weer wat geleerdquote:Op donderdag 13 april 2006 15:05 schreef HuubTuub het volgende:
Het staat zelfs in de Wiki...
In de Rooms-katholieke Kerk wordt op Paaszaterdag net als op Goede Vrijdag de Eucharistie in het geheel niet gevierd. In tegenstelling tot Goede Vrijdag wordt op Paaszaterdag zelfs de Heilige Communie niet uitgereikt. Er worden wel enige geconsacreerde hosties voorradig gehouden, voor het geval stervenden willen communiceren. Ook de klokken luiden niet op die dag.
Sinds deze weekquote:Op donderdag 13 april 2006 15:10 schreef Andyvie het volgende:
Sinds wanneer wordt Veronica Mars uitgezonden op dinsdag?
Kut. Ik loop nog een paar afleveringen achter!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:10 schreef Andyvie het volgende:
Sinds wanneer wordt Veronica Mars uitgezonden op dinsdag?
Dan wordt het tijd om in te gaan halenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kut. Ik loop nog een paar afleveringen achter!.
Ontwaakt verworpenen der aardequote:Op donderdag 13 april 2006 15:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Precies! De Dag van de Arbeid![]()
Zou je even in het Cultuur katern kunnen kijken of ik i/d Uit Met.. rubriek staquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:32 schreef HuubTuub het volgende:
ja, hahaha
't Is maar hoe je 't bekijkt: je kunt 't ook opvatten als een op feiten beruste constatering.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze is niet echt vrouwvriendelijk maar uit persoonlijke ervaringen kan ik niets anders dan hem beamen. En natuurlijk zijn er uitzonderingen.
[spoiler] een vrouw op systeembeheer, daarvan gaat mijn hart wild te keer, en doen later m'n oren zeer [/spoler]
dankquote:Op donderdag 13 april 2006 15:48 schreef HuubTuub het volgende:
CDP in het AD over het AFFF
Het is de gouden kikker site, dus een plaatje hier plaatsen gaat niet lukken...
quote:
Was het veel?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:07 schreef Weemz het volgende:
Hallo!
*moe is, maar het verslag wel afheeft*
que?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:10 schreef wonderer het volgende:
*backs away from GJ...*
Het is dan ook vrijwel meteen duidelijk dat dit niet MIJN badkuip isquote:Op donderdag 13 april 2006 09:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Die schelp doet me denken aan een kut.![]()
Moet ik dat artikel gaan quoten of snap je me zo ook?quote:
Neequote:Op donderdag 13 april 2006 17:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik dat artikel gaan quoten of snap je me zo ook?
Ik hoopte van wel. En als je dan ook nog eens zou vertellen dat een pad van rozenblaadjes naa de badkuip leidde...quote:Op donderdag 13 april 2006 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dan ook vrijwel meteen duidelijk dat dit niet MIJN badkuip is
"Het is [...] heel spannend om te zien hoe [...] een mens uit elkaar spat." ...quote:
Filmtechnischquote:Op donderdag 13 april 2006 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Het is [...] heel spannend om te zien hoe [...] een mens uit elkaar spat." ...
Ik bedoel hoe ze op nieuwe ideeen komen enzo..that's all ?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
jaja.. je pompt iemand gewoon zó vol ( WOW! ) dattie uit elkaar spat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |