quote:Op donderdag 13 april 2006 03:14 schreef wonderer het volgende:
ik ben de 25ste trouwens in Amsterdam, ga je mee ijsje eten dan?
Ace, Bucky en Elliott zijn nu de laagste 3.quote:Op donderdag 13 april 2006 03:27 schreef wonderer het volgende:
Wacht, wie is er nou uit?
Oh ja jullie hebben vandaag Superkoopavondquote:Op donderdag 13 april 2006 08:31 schreef creno het volgende:
goeiemorgen
ik moet misschien wel tot 22.00u werken
Die schelp doet me denken aan een kut.quote:Op donderdag 13 april 2006 07:53 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dta ik straks gene bad meer heb
legt een soepkluif klaar voor grommende hondquote:Op donderdag 13 april 2006 08:54 schreef Sunjammer het volgende:
*grom*
Euhmm, ik heb geen abonnement op de sportschoolquote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Omdat je moet GAAN FITNESSEN!!!
1 2 1 2 1 2 1 2 1 2 1 2![]()
Nou, zeg dat wel...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:04 schreef Sunjammer het volgende:
't Is wat...
Ik ga vanavond wel weerquote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Omdat je moet GAAN FITNESSEN!!!
1 2 1 2 1 2 1 2 1 2 1 2![]()
HARDLOPEN DAN!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Euhmm, ik heb geen abonnement op de sportschool![]()
Uitstellen uitstellen, die smoesjes hoor ik TE VAAK. TRAINEN!!!quote:
Ik zit op m'n werk muts...quote:Op donderdag 13 april 2006 10:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
HARDLOPEN DAN!!!![]()
[..]
Uitstellen uitstellen, die smoesjes hoor ik TE VAAK. TRAINEN!!!
Ik ben allergisch voor sport. Maar ik ga straks wel naar de stad fietsen om naar de kapper te gaan. Dat telt toch ook wel voor sport?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
HARDLOPEN DAN!!!![]()
[..]
Uitstellen uitstellen, die smoesjes hoor ik TE VAAK. TRAINEN!!!
Mja! En ik schrok om 8 uur al wakker dat ik moest gaan werkenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want jij had nu toch al reeds weekend??
Arme jij als je tot 22.00 uur magmoet blijvenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef creno het volgende:
toch best lastig, niemand staat ingepland op de kassa tot 22.00u
onder mijn naam staat "sluit", maar dat komt denk ik omdat ik normaal altijd afsluit op donderdag.
Met een beetje geluk neemt de baas het over om acht uur, met een beetje pech sta ik daar tot 10uur
Zoals?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Er zijn ook leukere sporten toch?![]()
1500 meter vrije kantklos.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
100 meter figuurzagen met hindernissen![]()
Ik heb in mijn paaspakket een kookwekker, een zakje paaseitjes, 5 mini stroopwafels (quote:Op donderdag 13 april 2006 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme jij als je tot 22.00 uur magmoet blijven
En dat paasgedoe begint steeds meer kerstneigingen te krijgen![]()
straks liggen er ook nog cadeautjes onder de paastak![]()
Ik vind het wereldrecord radio luisteren verbeteren leukerquote:Op donderdag 13 april 2006 10:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Al is het dwergwerpen ook erg grappig.
Hier een ak met allemaal heerlijke coco dingenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb in mijn paaspakket een kookwekker, een zakje paaseitjes, 5 mini stroopwafels ()en een paasstolletje gekregen. En ook nog een hele doos met bonbons van de banketbakker als bedankje voor het harde werken de afgelopen maanden
Sporten....zwemmen is wel leuk
Neh, laat maar.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
Speervangen en discuskoppen is meer voor de bikkels...
Bij het speerslikken hier in het zuiden staan de deelnemers ook altijd tegenover elkaar opgesteldquote:Op donderdag 13 april 2006 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
Speervangen en discuskoppen is meer voor de bikkels...
't Is ook overal hetzelfde!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef Stroekie het volgende:
Oh heerlijk, lever je een nieuwe release uit die slechts voor de helft van je klanten
maar de nieuwe bestanden die daar bij horen stuur je wel naar iedereen via een aandachttrekkende email. Dus die andere helft krijgt out of the blue een bestand zonder dat ze weten wat ze er mee moeten, en ze kunnen er niets mee want hun programmatuur is ongeschikt
en natuurlijk hoeft zo iets intern tussen collega's niet gecomminiceerd te worden
volgens mij gaat er morgen hier in Eindhoven ook iemand aan het kruis gespijkerd worden![]()
![]()
Niks mis met de AVRO, die zenden Wie is de Mol uitquote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus... we hebben nu weer een muts op bezoek zeg. Zo eentje waarvan je denkt: Jij bent lid van de AVRO.
Dat idee.
Ok, dan gaan we het een stukje erger maken: Lid van de Margriet...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Niks mis met de AVRO, die zenden Wie is de Mol uit
Ga je nou mijn moeder beledigenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we het een stukje erger maken: Lid van de Margriet...
Goed, nog erger dan: de Kampioen van de ANWB.quote:
Die hebben mijn ouders ookquote:Op donderdag 13 april 2006 12:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Goed, nog erger dan: de Kampioen van de ANWB.
*grin*
Oh jawel hoor: het blad Linda.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die hebben mijn ouders ookJe komt er gewoon niet uit
Wat voor softwarequote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef Stroekie het volgende:
Oh heerlijk, lever je een nieuwe release uit die slechts voor de helft van je klanten
maar de nieuwe bestanden die daar bij horen stuur je wel naar iedereen via een aandachttrekkende email. Dus die andere helft krijgt out of the blue een bestand zonder dat ze weten wat ze er mee moeten, en ze kunnen er niets mee want hun programmatuur is ongeschikt
en natuurlijk hoeft zo iets intern tussen collega's niet gecomminiceerd te worden
volgens mij gaat er morgen hier LIVE in Eindhoven ook iemand aan het kruis gespijkerd worden![]()
![]()
Ach ja dat good old AVRO logo van die vliegende vogel van links naar rechts bovenin fladderend over je schermquote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus... we hebben nu weer een muts op bezoek zeg. Zo eentje waarvan je denkt: Jij bent lid van de AVRO.
Dat idee.
Lucky youquote:Op donderdag 13 april 2006 12:19 schreef creno het volgende:
Ik moet maar tot 8uur, ik ben te duur om tot 10 uur te werken![]()
oja, ik heb de tip van DennisMoore opgevolgd: creno's nieubouwhuisje
komt o.a. neer op het installeren van de XML parser van Microsoftquote:Op donderdag 13 april 2006 12:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat voor software
Bij de Fame of toch bij de "gewone" FRS ?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
jaaaaVolgende week donderdag sollicitatiegesprek
![]()
![]()
Fame en voor een andere baan dan voor gesolliciteerdquote:Op donderdag 13 april 2006 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij de Fame of toch bij de "gewone" FRS ?
Dat doe je goedquote:Op donderdag 13 april 2006 12:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fame en voor een andere baan dan voor gesolliciteerd
Tsk tsk, overheidsinstanties die zich niet aan de standaard houdenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt o.a. neer op het installeren van de XML parser van Microsoft
dat hebben ze nodig om de terugkoppel bestanden van Belastingdienst te kunnen inzien![]()
Wat 'n maanlandschap :-/quote:Op donderdag 13 april 2006 12:19 schreef creno het volgende:
Ik moet maar tot 8uur, ik ben te duur om tot 10 uur te werken![]()
oja, ik heb de tip van DennisMoore opgevolgd: creno's nieubouwhuisje
ja en nu krijgen ze dus out of the blue email dat deze bestanden klaar staan terwijl de ene helft hiervoor nieuwe release moet installeren, die ze vanaf afgelopen maandag kunnen downloaden van ons Extranetquote:Op donderdag 13 april 2006 13:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tsk tsk, overheidsinstanties die zich niet aan de standaard houden
Althans, zulks stond mij bij, dat de belastingdienst software per sé Microsoft software eist.
Je had een ander beeld bij het Bourgondische zuidenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat 'n maanlandschap :-/
....ff tot tien tellen.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:33 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
Wat kan je toch vervelende klanten hebben, klanten die je drie maal laten lopen voor één koffie! Meneer mag ik nog een extra suikertje.... meneer mag ik een kannetje héét water want mijn koffie is te sterk.... meneer mag ik nog wat melk.... grrrrrr val dood kutwijf!!!
Klant is koning???? Ja misschien wel, maar ik ben keizer!
okay dan weet ik wat me te wachten staatquote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... paar CDtjes gescoord...
Oh en Stroekie: ik ken het probleem hoor... maar bij ons werkt die XML shit met de belastingdienst nu... vraag niet hoe, maar 't heeft veel tijd, programmeerwerk en gescheld gekost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |