hoor.quote:
Ik was zelf ookal op zoek!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
Ik weet een leuk spelletje! We zoeken naar de mooiste bruidsjurk voor Claudia (op het internet)!
Nee. Scheppen en vernietigen horen bij elkaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Scheppen én beheren! Mooi is dat, man.
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:03 schreef Bosbeetle het volgende:
gaat het nogsteeds over bruidsjurken
Het zijn ook altijd zulke gedrochten die jurken
Nou precies het zijn van die onpraktische dingen waar je alleen maar in kunt trouwen. Ik zie je nog niet zo snel een eitje bakken in zo'n gedrocht. Laat staan een plafond witten.quote:
Hoge hakken trek ik ook niet aan omdat ze nou zo praktisch zijn. 'Praktisch' is nooit een belangrijk argument geweest voor me.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou precies het zijn van die onpraktische dingen waar je alleen maar in kunt trouwen. Ik zie je nog niet zo snel een eitje bakken in zo'n gedrocht. Laat staan een plafond witten.
Het model is mooi. Ik begrijp niet zo goed waarom die dingetjes er altijd op moeten, roosjes, strikjes, etc. Geef mij maar een simpele, witte jurk.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een leuk model, dat lijfje.
edit: Oh, hij is wel erg groot. Nu zie ik ook de details.
Ik bedoel dus alleen het model.
Jazeker, Claudia! Maar we zijn nog niet reeds in de jurken-uitzoek-fase. Ik wil echter best even een duit in het zakje doen: ik hou wel van de klassieke bruidsjurk mèt metaforen. Maar niet met pofmouwtjes. Bij het zien van pofmouwtjes ga ik onbedaarlijk lachen, en krijg ik jeuk - waar ik stemmig "ja" moet zeggen, vrees ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ga jij nog trouwen, Gellius?
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Apart, maar lelijk.
Stopera, Wim T. Schipperszaal. Zomer. Foto's op de brug.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:35 schreef Gellius het volgende:
Jazeker, Claudia! Maar we zijn nog niet reeds in de jurken-uitzoek-fase. Ik wil echter best even een duit in het zakje doen: ik hou wel van de klassieke bruidsjurk mèt metaforen. Maar niet met pofmouwtjes. Bij het zien van pofmouwtjes ga ik onbedaarlijk lachen, en krijg ik jeuk - waar ik stemmig "ja" moet zeggen, vrees ik.
Verrek. Heb ik het toch weer gemist. Was 't wat?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Stopera, Wim T. Schipperszaal. Zomer. Foto's op de brug.
Je hebt toch wel netjes terug gelezen, hè? Zoals dat hoort in een fatsoenlijke SC.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck, dit gaat extreem hard ja.
Nee. Ik heb een terugleesgrens, en die ligt ongeveer bij 50-60 posts. En dit waren er ongeveer 200.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel netjes terug gelezen, hè? Zoals dat hoort in een fatsoenlijke SC.
Gelukkig kan jij direct een link geven.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:42 schreef broer het volgende:
Dan heb je wyccie in trouwjurk gemist.
Is dit model ook zonder jurk te krijgen??quote:Op donderdag 13 april 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een leuk model, dat lijfje.
edit: Oh, hij is wel erg groot. Nu zie ik ook de details.
Ik bedoel dus alleen het model.
Ben je nu al bijgelezen? We houden ons allemaal namelijk in met posten, speciaal voor jou!quote:Op donderdag 13 april 2006 01:19 schreef broer het volgende:
Jemig. Dacht ik eindelijk een langzaam SC-topic te hebben gevonden, beginnen de heren en dames opeens als idioten te posten.
Weten jullie wel hoeveel tijd dat kost, dat bijlezen? En dan nog over trouwjurken ook nog.
Toch ergens goed voor geweestquote:Op donderdag 13 april 2006 14:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, bedankt.
Nee, mijn moeder vroeg of ik mee ging om boodschappen te doen.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ga jij het ontbijt verzorgen dan??
Ja, is dat vreemd?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
Het paasontbijt?
Fietsen nog goed voor je conditie ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:21 schreef DaMart het volgende:
Ik heb zondag een paasbrunch, en ik hoef er niet veel meer voor te doen dan naar mijn ouders te fietsen
Ja, 4 hele minutenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Fietsen nog goed voor je conditie ook.
Drs. LP is redelijk zeldzaam. Hoe veel kostte ie?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb me wel ingehouden en de Drs. LP niet gekocht
16 euro geloof ik maar, hij is nu al weg was op ebay.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Drs. LP is redelijk zeldzaam. Hoe veel kostte ie?
Tja dat soort dingen zijn duur, net als sebbo's quest voor 'Hark'.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgensmij was het de laatste LP die ik had, 15 euro is redelijk.
Wel moet ik nog steeds een aantal EPtjes, maar die zijn erg lastig te vinden en duur.
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Misschien moet iemand aan Erik even uitleggen wat een LP is...
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Smiecht.
Met een tante als (ex)DJ weet je wel íets, hoor.
Ach, van Harp had ie iig een mooie CD-versie.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja dat soort dingen zijn duur, net als sebbo's quest voor 'Hark'.
Is het huis misschien een rommeltje? Daar word ik altijd chagrijnig van. Moet je je moedertje even aan het werk zetten.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet. Maar op één of andere manier kan ik niet veel positiefs zien vandaag..
Ik hou juist van rommel en wordt uiterst onrustig als mijn moeder op de schoonmaaktour is.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het huis misschien een rommeltje? Daar word ik altijd chagrijnig van. Moet je je moedertje even aan het werk zetten.
Ik ben eindelijk verlost van mij chaosquote:Op donderdag 13 april 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou juist van rommel en wordt uiterst onrustig als mijn moeder op de schoonmaaktour is.
De chaos is mijn chaos, en ik voel me er in thuis.
Ik vind dat weinig geloofwaardig klinken uit de mond van iemand die van bankjes houdt.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het zalig. Chaos.
'Hier mag u zitten'. Dat is toch het toppunt van ordening?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:15 schreef Gellius het volgende:
Hm, wat een merkwaardige stelling, Claudia. Werk die eens uit?
En dan bedoel ik niet een geheim genootschap van het een of het ander.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er een zekere orde in mijn chaos zit.
Ja, ik woon hier op de campus, en alle appartementen krijgen 2x per jaar inspectie, waarbij er dus gekeken wordt of alles wel schoon is. Maar ze waren extreem te spreken over onze eenheid (volgens mij is mijn badkamer ook nog nooit zo wit geweest). Alleen het feit dat er een zak rondom de rookmelder zat kon de inspectrice wat minder waarderen.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
Inspectie?
Ho wacht, ik herinner me: anarchistisch vrijen op de Posbank. Dat is chaos natuurlijk en wat om je heen kijken op een bankje is Totale Ordnung.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat weinig geloofwaardig klinken uit de mond van iemand die van bankjes houdt.
Nu ja, er staat niet: hier moèt u zitten. Dat is pas ordening. En ik kan heel chaotisch zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'Hier mag u zitten'. Dat is toch het toppunt van ordening?
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu ja, er staat niet: hier moèt u zitten. Dat is pas ordening. En ik kan heel chaotisch zitten natuurlijk.
Ik begrijp er helemaal niets van.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:21 schreef NoSigar het volgende:
Als het goed is gaat ze later deel van het gezin uitmaken en is het dus geen vreemde meer. Eindelijk gezinsuitbreiding. En ze is nog 15 jaar ouder ook.
Fijn dat jij het ook niet begrijpt.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp er helemaal niets van.
-Edit-quote:Op donderdag 13 april 2006 22:25 schreef Gellius het volgende:
Dat is nu chaos, Claudia. Ik begrijp het volkomen.
Neequote:Op donderdag 13 april 2006 22:51 schreef broer het volgende:
[..]
Uitstekend. Ik ben trots op je.
Heb je hem al uit?
Nou, oké... Dat is snel genoeg.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
Nee![]()
Ik begin er morgenmiddag/avond of zaterdagavond pas aan.
Ach wat dat soort dingen betreft ben ik al gauw tevreden. Ik vind weinig boeken of films echt slecht.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:55 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, oké... Dat is snel genoeg.
Ben wel benieuwd wat je ervan vindt. Als je het nou niks vindt, heb ik je nog een oor aangenaaid ook! [afbeelding]
Dan noem jij het toch mooi retro?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:04 schreef k_man het volgende:
Boeken zijn toch hopeloos uit de tijd?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:09 schreef k_man het volgende:
Is het wel urban om in een boekhandel te komen dan?
Als je dat niet weet zul je er toch minstens één keer naar binnen moeten.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:09 schreef k_man het volgende:
Is het wel urban om in een boekhandel te komen dan?
Aan mij?quote:Op donderdag 13 april 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Elke keer als ik deze PI gebruik, moet ik aan Do2 denken!
Ohquote:Op donderdag 13 april 2006 23:17 schreef k_man het volgende:
Precies 30. staat ook in m'n profiel
En jij?
Ja, jij!quote:
Ik zou niet weten waarom dat bij dames ongepast zou zijn en bij heren niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef k_man het volgende:
Oei, vroeg ik nou een dame zomaar zonder omwegen en publique naar haar leeftijd?
Als je het op een heel omslachtige manier en publique had gevraagd, had het wel gemogen?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:27 schreef k_man het volgende:
Oei, vroeg ik nou een dame zomaar zonder omwegen en publique naar haar leeftijd?
Geen idee. Ik vraag ook maar wat...quote:Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hoe doe je dat dan, broer?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hoe doe je dat dan, broer?
Ik kom niet verder als:
Zeg, wyccie, hoeveel lentes jong ben je eigenlijk?
En als je dan je rekenmachientje op de kop houdt, lees je 'freak'?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben ben 2 maal het nummer van deze reeks min het aantal minuten in een uur plus 3×101 Plus het huidige jaartal min mijn geboortedatum.
nee dan lees je "uitermate saai"quote:Op donderdag 13 april 2006 23:37 schreef broer het volgende:
[..]
En als je dan je rekenmachientje op de kop houdt, lees je 'freak'?
Lezen is nooit saai. Of, in ieder geval: niet in TTK. Hier is lezen zelfs urban.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:45 schreef Bosbeetle het volgende:
nee dan lees je "uitermate saai"
Vandaar dat AR je zo geweldig vindt. Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh! Juist, ja! Aha!
Breda, wyccie! Bre-da!
ahum dat doe ik ook altijd. Maar mn vriendin verbeterd me steeds dus geef ik tegenwoordig gelijk alle opties.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vandaar dat AR je zo geweldig vindt. Soort zoekt soort.![]()
Alle Brabo's laat ik nu met rust als zij weer ALS schrijven waar het DAN hoort te zijn.
Ze doen het vrijwel overal in Nederland verkeerd. Ook in de Randstad, ook in de Achterhoek en vast ook in Noord-Oost-Groningen.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:48 schreef NoSigar het volgende:
Dat zou ook Limburgs kunen zijn, als het al een streekgebonden afwijking is.
Ik ga al weg.quote:
Wees eens iets preciezer. Wát vond je er precies beter aan?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik vond het vorige ook beter.
De TT.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:54 schreef broer het volgende:
[..]
Wees eens iets preciezer. Wát vond je er precies beter aan?
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ze doen het vrijwel overal in Nederland verkeerd. Ook in de Randstad, ook in de Achterhoek en vast ook in Noord-Oost-Groningen.
Volgens mij zeggen meer Nederlanders 'groter als' dan 'groter dan'.
Alles staat of valt met een goeie TT. Heb je al iets in gedachten voor deel zestien?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
De TT.
Alleen al vanwege dat 'als'? Wat moet jij dan een klote-tijd hebben hier op het forum met de rest van alle taalverminkingen...quote:
Nee, meer omdat meer dan de helft van alle Nederlanders dat verkeerd doen. Waar komt dat toch vandaan? We leren het toch allemaal goed op school? En er is toch ook sprake dat ALS ook mag, omdat toch bijna iedereen dat fout doet?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:02 schreef broer het volgende:
[..]
Alleen al vanwege dat 'als'? Wat moet jij dan een klote-tijd hebben hier op het forum met de rest van alle taalverminkingen...
Vroeger....quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, ik weet niet wat er met wyccie is de laatste tijd.., vond d'r vroeger leuker....
Ja vroeger, toen die donkere wolk nog niet rond je hoofd hingquote:
Oh die heeft er altijd al wel gehangen hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja vroeger, toen die donkere wolk nog niet rond je hoofd hing
Nou, we hebben nog 10 posts over in de topic. Lijkt mij een mooie gelegenheid om je persoonlijke top10 van ergenissen te posten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh die heeft er altijd al wel gehangen hoor.
Dus je wenst het Nederlands elftal een fijne overwinning toe? Wat heeft dat met als/dan te maken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeger....![]()
Ik doelde met Kutnederlanders trouwens ook een beetje op dat gedoe met de 'haat' tegen het Nederlands Elftal. Ze een pijnlijke nederlaag wensen terwijl dat nergens voor nodig is.
Alleen was ik niet zo subtiel.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:17 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dus je wenst het Nederlands elftal een fijne overwinnign toe. ? Wat heeft dat met als/dan te maken?
Als/dan je een inhaler inhaalt he.., fiets je dan/als, op dat moment, met z'n drieën naast elkaar?? Of hoe werkt dat??quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Niks.
Ik word weer verkeerd begrepen. Ik kan niet eens een grapje maken. Ik ben verdrietig![]()
Een top 10/8/7 heb ik niet.
Maar wat ik altijd weer zo debiel vind is het volgende: een fietser die een inhaler wil inhalen en als een gek gaat zitten bellen.
Ja, da's toch stom? Als er nou twee tuttebellen naast elkaar fietsen en je wilt inhalen, dan zou ik ook bellen. Maar toch niet als degene die voor je fietst aan het inhalen is?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef NoSigar het volgende:
Ja, maar dan heb je al twee inhalers.
Om 3:55quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:25 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Heb ik al de hele week. Moet je vroeg op?
Nee, de tweede inhaler wil een inhaler inhalen. Daarom belt hij. En dat is gek. Omdat inhaler 1 niet in de weg staat, maar aan het inhalen is. Als inhaler 2 gewoon even wacht, kan hij inhaler 1 weer inhalen. maar dat doet inhaler 2 niet, die belt!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als/dan je een inhaler inhaalt he.., fiets je dan/als, op dat moment, met z'n drieën naast elkaar?? Of hoe werkt dat??
Nu ja.., als hij/zij niet snel genoeg inhaalt........quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, da's toch stom? Als er nou twee tuttebellen naast elkaar fietsen en je wilt inhalen, dan zou ik ook bellen. Maar toch niet als degene die voor je fietst aan het inhalen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |